tuurlijk liefst een maand lang met overdag lichte en s nachts matige vorst en strakblauwe luchtenquote:
mag jij morgen nummer 88quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:09 schreef wonderer het volgende:
Bah, ik had zo'n leuke TT
Mogguh dames.
oh die is bijna net zo leuk als die over die 2 homo's die de trap oplopen en waarbij de 1e een wind laat en de 2 blij verrast roept Love is in the airquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:07 schreef wonderer het volgende:
Oh, ik weet die grap uit het SCH topic weer. Iemand vroeg of het naar sperma stonk als een homo een boer of scheet liet
Dan is de volgende toch voor jou?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:09 schreef wonderer het volgende:
Bah, ik had zo'n leuke TT
Mogguh dames.
Nah, zo erg leuk is ie niet, ik zie wel wie de laatste post heeftquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan is de volgende toch voor jou?
hallo allemaal
Sorry van die anderequote:
Een val? Zonder water geen watervalquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:33 schreef DR34M3R het volgende:
Vrijdagmiddagdiscussie:
Wat is nou de echte waterval? Het water of de rots waar het vanaf valt.
Ik zeg: De plaats zelf.
"maar als er geen water meer is, wat heb je dan nog?"
Nou simpel toch, een opgedroogde waterval.....![]()
Jaaaah, kies zijn kant maar weer!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een val? Zonder water geen watervalAls je niet weet dat het ooit een waterval is geweest, is het voor jou ook gewoon een rots, toch? Je weet niet dat het een opgedroogde waterval is.
Een waterval zonder water is gewoon geen waterval... Da's een val. Alles kan ervanaf vallen. Misschien wordt het in de zomer wel een berenvalquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jaaaah, kies zijn kant maar weer!
Nee serieus, midden in de zomer drogen veel watervallen op, maar het blijven watervallen. Ga maar kijken zodra de sneeuw smelt in de lente
Ik ben wel wat gewendquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:45 schreef DR34M3R het volgende:(oh ja, had ik al gemeld dat ik ontzettend eigenwijs ben? Zo niet dan gaan jullie daar nog wel achter komen)
Eigenwijs is ook wijs he
ja, maar mij nog nietquote:
Zolang je argumenten blijft aanvoeren, vind ik het niet erg.quote:
Je kent mij ook nog niet, maar...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:11 schreef DR34M3R het volgende:
ben dan ook druk aan het zoeken naar wetenschappelijke artikelen waarin "opgedroogde watervallen" genoemd worden. Helaas kom ik tot nu toe alleen reisverslagen tegen.
Zou ik dan toch moeten gaan toegeven?
En dat is dus onmogelijk. Dan zouden wij het altijd met elkaar eens moeten zijn...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kent mij ook nog niet, maar...
Ik heb altijd gelijk
Mja, jij bent niet de enige die er naast kan zitten natuurlijk, ook "wetenschappers" en "journalisten" kunnen het verkeerd hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |