Vond jij het ook zo emo, ontroerend, enz.?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:50 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nou, dan kan ik je de hand schudden
Maarja.. ik jank nogal vlug met films... dus misschien ligt het wel aan mij
*shirtje op dit moment aanheeft*quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:41 schreef Stroekie het volgende:
Haalt uit voorzorg alle blinkende dingen weg uit het topic voordat ze door een Ekster worden meegenomen
ja bij jullie was het vandaag weeralarm ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
*shirtje op dit moment aanheeft*
Wel onder twee extra lagen hoor. God, wat was het koud!
Nee, ik bedoel tijdens de opnames... het was hooguit tien graden toenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja bij jullie was het vandaag weeralarm ?
ik kon wel zien dat het toen niet echt zonnig was maar de temperatuur zag ik er niet aan afquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel tijdens de opnames... het was hooguit tien graden toen
"Weeralarm" is donderdag pas.
Jelger komt trouwens redelijk in de buurt van het beeld dat ik van Arthur heb, alleen zijn mond en onderkaak klopt niet helemaal.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kon wel zien dat het toen niet echt zonnig was maar de temperatuur zag ik er niet aan af
en mocht je dan niet iets met lange mouwen aan???
maar nu je het zegt, die Jelger ziet in elk filmpje inderdaad behoorlijk bleekjes
Slaap lekker Stroekquote:
de 401 en 402 hadden nergens last vanquote:Op woensdag 14 februari 2007 07:33 schreef maedel het volgende:
goedemorgen
Ik laat de randweg Eindhoven vandaag maar even met rust...
Van belastingkantoor naar willemstraat schijnt een trip van dik een half uur te zijn...quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de 401 en 402 hadden nergens last van
maar die hebben dan ook een vrije busbaan![]()
Ja hier klaagden collega's al dat een uitzicht langer van 5 minuten op de kegels en bowlingbal op Fellenoord en/of PSV stadion niet vrolijk stemtquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Van belastingkantoor naar willemstraat schijnt een trip van dik een half uur te zijn...
Hoezee voor Rodger Hudsonquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:34 schreef maedel het volgende:
Mijn vrouw belde dat het een heel goed idee was geweest van mij om thuis te werken vandaag
Die was wel in de stad, of daar in de contreien geweest.
Ik heb zojuist Supertramp herontdekt![]()
Ik dacht even dat er Houzee stond... maar dat was niet.quote:
nee.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:12 schreef Qwea het volgende:
Stemmen! hebben jullie allemaal al even op Balloe en Poekie gestemd?
ik doe met je meequote:Op woensdag 14 februari 2007 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben stiekem jaloers op je sneeuwstorm. Hoop wel dat het zonder val en breekwerk gaat.
quote:
ik ook,via de mail. Niet van moeders btwquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kreeg een valentijnskaart!
Van mijn moeder![]()
.
Ik ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kreeg een valentijnskaart!
Van mijn moeder![]()
.
Dick? Als in TMM?quote:
Als in Adjudant van der Steen.quote:
Waarom zou ik dat doen? Mijn eigen katten staan er toch niet bij?quote:
Dan kun je het dus zonder gewetensbezwaren wel doenquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:43 schreef maedel het volgende:
valentijnsbloemen van mijn vader voor mijn vrouw en mij![]()
Inmiddels een jarenlange traditie(lief hè)
Carnaval doe ik de laatste jaren niet meer aan. Vroeger toen ik nog bij de kapel zat (en zoop) nog wel.
[..]
Waarom zou ik dat doen? Mijn eigen katten staan er toch niet bij?
Daar ken ik er iig eentje van:quote:
Ik heb er inmiddels al meer energie aan gespendeerd dan dat ik gewoon gestemd had, maar ik blijf even principieel. Het is me teveel moeite, en ik heb er niks mee.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan kun je het dus zonder gewetensbezwaren wel doen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |