maar ik heb mezelf vanavond ook nog 2 uur nieuwe avonturen van Jack Bauer beloofdquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]je hebt nog uren in te halen van gisteren. En de kaboutertjes zijn nog niet langsgeweest, dus...
Hawai was mijn favoriete pizza. Tot ik BBQ Chicken ontdektequote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is dat lekker? BBQ chicken?Ik durf eigenlijk geen andere pizza te eten dan hawai
Kan wel. Wil niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik heb mezelf vanavond ook nog 2 uur nieuwe avonturen van Jack Bauer beloofd
en dat moet nog eerst binnengehaald worden dus kan niet tot het uiterste gaan hoor
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik heb mezelf vanavond ook nog 2 uur nieuwe avonturen van Jack Bauer beloofd
en dat moet nog eerst binnengehaald worden dus kan niet tot het uiterste gaan hoor
Toch eens proberen dan. Van welk merk?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hawai was mijn favoriete pizza. Tot ik BBQ Chicken ontdekte![]()
Ja, pas op hoor, Dreamer, Arthur weet nou waar ie je moet rakenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kijkt smekend naar Arthur
om 19.00 uur sluit ik hier echt hoor, dat beloof ik je![]()
Heb jij al gestemd?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Big Americans is de lekekrste. Of als jehem laat komen, NY Pizzaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Toch eens proberen dan. Van welk merk?
Heb ze net binnen, vanavond in bedquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:47 schreef Qwea het volgende:
[..]24. MM download ze. Ik kan ze pas vrijdag weer kijken
komt dat 6e zintuig weer om de hoek kijken dan...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, pas op hoor, Dreamer, Arthur weet nou waar ie je moet raken
Trouwens wel leuk dat je het over Fuijkschot hebt, dat is het enige plotlijntje dat ik van te voren heb uitgeschreven
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Big Americans is de lekekrste. Of als jehem laat komen, NY Pizza
Domino's is in Nederland echt heel andersquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Big Americans is de lekekrste. Of als jehem laat komen, NY Pizza
*stampvoet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb ze net binnen, vanavond in bed
(Ja, we kunnen ze ook op tv kijken maar Heroes en The Class en How I met your mother komen om dezelfde tijd, dus dan is een (of nu dan twee) afleveringen downloaden handiger dan drie).
Hoi hoi! Hoe is het met jou?quote:
Niet zeuren. Gewoon doen voor je mede-fokkers. Heb ik toch ook gedaan, en ik ben haske allergisch voor katten!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan ik ook alleen op honden stemmen
ben namelijk niet zo'n katten persoon![]()
Ja hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan ik ook alleen op honden stemmen
ben namelijk niet zo'n katten persoon![]()
Ik ben nog niet zo week heurquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoi hoi ons moeke Nannie is er week![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet zeuren. Gewoon doen voor je mede-fokkers. Heb ik toch ook gedaan, en ik ben haske allergisch voor katten!
Eeeeeej!quote:
Druk enzootquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:01 schreef maedel het volgende:
[..]
Eeeeeej!![]()
Waar was je nou? We zitten je hier best wel te missen hoor!
-nou ja, ik in ieder geval wel-
Ja, ze zijn al driftig op zoek naar een vervanger las ik. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Druk enzoot.
Alles goed met de mijn reltommy
Hadden jullie al meegekregen dat ik binnenkort weer zwart ben.
Yup.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ze zijn al driftig op zoek naar een vervanger las ik. Ben benieuwd.
Heb je het zo druk?
je zoon wil toch je taken overnemen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Druk enzoot.
Hadden jullie al meegekregen dat ik binnenkort weer zwart ben.
As if...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je zoon wil toch je taken overnemen?
JIj iig!quote:
Jij ook?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:45 schreef Qwea het volgende:
*druk in gesprek is op msn
Jup. Mn vent zit ergens mee. Dus ik ben het luisterend oor en het advies gevend dingquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij ook?
ben druk aan het switchen tussen 2 schermen, kan ze nauwelijks bijhouden
Je mag mij toevoegen hoor. Niet dat ik iets nuttigs zeg.....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:52 schreef wonderer het volgende:
Ik heb wel mijn moeder op MSN... maar die zegt weinig nuttigs.
Ja hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Druk enzoot.
zoiets als "Lieve Lita" maar dan prive?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup. Mn vent zit ergens mee. Dus ik ben het luisterend oor en het advies gevend ding
Bij deze danquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je mag mij toevoegen hoor. Niet dat ik iets nuttigs zeg.....
En FOK! is niet persoonlijk genoeg voor je?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil ook best over lesbeaus praten, maar ik ken er geen persoonlijk.
en welkomquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |