Lieve help, zo lang al?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar ik zou hier haast wel een poll willen houden om aan mensen te vragen wie zich dat nog kan herinneren die slogan van toen, Veronica Keihard de lekkerste
dus volgens mij alweer meer dan 10 jaar terug![]()
Niks jij bent nog een steeds een jonge blomquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:31 schreef maedel het volgende:
[..]
*Steekt hand op*
Grandma in tha house![]()
Mooi, die pegels brengen diepte in de fotoquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:30 schreef wonderer het volgende:
Foto update.
[afbeelding] Een van de weinige die ik wel tof vind.
Ja met de muziektruck op woensdag en dan met Nederland Muziekland met die broer van Marga van Praagquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Lieve help, zo lang al?
Enneh "Veronica komt naar je toe deze zomer!"dan?
wow, da's uit mijn pubertijd hoor... en da's al effe geleden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Lieve help, zo lang al?
Enneh "Veronica komt naar je toe deze zomer!"dan?
Ikke!quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mooi, die pegels brengen diepte in de foto
wie at ze vroeger ook op?
Ik heb nog ergens een foto met pegels erop die langer/groter waren dan ik toendertijdquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mooi, die pegels brengen diepte in de foto
wie at ze vroeger ook op?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:30 schreef wonderer het volgende:
Foto update.
[afbeelding] Een van de weinige die ik wel tof vind.
En dan Wil Luikinga met flipse die muntjes machine......... oh jammer, en dan zo'n huilend kindje als jinglequote:Op woensdag 14 februari 2007 20:37 schreef maedel het volgende:
[..]
wow, da's uit mijn pubertijd hoor... en da's al effe geleden.
we worden oud stroekquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En dan Wil Luikinga met flipse die muntjes machine......... oh jammer, en dan zo'n huilend kindje als jingle
Hopelijk wel ja!quote:
toen was alles beterquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zodat we jou nog heel lang kunnen pesten met verhalen over vroeger toen WIJ nog jong waren![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:44 schreef Qwea het volgende:
snisnasisn?
maar dat is het volgens mij al vanaf het begin van de mensheid zoquote:
tot morgen droommevrouwquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:58 schreef DR34M3R het volgende:
nog 'n keer zwaaien met z'n allen?![]()
tot morgen
als Fok niet braque wordt vast welquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:05 schreef wonderer het volgende:
Krijgen we dit topic nog vol vandaag?
Dat lukt jullie vast ook zonder mijquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:05 schreef wonderer het volgende:
Krijgen we dit topic nog vol vandaag?
ik ga in elk geval een poging wagenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat lukt jullie vast ook zonder mij
quote:Stomme hormonen. Laat me met rust!
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..], wonderer, wat ben je soms toch een genie.
ja af en toe nemen wij oude knarren hier nog gewoon bezit van het topic hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:41 schreef Nirak het volgende:
een korte conclusie van de afgelopen pagina hier..
als je de slogan "veronica, keihard de lekkerste" kent... dan ben je dus oud?
en bedankt....
tuurlijk wel, straks als jij ook wijs en grijs bentquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:06 schreef wonderer het volgende:
Heb ik alweer mijn bek mond verbrand... ik leer het ook nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |