quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:23 schreef Rabrynil het volgende:
Nog drie dagen en dan heb ik een week vakantie...
Is hier niet zo ingeburgerd als in het zuiden, maar ga wel even kijken samen met een paar vrienden en vriendinnen. Ik zie het wel!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:55 schreef pea4fun het volgende:
Ga je carnaval vieren Radinges?
Ik ga vooral chauffeur spelen denk ik, zodat dochterlief en vriend(en) niet aan de fris hoeven.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:58 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Is hier niet zo ingeburgerd als in het zuiden, maar ga wel even kijken samen met een paar vrienden en vriendinnen. Ik zie het wel!![]()
* Dubbelchecked - klopt iddquote:
Als je dat maar niet met de meet doet....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:37 schreef freud het volgende:
Binnenkort eensch die 650W flitsgeweld hier in mijn huis loslaten.
leuke straatverlichtingquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:37 schreef freud het volgende:
Binnenkort eensch die 650W flitsgeweld hier in mijn huis loslaten.
Voor de traditionele groepsfotoquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:38 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Als je dat maar niet met de meet doet....
Daarom kom je dus niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Voor de traditionele groepsfotoAlleen ff kijken dat we geen rugby-fans lastigvallen met al dat geflits
Nee...ik wil niet geassocieerd worden met een boel geflitsquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:28 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Daarom kom je dus niet.
Je wilt niet op de foto.....
nope : brabantse nachten zijn langquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:44 schreef CocaColaLight het volgende:
de verveling heeft toegeslagen?
hier ook al ws op donderdag..of woensdag...ik ben er niet iigquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:51 schreef CocaColaLight het volgende:
tis nog geen carnavaldat begint donderdag pas hier
ik ga naar groningen ....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:57 schreef CocaColaLight het volgende:
kom je deze kant op. tis hier wat kleinschaliger iedereen kent iedereen biertje hier biertje daar.
spijkerbroek, trui en brak ....fotos daar doen we dan niet aanquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:01 schreef CocaColaLight het volgende:
lol we willen natuurlijk wel de foto's zien hoe jullie verkleed met zijn 4ren daar zitten
Nogmaals mijn excuses, hij was de hele tijd niet op max kracht aan het flitsen, tot die ene keer dat ie recht in je ogen kwamquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee...ik wil niet geassocieerd worden met een boel geflitsEn ik zie nog steeds sterretjes van Pirke's actie de laatste keer
zeg maar met een 580 recht in mijn gezicht dusdanig dichtbij dat ik mijn neus bijna voelde verbranden
Xil mag blij zijn dat-ie heel thuis is gekomen
Foei!!!quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:16 schreef Rabrynil het volgende:
Ik heb destijds ook iemand zijn nachtzicht afgenomen met een 430EX op 1/1 M. Shame on me.![]()
Ik vind alles best als het tussen 07.30 en 08.00 uur en vanmiddag tussen 16.30 en 17.00 uur maar droog is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 06:02 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhWederom een mooie nieuwe dag
alleen moet iemand dat ook ff aan de weergoden melden
Nou zeg...ben jij nou een gezonde hollandse jongenquote:Op woensdag 14 februari 2007 07:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik vind alles best als het tussen 07.30 en 08.00 uur en vanmiddag tussen 16.30 en 17.00 uur maar droog is.
Slaap ze kwiebusquote:Op woensdag 14 februari 2007 07:33 schreef kwiebuske het volgende:
mwah, mag wel regenen
ik gaan toch naar me bedje toe
Ik sta te trappelenquote:Op woensdag 14 februari 2007 08:02 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh MarjoHeb je er ook al zo'n zin in
![]()
Nou nou ... iets enthousiaster mag wel hoorquote:
Nope. Wel thee. Bakkiequote:Op woensdag 14 februari 2007 08:24 schreef freud het volgende:
Had er hier iemand koffie gezet?
Ook al???quote:
Tssssssssss ...je gunt een ander wel weer wat hehquote:Op woensdag 14 februari 2007 07:33 schreef kwiebuske het volgende:
mwah, mag wel regenen
ik gaan toch naar me bedje toe
Mwoah, met mij gaat het wat beter tegenwoordig. Beetje ontspanningstechnieken en andere ritme inbouwen doet wonderenquote:Op woensdag 14 februari 2007 08:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ook al???![]()
Klaasvaak mag ook wel eens een keer z'n TomTom updaten en mijn bed als POI inprogrammeren..
Of ik ben aangestoken door Freud met z'n slapeloosheid![]()
Hmzzz zal het eens meenemen in de planning... Alleen werkt dat ontspannen nog niet zo goed..quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:30 schreef freud het volgende:
[..]
Mwoah, met mij gaat het wat beter tegenwoordig. Beetje ontspanningstechnieken en andere ritme inbouwen doet wonderen.
Ik slaap al heel erg lang maar circa 5 uur per dag en dus ben ik naast de geprobeerde medicijnen, ook bezig geweest met ontspannen. Stuurde me iemand van die ontspanningmuziek mee, waar je 2 of 3 keer daags naar luisteren moet en waarvan je ontspant. Maar, het geluid ... OK. Maar zodra ze er door beginnen te lullen over hoe je ontspannen moet e.d., dan ben ik weer de weg kwijt. Zit me af te vragen waar die gast wegkomt die lult, vanwege zijn accent.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:30 schreef freud het volgende:
[..]
Mwoah, met mij gaat het wat beter tegenwoordig. Beetje ontspanningstechnieken en andere ritme inbouwen doet wonderen.
Kan toch zijn dat je gewoon weinig slaap nodig hebt?quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:01 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ik slaap al heel erg lang maar circa 5 uur per dag en dus ben ik naast de geprobeerde medicijnen, ook bezig geweest met ontspannen. Stuurde me iemand van die ontspanningmuziek mee, waar je 2 of 3 keer daags naar luisteren moet en waarvan je ontspant. Maar, het geluid ... OK. Maar zodra ze er door beginnen te lullen over hoe je ontspannen moet e.d., dan ben ik weer de weg kwijt. Zit me af te vragen waar die gast wegkomt die lult, vanwege zijn accent.Of, vraag me af hoe hij er daar bij zit of ligt, als hij alels inspreekt.
![]()
Kortom, me koppie zou moeten ontspannen...maar door dat gelul er door, krijgen mijn hersencellen nog geen rust![]()
![]()
Uiteraard kan dat en aan de ene kant heb ik dat gevoel ook wel. Anderzijds lijkt me het zalig eens 24 uur achter elkaar te slapenquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:04 schreef freud het volgende:
[..]
Kan toch zijn dat je gewoon weinig slaap nodig hebt?
Yessssssssssquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:19 schreef CocaColaLight het volgende:
24 uur is een beetje overdreven maar 12 red ik vrij simpel
Alleen dan heb je weer zo'n werkgever die verzonnen heeft dat wij hier om 9 uur moeten zijn.
tijd voortrouwens
quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:01 schreef freud het volgende:
En even in de sfeer van valentijnsdag blijvend...
Ode aan het model
Twee grote ogen
Een aarzelende lach
Een lok haar nog snel achter je oor
Twijfelend kijk je je me aan
Doe ik het zo goed?
Ik ben onverbiddelijk kritisch
Alles laat ik zien
Je ziet iets bewegen
Een zacht geluid
Het geruis van lamellen
In een flits is het over.
Je bent lichtelijk overdonderd
Ziet niet helemaal scherp
Het ging zo snel
Angstvallig vraag je je af:
Is het goed gegaan?
Maar wees gerust
Een mooie vrouw komt altijd
(Goed op de foto)
Fijne valentijn.
De camera van FreuD
D a n k j e w e l voor deze link !!!quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:58 schreef pirke het volgende:
@PieDobbelJoe: Ken je anders de brainwave generator? http://www.bwgen.com
Ik heb het wel eens gedaan en het schijnt nog te werken ook
P, dan giert de adrenaline nog in je lijfquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:01 schreef PdeHoog het volgende:
Joh....er is niets beter om bij in slaap te vallen dan een dagje Zandvoort en dan het race-circuit natuurlijk
* PdeHoog spreekt uit ervaring
Neequote:Op woensdag 14 februari 2007 11:22 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
P, dan giert de adrenaline nog in je lijf![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeIk viel gewoon in slaap toen ik tegen het hek aan zat terwijl de auto's van de DTM achter me aan het racen waren
quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:01 schreef freud het volgende:
En even in de sfeer van valentijnsdag blijvend...
Ode aan het model
Twee grote ogen
Een aarzelende lach
Een lok haar nog snel achter je oor
Twijfelend kijk je je me aan
Doe ik het zo goed?
Ik ben onverbiddelijk kritisch
Alles laat ik zien
Je ziet iets bewegen
Een zacht geluid
Het geruis van lamellen
In een flits is het over.
Je bent lichtelijk overdonderd
Ziet niet helemaal scherp
Het ging zo snel
Angstvallig vraag je je af:
Is het goed gegaan?
Maar wees gerust
Een mooie vrouw komt altijd
(Goed op de foto)
Fijne valentijn.
De camera van FreuD
Zo lang zoeken voor zo'n klein knopjequote:Op woensdag 14 februari 2007 12:15 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Goedemiddag![]()
FF lunchen en dan weer volle kracht vooruit.
Als het een beetje mee zit kunnen we vanavond om 19.30 het licht uit doen hier.
nope...wel grappige actiequote:Op woensdag 14 februari 2007 16:03 schreef CocaColaLight het volgende:![]()
Iemand nog dit smsje gehad?
500 valentijns smsjes
Tof Ivoquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:21 schreef ultra_ivo het volgende:
Vandaag een leuke enevelop bij de post gehad (nee, niks rond valentijn). Officiële bevestiging dat ik eind van de maand tijdens de landelijke schaatsmarathon in Geleen officiëel organisatiefotograaf ben. Heeft natuurlijk z'n voordelen
Valentijnsenvelop??? Een bedelbrief van Unicef zal je bedoelenquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tof IvoDa's beter dan een valentijnsenvelop
![]()
Bespeur ik hier wat valentijnsjaloeziequote:Op woensdag 14 februari 2007 19:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Valentijnsenvelop??? Een bedelbrief van Unicef zal je bedoelen![]()
En een brief van Cup-a-soup-acties, dat ze mijn mok klaar maken met "HM2-Fotos" er op![]()
jaloezie?? Me??? Nee, want ik heb een PM-smsje gekregenquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bespeur ik hier wat valentijnsjaloezie![]()
Ik kreeg net een tof mailtje van een oud-collegaZe gaan een zooi oudgedienden bij elkaar timmeren voor een etentje
Da's tof
Heb ze al een jaar of 5 niet gezien volgens mij
zal leuk worden.... ben van het ene grote accountantskantoor naar het andere grote accountantskantoor overgelopen
Bofkontquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
jaloezie?? Me??? Nee, want ik heb een PM-smsje gekregen![]()
![]()
En ik ga hopen op een droog weekend...![]()
Ik zeur helemaal nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:50 schreef -Marjo- het volgende:
[afbeelding]
En nu niet meer zeuren...
Nietus!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zeur helemaal niet![]()
Jij zeurt
Whehehequote:Op woensdag 14 februari 2007 19:50 schreef -Marjo- het volgende:
[afbeelding]
En nu niet meer zeuren...
das de prijs van het blauw zijnquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:23 schreef Yoni het volgende:
Ik heb ook geen PM-smsje gekregen. Ik word niet eens geadoreerd door mijn users *snif*
Wel een kaartje in de brievenbus gekregen
Nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:23 schreef Yoni het volgende:
Ik heb ook geen PM-smsje gekregen. Ik word niet eens geadoreerd door mijn users *snif*
Jij hoeft niet mee te doen!quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:48 schreef HMaster-II het volgende:
We gaan de 15e februari gewoon bombarderen tot "Internationale Uithuildag" voor de slachtofers die géén valentijnskaartjes hebben gekregen.
quote:
Weet ik wel Twinkyquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:01 schreef Twinky het volgende:
[..]
Wat nou. het was helemaal gemeend hoor
dan stuur je hen toch nog even gauw zo'n smsjequote:Op woensdag 14 februari 2007 21:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Weet ik wel Twinky![]()
![]()
Ik ben alleen begaan met het lot van de anderen die geen kaartje of rozen hebben gehad![]()
* HMaster-II zend "FOK LOVEPM {alle zielige mensjes} aahhhh ik leef met je mee hoor... Nu niet meer huilenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:07 schreef Twinky het volgende:
[..]
dan stuur je hen toch nog even gauw zo'n smsje
Anoniem, maar was los te peuterenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:09 schreef LekkerApart het volgende:
Enne was het anoniem? Of hebben je aanstaande schoonouders toch plots een volwassen dochter gekregen?
(IK ben niet nieuwsgierig hoor)
Die zijn gratis vandaag bij Orange...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:10 schreef CocaColaLight het volgende:
Als dan al een mms tis hier tenslotte nog altijd FOT
Zit je dan.. met je KPN aboquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:17 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Die zijn gratis vandaag bij Orange...
Dat staat te koopquote:
Ik mag het niet hopen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:24 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat staat te koop![]()
wordt wel opgekocht door Libertel of KPN
Ik vraag me iedere keer af wat jouw avatar voor stelt. Of heb ik dat al eens gevraagd?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:27 schreef robbedoeseos300d het volgende:
KPN wat is dat???
Die hebben bij mij op de zaak ook hun langste tijd gehad.
Die proberen geen klanten te helpen, maar zo snel mogelijk weg te jagen
Gaaf hequote:Op woensdag 14 februari 2007 21:28 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik vraag me iedere keer af wat jouw avatar voor stelt. Of heb ik dat al eens gevraagd?
hahaquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:32 schreef -Marjo- het volgende:
Ik dacht dat het een kandelaar ofzo was...
Nieuwe abo's zijn per 1 maart te krijgen, dus voor die twee weken zou ik het niet doen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 07:29 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Het zou zonnig weer worden, dus neem voor alle zekerheid de camera mee en misschien dat ik daarmee in Blijdorp belandGelijjk maar een abo nemen dan, het wordt nu toch wel tijd voor zo'n ding.
Huwelijksaanzoeken tellen bij jou niet als adoratie mee...quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:23 schreef Yoni het volgende:
Wel een kaartje in de brievenbus gekregen
Oeps, gaat dat abo dan niet gelijk in en is dan gewoon een jaar geldig?quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:16 schreef freud het volgende:
[..]
Nieuwe abo's zijn per 1 maart te krijgen, dus voor die twee weken zou ik het niet doen.
'allo y'all.
Scherven brengen....quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:29 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!
vandaag ff een spiegel halen die ik meteen weer aan gruzelementen ga slaan voor een challenge
the things I do...
HM2, ik zal je tip meenemen hoor
gelukquote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:29 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!
vandaag ff een spiegel halen die ik meteen weer aan gruzelementen ga slaan voor een challenge
the things I do...
HM2, ik zal je tip meenemen hoor
Feliquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:02 schreef An24 het volgende:
Want mijn bankje wordt as we speak bezorgt....en gisteren een flitsset besteld. Ik ben zo blij![]()
![]()
Can't blame a man for trying!quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:10 schreef CocaColaLight het volgende:
Hoorde ik daar ergens?
feli An, dus nu kunnen de kratten bier de deur uit die dienst deden als bank?
goeie smorgens allemaal trouwens
Goed een dagje helpdesk vandaag kan niet beter beginnenkrijg je een mailtje met daarin de vraag of iemand toegang zou mogen tot internet. Is opzich niet vreemd, het wordt alleen leuker als het gaat om iemand die op een andere vestiging aan de kartonmachine staat. En deze meneer als reden opgeeft dat hij anders acties op ebay mist
![]()
Hey Annnquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:02 schreef An24 het volgende:
[..]
geluk![]()
Want mijn bankje wordt as we speak bezorgt....en gisteren een flitsset besteld. Ik ben zo blij![]()
![]()
Kijk hier eens naarquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:42 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik ben ook met een flitsset bezig, maar ben nog aan het dubben .
Lachenquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:10 schreef CocaColaLight het volgende:
Hoorde ik daar ergens?
feli An, dus nu kunnen de kratten bier de deur uit die dienst deden als bank?
goeie smorgens allemaal trouwens
Goed een dagje helpdesk vandaag kan niet beter beginnenkrijg je een mailtje met daarin de vraag of iemand toegang zou mogen tot internet. Is opzich niet vreemd, het wordt alleen leuker als het gaat om iemand die op een andere vestiging aan de kartonmachine staat. En deze meneer als reden opgeeft dat hij anders acties op ebay mist
![]()
Dan zal hij wel vragen krijgen op zijn eigen werkplekquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:50 schreef CocaColaLight het volgende:
Yup, wij hebben er geen problemen mee als IT afdeling hier.![]()
Zolang wij maar een juist ingevulde aanvraag krijgen met de juiste handtekening![]()
Dank....en de rest ook. Ik ben benieuwd wel spannend ook. Eigen set voor mezelf...loop gelijk vol met ideeenquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:42 schreef PieDobbelJoe het volgende:
![]()
[..]
Hey Annn![]()
Zo hee, die scherven brengen snel gelukIk ben ook met een flitsset bezig, maar ben nog aan het dubben .
Pffff ...kunnen mensen ruiken dat je plannen hebt met dit weer? Plannen iets gewijzigd, Blijdorpse gorilla's moeten het ff zonder mij doen![]()
Dat heb ik dus ook Ann, ben ook zeer nieuwsgierig om daarmee te kunnen spelen. En ... mijn vriendin zal er ook blij mee zijn, iets betere belichte foto'squote:Op donderdag 15 februari 2007 10:21 schreef An24 het volgende:
[..]
Dank....en de rest ook. Ik ben benieuwd wel spannend ook. Eigen set voor mezelf...loop gelijk vol met ideeen![]()
Tofquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:38 schreef Yoni het volgende:
Ik zit legaal foto's te kijken onder werktijd nuWij hebben een "Around the world of <insert bedrijfsnaam>"-website waar iedere medewerker all over the world foto's kan plaatsen. De fotos waar het meest op gestemd wordt, komen een week op het intranet te staan. Onwijs leuk initiatief en erg leuk om doorheen te bladeren. Zitten heel wat juweeltjes bij
![]()
Binnenkort ook maar eens wat uploaden
Ja, tis echt heel cool. Oorspronkelijk bedoeld om elkaar te laten zien waar we nou allemaal werken en hoe onze omgeving eruit ziet, maar uitgegroeid tot een enorme gallery met foto's van van alles en nog watquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TofZouden ze hier ook eens moeten doen
Leukquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:59 schreef Yoni het volgende:
Ik heb net een Blijdorp-tijgertje geupload
Ik zit nu met een collega van me op elkaars foto's te stemmen. Grin. Mijn tijgertje heeft dus al één stem. En haar Blijdorpschildpadjes ookquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
LeukIk zal het hier ook eens voorstellen
Lijkt me wel een tof plan.
Toen je poepen nog met de lange 'oe' schreef bedoel je? Mooie tijdquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:31 schreef CocaColaLight het volgende:
Jah maar retro schijnt weer helemaal hip te zijn. Tja en als je hip wil zijn moet je daarvoor betalen
Vroegah, toen de kratjes van Heineken nog geel waren.
Vroegah, toen de batavieren nog met zijn vijven waren.
Jah vroegah, toen waren er nog geen drempels, alleen maar kuilen.
En vroegah, toen kon je je tanden nog botvieren op een gouden Willem de 1ste.
Of was het nog daarvoor?
en toen de sex nog vies wasquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:47 schreef freud het volgende:
[..]
Toen je poepen nog met de lange 'oe' schreef bedoel je? Mooie tijd.
Da's wel heeeeeeeeeeeeeel lang geleden danquote:
Even navraag doen in een luxe kleding zaak of kostuum shopquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's wel heeeeeeeeeeeeeel lang geleden dan
Ik ben trouwens op zoek naar een zwarte hoed met eventueel een witte band voor een fotoshootIemand enig idee of per ongeluk zoiets in zijn bezit?
bij de kringloopwinkel gezien, zal iets van 15 á 20 euro kostenquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben trouwens op zoek naar een zwarte hoed met eventueel een witte band voor een fotoshootIemand enig idee of per ongeluk zoiets in zijn bezit?
Een zwart petje met in het wit Metallica erop goed genoegquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als het logo is van Metallica van NA de Black Album, mag je hem houden.. of aan mij geven om ritueel te verbranden..quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:05 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Een zwart petje met in het wit Metallica erop goed genoeg
Hallo....ik gebruik het 1xquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Even navraag doen in een luxe kleding zaak of kostuum shop
Da's te overzienquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
bij de kringloopwinkel gezien, zal iets van 15 á 20 euro kosten
Als het een metal-shoot zou zijn welquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:05 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Een zwart petje met in het wit Metallica erop goed genoeg
Black Album was ook nog tofquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als het logo is van Metallica van NA de Black Album, mag je hem houden.. of aan mij geven om ritueel te verbranden..![]()
:edit: Metallica fan tot/met Justice for All![]()
Die laatste is denk ik wel een optiequote:Op donderdag 15 februari 2007 16:51 schreef Yoni het volgende:
http://www.dewitkostuums.nl/index2.html
http://www.desnuffel.nl/
*Tikkie*quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:16 schreef freud het volgende:
[..]
*Tikkie*
* freud rent gauw naar ander topic![]()
Nee, ben wegquote:
welke meute ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:24 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, ben weg, hou jij de meute hier een beetje scherp?
![]()
Ik zou wel willen, maar mijn uitzicht is lelijk. En ik ben nog niet genoeg mens om ergens heen te rijdenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 07:58 schreef Puckzzz het volgende:
mogguh! is er niemand even die prachtige zonsopgang aan het fotograferen? ik ben net uit bed, ik kan niet
Djeez! Waarom bestel je er dan zoveel in 1x??!! Maar goed, waarom zeuren over huwbaar jong volk om je heen? Begin een catalogusquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:34 schreef Shark.Bait het volgende:
okeee, de russinnen zijn weg. Nu heb ik een golf duitseninnen.
20, 18 en drie van 15
ik ken het, ik stond op denkende dat mijn vriend het licht in de badkamer had laten branden, maar het was wel erg oranje. toen ik keek bleek het een schitterende zonsopkomst te zijn. dan heb je twee keuzes:quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:00 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar mijn uitzicht is lelijk. En ik ben nog niet genoeg mens om ergens heen te rijden
Ik had geen optie. Ik zag de zonsopkomst en de tram reed snel door met mij erinquote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik ken het, ik stond op denkende dat mijn vriend het licht in de badkamer had laten branden, maar het was wel erg oranje. toen ik keek bleek het een schitterende zonsopkomst te zijn. dan heb je twee keuzes:
1) als de donder je kleren aantrekken en met camera in de auto springen naar een fijne lokatie
2) denken: "Ooooh wat prachtig!!" naar beneden sjokken en een kop koffie inschenken
ik koos voor optie 2![]()
Ik heb dat meestal om 2 uur alquote:Op vrijdag 16 februari 2007 06:54 schreef Xilantof het volgende:
Maar ben verbazingwekkend wakker, zul je zien dat ik om 15 uur ofzo instort.
Hmzzz dat is toch niet de hoofdstad van de Provincie Drenthequote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb dat meestal om 2 uur alVandaag van 13 tot 16 uur vergaderen in Amersfoort
We zullen eens zien wat het wordt
Dat dacht ik ook, maar de mensen in Assen vonden dat ze in Amersfoort moesten vergaderenquote:
Coolquote:Morgenochtend uiterlijk 07:30 in de auto zitten richting DelftEn het lijkt erop, dat 'Henkie-in-de-wolken' het goed met ons voor heeft... Droog morgen
![]()
Het wordt eens tijd dat jij minder gaat zuipen op donderdag avond..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:37 schreef WurM het volgende:
hoofdpijn, brak, dorst
Wordt een leuke demonstratie zometeen
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het wordt eens tijd dat jij minder gaat zuipen op donderdag avond..
![]()
Carnaval in t Noord'n, dat is n feest met pitquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:27 schreef pirke het volgende:
Carnaval?
In Groningenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:27 schreef pirke het volgende:
Carnaval?
Hmm, gemengde gevoelens bij deze postquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In GroningenNee joh....dat is zo'n saaie stad....daar hebben ze geen excuus nodig om veel te gaan zuipen
Ik heb niks besteldquote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:07 schreef freud het volgende:
Djeez! Waarom bestel je er dan zoveel in 1x??!! Maar goed, waarom zeuren over huwbaar jong volk om je heen? Begin een catalogus.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb niks besteld
Denk jij alleen maar met je "Frankfurter"?
[afbeelding]
Saaie steden zijn uitdagingenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:37 schreef WurM het volgende:
Waarom wil je trouwens een saaie stad op de foto zetten?
Nah, ben alleen niet bekend met de gewoonten in jouw dorp. Zou toch kunnenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb niks besteld
Denk jij alleen maar met je "Frankfurter"?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:42 schreef Puckzzz het volgende:
voor de geinteresseerden: [TK] Crumpler Ben's Pizza XXL cameratas
Zijn wel 50mm objectieven dan aan het plaatje te zien!quote:De kleuren zijn dark grey/firebrick red. In deze tas past een camera body, 4 lenzen en accessoires.
Mijn dorp nog welquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:16 schreef freud het volgende:
Nah, ben alleen niet bekend met de gewoonten in jouw dorp. Zou toch kunnen.
vage crumpler namenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:42 schreef Puckzzz het volgende:
voor de geinteresseerden: [TK] Crumpler Ben's Pizza XXL cameratas
vanavond spaarkaslichting, ff een paar honderd euro innen en gratis drinkenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:56 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Goeie middag allen![]()
jaja tis weer carnaval![]()
ben niet zo'n carnaval ganger..maar ach...toch maar ff bij de optocht kijken..en zien of er nog leuke plaatjes te schieten zijn..maar dat zal wel goed komen
![]()
kijk je uit dat je camera niet weer in de bosjes terecht komt?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:03 schreef Puckzzz het volgende:
vanavond spaarkaslichting, ff een paar honderd euro innen en gratis drinken![]()
![]()
hihihihi neeeeej, die gaat alleen morgen ff carnaval vieren, zondag blijft ie thuisquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
kijk je uit dat je camera niet weer in de bosjes terecht komt?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:06 schreef An24 het volgende:
![]()
Weekend![]()
Had borrel op het werk, maar zou om alf acht bij studio zijn voor uitleg over spul. Kwam dus zwaar beschonken aan. Kon het nog net volgen allemaal. Gelukkig komt morgenmiddag dan ook mijn eigen setje. Zodat ik ook nuchter wet wat ik doe![]()
Bofbil jij... Een dronken vrouw is een engel in bed zeggen ze toch?quote:
Hoezo 'zeggen ze'? Zelfs ik weet tquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:04 schreef freud het volgende:
[..]
Bofbil jij... Een dronken vrouw is een engel in bed zeggen ze toch?
Ik geloof je gelijkquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:04 schreef freud het volgende:
[..]
Bofbil jij... Een dronken vrouw is een engel in bed zeggen ze toch?
Niet meer dan 100 eur denk ikquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:19 schreef prupke het volgende:
wat zouden jullie hier voor betalen 2 de hansie?
Analoge fotocamera Pentax Me met flitsaansluiting op body en flitser.2 Pentax lenzen t.w. 3.5/28 en 3.5/135 en panagor 200 mm.
Zonnefilter en kap.Alles in lederen draagtas +gebruiksaanwijzing.
Fotocamera Pentax espio95S met zoomlens en gebruiksaanwijzing.
misschien wel maar ik heb dat ook nog niet gebodenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:40 schreef ultra_ivo het volgende:
zijn geen bijzondere lenzen, 100 moet wel je plafond zijn
Zondag zou je een beter setje bij elkaar kunnen krijgen.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:08 schreef Mauro het volgende:
tvp
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:52 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
En klik enzo, er was iets met uit doen en vergeten en lampen.
in ieder geval klik
Zei toch ook "aangeschoten"quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik geloof je gelijkmaar zo dronken was ze nou ook weer niet volgens mij
quote:
Raampje dicht en goed gaan liggen. af en toe is het zoooo simpelquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:00 schreef freud het volgende:
HAHAHAHA, oh zo bekend... Smogges mensen. Er zitten een paar kabouters in mijn hoofd te drummen. Geen drank op, daarom is het zo jammer. Raam open en verkeerd liggen SUX.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:33 schreef Yoni het volgende:
Wie heeft er trouwens in hemelsnaam uitgevonden dat beeldschermen zoveel verschillende resoluties hebben![]()
Sucks met webdesignen
Ja het wordt leukquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Jij zegt het! Wordt het wel beetje leuk? (niet negatief opvatten trouwens
![]()
)
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:40 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja het wordt leukVind ik
Donkergrijs met roze. En geen simpleviewer meer
![]()
Ik zal eens gaan verduisteren,kijken of dat helpt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:07 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Gordijnen dicht in huis.
Lijkt wel of je n.l. te veel licht hebt
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:47 schreef Shark.Bait het volgende:
jullie doen de lichten wel elke keer uit maar doet iemand ze wel eens aan?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 06:37 schreef ultra_ivo het volgende:
*klik* licht maar weer ff aan. De ochtendploeg moet ook wat zien.
He, wat is 't hier donker. Ben nog wakker en m'n wedstrijd van morgen mentaal aan het voorbereiden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:58 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Zal de lichten alvast maar uit doen hier.
Volgens mij zit half FOT in Den Haag. Helaas kon ik daar niet bij zijn.
Ben al wel benieuwd naar de foto's.
Weltrusten voor een ieder
*klik* licht uit
Je gaat de beursronde van Houten doen ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:35 schreef ultra_ivo het volgende:
He, wat is 't hier donker. Ben nog wakker en m'n wedstrijd van morgen mentaal aan het voorbereiden.
eerst de beursronde van Houtenquote:Op zondag 18 februari 2007 00:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je gaat de beursronde van Houten doen ?
Aha. Dus je bent al snel weer weg dan?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:08 schreef ultra_ivo het volgende:
eerst de beursronde van Houten
dan het GAK 10km te Eindoven.
Valt wel mee. Moet zo rond 16 uur weer op het station van Houten zijn. Ik heb de startlijst bestudeerd, ik vermoed dat ik bij het GAK zowat het licht mag uitdoen.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Aha. Dus je bent al snel weer weg dan?
Freudmansquote:Op zondag 18 februari 2007 00:30 schreef freud het volgende:
Aloha! Goedemorgen!
Goeden nacht!quote:Op zondag 18 februari 2007 00:30 schreef freud het volgende:
Aloha! Goedemorgen!
Mooiquote:
Da's jammer voor jou danquote:zonder ijsje
Ik had beter moeten weten dan jouw kunstje te kopiëren...quote:Op zondag 18 februari 2007 10:54 schreef ..zapper het volgende:
Goeiemorgens allemaal.
Ik zit voor mij idee vooral naar heel veel netniet foto's te kijken..
quote:Op zondag 18 februari 2007 10:54 schreef ..zapper het volgende:
Goeiemorgens allemaal.
Dat zal ik ook wel hebben...quote:Op zondag 18 februari 2007 10:54 schreef ..zapper het volgende:
Goeiemorgens allemaal.
Dan ben je vlotter dan ikquote:Op zondag 18 februari 2007 12:40 schreef ..zapper het volgende:
Ik ga overigens proberen om mijn foto's morgenavond geselecteerd en online te hebben.
Ik zie jouw foto's trouwens niet in FF, wel in IE...quote:Op zondag 18 februari 2007 13:18 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Nu denk ik meteen dat ik heel veel fout doe en er veel meer tijd aan moet besteden.
Nee hoorquote:Op zondag 18 februari 2007 13:18 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Nu denk ik meteen dat ik heel veel fout doe en er veel meer tijd aan moet besteden.
Viering Chinees Nieuwjaar Den Haagquote:Op zondag 18 februari 2007 14:56 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Zijn er al foto's van de meet gisteren??
OF kijk ik er over heen
Zeepquote:Op zondag 18 februari 2007 16:18 schreef LekkerApart het volgende:
Hehe P, dat gaat met een emmer water en zeep, dan gauw de trekker, met een zeemleren lap erom heen er over halen..
Dan zou het streeploos moeten zijn..
Gelukkig wonen wij niet beneden en mag hier de glazenwasser onze ramen komen doen
gewoon warm water en daar een ui in.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:56 schreef PdeHoog het volgende:
Kan er trouwens niet iemand zelflappende ramen uitvindenIk heb er echt zo'n schijthekel aan
En dan zie je ook nog allemaal strepen en drupjes
Jij kan hetquote:Op zondag 18 februari 2007 16:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Zeep![]()
Water zo warm mogelijk en dan schoonmaakazijn erbij gooien. streeploos![]()
helaas kan ik het door hoogte niet zelf doen en moet het ook nog steeds gebeuren sinds ik hier woon (november dus)
Jij kan het ook...deal: 1 keer laten zien (1 raam jahquote:Op zondag 18 februari 2007 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij kan hetKom je het voortaan bij mij doen
![]()
Zorg ik voor voer
Jij hebt toch overal matglasquote:Op zondag 18 februari 2007 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Zorg ik voor voer
quote:Op zondag 18 februari 2007 21:39 schreef An24 het volgende:
[..]
Jij kan het ook...deal: 1 keer laten zien (1 raam jah) dan zelf doen
![]()
Er zwerft inderdaad ergens een oud topic hier in FOT.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:46 schreef ..zapper het volgende:
Ik zoek het topic over foto's van fotters, maar ik ben echt geen held in zoeken op fok, dus als iemand enerzijds tips heeft over hoe ik makkelijk een topic terug kan vinden en anderzijds wellicht iemand dat topic naar boven kan schoppen, dan heb ik daar zometeen al een paar foto's voor van gisteren ook.
Ik heb het 2 keer aangeboden en ik mocht het niet doen....quote:Op zondag 18 februari 2007 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Zorg ik voor voer
Dat kan je heel makkelijk zelf regelen.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:07 schreef Yoni het volgende:
Wanneer gaan ze die weekends nou eens langer maken![]()
Ik ga zo in bad liggenquote:Op maandag 19 februari 2007 10:07 schreef Yoni het volgende:
JA het enige wat ik me dan afvraag zou het ook nog wat zijn??quote:Op maandag 19 februari 2007 10:05 schreef Shark.Bait het volgende:
lekker goedkoop die compactflashkaartjes
Zo makkelijk is dat niet hoor.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:19 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dat kan je heel makkelijk zelf regelen.
Ik werk al jaren 4 dagen in de week en heb dus altijd 3 dagen weekend![]()
Dat was in mijn branche ook niet gebruikelijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:23 schreef Yoni het volgende:
[..]
Zo makkelijk is dat niet hoor.
1. in mijn branche is parttime werken heel moeilijk
2. Ik verdien heel veel, maar krijg heel weinig
Heb je dat ook bij Hardware totaal besteld die staat daar in totaal voor nog geen ¤30 vraag me dus alleen af of het idd wat is.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:44 schreef freud het volgende:
Heb net ook al een 4Gb kaartje besteld, 36 euro en klaar is klara. Wel handig voor erbij.
Ik moet woensdag in N'gein zijn, haal ik er meteen ook 1. Wel groter dan ik zou willen, maar ja, voor die prijs....quote:Op maandag 19 februari 2007 10:44 schreef freud het volgende:
Heb net ook al een 4Gb kaartje besteld, 36 euro en klaar is klara. Wel handig voor erbij.
Kijk ook naar de verzendkosten; soms zijn duurdere zaken goedkoper met verzenden, waardoor je in totaal minder betaald.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:02 schreef robbedoeseos300d het volgende:
ik zie nu deze staan klik
goedkoper kan ik ze niet vinden.
Durf het alleen nog niet aan, omdat ik niet zeker weet of het wel wat is
Freudiaanse verspreking?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:40 schreef freud het volgende:
En het is daar nogwel een admin!
Je hebt gelijk. Lul is mannelijk, dus een enorme lul van een user is inderdaad 'hij'. Maar even een PM naar de site admins gestuurd...quote:Op maandag 19 februari 2007 11:54 schreef Shark.Bait het volgende:
Kijk ook naar de verzendkosten; soms zijn duurdere zaken goedkoper met verzenden, waardoor je in totaal minder betaald.
Daarom ga ik voor "takeitnow" omdat ik toch in de buurt ben...
[..]
Freudiaanse verspreking?
Ik had een tijdje geleden al het idee van een tien-daagse week. 5 dagen werken, 5 dagen weekendquote:Op maandag 19 februari 2007 10:07 schreef Yoni het volgende:
Volgens mij werken ze zo al op boor platformsquote:Op maandag 19 februari 2007 13:03 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik had een tijdje geleden al het idee van een tien-daagse week. 5 dagen werken, 5 dagen weekend
Net besteld een 4gb kaartje en wel hier.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:44 schreef freud het volgende:
WHZquote:
Maak jij een nieuwe aan dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:11 schreef HMaster-II het volgende:
BIjna volle SC..![]()
*Alvast TVP stempel klaarlegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |