hm bij mij wel, nou ja weer een adresje om naar toe te zappenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
k kijk via www.kanalenkiezer.nl, niks buffer
Ja Natasia heeft Amanda niet meer...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:54 schreef Sug4r het volgende:
Als je dit gesprek ziet tussen Syl en Natasia en je weet niet beter, denk je toch dat ze de grootste vriendinnen zijn?
Ik dacht dat jij Brian fan was?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:55 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Tsja daar heb ik nooit durfen over iets te zeggen maar ik vond maar een raar verhaal.
We wisten nooit echt wat hij deed, ondernemer is een heel ruim begrip.
Hij klonk heel successol en indien hij zo succesvol was in kleding zaken, had hij zeker een slimmere meid gehad en niet zo'n 19-jarige domme sletje.
Brian: "Om een stoere woord te gebruiken": capabel. Ik zei het gisteren die man geilt op hoe de worden op de tong valt betekenis is een secundaire zaak!![]()
Misschien uit angst voor de nieuwe bewoner ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:58 schreef jinca het volgende:
Natasia is echt harstikke gezellig...voor hoelang??
Huub heeft al een paar keer gezegd dat hij graag wil dat de mannelijke Amoebe ABN gaat spreken..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:55 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Tsja daar heb ik nooit durfen over iets te zeggen maar ik vond maar een raar verhaal.
We wisten nooit echt wat hij deed, ondernemer is een heel ruim begrip.
Hij klonk heel successol en indien hij zo succesvol was in kleding zaken, had hij zeker een slimmere meid gehad en niet zo'n 19-jarige domme sletje.
Brian: "Om een stoere woord te gebruiken": capabel. Ik zei het gisteren die man geilt op hoe de worden op de tong valt betekenis is een secundaire zaak!![]()
Ikke een Brian fan!?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:58 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Brian fan was?
Nog één uurtje om precies te zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:58 schreef jinca het volgende:
Natasia is echt harstikke gezellig...voor hoelang??
Ik denk dat voor mensen die naar de uitzendingen kijken of zo nu en dan een keer kijken Brian een leuke jongen is...ze moesten eens weten..ik vind hem erger dan Natasia. Natasia is voorspelbaar...Brian is a SICK FUCKquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:59 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ikke een Brian fan!?Mss in het begin toen ik hem nog niet kende een goede woord voor hem gehad meer niet.
Valt wel op hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:00 schreef vzzzzzbx het volgende:
shit, ik bedacht me net wat. Eric moet als vrouw het huis binnenkomen en Huub en Brian moeten lopen geilen op hem/haar.
vertelquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:02 schreef Peter6000 het volgende:
Eric komt over min 2 minuten.
Wat een lekker joch ...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:01 schreef vzzzzzbx het volgende:
Check Huub out op stream 1!!
Bbrrrrquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:03 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ja ze krijgt er een harde plasser van![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:02 schreef sheriff... het volgende:
Waarom staan die flatscreens binnen af te tellen???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |