Lachenquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:10 schreef CocaColaLight het volgende:
Hoorde ik daar ergens?
feli An, dus nu kunnen de kratten bier de deur uit die dienst deden als bank?
goeie smorgens allemaal trouwens
Goed een dagje helpdesk vandaag kan niet beter beginnenkrijg je een mailtje met daarin de vraag of iemand toegang zou mogen tot internet. Is opzich niet vreemd, het wordt alleen leuker als het gaat om iemand die op een andere vestiging aan de kartonmachine staat. En deze meneer als reden opgeeft dat hij anders acties op ebay mist
![]()
Dan zal hij wel vragen krijgen op zijn eigen werkplekquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:50 schreef CocaColaLight het volgende:
Yup, wij hebben er geen problemen mee als IT afdeling hier.![]()
Zolang wij maar een juist ingevulde aanvraag krijgen met de juiste handtekening![]()
Dank....en de rest ook. Ik ben benieuwd wel spannend ook. Eigen set voor mezelf...loop gelijk vol met ideeenquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:42 schreef PieDobbelJoe het volgende:
![]()
[..]
Hey Annn![]()
Zo hee, die scherven brengen snel gelukIk ben ook met een flitsset bezig, maar ben nog aan het dubben .
Pffff ...kunnen mensen ruiken dat je plannen hebt met dit weer? Plannen iets gewijzigd, Blijdorpse gorilla's moeten het ff zonder mij doen![]()
Dat heb ik dus ook Ann, ben ook zeer nieuwsgierig om daarmee te kunnen spelen. En ... mijn vriendin zal er ook blij mee zijn, iets betere belichte foto'squote:Op donderdag 15 februari 2007 10:21 schreef An24 het volgende:
[..]
Dank....en de rest ook. Ik ben benieuwd wel spannend ook. Eigen set voor mezelf...loop gelijk vol met ideeen![]()
Tofquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:38 schreef Yoni het volgende:
Ik zit legaal foto's te kijken onder werktijd nuWij hebben een "Around the world of <insert bedrijfsnaam>"-website waar iedere medewerker all over the world foto's kan plaatsen. De fotos waar het meest op gestemd wordt, komen een week op het intranet te staan. Onwijs leuk initiatief en erg leuk om doorheen te bladeren. Zitten heel wat juweeltjes bij
![]()
Binnenkort ook maar eens wat uploaden
Ja, tis echt heel cool. Oorspronkelijk bedoeld om elkaar te laten zien waar we nou allemaal werken en hoe onze omgeving eruit ziet, maar uitgegroeid tot een enorme gallery met foto's van van alles en nog watquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TofZouden ze hier ook eens moeten doen
Leukquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:59 schreef Yoni het volgende:
Ik heb net een Blijdorp-tijgertje geupload
Ik zit nu met een collega van me op elkaars foto's te stemmen. Grin. Mijn tijgertje heeft dus al één stem. En haar Blijdorpschildpadjes ookquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
LeukIk zal het hier ook eens voorstellen
Lijkt me wel een tof plan.
Toen je poepen nog met de lange 'oe' schreef bedoel je? Mooie tijdquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:31 schreef CocaColaLight het volgende:
Jah maar retro schijnt weer helemaal hip te zijn. Tja en als je hip wil zijn moet je daarvoor betalen
Vroegah, toen de kratjes van Heineken nog geel waren.
Vroegah, toen de batavieren nog met zijn vijven waren.
Jah vroegah, toen waren er nog geen drempels, alleen maar kuilen.
En vroegah, toen kon je je tanden nog botvieren op een gouden Willem de 1ste.
Of was het nog daarvoor?
en toen de sex nog vies wasquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:47 schreef freud het volgende:
[..]
Toen je poepen nog met de lange 'oe' schreef bedoel je? Mooie tijd.
Da's wel heeeeeeeeeeeeeel lang geleden danquote:
Even navraag doen in een luxe kleding zaak of kostuum shopquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's wel heeeeeeeeeeeeeel lang geleden dan
Ik ben trouwens op zoek naar een zwarte hoed met eventueel een witte band voor een fotoshootIemand enig idee of per ongeluk zoiets in zijn bezit?
bij de kringloopwinkel gezien, zal iets van 15 á 20 euro kostenquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben trouwens op zoek naar een zwarte hoed met eventueel een witte band voor een fotoshootIemand enig idee of per ongeluk zoiets in zijn bezit?
Een zwart petje met in het wit Metallica erop goed genoegquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als het logo is van Metallica van NA de Black Album, mag je hem houden.. of aan mij geven om ritueel te verbranden..quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:05 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Een zwart petje met in het wit Metallica erop goed genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |