Hmzzz zal het eens meenemen in de planning... Alleen werkt dat ontspannen nog niet zo goed..quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:30 schreef freud het volgende:
[..]
Mwoah, met mij gaat het wat beter tegenwoordig. Beetje ontspanningstechnieken en andere ritme inbouwen doet wonderen.
Ik slaap al heel erg lang maar circa 5 uur per dag en dus ben ik naast de geprobeerde medicijnen, ook bezig geweest met ontspannen. Stuurde me iemand van die ontspanningmuziek mee, waar je 2 of 3 keer daags naar luisteren moet en waarvan je ontspant. Maar, het geluid ... OK. Maar zodra ze er door beginnen te lullen over hoe je ontspannen moet e.d., dan ben ik weer de weg kwijt. Zit me af te vragen waar die gast wegkomt die lult, vanwege zijn accent.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:30 schreef freud het volgende:
[..]
Mwoah, met mij gaat het wat beter tegenwoordig. Beetje ontspanningstechnieken en andere ritme inbouwen doet wonderen.
Kan toch zijn dat je gewoon weinig slaap nodig hebt?quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:01 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ik slaap al heel erg lang maar circa 5 uur per dag en dus ben ik naast de geprobeerde medicijnen, ook bezig geweest met ontspannen. Stuurde me iemand van die ontspanningmuziek mee, waar je 2 of 3 keer daags naar luisteren moet en waarvan je ontspant. Maar, het geluid ... OK. Maar zodra ze er door beginnen te lullen over hoe je ontspannen moet e.d., dan ben ik weer de weg kwijt. Zit me af te vragen waar die gast wegkomt die lult, vanwege zijn accent.Of, vraag me af hoe hij er daar bij zit of ligt, als hij alels inspreekt.
![]()
Kortom, me koppie zou moeten ontspannen...maar door dat gelul er door, krijgen mijn hersencellen nog geen rust![]()
![]()
Uiteraard kan dat en aan de ene kant heb ik dat gevoel ook wel. Anderzijds lijkt me het zalig eens 24 uur achter elkaar te slapenquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:04 schreef freud het volgende:
[..]
Kan toch zijn dat je gewoon weinig slaap nodig hebt?
Yessssssssssquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:19 schreef CocaColaLight het volgende:
24 uur is een beetje overdreven maar 12 red ik vrij simpel
Alleen dan heb je weer zo'n werkgever die verzonnen heeft dat wij hier om 9 uur moeten zijn.
tijd voortrouwens
quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:01 schreef freud het volgende:
En even in de sfeer van valentijnsdag blijvend...
Ode aan het model
Twee grote ogen
Een aarzelende lach
Een lok haar nog snel achter je oor
Twijfelend kijk je je me aan
Doe ik het zo goed?
Ik ben onverbiddelijk kritisch
Alles laat ik zien
Je ziet iets bewegen
Een zacht geluid
Het geruis van lamellen
In een flits is het over.
Je bent lichtelijk overdonderd
Ziet niet helemaal scherp
Het ging zo snel
Angstvallig vraag je je af:
Is het goed gegaan?
Maar wees gerust
Een mooie vrouw komt altijd
(Goed op de foto)
Fijne valentijn.
De camera van FreuD
D a n k j e w e l voor deze link !!!quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:58 schreef pirke het volgende:
@PieDobbelJoe: Ken je anders de brainwave generator? http://www.bwgen.com
Ik heb het wel eens gedaan en het schijnt nog te werken ook
P, dan giert de adrenaline nog in je lijfquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:01 schreef PdeHoog het volgende:
Joh....er is niets beter om bij in slaap te vallen dan een dagje Zandvoort en dan het race-circuit natuurlijk
* PdeHoog spreekt uit ervaring
Neequote:Op woensdag 14 februari 2007 11:22 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
P, dan giert de adrenaline nog in je lijf![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeIk viel gewoon in slaap toen ik tegen het hek aan zat terwijl de auto's van de DTM achter me aan het racen waren
quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:01 schreef freud het volgende:
En even in de sfeer van valentijnsdag blijvend...
Ode aan het model
Twee grote ogen
Een aarzelende lach
Een lok haar nog snel achter je oor
Twijfelend kijk je je me aan
Doe ik het zo goed?
Ik ben onverbiddelijk kritisch
Alles laat ik zien
Je ziet iets bewegen
Een zacht geluid
Het geruis van lamellen
In een flits is het over.
Je bent lichtelijk overdonderd
Ziet niet helemaal scherp
Het ging zo snel
Angstvallig vraag je je af:
Is het goed gegaan?
Maar wees gerust
Een mooie vrouw komt altijd
(Goed op de foto)
Fijne valentijn.
De camera van FreuD
Zo lang zoeken voor zo'n klein knopjequote:Op woensdag 14 februari 2007 12:15 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Goedemiddag![]()
FF lunchen en dan weer volle kracht vooruit.
Als het een beetje mee zit kunnen we vanavond om 19.30 het licht uit doen hier.
nope...wel grappige actiequote:Op woensdag 14 februari 2007 16:03 schreef CocaColaLight het volgende:![]()
Iemand nog dit smsje gehad?
500 valentijns smsjes
Tof Ivoquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:21 schreef ultra_ivo het volgende:
Vandaag een leuke enevelop bij de post gehad (nee, niks rond valentijn). Officiële bevestiging dat ik eind van de maand tijdens de landelijke schaatsmarathon in Geleen officiëel organisatiefotograaf ben. Heeft natuurlijk z'n voordelen
Valentijnsenvelop??? Een bedelbrief van Unicef zal je bedoelenquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tof IvoDa's beter dan een valentijnsenvelop
![]()
Bespeur ik hier wat valentijnsjaloeziequote:Op woensdag 14 februari 2007 19:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Valentijnsenvelop??? Een bedelbrief van Unicef zal je bedoelen![]()
En een brief van Cup-a-soup-acties, dat ze mijn mok klaar maken met "HM2-Fotos" er op![]()
jaloezie?? Me??? Nee, want ik heb een PM-smsje gekregenquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bespeur ik hier wat valentijnsjaloezie![]()
Ik kreeg net een tof mailtje van een oud-collegaZe gaan een zooi oudgedienden bij elkaar timmeren voor een etentje
Da's tof
Heb ze al een jaar of 5 niet gezien volgens mij
zal leuk worden.... ben van het ene grote accountantskantoor naar het andere grote accountantskantoor overgelopen
Bofkontquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
jaloezie?? Me??? Nee, want ik heb een PM-smsje gekregen![]()
![]()
En ik ga hopen op een droog weekend...![]()
Ik zeur helemaal nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:50 schreef -Marjo- het volgende:
[afbeelding]
En nu niet meer zeuren...
Nietus!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zeur helemaal niet![]()
Jij zeurt
Whehehequote:Op woensdag 14 februari 2007 19:50 schreef -Marjo- het volgende:
[afbeelding]
En nu niet meer zeuren...
das de prijs van het blauw zijnquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:23 schreef Yoni het volgende:
Ik heb ook geen PM-smsje gekregen. Ik word niet eens geadoreerd door mijn users *snif*
Wel een kaartje in de brievenbus gekregen
Nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:23 schreef Yoni het volgende:
Ik heb ook geen PM-smsje gekregen. Ik word niet eens geadoreerd door mijn users *snif*
Jij hoeft niet mee te doen!quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:48 schreef HMaster-II het volgende:
We gaan de 15e februari gewoon bombarderen tot "Internationale Uithuildag" voor de slachtofers die géén valentijnskaartjes hebben gekregen.
quote:
Weet ik wel Twinkyquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:01 schreef Twinky het volgende:
[..]
Wat nou. het was helemaal gemeend hoor
dan stuur je hen toch nog even gauw zo'n smsjequote:Op woensdag 14 februari 2007 21:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Weet ik wel Twinky![]()
![]()
Ik ben alleen begaan met het lot van de anderen die geen kaartje of rozen hebben gehad![]()
* HMaster-II zend "FOK LOVEPM {alle zielige mensjes} aahhhh ik leef met je mee hoor... Nu niet meer huilenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:07 schreef Twinky het volgende:
[..]
dan stuur je hen toch nog even gauw zo'n smsje
Anoniem, maar was los te peuterenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:09 schreef LekkerApart het volgende:
Enne was het anoniem? Of hebben je aanstaande schoonouders toch plots een volwassen dochter gekregen?
(IK ben niet nieuwsgierig hoor)
Die zijn gratis vandaag bij Orange...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:10 schreef CocaColaLight het volgende:
Als dan al een mms tis hier tenslotte nog altijd FOT
Zit je dan.. met je KPN aboquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:17 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Die zijn gratis vandaag bij Orange...
Dat staat te koopquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |