Die zit 24/7 achter de streams, geloof mequote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:39 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
compilatie misschien dan![]()
als rog het maar kan horen![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Word nog erger zo.
Vrijdag was een grote ramp.
heb niks gezien en ben overal geweest toen.
Heb eigenlijk nog nooit een Amoebe-familie gezien.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:40 schreef Black_king het volgende:
Oei..... de klik begint te komen tussen Brainless en Brainlesser....
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:42 schreef Nicoss het volgende:
haha Rogier 4 jaar in de bak gezeten???
Of impotentie, en schaamte ervoor naar een dokter te gaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Rog kon al vier jaar geen sex hebben.... Gevangenis????
Ja dat begreep ik ook......ik kan geen andere verklaring bedenkenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:42 schreef Nicoss het volgende:
ja ik vind het eigenlijk wel oneerlijk voor ons...........nu wil ik hem zien ookquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:43 schreef Sarah-Louise het volgende:
Zal Rogier leuk vinden dat Amanda dit allemaal over hem zit te vertellen .... het is net alsof ik hem nu ook ken .... geeesh, wat een dom ding
Ik welquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:43 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik ook......ik kan geen andere verklaring bedenken![]()
Hahaha, allebei gedachten heb ik ook gehad maar de meest logische kwam uit mijn vingersquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Of impotentie, en schaamte ervoor naar een dokter te gaan.
Al is gevangenis idd waarschijnlijker.
Whahah, dat haalde ik er ook uit toen ze zei over geen sex ; 'dat is 'm eerder ook al een keer 4 jaar gelukt' oh nee dat kan ik hier niet zeggen zei ze eerst nog maar het floept er toch uit.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:42 schreef Nicoss het volgende:
IK OOK !!!! .... ik wil Rogier nou weleens van dichtbij bekijken. De Man Die Het Vier Jaar Niet Deed.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:44 schreef Miraaa het volgende:
[..]
ja ik vind het eigenlijk wel oneerlijk voor ons...........nu wil ik hem zien ook![]()
Hij zet streepjes op de muurquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Whahah, dat haalde ik er ook uit toen ze zei over geen sex ; 'dat is 'm eerder ook al een keer 4 jaar gelukt' oh nee dat kan ik hier niet zeggen zei ze eerst nog maar het floept er toch uit.
Brian zegt overigens dat hij 141 dagen al geen sex heeft gehad
Jaja oke die....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wel
Maar dat is zeker niet het geval bij hun.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:44 schreef Sporti het volgende:
brian zijn masterplan nu aan de drank
Ja, hij begint vroeg met het haar dronken voeren.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:44 schreef Sporti het volgende:
Maar hij staat toch overal los van...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:44 schreef Sporti het volgende:
Zouden ze beiden sowieso niet kunnen onthoudenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:45 schreef noa84 het volgende:
Ik geloof nu echt dat er niet gescript wordt. Dit verzin je gewoon niet!
Dus toch maar geen seks gehad met Neentje misschien ....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Scripten is ook een groot woord, sturen is een beter imho....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:45 schreef noa84 het volgende:
Ik geloof nu echt dat er niet gescript wordt. Dit verzin je gewoon niet!
amanda versoepelenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:47 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Maar hij staat toch overal los van...
Moet hij zichzelf nu moed indrinken ?
De stream staat uit, maar vind het wel leuk om te reageren op de opmerkingenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:46 schreef jinca het volgende:
Vind het toch knap dat jullie uberhaupt proberen de gesprekken te volgen tussen Brian en Amanda..heb het opgegeven....
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zouden ze beiden sowieso niet kunnen onthouden![]()
Zelfs met beelden terugkijken zit zij heus wel wat ze ziet...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:47 schreef Sporti het volgende:
Brian : misschien ziet zij wel wat ze ziet
En morgen dus weer geen vliegles......quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:44 schreef Sporti het volgende:
Vind ik van mezelf ook welquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:46 schreef jinca het volgende:
Vind het toch knap dat jullie uberhaupt proberen de gesprekken te volgen tussen Brian en Amanda..heb het opgegeven....
Dumb and Dumber......Ze zijn weer terug op de buis !!!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:48 schreef Peter6000 het volgende:
Brian: Doet hij alles wat hij van jou verwacht.
Amanda: Dan zegt hij, jij bent niet gereserveerd genoeg.
Brian: Leg uit.
Amanda: Alleen het woord al.
Er is nu verwarring over de dubbele betekenis van gereserveerd.![]()
Hij had toch seks gehad met Nenaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Whahah, dat haalde ik er ook uit toen ze zei over geen sex ; 'dat is 'm eerder ook al een keer 4 jaar gelukt' oh nee dat kan ik hier niet zeggen zei ze eerst nog maar het floept er toch uit.
Huh? Leg uit...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:50 schreef yvonne het volgende:
Dat gesprek over "gereserveerd"
Zijn er nou echt mensen die zo dom zijn?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:50 schreef Villalux het volgende:
Heeerlijk zo een volwassen gesprek tussen 2 mensen weekdieren?!
.. óf ze bereiden de kijkers een beetje voor op een heleboel herrie in de tent? .... ( ik mag toch hopen dat ie meteen tegen BBNA tekeer gaat)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat die Eric echt een flop gaat worden lol.. hij word zo aangeprezen op de goudenkooi site
Toch maar even het geluid van 'er kwam een man bij de dokter' uit zetten en de streams aan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:50 schreef Charmian het volgende:
grrrrr het grote ergeren aan de streams gaat beginnen![]()
Ik heb gelukkig nog geen problemen .... Laten we hopen dat het zo blijft de rest van de avond.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:50 schreef Charmian het volgende:
Dat zou wel leuk zijn, maar hij kan beter eerst wat support regelen in het huisquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. óf ze bereiden de kijkers een beetje voor op een heleboel herrie in de tent? .... ( ik mag toch hopen dat ie meteen tegen BBNA tekeer gaat)
k kijk via www.kanalenkiezer.nl, niks bufferquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:50 schreef Charmian het volgende:
ow ik dacht dat er maand stond, vond het al zo optimistischquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:51 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog geen problemen .... Laten we hopen dat het zo blijft de rest van de avond.
Lees even de Tien-site, daar staat Eric uitvoerig beschreven.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:52 schreef zaadjuh het volgende:
komt er echt ene nieuwe bewoner in???hoe weten jullie dat en ja sorry kon ff niet alles volgens ben net van me werk
Om eerlijk te zijn had ik dat er eerst ook staan ... weet niet waar dat vandaan is gekomen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow ik dacht dat er maand stond, vond het al zo optimistisch![]()
Heeft hij een keer iets rechtstreeks aan nena gevraagd of gezegt, zonder omweg van 3 uur??quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Praat geen poep Brian, vraag gewoon wat je kansen zijn bij haar op sex
Cossen lezen of de Tien sitequote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:52 schreef zaadjuh het volgende:
komt er echt ene nieuwe bewoner in???hoe weten jullie dat en ja sorry kon ff niet alles volgens ben net van me werk
waaaat??quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:43 schreef Ruudjem het volgende:
de tijd van het BEWERKSTELLIGEN is weer aangebroken
Tsja daar heb ik nooit durfen over iets te zeggen maar ik vond maar een raar verhaal.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:42 schreef Nicoss het volgende:
We weten gelukkig WEL beterquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:54 schreef Sug4r het volgende:
Als je dit gesprek ziet tussen Syl en Natasia en je weet niet beter, denk je toch dat ze de grootste vriendinnen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |