Ik mag het niet hopen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:24 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat staat te koop![]()
wordt wel opgekocht door Libertel of KPN
Ik vraag me iedere keer af wat jouw avatar voor stelt. Of heb ik dat al eens gevraagd?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:27 schreef robbedoeseos300d het volgende:
KPN wat is dat???
Die hebben bij mij op de zaak ook hun langste tijd gehad.
Die proberen geen klanten te helpen, maar zo snel mogelijk weg te jagen
Gaaf hequote:Op woensdag 14 februari 2007 21:28 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik vraag me iedere keer af wat jouw avatar voor stelt. Of heb ik dat al eens gevraagd?
hahaquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:32 schreef -Marjo- het volgende:
Ik dacht dat het een kandelaar ofzo was...
Nieuwe abo's zijn per 1 maart te krijgen, dus voor die twee weken zou ik het niet doen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 07:29 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Het zou zonnig weer worden, dus neem voor alle zekerheid de camera mee en misschien dat ik daarmee in Blijdorp belandGelijjk maar een abo nemen dan, het wordt nu toch wel tijd voor zo'n ding.
Huwelijksaanzoeken tellen bij jou niet als adoratie mee...quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:23 schreef Yoni het volgende:
Ik heb ook geen PM-smsje gekregen. Ik word niet eens geadoreerd door mijn users *snif*
Wel een kaartje in de brievenbus gekregen
Oeps, gaat dat abo dan niet gelijk in en is dan gewoon een jaar geldig?quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:16 schreef freud het volgende:
[..]
Nieuwe abo's zijn per 1 maart te krijgen, dus voor die twee weken zou ik het niet doen.
'allo y'all.
Scherven brengen....quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:29 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!
vandaag ff een spiegel halen die ik meteen weer aan gruzelementen ga slaan voor een challenge
the things I do...
HM2, ik zal je tip meenemen hoor
gelukquote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:29 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!
vandaag ff een spiegel halen die ik meteen weer aan gruzelementen ga slaan voor een challenge
the things I do...
HM2, ik zal je tip meenemen hoor
Feliquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:02 schreef An24 het volgende:
Want mijn bankje wordt as we speak bezorgt....en gisteren een flitsset besteld. Ik ben zo blij![]()
![]()
Can't blame a man for trying!quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:10 schreef CocaColaLight het volgende:
Hoorde ik daar ergens?
feli An, dus nu kunnen de kratten bier de deur uit die dienst deden als bank?
goeie smorgens allemaal trouwens
Goed een dagje helpdesk vandaag kan niet beter beginnenkrijg je een mailtje met daarin de vraag of iemand toegang zou mogen tot internet. Is opzich niet vreemd, het wordt alleen leuker als het gaat om iemand die op een andere vestiging aan de kartonmachine staat. En deze meneer als reden opgeeft dat hij anders acties op ebay mist
![]()
Hey Annnquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:02 schreef An24 het volgende:
[..]
geluk![]()
Want mijn bankje wordt as we speak bezorgt....en gisteren een flitsset besteld. Ik ben zo blij![]()
![]()
Kijk hier eens naarquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:42 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik ben ook met een flitsset bezig, maar ben nog aan het dubben .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |