Ja dat begreep ik ook......ik kan geen andere verklaring bedenkenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:42 schreef Nicoss het volgende:
haha Rogier 4 jaar in de bak gezeten???
ja ik vind het eigenlijk wel oneerlijk voor ons...........nu wil ik hem zien ookquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:43 schreef Sarah-Louise het volgende:
Zal Rogier leuk vinden dat Amanda dit allemaal over hem zit te vertellen .... het is net alsof ik hem nu ook ken .... geeesh, wat een dom ding
Ik welquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:43 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik ook......ik kan geen andere verklaring bedenken![]()
Hahaha, allebei gedachten heb ik ook gehad maar de meest logische kwam uit mijn vingersquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Of impotentie, en schaamte ervoor naar een dokter te gaan.
Al is gevangenis idd waarschijnlijker.
Whahah, dat haalde ik er ook uit toen ze zei over geen sex ; 'dat is 'm eerder ook al een keer 4 jaar gelukt' oh nee dat kan ik hier niet zeggen zei ze eerst nog maar het floept er toch uit.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:42 schreef Nicoss het volgende:
haha Rogier 4 jaar in de bak gezeten???
IK OOK !!!! .... ik wil Rogier nou weleens van dichtbij bekijken. De Man Die Het Vier Jaar Niet Deed.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:44 schreef Miraaa het volgende:
[..]
ja ik vind het eigenlijk wel oneerlijk voor ons...........nu wil ik hem zien ook![]()
Hij zet streepjes op de muurquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Whahah, dat haalde ik er ook uit toen ze zei over geen sex ; 'dat is 'm eerder ook al een keer 4 jaar gelukt' oh nee dat kan ik hier niet zeggen zei ze eerst nog maar het floept er toch uit.
Brian zegt overigens dat hij 141 dagen al geen sex heeft gehad
Jaja oke die....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wel
Maar dat is zeker niet het geval bij hun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |