quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:49 schreef Stroekie het volgende:
dan maar zonder
maar wel een txt tje naar sitethief toe gemaild heeft
Wat is er Erik? Toch niet weer school?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hoi.
Cheer upquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
School gaat redelijk (6,5 gehaald voor een mondeling Duits), maar ik ben een beetje downigvandaag. En gisteren.En eigenlijk mijn hele leven
.
Baccara en Amanda Lear ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:46 schreef maedel het volgende:
vandaag is een landelijke rotdag volgens mij. Iedereen is sjacho.
Ik heb extreem blije muziek op gezet en daar word ik helemaal vrolijk van![]()
quote:
maar dat was alweer ruim 10 jaar laterquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:31 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
Had ook gekund
Nee, OMD - Enola Gay (da's toeval trouwens).
Zal de generatiekloof zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat was alweer ruim 10 jaar later![]()
Gestemd.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:07 schreef Qwea het volgende:
Stemmen!
Stemmen jullie op Balloe en Poekie?
Gedaanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:07 schreef Qwea het volgende:
Stemmen!
Stemmen jullie op Balloe en Poekie?
quote:"Oh, voor ik het vergeet." Hij reikte in zijn jas en viste er een flesje uit. Hij schonk wat van de vloeistof op een lepel. "Mondje open... 't is hoestdrank, kijk niet zo. Mond open."
Ik was ook wel tevreden met dat laatste stukje jaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Koen.
[..], ik zie zo voor me hoe dat gaat.
Oh dearquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:13 schreef Sitethief het volgende:
Ik begin steeds meer van Arthur te houden.
En van wonderer offcourse.
Fijnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:00 schreef DR34M3R het volgende:Hoi allemaal!
ff teruglezen...
ow en wonderer, ik heb vandaag weer helemaal mee zitten leven met Arthur hoor![]()
Maar nu ben ik er weer. Dat maakt weer veel goed. Toch?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
School gaat redelijk (6,5 gehaald voor een mondeling Duits), maar ik ben een beetje downigvandaag. En gisteren.En eigenlijk mijn hele leven
.
En dat moet ook.quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:12 schreef Stroekie het volgende:
Geeft Arthur nog een beker water en zegt dat we over een half uur echt op huis aan gaan
Shht, Arthur gaat voorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]je hebt nog uren in te halen van gisteren. En de kaboutertjes zijn nog niet langsgeweest, dus...
Krijg ik nu ook eenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:01 schreef Qwea het volgende:
oeh lief dat jullie hebben gestemd wonderer en sitethief![]()
Een slice ananas en een slice pepperoni. Meer past er niet in de ovenquote:
ik gok op.... Pepperoni cheezequote:
nou ja, komt in de buurt toch?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een slice ananas en een slice pepperoni. Meer past er niet in de oven
quote:
Wat dacht je ervan om die ananas te doneren aan een heel zielig meisje?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een slice ananas en een slice pepperoni. Meer past er niet in de oven
Is dat lekker? BBQ chicken?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik gok op.... Pepperoni cheeze
al moet ik zeggen dat mijn eerste gedachte was BBQ chicken, maar dat zal wel komen omdat dat mijn favo is.
Doen we een poule?
Als je je adres geeft, komt ie volgende week wel een keertje aan denk ikquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan om die ananas te doneren aan een heel zielig meisje?
(En dan heb ik het over mezelf natuulk he)
Oeh,lijkt me heerlijk! Van die lekkere stukken pizza met grijze stukken haar eropquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je je adres geeft, komt ie volgende week wel een keertje aan denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |