Ik geloof dat mijn fobie zich uitgebreid heeft tot maskers...quote:
Toffe filmquote:
Ja, geen idee, geen aanwijsbare oorzaak eigenlijk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:18 schreef DR34M3R het volgende:
*troost*
waar komt dat toch vandaan bij je?
Uhuquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toffe filmVorig weekend nog gekeken.
Af en toe moet je de aandacht gewoon een beetje naar je toe trekken toch?quote:
Ja, het is echt een luisterfilm. Ik snap het nog niet precies helemaal maar ik zat twee keer ook andere dingen te doenquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
UhuEr zitten zoveel toffe quotes in
.
V for vendetta is 1 van mijn favo films
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, het is echt een luisterfilm. Ik snap het nog niet precies helemaal maar ik zat twee keer ook andere dingen te doenMaar het is wel vet.
Ja, en het kan op momenten toch stiekem best fijn zijn om om alles een traan te laten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:22 schreef maedel het volgende:
[..]
Af en toe moet je de aandacht gewoon een beetje naar je toe trekken toch?
Ja, ik weet hetquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:25 schreef Qwea het volgende:
[..]andere dingen doen tijden V for vendetta? Ga je eens schamen
.
Gordon? Welke Gordon? Gordon de homo zanger?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik weet het
Maar we hebben hem op DVD dus ik kan hem altijd nog een keer kijken
Overigens, in het shot op het eind dat iedereen zijn masker afdoet, zie je ook Gordon weer... dat was raar
Ja, het was zo ontzettend mooi in beeld gebracht.. Dus dan laat ik niet 1 traan maar zit ik de halve film te waterlatenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:02 schreef maedel het volgende:
[..]
Vond jij het ook zo emo, ontroerend, enz.?
Ik jank ook wel vlug met flims trouwens.
Gordon de tv-presentator, gespeeld door Stephen Fry, die ergens op driekwart van de film uit zijn huis wordt getrokken en geexecuteerd omdat hij een koran in huis had (en homo was).quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gordon? Welke Gordon? Gordon de homo zanger?Ik heb dat stukje denk gemist
![]()
oooooh die. Ik denk al, waar the fuck heeft ze het toch over. Ik heb gordon te zanger helemaal niet gezien.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gordon de tv-presentator, gespeeld door Stephen Fry, die ergens op driekwart van de film uit zijn huis wordt getrokken en geexecuteerd omdat hij een koran in huis had (en homo was).
dus jij hoeft zaterdag middag niet naar het Dorint ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een gruwelijke afkeer van carnaval. En dat is als Eindhovenaar een schande waar ik trots op ben.
Zeg, wie zit er nou niet op te letten bij de film, jij of ik?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
oooooh die. Ik denk al, waar the fuck heeft ze het toch over. Ik heb gordon te zanger helemaal niet gezien.
dat mag in DIT topic onbeperkt hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:20 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, geen idee, geen aanwijsbare oorzaak eigenlijk.
Maar, ik ben ook wel een beetje een dramaqueen nu hoor
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zeg, wie zit er nou niet op te letten bij de film, jij of ik?
Tinus Tussengas?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:43 schreef DR34M3R het volgende:
Kennen jullie Tinus?
Daar heb ik toch geen kaart voor nodigquote:
*LOL*quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Tinus Tussengas?
Of Tinus de Joekel van Boekel ?
is vast een fokkerquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*LOL*
die 2e klinkt bekend... maar nee.
iemand die me aan zijn msn heeft willen toevoegen, maar die ik niet ken en dus geblokt heb.
En toen kreeg ik deze mail :
"Hi, Hier een mailtje je om je wat op te vrolijken. Je ziet er leuk uit. Kus Tinus"
Wa moe'k daar nou mee![]()
koesteren en bewaren in het mapje curiosaquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*LOL*
iemand die me aan zijn msn heeft willen toevoegen, maar die ik niet ken en dus geblokt heb.
"Hi, Hier een mailtje je om je wat op te vrolijken. Je ziet er leuk uit. Kus Tinus"
En de Joekel van Boekel heet dus ook Tinus oftewel Leontien van Moorselquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*LOL*
vandaar.....quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En de Joekel van Boekel heet dus ook Tinus oftewel Leontien van Moorsel
das een lelijk wijfquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En de Joekel van Boekel heet dus ook Tinus oftewel Leontien van Moorsel
ik dacht er iets heel anders bijquote:
ik moet toegeven, toen stroek "joekel van boekel" zei kreeg ik ook een totaal andere imagequote:Op woensdag 14 februari 2007 20:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik dacht er iets heel anders bij
ik niet het lekkerstequote:Op woensdag 14 februari 2007 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Leontine nou niet bepaald het lelijkste schepsel.
gelukkig, lag het niet aan mijquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik moet toegeven, toen stroek "joekel van boekel" zei kreeg ik ook een totaal andere image
Ik keek ook liever naar Leontien op de fiets dan naar haar concurente Jeanine Longoquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Leontine nou niet bepaald het lelijkste schepsel.
precies!quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik keek ook liever naar Leontien op de fiets dan naar haar concurente Jeanine Longo
Vooral als ze fietst. En het moment dat ze zo hard van haar fiets knikkerde en helemaal verslagen/verdwaasd op de grond zat was wel zielig/schattig/lievig.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:27 schreef maedel het volgende:
[..]
precies!
Ik vind Leontien eigenlijk zelfs best leuk.
dacht ff wat komt mijn collega hier nu doen?quote:
Maar ik zou hier haast wel een poll willen houden om aan mensen te vragen wie zich dat nog kan herinneren die slogan van toen, Veronica Keihard de lekkerstequote:Op woensdag 14 februari 2007 20:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
dacht ff wat komt mijn collega hier nu doen?
tja, die blonde lokken he
Ooooh, dat was zo spannend, zielig, huilmoment!quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vooral als ze fietst. En het moment dat ze zo hard van haar fiets knikkerde en helemaal verslagen/verdwaasd op de grond zat was wel zielig/schattig/lievig.
. Leontien
.
*Steekt hand op*quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar ik zou hier haast wel een poll willen houden om aan mensen te vragen wie zich dat nog kan herinneren die slogan van toen, Veronica Keihard de lekkerste
dus volgens mij alweer meer dan 10 jaar terug![]()
Ik val op Tinussen...quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:30 schreef maedel het volgende:
[..]
Ooooh, dat was zo spannend, zielig, huilmoment!
@Dreamer, wil je een tinus of een tineke eigenlijk? Of heb ik weer wat gemist?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |