quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:49 schreef Stroekie het volgende:
dan maar zonder
maar wel een txt tje naar sitethief toe gemaild heeft
Wat is er Erik? Toch niet weer school?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hoi.
Cheer upquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
School gaat redelijk (6,5 gehaald voor een mondeling Duits), maar ik ben een beetje downigvandaag. En gisteren.En eigenlijk mijn hele leven
.
Baccara en Amanda Lear ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:46 schreef maedel het volgende:
vandaag is een landelijke rotdag volgens mij. Iedereen is sjacho.
Ik heb extreem blije muziek op gezet en daar word ik helemaal vrolijk van![]()
quote:
maar dat was alweer ruim 10 jaar laterquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:31 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
Had ook gekund
Nee, OMD - Enola Gay (da's toeval trouwens).
Zal de generatiekloof zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat was alweer ruim 10 jaar later![]()
Gestemd.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:07 schreef Qwea het volgende:
Stemmen!
Stemmen jullie op Balloe en Poekie?
Gedaanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:07 schreef Qwea het volgende:
Stemmen!
Stemmen jullie op Balloe en Poekie?
quote:"Oh, voor ik het vergeet." Hij reikte in zijn jas en viste er een flesje uit. Hij schonk wat van de vloeistof op een lepel. "Mondje open... 't is hoestdrank, kijk niet zo. Mond open."
Ik was ook wel tevreden met dat laatste stukje jaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Koen.
[..], ik zie zo voor me hoe dat gaat.
Oh dearquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:13 schreef Sitethief het volgende:
Ik begin steeds meer van Arthur te houden.
En van wonderer offcourse.
Fijnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:00 schreef DR34M3R het volgende:Hoi allemaal!
ff teruglezen...
ow en wonderer, ik heb vandaag weer helemaal mee zitten leven met Arthur hoor![]()
Maar nu ben ik er weer. Dat maakt weer veel goed. Toch?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
School gaat redelijk (6,5 gehaald voor een mondeling Duits), maar ik ben een beetje downigvandaag. En gisteren.En eigenlijk mijn hele leven
.
En dat moet ook.quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:12 schreef Stroekie het volgende:
Geeft Arthur nog een beker water en zegt dat we over een half uur echt op huis aan gaan
Shht, Arthur gaat voorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]je hebt nog uren in te halen van gisteren. En de kaboutertjes zijn nog niet langsgeweest, dus...
Krijg ik nu ook eenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:01 schreef Qwea het volgende:
oeh lief dat jullie hebben gestemd wonderer en sitethief![]()
Een slice ananas en een slice pepperoni. Meer past er niet in de ovenquote:
ik gok op.... Pepperoni cheezequote:
nou ja, komt in de buurt toch?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een slice ananas en een slice pepperoni. Meer past er niet in de oven
quote:
Wat dacht je ervan om die ananas te doneren aan een heel zielig meisje?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een slice ananas en een slice pepperoni. Meer past er niet in de oven
Is dat lekker? BBQ chicken?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik gok op.... Pepperoni cheeze
al moet ik zeggen dat mijn eerste gedachte was BBQ chicken, maar dat zal wel komen omdat dat mijn favo is.
Doen we een poule?
Als je je adres geeft, komt ie volgende week wel een keertje aan denk ikquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan om die ananas te doneren aan een heel zielig meisje?
(En dan heb ik het over mezelf natuulk he)
Oeh,lijkt me heerlijk! Van die lekkere stukken pizza met grijze stukken haar eropquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je je adres geeft, komt ie volgende week wel een keertje aan denk ik
maar ik heb mezelf vanavond ook nog 2 uur nieuwe avonturen van Jack Bauer beloofdquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]je hebt nog uren in te halen van gisteren. En de kaboutertjes zijn nog niet langsgeweest, dus...
Hawai was mijn favoriete pizza. Tot ik BBQ Chicken ontdektequote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is dat lekker? BBQ chicken?Ik durf eigenlijk geen andere pizza te eten dan hawai
Kan wel. Wil niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik heb mezelf vanavond ook nog 2 uur nieuwe avonturen van Jack Bauer beloofd
en dat moet nog eerst binnengehaald worden dus kan niet tot het uiterste gaan hoor
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik heb mezelf vanavond ook nog 2 uur nieuwe avonturen van Jack Bauer beloofd
en dat moet nog eerst binnengehaald worden dus kan niet tot het uiterste gaan hoor
Toch eens proberen dan. Van welk merk?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hawai was mijn favoriete pizza. Tot ik BBQ Chicken ontdekte![]()
Ja, pas op hoor, Dreamer, Arthur weet nou waar ie je moet rakenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kijkt smekend naar Arthur
om 19.00 uur sluit ik hier echt hoor, dat beloof ik je![]()
Heb jij al gestemd?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Big Americans is de lekekrste. Of als jehem laat komen, NY Pizzaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Toch eens proberen dan. Van welk merk?
Heb ze net binnen, vanavond in bedquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:47 schreef Qwea het volgende:
[..]24. MM download ze. Ik kan ze pas vrijdag weer kijken
komt dat 6e zintuig weer om de hoek kijken dan...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, pas op hoor, Dreamer, Arthur weet nou waar ie je moet raken
Trouwens wel leuk dat je het over Fuijkschot hebt, dat is het enige plotlijntje dat ik van te voren heb uitgeschreven
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Big Americans is de lekekrste. Of als jehem laat komen, NY Pizza
Domino's is in Nederland echt heel andersquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Big Americans is de lekekrste. Of als jehem laat komen, NY Pizza
*stampvoet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb ze net binnen, vanavond in bed
(Ja, we kunnen ze ook op tv kijken maar Heroes en The Class en How I met your mother komen om dezelfde tijd, dus dan is een (of nu dan twee) afleveringen downloaden handiger dan drie).
Hoi hoi! Hoe is het met jou?quote:
Niet zeuren. Gewoon doen voor je mede-fokkers. Heb ik toch ook gedaan, en ik ben haske allergisch voor katten!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan ik ook alleen op honden stemmen
ben namelijk niet zo'n katten persoon![]()
Ja hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan ik ook alleen op honden stemmen
ben namelijk niet zo'n katten persoon![]()
Ik ben nog niet zo week heurquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoi hoi ons moeke Nannie is er week![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet zeuren. Gewoon doen voor je mede-fokkers. Heb ik toch ook gedaan, en ik ben haske allergisch voor katten!
Eeeeeej!quote:
Druk enzootquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:01 schreef maedel het volgende:
[..]
Eeeeeej!![]()
Waar was je nou? We zitten je hier best wel te missen hoor!
-nou ja, ik in ieder geval wel-
Ja, ze zijn al driftig op zoek naar een vervanger las ik. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Druk enzoot.
Alles goed met de mijn reltommy
Hadden jullie al meegekregen dat ik binnenkort weer zwart ben.
Yup.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ze zijn al driftig op zoek naar een vervanger las ik. Ben benieuwd.
Heb je het zo druk?
je zoon wil toch je taken overnemen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Druk enzoot.
Hadden jullie al meegekregen dat ik binnenkort weer zwart ben.
As if...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je zoon wil toch je taken overnemen?
JIj iig!quote:
Jij ook?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:45 schreef Qwea het volgende:
*druk in gesprek is op msn
Jup. Mn vent zit ergens mee. Dus ik ben het luisterend oor en het advies gevend dingquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij ook?
ben druk aan het switchen tussen 2 schermen, kan ze nauwelijks bijhouden
Je mag mij toevoegen hoor. Niet dat ik iets nuttigs zeg.....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:52 schreef wonderer het volgende:
Ik heb wel mijn moeder op MSN... maar die zegt weinig nuttigs.
Ja hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Druk enzoot.
zoiets als "Lieve Lita" maar dan prive?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup. Mn vent zit ergens mee. Dus ik ben het luisterend oor en het advies gevend ding
Bij deze danquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je mag mij toevoegen hoor. Niet dat ik iets nuttigs zeg.....
En FOK! is niet persoonlijk genoeg voor je?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil ook best over lesbeaus praten, maar ik ken er geen persoonlijk.
en welkomquote:
oeh lets talk dirtyquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:56 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja hoor
Het ging hier alleen een beetje veel over homo's![]()
Dus, als je de boel even mee wilt vlottrekken, graag
Nou, sommige mensen ken ik wel vrij persoonlijk via FOK!. En de meet, tsja, als ik durf/mag/kan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En FOK! is niet persoonlijk genoeg voor je?
Op naar de meet dan met jou jij
WTF is lieve lita?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
zoiets als "Lieve Lita" maar dan prive?
Een archetypische probleemrubriek in een archetypisch vrouwenblad.quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een archetypische probleemrubriek in een archetypisch vrouwenblad.
Ik dacht dat iedereen die uitdrukking algemeen wel kende...quote:
nee,wel lieve tinaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen die uitdrukking algemeen wel kende...
Geen idee uit welk blad trouwens
Ik heb vorige week Fingersmith op dvd gekekenquote:
Fingersmithquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:17 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik heb vorige week Fingersmith op dvd gekeken
Nou ja, niet echt dirty, maar ik moest wel huilen.
En ik had het boek al gelezen zelfs...
Euhm, dirty....
Zullen we het over Meg Ryan hebben?![]()
![]()
bij het sexen... "you pearl"quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:22 schreef NanKing het volgende:
[..]
Fingersmith.
Wanneer moest je huilen.
En volgens mij ook best degelijk.... domper.quote:Meg Ryan is niet meer wat ze geweest is heur.
Vroeger was ze echt zo hot/lief/schattig/yummie...maar tegenwoordig mwah mwah.
Aww, jij romanticusquote:
Volgens mij heeft meg teveel laten versleutelenquote:En volgens mij ook best degelijk.... domper.![]()
ik had ooit een lerares en dat was net meg ryan, in haar goede tijd dan.
Ja, ik heb nog wel érgens gevoelquote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Aww, jij romanticus.
[..]
Volgens mij heeft meg teveel laten versleutelen.
Zo jammer, dat.
Nou ik denk als je zo geleefd wordt als een hollywoodceleb enzoot, je weet wie jezelf bent dus je jezelf maar gaat creërenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]versleutelen.... Vreemd mode-verschijnsel tegenwoordig. Wat is er mis met gewoon zijn wie en wat je bent?
Nou ja, soms past je uiterlijk niet bij wie je van binnen bent...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]versleutelen.... Vreemd mode-verschijnsel tegenwoordig. Wat is er mis met gewoon zijn wie en wat je bent?
Nou, FS is bij mij wel een kandidaat om nog eens te bekijken in ieder geval. Vond ik eerlijk gezegd mooier dan TTV.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:35 schreef NanKing het volgende:
Ik moet 'm binnenkort maar weer een keertje kijken, is al weer te lang geleden.
TTV heb ik wel al 100 keer gezien ofzo.
Het verhaal van FS gaat ook veel dieper en zit véél beter inelkaar dan TTV.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:39 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, FS is bij mij wel een kandidaat om nog eens te bekijken in ieder geval. Vond ik eerlijk gezegd mooier dan TTV.
Ja, ik heb geloof ik niet zoveel met die varieté wereld.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het verhaal van FS gaat ook veel dieper en zit véél beter inelkaar dan TTV.
Maar de rede dat ik TTV zo graag kijk is oa om die liedjes, whehe.
* NanKing zingt *Following in fathers footsteps.
Variatéquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:45 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik heb geloof ik niet zoveel met die varieté wereld.
Een paar topics terug begon ik ook al bijna te janken van het filmpje van Wonderer met die clown.![]()
![]()
Nou bang..., ik ben er niet dol op.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Variaté
Welk filmpje? Was jij nou bang voor clowns of haal ik je nu in de war met iemand anders?
Weet je dat ik vaak weinig weet te vertellen van het uiterlijk van mensen? Vaak niet eens of ze een bril dragen puistjes hebben, of een snor of zo,quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, soms past je uiterlijk niet bij wie je van binnen bent...
http://www.youtube.com/watch?v=lCTfipEJdSgquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:51 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou bang..., ik ben er niet dol op.![]()
Het filmpje was van Wonderer, die wil vast wel nog even een linkje plaatsen
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je mag mij toevoegen hoor. Niet dat ik iets nuttigs zeg.....
dankjewel en tot morgen danquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:00 schreef NanKing het volgende:
Ik zal ze morgen ff kijken ik ga nu weer even wat anders doen.
Kusje aan wie wil.
Ja, dat wist ik niet! Anders had ik er wel een waarschuwing bij gezetquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:00 schreef maedel het volgende:
dus ik zet belangstellend dat filmpje aan, komt er ineens een clown uit de bosjes....![]()
mag je rustig hier roepen hoor als de "mannen" te nadrukkelijk bezit nemen van dit topicquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:56 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja hoor
Het ging hier alleen een beetje veel over homo's![]()
Dus, als je de boel even mee wilt vlottrekken, graag
dat ga ik met die van mij dus niet meer proberenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:05 schreef wonderer het volgende:
*moeder rammstein verslaafd maak*
anders komen we gewoon bij je thuis op de koffie in de huiskamerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, sommige mensen ken ik wel vrij persoonlijk via FOK!. En de meet, tsja, als ik durf/mag/kan.
Waarom niet? Is me met Metallica ook geluktquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat ga ik met die van mij dus niet meer proberen![]()
Thanks,quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:00 schreef NanKing het volgende:
Ik zal ze morgen ff kijken ik ga nu weer even wat anders doen.
Kusje aan wie wil.
Geeft niet hoor, je kunt niet met ieders "afwijking" rekening houdenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:01 schreef wonderer het volgende:
Ja, dat wist ik niet! Anders had ik er wel een waarschuwing bij gezet
Nee die van mij krijg ik nooit meer bij Andre Rieu weg als fanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom niet? Is me met Metallica ook gelukt
Ik wil het best proberen, maar dan moet ik het wel wetenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:08 schreef maedel het volgende:
Geeft niet hoor, je kunt niet met ieders "afwijking" rekening houden
dag droomsterquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:06 schreef DR34M3R het volgende:
He, ook stroek is weer van de partij!
Hoi stroek:W
dag stroek (en de rest)
dit topic is te klein voor mijn lijst met afwijkingen dus die houdt ik dan maar bij mequote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil het best proberen, maar dan moet ik het wel weten
Dus mensen, pleur even je afwijking hier neer dan kan ik er rekening mee houden
Ik zat net een opsomming te maken in mijn hoofd, maar ik denk dat ik dat maar niet allemaal hier neerpleurquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dit topic is te klein voor mijn lijst met afwijkingen dus die houdt ik dan maar bij me![]()
Ik ben snel geërgerd als mensen zeurenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
ach zal ik dan maar een oud hollansch spreekwoord aanroepenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:15 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik zat net een opsomming te maken in mijn hoofd, maar ik denk dat ik dat maar niet allemaal hier neerpleur![]()
Goh, ja?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben snel geërgerd als mensen zeuren
Enkel als ze over de kleinste dingen zeiken. Zoals jij soms nog wel eens wil doenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:41 schreef maedel het volgende:
[..]
Goh, ja?
Was me nog helemaal niet opgevallen
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Enkel als ze over de kleinste dingen zeiken. Zoals jij soms nog wel eens wil doen
Nou, dan kan ik je de hand schuddenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:34 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog wel érgens gevoel![]()
In het boek hoefde ik er niet om te huilen, maar in de film wel dus...
Wil je ze echt allemaal weten?....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vond jij het ook zo emo, ontroerend, enz.?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:50 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nou, dan kan ik je de hand schudden
Maarja.. ik jank nogal vlug met films... dus misschien ligt het wel aan mij
*shirtje op dit moment aanheeft*quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:41 schreef Stroekie het volgende:
Haalt uit voorzorg alle blinkende dingen weg uit het topic voordat ze door een Ekster worden meegenomen
ja bij jullie was het vandaag weeralarm ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
*shirtje op dit moment aanheeft*
Wel onder twee extra lagen hoor. God, wat was het koud!
Nee, ik bedoel tijdens de opnames... het was hooguit tien graden toenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja bij jullie was het vandaag weeralarm ?
ik kon wel zien dat het toen niet echt zonnig was maar de temperatuur zag ik er niet aan afquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel tijdens de opnames... het was hooguit tien graden toen
"Weeralarm" is donderdag pas.
Jelger komt trouwens redelijk in de buurt van het beeld dat ik van Arthur heb, alleen zijn mond en onderkaak klopt niet helemaal.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kon wel zien dat het toen niet echt zonnig was maar de temperatuur zag ik er niet aan af
en mocht je dan niet iets met lange mouwen aan???
maar nu je het zegt, die Jelger ziet in elk filmpje inderdaad behoorlijk bleekjes
Slaap lekker Stroekquote:
de 401 en 402 hadden nergens last vanquote:Op woensdag 14 februari 2007 07:33 schreef maedel het volgende:
goedemorgen
Ik laat de randweg Eindhoven vandaag maar even met rust...
Van belastingkantoor naar willemstraat schijnt een trip van dik een half uur te zijn...quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de 401 en 402 hadden nergens last van
maar die hebben dan ook een vrije busbaan![]()
Ja hier klaagden collega's al dat een uitzicht langer van 5 minuten op de kegels en bowlingbal op Fellenoord en/of PSV stadion niet vrolijk stemtquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Van belastingkantoor naar willemstraat schijnt een trip van dik een half uur te zijn...
Hoezee voor Rodger Hudsonquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:34 schreef maedel het volgende:
Mijn vrouw belde dat het een heel goed idee was geweest van mij om thuis te werken vandaag
Die was wel in de stad, of daar in de contreien geweest.
Ik heb zojuist Supertramp herontdekt![]()
Ik dacht even dat er Houzee stond... maar dat was niet.quote:
nee.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:12 schreef Qwea het volgende:
Stemmen! hebben jullie allemaal al even op Balloe en Poekie gestemd?
ik doe met je meequote:Op woensdag 14 februari 2007 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben stiekem jaloers op je sneeuwstorm. Hoop wel dat het zonder val en breekwerk gaat.
quote:
ik ook,via de mail. Niet van moeders btwquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kreeg een valentijnskaart!
Van mijn moeder![]()
.
Ik ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kreeg een valentijnskaart!
Van mijn moeder![]()
.
Dick? Als in TMM?quote:
Als in Adjudant van der Steen.quote:
Waarom zou ik dat doen? Mijn eigen katten staan er toch niet bij?quote:
Dan kun je het dus zonder gewetensbezwaren wel doenquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:43 schreef maedel het volgende:
valentijnsbloemen van mijn vader voor mijn vrouw en mij![]()
Inmiddels een jarenlange traditie(lief hè)
Carnaval doe ik de laatste jaren niet meer aan. Vroeger toen ik nog bij de kapel zat (en zoop) nog wel.
[..]
Waarom zou ik dat doen? Mijn eigen katten staan er toch niet bij?
Daar ken ik er iig eentje van:quote:
Ik heb er inmiddels al meer energie aan gespendeerd dan dat ik gewoon gestemd had, maar ik blijf even principieel. Het is me teveel moeite, en ik heb er niks mee.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan kun je het dus zonder gewetensbezwaren wel doen
![]()
Ik geloof dat mijn fobie zich uitgebreid heeft tot maskers...quote:
Toffe filmquote:
Ja, geen idee, geen aanwijsbare oorzaak eigenlijk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:18 schreef DR34M3R het volgende:
*troost*
waar komt dat toch vandaan bij je?
Uhuquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toffe filmVorig weekend nog gekeken.
Af en toe moet je de aandacht gewoon een beetje naar je toe trekken toch?quote:
Ja, het is echt een luisterfilm. Ik snap het nog niet precies helemaal maar ik zat twee keer ook andere dingen te doenquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
UhuEr zitten zoveel toffe quotes in
.
V for vendetta is 1 van mijn favo films
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, het is echt een luisterfilm. Ik snap het nog niet precies helemaal maar ik zat twee keer ook andere dingen te doenMaar het is wel vet.
Ja, en het kan op momenten toch stiekem best fijn zijn om om alles een traan te laten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:22 schreef maedel het volgende:
[..]
Af en toe moet je de aandacht gewoon een beetje naar je toe trekken toch?
Ja, ik weet hetquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:25 schreef Qwea het volgende:
[..]andere dingen doen tijden V for vendetta? Ga je eens schamen
.
Gordon? Welke Gordon? Gordon de homo zanger?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik weet het
Maar we hebben hem op DVD dus ik kan hem altijd nog een keer kijken
Overigens, in het shot op het eind dat iedereen zijn masker afdoet, zie je ook Gordon weer... dat was raar
Ja, het was zo ontzettend mooi in beeld gebracht.. Dus dan laat ik niet 1 traan maar zit ik de halve film te waterlatenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:02 schreef maedel het volgende:
[..]
Vond jij het ook zo emo, ontroerend, enz.?
Ik jank ook wel vlug met flims trouwens.
Gordon de tv-presentator, gespeeld door Stephen Fry, die ergens op driekwart van de film uit zijn huis wordt getrokken en geexecuteerd omdat hij een koran in huis had (en homo was).quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gordon? Welke Gordon? Gordon de homo zanger?Ik heb dat stukje denk gemist
![]()
oooooh die. Ik denk al, waar the fuck heeft ze het toch over. Ik heb gordon te zanger helemaal niet gezien.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gordon de tv-presentator, gespeeld door Stephen Fry, die ergens op driekwart van de film uit zijn huis wordt getrokken en geexecuteerd omdat hij een koran in huis had (en homo was).
dus jij hoeft zaterdag middag niet naar het Dorint ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een gruwelijke afkeer van carnaval. En dat is als Eindhovenaar een schande waar ik trots op ben.
Zeg, wie zit er nou niet op te letten bij de film, jij of ik?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
oooooh die. Ik denk al, waar the fuck heeft ze het toch over. Ik heb gordon te zanger helemaal niet gezien.
dat mag in DIT topic onbeperkt hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:20 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, geen idee, geen aanwijsbare oorzaak eigenlijk.
Maar, ik ben ook wel een beetje een dramaqueen nu hoor
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zeg, wie zit er nou niet op te letten bij de film, jij of ik?
Tinus Tussengas?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:43 schreef DR34M3R het volgende:
Kennen jullie Tinus?
Daar heb ik toch geen kaart voor nodigquote:
*LOL*quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Tinus Tussengas?
Of Tinus de Joekel van Boekel ?
is vast een fokkerquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*LOL*
die 2e klinkt bekend... maar nee.
iemand die me aan zijn msn heeft willen toevoegen, maar die ik niet ken en dus geblokt heb.
En toen kreeg ik deze mail :
"Hi, Hier een mailtje je om je wat op te vrolijken. Je ziet er leuk uit. Kus Tinus"
Wa moe'k daar nou mee![]()
koesteren en bewaren in het mapje curiosaquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*LOL*
iemand die me aan zijn msn heeft willen toevoegen, maar die ik niet ken en dus geblokt heb.
"Hi, Hier een mailtje je om je wat op te vrolijken. Je ziet er leuk uit. Kus Tinus"
En de Joekel van Boekel heet dus ook Tinus oftewel Leontien van Moorselquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*LOL*
vandaar.....quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En de Joekel van Boekel heet dus ook Tinus oftewel Leontien van Moorsel
das een lelijk wijfquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En de Joekel van Boekel heet dus ook Tinus oftewel Leontien van Moorsel
ik dacht er iets heel anders bijquote:
ik moet toegeven, toen stroek "joekel van boekel" zei kreeg ik ook een totaal andere imagequote:Op woensdag 14 februari 2007 20:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik dacht er iets heel anders bij
ik niet het lekkerstequote:Op woensdag 14 februari 2007 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Leontine nou niet bepaald het lelijkste schepsel.
gelukkig, lag het niet aan mijquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik moet toegeven, toen stroek "joekel van boekel" zei kreeg ik ook een totaal andere image
Ik keek ook liever naar Leontien op de fiets dan naar haar concurente Jeanine Longoquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Leontine nou niet bepaald het lelijkste schepsel.
precies!quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik keek ook liever naar Leontien op de fiets dan naar haar concurente Jeanine Longo
Vooral als ze fietst. En het moment dat ze zo hard van haar fiets knikkerde en helemaal verslagen/verdwaasd op de grond zat was wel zielig/schattig/lievig.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:27 schreef maedel het volgende:
[..]
precies!
Ik vind Leontien eigenlijk zelfs best leuk.
dacht ff wat komt mijn collega hier nu doen?quote:
Maar ik zou hier haast wel een poll willen houden om aan mensen te vragen wie zich dat nog kan herinneren die slogan van toen, Veronica Keihard de lekkerstequote:Op woensdag 14 februari 2007 20:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
dacht ff wat komt mijn collega hier nu doen?
tja, die blonde lokken he
Ooooh, dat was zo spannend, zielig, huilmoment!quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vooral als ze fietst. En het moment dat ze zo hard van haar fiets knikkerde en helemaal verslagen/verdwaasd op de grond zat was wel zielig/schattig/lievig.
. Leontien
.
*Steekt hand op*quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar ik zou hier haast wel een poll willen houden om aan mensen te vragen wie zich dat nog kan herinneren die slogan van toen, Veronica Keihard de lekkerste
dus volgens mij alweer meer dan 10 jaar terug![]()
Ik val op Tinussen...quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:30 schreef maedel het volgende:
[..]
Ooooh, dat was zo spannend, zielig, huilmoment!
@Dreamer, wil je een tinus of een tineke eigenlijk? Of heb ik weer wat gemist?![]()
Lieve help, zo lang al?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar ik zou hier haast wel een poll willen houden om aan mensen te vragen wie zich dat nog kan herinneren die slogan van toen, Veronica Keihard de lekkerste
dus volgens mij alweer meer dan 10 jaar terug![]()
Niks jij bent nog een steeds een jonge blomquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:31 schreef maedel het volgende:
[..]
*Steekt hand op*
Grandma in tha house![]()
Mooi, die pegels brengen diepte in de fotoquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:30 schreef wonderer het volgende:
Foto update.
[afbeelding] Een van de weinige die ik wel tof vind.
Ja met de muziektruck op woensdag en dan met Nederland Muziekland met die broer van Marga van Praagquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Lieve help, zo lang al?
Enneh "Veronica komt naar je toe deze zomer!"dan?
wow, da's uit mijn pubertijd hoor... en da's al effe geleden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Lieve help, zo lang al?
Enneh "Veronica komt naar je toe deze zomer!"dan?
Ikke!quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mooi, die pegels brengen diepte in de foto
wie at ze vroeger ook op?
Ik heb nog ergens een foto met pegels erop die langer/groter waren dan ik toendertijdquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mooi, die pegels brengen diepte in de foto
wie at ze vroeger ook op?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:30 schreef wonderer het volgende:
Foto update.
[afbeelding] Een van de weinige die ik wel tof vind.
En dan Wil Luikinga met flipse die muntjes machine......... oh jammer, en dan zo'n huilend kindje als jinglequote:Op woensdag 14 februari 2007 20:37 schreef maedel het volgende:
[..]
wow, da's uit mijn pubertijd hoor... en da's al effe geleden.
we worden oud stroekquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En dan Wil Luikinga met flipse die muntjes machine......... oh jammer, en dan zo'n huilend kindje als jingle
Hopelijk wel ja!quote:
toen was alles beterquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zodat we jou nog heel lang kunnen pesten met verhalen over vroeger toen WIJ nog jong waren![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:44 schreef Qwea het volgende:
snisnasisn?
maar dat is het volgens mij al vanaf het begin van de mensheid zoquote:
tot morgen droommevrouwquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:58 schreef DR34M3R het volgende:
nog 'n keer zwaaien met z'n allen?![]()
tot morgen
als Fok niet braque wordt vast welquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:05 schreef wonderer het volgende:
Krijgen we dit topic nog vol vandaag?
Dat lukt jullie vast ook zonder mijquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:05 schreef wonderer het volgende:
Krijgen we dit topic nog vol vandaag?
ik ga in elk geval een poging wagenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat lukt jullie vast ook zonder mij
quote:Stomme hormonen. Laat me met rust!
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..], wonderer, wat ben je soms toch een genie.
ja af en toe nemen wij oude knarren hier nog gewoon bezit van het topic hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:41 schreef Nirak het volgende:
een korte conclusie van de afgelopen pagina hier..
als je de slogan "veronica, keihard de lekkerste" kent... dan ben je dus oud?
en bedankt....
tuurlijk wel, straks als jij ook wijs en grijs bentquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:06 schreef wonderer het volgende:
Heb ik alweer mijn bek mond verbrand... ik leer het ook nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |