Wat gaat zij leren van de tijd die ze in DGK (nog) zit.quote:Op maandag 12 februari 2007 23:41 schreef tipsch het volgende:
mooi avondje, dank GDK_REDACTIE! ik heb het wel erg met Armando te doen, zorgen jullie wel voor een beetje nazorg?
Komt dat even goed uit, dan blijft de spanning hangenquote:Op maandag 12 februari 2007 23:58 schreef Sug4r het volgende:
Nu zit Brian het voor Natasia goed te praten maar Amandoos is zo dom en eigenwijs die houdt vast aan haar eigen gedachte
Ja dit is heerlijk heb hier op gewacht, ruzie tussen Natasia en Adoosquote:Op dinsdag 13 februari 2007 00:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Komt dat even goed uit, dan blijft de spanning hangen
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 00:00 schreef scanman01 het volgende:
Huub loopt de kamer in, waar Amanda met Brian zit te praten.
Huub: "Pas maar op Amanda, je hebt zo een glas wijn in je nek"
Ik denk dat hij het ook niet snapt. Hij is iig heel zwak als het bij Hedda komt....Sylvia zei het nog tegen hem: "ik zag je: masker hop en gaan"quote:Op maandag 12 februari 2007 23:53 schreef Sug4r het volgende:
Ik denk dat Huub zo kwaad en opgefokt was door Brian, dat hij dit helemaal verpest heeft. Ik snap dit echt niet van hem
Ik ook...Wat een kind zeg, niet eens een puber, echt een kind...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 00:30 schreef Kaleddis het volgende:
Ik hoop dat Amoebe eruit gestemd wordt aan het eind van de maand. Die trek ik niet zo lang hoor..
Ja en brian toen Amanda huilend wegliep was ook van: "Onbegrijpbaar dit" en met iedereen mee eens dat zij een kleuter was en nu zuigt ie bij haar wangt ze is eenmaal een meisjequote:Op dinsdag 13 februari 2007 00:34 schreef Ashrak het volgende:
Meesterlijke zet
Het stukje van het valetijnsdiner is nog even onduidelijk ... een foutje of toch een schaduwzet ... wie zal het weten.
Het gesprek met Brainless... "Ik ben neutraal"" ... ja ja.
En nu wordt Amoebe weer meegezogen in de wereld van Brainless ... en ze valt Huub weer aan.
Maar wel leuk en ik kan nog niet slapen.
Nee, kracht.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 00:40 schreef Kaleddis het volgende:
En toen was het weer gezemel tussen Brian en Amoebe. Wel opvallend dat Brian voor de tweede keer vanavond het gesprek met Huub afkapt. Zwakte ?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 00:47 schreef Kaleddis het volgende:
En dit soort meisjes worden dus ingepakt door loverboys. Ze zit nu ademloos te luisteren naar Brian, bah !
Lijkt er wel op idd. Hij zit ook constant in een deuk, misschien over het netwerk met de redactie ofzo.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 00:54 schreef Justhenk het volgende:
FoK is erg traag, zie alleen dit veld. iig, zit Huub te chatten ofzo?
Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom we nu weer het zwembad te zien krijgenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 00:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Lijkt er wel op idd. Hij zit ook constant in een deuk, misschien over het netwerk met de redactie ofzo.
En Brain doet het zeker wel voor Amoebequote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet Amanda toch in 1 ding gelijk geven en dat is dat Huub vals is .. huub deed dit echt niet om "een lans" voor amanda te breken hij deed dit puur uit eigenbelang .. alleen jammer dat amanda te dom is om dit in haar eigen woorden uittelegen.
Uiteraard val ik Huub niet af ...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet Amanda toch in 1 ding gelijk geven en dat is dat Huub vals is .. huub deed dit echt niet om "een lans" voor amanda te breken hij deed dit puur uit eigenbelang .. alleen jammer dat amanda te dom is om dit in haar eigen woorden uittelegen.
Eerst een breakbrief van Rogier, dan een telefoongesprek waar ze maar 1 conclusie uit kan trekken, maar hem toch nog uitnodigt voor Valentijn..... en dan "kan" hij niet......quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda gaat beneden haar spullen al halen ..... "Chicken in the Basket"
Dat denk ik ook daar zorgt Brian wel voor. Maar Natasia slaat deze ruzie wel op, het zal niet meer worden wat het is geweest ( hoop ikquote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:13 schreef Carlaa het volgende:
Ach, ik verwacht morgen een gesprek tussen Amoebe en Nasty waarbij de sgatjes en poepies weer door de lucht vliegen.
Ze heeft het uiterlijk van 24 en doen en laten van een meisje van 14, die hebben ook elke twee weken een ander waar ze 'vaste' verkering mee hebben.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eerst een breakbrief van Rogier, dan een telefoongesprek waar ze maar 1 conclusie uit kan trekken, maar hem toch nog uitnodigt voor Valentijn..... en dan "kan" hij niet......
Binnen 2 dagen een verse verkering was het toch???
Brief en telefoontje waren zondag??? Dan zit ze weer helemaal op schema![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
DGK stelt U voor : De Heer en Mevrouw Amoebe
[afbeelding]
Dat is een heel lang verhaal, op de DGK site staat een goed verslag en hoofdartikel.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:25 schreef LuNaTiC het volgende:
ik moest de hele avond werken, en kon ook niet echt wijs worden uit de vorige topics.
Kan iemand me ff bijpraten met een korte samenvatting wat er nou precies is gebeurd bij die stemming?
En bij iedere verkering die over is stopt de wereld weer even met draaien.... een dag of 2.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze heeft het uiterlijk van 24 en doen en laten van een meisje van 14, die hebben ook elke twee weken een ander waar ze 'vaste' verkering mee hebben.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:07 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
En Brain doet het zeker wel voor Amoebe
Jij bent net zo dom als Amoebe zeg. Noem eens 1 ding op dat je NIET voor jezelf doet?
(alles doe je namelijk voor jezelf)
Nee joh programmamakers zijn blij met hemquote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:11 schreef Sug4r het volgende:
Dat van Hedda vind ik ook een misselijke streek van de redactie, ik kan me niet voorstellen dat Hedda heeft gebeld naar DGK.
Laat duidelijk zien aan welke kant de redactie staat en vooral aan wiens kant ze niet staan.
Ze zullen niet zo blij zijn met Huub dat hij terug is maar ze moesten hem wel terug in het huis nemen omdat hij er een zaak van had gemaakt.
Weet je wel hoe zwaar dat ze het dan heeft, dat iedereen daar dan geen respect voor heeft..onbegrijpelijkquote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
En bij iedere verkering die over is stopt de wereld weer even met draaien.... een dag of 2.
nee huub hoorde het pas later dat het niet waar was, ik geloof van stijn.........quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee joh programmamakers zijn blij met hem
Het schijnt juist dat de redactie het plannetje van Brian al verteld had aan Hupert want Brian had het erover met Natasia dat de redactie de wind uit de zeilen had gehaald
Zo speelt meneer Amoebe het alleen maar.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee joh programmamakers zijn blij met hem
Het schijnt juist dat de redactie het plannetje van Brian al verteld had aan Hupert want Brian had het erover met Natasia dat de redactie de wind uit de zeilen had gehaald
Ik hoop het inderdaad ook al. Dan kotst iedereen Amoebe helemaal uit.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:34 schreef Missy_1974 het volgende:
nou wacht maar tot de drank op hebben, ik gun het die 2 wel, want ze snappen elkaar dus geeft aan dat ze wel van hetzelfde niveau zijn
Ik ben zo bang dat het vannacht al gaat gebeuren dat ik de streams maar uit heb staanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:38 schreef Missy_1974 het volgende:
nieuw koppel gevormdzullen ze de weddenschap over eerste beurt aangaan ?
Alsof er ook maar een vrouw op aarde is met een vorm van intelligentie die serieus interesse zou hebben in die aapquote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:35 schreef partyyboyy het volgende:
DIe kut redactie kan ook kapot vallen.
Ze steunen Brain voor de zoveelste keer weer tegen Huub door een laf verhaaltje te verzinnen dat Hedda heeft gebelt. Ja tuurlijk redactie sterf even, vuile ratten!
ik heb eerder al 18 februari gezegd !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:38 schreef Missy_1974 het volgende:
nieuw koppel gevormdzullen ze de weddenschap over eerste beurt aangaan ?
Ik denk dat ze daar te dom voor isquote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:44 schreef anno-i-mus het volgende:
toch geloof ik dat amoebe brian een oor aannaaid .... ze zorgt er nu al voor dat bart/brian een serieuze breuk kan opleveren ... zelfs brian / natasia kan onder druk komen te staan.
Het kan een prachtig achterbaks plan wezen .... ik hou in ieder geval alle opties open.
Hou die gedachte vast Brian !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian voelt zich helemaal winnaar. Huub 300 punten kwijt en Bart zit in de zak van Huub. Brian wil het morgen meteen tegen Bart zeggen en het pact opzeggen.
Brian verteld Amanda dat Natasia haar eruit zal stemmen ..... dus sluit hij een nieuw pact met Amanda !
Voor een dergelijk plan moet je nog wel enigszins intelligentie bezitten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:44 schreef anno-i-mus het volgende:
toch geloof ik dat amoebe brian een oor aannaaid .... ze zorgt er nu al voor dat bart/brian een serieuze breuk kan opleveren ... zelfs brian / natasia kan onder druk komen te staan.
Het kan een prachtig achterbaks plan wezen .... ik hou in ieder geval alle opties open.
Hij is toch degene die gister om deze tijd voor heel internet aan z'n pikkie zat te trekken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian voelt zich helemaal winnaar. Huub 300 punten kwijt en Bart zit in de zak van Huub. Brian wil het morgen meteen tegen Bart zeggen en het pact opzeggen.
Brian verteld Amanda dat Natasia haar eruit zal stemmen ..... dus sluit hij een nieuw pact met Amanda !
Je vergeet dat ze ook niet onredelijk isquote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:50 schreef Ashrak het volgende:
Amanda: "Ik blijf gewoon eerlijk"
hmmm ....
Er bestaan dus meerdere sets waarden en normen.
Ben benieuwd naar hoe je dat wil gaan doen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:47 schreef Ashrak het volgende:
Heb begrepen dat de nieuwe bewoner(s) deze week gaan komen....
Een aantal posts geleden (helaas door de huidige problemen met fok kan ik hem even niet terugvinden) heb ik aangegeven dat als de redactie niet objectief kan blijven wij evt het spel ook mee kunnen gaan spelen. Alleen kan dit niet openlijk aangezien DGK meeleest.
Ja maar ...... 18 februari moet nog komen ....... Zo kan ik ook een voorspelling doenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:46 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb eerder al 18 februari gezegd !
Ach ja, ideeen zijn er wel, maar die zullen meerdere mensen wel hebben. Zou er graag over willen nadenken met een aantal om te kijken wat we kunnen doen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:51 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar hoe je dat wil gaan doen.![]()
ik vind Brian en Amoebe wel helder vanavond, gaat de goede kant op!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:53 schreef Missy_1974 het volgende:
die "eerlijkheid" gaat haar opbreken want als natas wel gaat hakken rent ze hysterisch weg, ze is te emotioneel.
maargoed brian heeft zijn neukerd, morgen drank erin en klaargekomen is de crimineel.
(ze denken echt megaslim te zijn, tis een hilarisch gesprek om naar te luisteren![]()
)
Poker. Maar wel via een andere site, de oude mogen ze niet meer gebruiken. Deze site is niet zo leuk omdat je tegen de computer speelt en niet tegen andere tegenstanders.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:56 schreef Ashrak het volgende:
Weet iemand eigenlijk al wat Huub aan het spelen is ?
Wel jammer, want ik heb wel zin in een potje poker en volgens mij speel ik altijd op de site die niet meer mag.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Poker. Maar wel via een andere site, de oude mogen ze niet meer gebruiken. Deze site is niet zo leuk omdat je tegen de computer speelt en niet tegen andere tegenstanders.
Ik geloof dat wij als Fok al een groot aandeel hebben gehad met die kaartenactie.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:55 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ach ja, ideeen zijn er wel, maar die zullen meerdere mensen wel hebben. Zou er graag over willen nadenken met een aantal om te kijken wat we kunnen doen.
Alles lijkt geoorloofd, dus proberen kan altijd.
Dat denk ik ook, leuke streams morgen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:07 schreef tipsch het volgende:
Bert vs Brian - Natasia vs Amanda en ja, Amanda en Brian.dit gaat gewoon de goede kant op. morgen weer mooie streams!
kaartjes met HUUB HEDDA HOUDT VAN JE!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:07 schreef Ashrak het volgende:
De schuld van 300cp en zonder contact met buiten wordt het moeilijk om Huub te waarschuwen ....
Mensen we kunnen toch wel iets verzinnen.
huh? met welk effect voor ogen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
kaartjes met HUUB HEDDA HOUDT VAN JE!
IDEE?
jawel, Bert afhankelijk van hem te maken, als is het voor 2 dagen. Huub creeert hiermee ook wantrouwen bij anderen richting Bert. Bert is hier denk ik de grootste verliezer. wordt volgens mij niet gemakkelijk voor hem hieruit te komen. (Natasia/Brian/Amanda zijn al hard op weg). Zijn "goede voornemen" (oh zeker heel vals) wordt met z'n puntenaanbieding sterker benadrukt dan een eenvoudige stem voor.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:13 schreef farceman het volgende:
Geef me een reden om het logisch te vindnen dat Huub eerst etentje blokt en vervolgens 300 punten betaalt om het alsnog door te laten gaan? !
Snap er werkelijk helemaal niks van, iemand?!
Simpel.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:13 schreef farceman het volgende:
Geef me een reden om het logisch te vindnen dat Huub eerst etentje blokt en vervolgens 300 punten betaalt om het alsnog door te laten gaan? !
Weet het niet ...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:13 schreef farceman het volgende:
Waarom? omdat hij het eerst Bart niet "gunt" en het dan vervolgens zelf betaalt?!!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:21 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Simpel.
Door het betalen van het etentje voor Bart en Lesley zit Bart volledig in de zak van Huub .
Huub, en Huub alleen, heeft dit bewerkstelligd. Om dit nog eens te benadrukken zij hij zelfs dat hij wou koken voor het stel. Huub weet zich vanaf nu dus verzekerd van de onvoorwaardelijke steun van twee personen
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:27 schreef farceman het volgende:
[..]
Waarom? omdat hij het eerst Bart niet "gunt" en het dan vervolgens zelf betaalt?!!!
Hij heeft in feite een groter offer naar Bart gemaakt dan wanneer hij simpelweg "ja" had gezegd.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:27 schreef farceman het volgende:
Waarom? omdat hij het eerst Bart niet "gunt" en het dan vervolgens zelf betaalt?!!!
Ik had liever gezien dat Huub het etentje aan Bart zou geven en voor die 300 cp Nena had uitgenodigd om Brian gek te maken (als ie dat al niet is) zoals Syl al zei deze avond. Bart had na deze Amoebe/Nasty toestanden toch wel aan de kant van Huub gestaan want je wil toch wel met enige intelligentie dit spel winnen lijkt mij? En niet met leden waarvan hun redenatie in een discussie kant noch wal raakt? En dat in een stemgeluid wat niet om aan te horen is of dusdanig langdradig en langzaam dat je ervan in slaap valt?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:21 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Simpel.
Door het betalen van het etentje voor Bart en Lesley zit Bart volledig in de zak van Huub .
Huub, en Huub alleen, heeft dit bewerkstelligd. Om dit nog eens te benadrukken zij hij zelfs dat hij wou koken voor het stel. Huub weet zich vanaf nu dus verzekerd van de onvoorwaardelijke steun van twee personen
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:57 schreef GoldenGuy het volgende:
Eea zou (onbewst) positief voor Huub kunnen uitpakken Ik zet "POSSIBLY Maybe" op
Bart krijgt zijn Lesley en dat is voor hem genoeg.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 03:18 schreef avonne het volgende:
Ik zie geen voordelen voor Huub.
Ten eerste is het duidelijk dat hij nog steeds niet kan weglopen van persoonlijke aanvallen die hij niet kan winnen (Brian met Hedda, en Amoebe met haar stupiditeit)
Ten tweede is hij 300 punten kwijt, en daarmee ook het respect van Bart.
Die neemt de punten aan, maar voelt zich totaal niet dankbaar, eerder genaaid vanwege een persoonlijke vete van Huub met Brian
Ten derde..... vraag me niet hoe, maar Natasia windt Amoebe wel weer om haar vingertje.
Ten vierde.... Amoebe en Brian zijn nu echt aan elkaar geklonken en hebben elkaar helemaal gevonden op hun eigen intellectuele niveau. Amanda kan er NIET meer uitgestemd worden.
Ben nog steeds niet zeker over het spel van Bart, maar als ze het volhouden en evt Amoebe eruit kunnen krijgen is het goed. Volgens mij moeten ze daar beiden ook mee kunnen leven.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 03:30 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Bart krijgt zijn Lesley en dat is voor hem genoeg.
Ik ben het met je eens als je zegt dat Huub een mindere dag had maar tegelijkertijd staat hij sterker in het spel. Bart, Huub en Sylvia vormen nu een team. Natasia Amanda en Brian ook. Huub's team bestaat uit denkers, Brian's team bestaat uit Brian en twee schreeuwende viswijven die de speltactiek van Brian de hele tijd in het honderd gooien.
dat heeft ze wel duidelijk bewezen ja.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:57 schreef mootie het volgende:
Zelf denk ik niet dat Amanda zo snel naar Natasia terug zal gaan. Als ze iets in haar hoofd heeft dan zal ze daar niet snel van afwijken lijkt me.
Bart zit al aan Huub vast. Theres no way Back.........quote:Op dinsdag 13 februari 2007 03:31 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ben nog steeds niet zeker over het spel van Bart, maar als ze het volhouden en evt Amoebe eruit kunnen krijgen is het goed. Volgens mij moeten ze daar beiden ook mee kunnen leven.
Helaas .... Ik ben daar nog niet zo zeker van hoor.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 03:39 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Bart zit al aan Huub vast. Theres no way Back.........
Heel vreemd ja, er zijn dus redactieleden die partijdig zijn...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:11 schreef Sug4r het volgende:
Dat van Hedda vind ik ook een misselijke streek van de redactie, ik kan me niet voorstellen dat Hedda heeft gebeld naar DGK.
Laat duidelijk zien aan welke kant de redactie staat en vooral aan wiens kant ze niet staan.
Duidelijk een gevalletje wishful thinking. Huub had zoals Sylvia al zei met haar moeten overleggen wat zijn plannen waren. Zij had namelijk verwacht dat hij in de laatste seconden zijn stem voor Bart zou geven. Die ziet het enkel als Lesly te kakken zeten als gevolg van een vete tussen tussen Brian en Huub. Ik vraag me daarom af of Bart dat etentje überhaupt zal accepteren.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:35 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Nee, omdat hij nu helemaal alleen verantwoordelijk is geweest voor de komst van Lesley. Zoiets schept een (morele) schuld en Bart is daar gevoelig voor. Bart is dus vanaf nu volledig loyaal aan Huub en dat maakt Huub nóg sterker.
Niemand is heilig wat mij betreft. Ze moeten de bwoners gewoon lekker fucken. Anders hadden ze maar niet de Gouden Kooi in moeten gaan. Huub hebben ze goed op de kast weten te jagenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:11 schreef Sug4r het volgende:
Ze zullen niet zo blij zijn met Huub dat hij terug is maar ze moesten hem wel terug in het huis nemen omdat hij er een zaak van had gemaakt.
Brain kan het met zo weinig moeite zo moeilijk maken voor huub, of liever huub maakt het zichzelf moeilijk.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 07:29 schreef happyme28 het volgende:
Ok, Huub heeft zich niet laten gaan, maar hij heeft zich echt laten kennen en Brian is wel gek maar niet dom. Hij gaat hier, zeker straks als Huub gedronken heeft, zwaar gebruik van maken. Het was zacht gezegd niet Huub's sterkste dag.
Natasia zei nog van die flikkers hier in het huis kunnen alles maken. Ik neem aan dat ze de redactie bedoelde.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee huub hoorde het pas later dat het niet waar was, ik geloof van stijn.........![]()
Laat dit vooral een strijd zijn tussen, door en over de bewoners. Als julie er zo over denken mag Huub dus gewoon fijntjes de moeder, de broer en andere familieleden van Briaan erbij gaan halen. Geen gelul meer over respect dan. En Nena mag wat jullie betreft nog wel wat meer door de stront gehaald worden door TBSer Briaan. Zie je al voor je? Als DGK_REDACTIE zich graag leent voor dit soort steken ondr de riem gat het eigenlijk totaal de foute kant op. M'n eerdere voorspelling dat DGK_REDACTIE partijdig is als de nete, is vanavond nog weer eens heel helder geworden.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 07:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Niemand is heilig wat mij betreft. Ze moeten de bwoners gewoon lekker fucken. Anders hadden ze maar niet de Gouden Kooi in moeten gaan. Huub hebben ze goed op de kast weten te jagen.
Wat denk Huub dan? Dat Brian stil blijft zitten. Die pak hem net zo hard terug. Als Huub niet wil dat Hedda er niet meer bij wordt gehaald moet hij geen vies spelletje spelen door Brian stront jaloers te maken. Anders is het ook de klappen incasseren. Heel simpel. En dat wordt met succes gedaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 07:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Laat dit vooral een strijd zijn tussen, door en over de bewoners. Als julie er zo over denken mag Huub dus gewoon fijntjes de moeder, de broer en andere familieleden van Briaan erbij gaan halen. Geen gelul meer over respect dan. En Nena mag wat jullie betreft nog wel wat meer door de stront gehaald worden door TBSer Briaan. Zie je al voor je? Als DGK_REDACTIE zich graag leent voor dit soort steken ondr de riem gat het eigenlijk totaal de foute kant op. M'n eerdere voorspelling dat DGK_REDACTIE partijdig is als de nete, is vanavond nog weer eens heel helder geworden.
Het (deels) vieze spelletje van Huub richting Brian gaat hier over een ex-bewoner Nena die niet graag ziet dat Brian haar dag in dag uit door de stront trekt nu ze geen weerwoord meer kan geven. Is nogal een verschil.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat denk Huub dan? Dat Brian stil blijft zitten. Die pak hem net zo hard terug. Als Huub niet wil dat Hedda er niet meer bij wordt gehaald moet hij geen vies spelletje spelen door Brian stront jaloers te maken. Anders is het ook de klappen incasseren. Heel simpel. En dat wordt met succes gedaan.
idd superstom van hem, vooral na zijn week vakantie moet juist hij beter weten! Vind het trouwens ook wel prima om met de bewoners te klooien maar dan wel met allemaal. Krijg beetje het idee dat ze Huub wel vaker in de zeik nemen, en juist anderen weer het hand boven het hoofd houden, zoals brian bart en natasia, misschien omdat deze 3 vaker dreigen op te stappen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 07:54 schreef blomst het volgende:
Huub heeft ook nog aan brian toegegeven dat brian hem op de kast had.
Brian zal het dus zeker vaker over hedda of Huub zijn zus gaan praten.
De redactie had er veel meer van verwacht, en toen het bijde eerste keer niet tot een botsing kwam dachten ze een handje te moeten helpen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:22 schreef Clank het volgende:
Huub heeft gisteravond idd een domme fout gemaakt. Sylvia snapte er ook even helemaal niets meer van want ze had de 300 punten aan Huub gegeven in de veronderstelling dat hij daar Nena mee zou uitnodigen. Het was een paniek reactie van Huub, opgefokt door de woorden van Brian.
Dat Hedda en de zus van Huub op deze manier bij het spel betrokken worden vind ik eigenlijk niet kunnen. Dat de redaktie het spelletje ook nog mee gaat spelen geeft de anderen in de toekomst bijna een soort vrijwaring van haal de hele familie d'r maar bij ofzo??
Ik moet het hier helemaal mee eens zijn. De bewoners hebben gekozen om in de publiciteit te leven. Niet de familie en vrienden van de bewoners, dus die moeten gewoon totaal buiten het spel gelaten worden. Ik vind dat de Redactie daar ook voor moet zorgen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 07:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Laat dit vooral een strijd zijn tussen, door en over de bewoners. Als julie er zo over denken mag Huub dus gewoon fijntjes de moeder, de broer en andere familieleden van Briaan erbij gaan halen. Geen gelul meer over respect dan. En Nena mag wat jullie betreft nog wel wat meer door de stront gehaald worden door TBSer Briaan. Zie je al voor je? Als DGK_REDACTIE zich graag leent voor dit soort steken ondr de riem gat het eigenlijk totaal de foute kant op. M'n eerdere voorspelling dat DGK_REDACTIE partijdig is als de nete, is vanavond nog weer eens heel helder geworden.
Ach als dat Huub elke keer 300 CP kost voor iets wat al gratis kan worden verkregen zal het Bart worst wezen neem ik aanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:28 schreef StunningCunt het volgende:
Ik vond het geen domme blunder van Huub. Hij is nog steeds de baas in huis. Gisteren waren er nog mensen bang dat hij Bart zomaar vertrouwde en zo in de val zou gaan lopen. Gisteren heeft hij ook Bart laten zien, dat hij niet zomaar met Bart meegaat. Had hij Lesley laten komen, had Bart hem misschien de dag erop toch weer uitgelachen. Huub bepaald, niet Bart
Daar kan Joris ook niets aan doen. Hedda zit blijkbaar veel dieper dan Huub zelf wil. Het siert Huub veel meer dat hij geraakt wordt als het over Hedda gaat dan bijvoorbeeld een Brian die een meisje gaat uitmaken voor hoer als hij haar niet kan krijgen. Het is iets waar Huub mee zal moeten leren omgaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 00:53 schreef anno-i-mus het volgende:
stemming vond ik een domme ego actie van Huub ... die dus heel duidelijk nogmaals zijn zwakte ten toon spreidde ... ik hoop dat joris hier inderdaad meeleest en hem dat eens ff flink in zijn oren knopt dat ie zich niet moet laten opfokken, maar juist die energie direct moet omzetten om adrem terug te slaan. Helaas heeft huub nog niet getoond over deze kracht te beschikken en dat maakt hem erg zwak.
Gewoon stomquote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik moet het hier helemaal mee eens zijn. De bewoners hebben gekozen om in de publiciteit te leven. Niet de familie en vrienden van de bewoners, dus die moeten gewoon totaal buiten het spel gelaten worden. Ik vind dat de Redactie daar ook voor moet zorgen.
Ik snap alleen niet wat huub nu gisteren heeft gedaan door de stemming down the drain te laten vallen en vervolgens 300 punten neer te leggen om te zorgen dat het etentje wel doorgaat. Tactiek ?? of gewoon stom ???
Dat Rog aan het flippen is, staat ook in die kaart?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:00 schreef noekje het volgende:
Amanda heeft een kaart van het zusje van Rogier waarin staat dat iedereen vindt dat ze moet blijven.
Rog is ook behoorlijk aan het flippen.
Gewoon en stomme actie, gaf hij zelf ook min of meer toe tegen Syl. Syl dacht namelijk dat hij Bart zijn stem zou geven en van de 300 punten Nena zou uitnodigen. Toen ze dat had gezegd was Huub even stil en had als 'smoes' dattie niet meer helder kon nadenken omdat het ook weer ove Hedda ging.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik moet het hier helemaal mee eens zijn. De bewoners hebben gekozen om in de publiciteit te leven. Niet de familie en vrienden van de bewoners, dus die moeten gewoon totaal buiten het spel gelaten worden. Ik vind dat de Redactie daar ook voor moet zorgen.
Ik snap alleen niet wat huub nu gisteren heeft gedaan door de stemming down the drain te laten vallen en vervolgens 300 punten neer te leggen om te zorgen dat het etentje wel doorgaat. Tactiek ?? of gewoon stom ???
jakkes ja 'je bent zo zacht, lekker'quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:09 schreef pullup het volgende:
Het is vandaag begonnen met handje vrijen tussen Brian en Amanda.
Eens kijken hoe lang het duurt voordat hij erop ligt
Fok werkt echt op tweedehands Zimbabwiaanse servers.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
En waarom werkt FOK! nou niet een beetje mee, ik heb gisteren uit gekkigheid maar bij de buren gekeken.
Eensch, de commentaren op FOK! zijn veel meer spicy en derhalve verslavend.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:17 schreef pullup het volgende:
[..]
De buren zijn te saai om serieus te blijven hangen
Handteerbaar. Kindjes zijn handteerbaar.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:58 schreef jacqjacq het volgende:
tja, dat mag zeker weer van ''achter'', verschil moet er blijkbaar nog steeds zijn. Natas kreeg ook altijd al allerlei info van yvonne en nu weer van die mariska-veres-kloon, raar dat de redaktie dat allemaal maar toelaat, partijdigheid ten top !
wordt trouwens erg moe van natasia en haar ''kindjes''. Voor zover ik het kon zien zijn haar kindjes ongeveer even oud als die van mij, maar om ze dan nog steeds kindjes te noemen ........
Gaat natas nog in haar eten spugen zoals ze gisteren beloofd heeft?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:19 schreef noekje het volgende:
Brian wil Bart ook nog even aanpakken.
Spannende dag vandaag:
- Gaat Aman haar haar wassen
- Gaat Natas nog pannekoeken voor haar bakken
- Zo ja, neemt Amanda ze dan nog aan
- Gaat Brian nog rukken
- Zo ja, op wie?
Ik begreep dat achter Hedda gebeld hadden, of ze wilde komen kwam er niet uit.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:31 schreef schatje het volgende:
Hedda heeft gebeld? De buren zijn boos op Brian omdat hij alles in twijfel trok.
tja, misschien wilde hedda zich wel door brian laten uitnodigen om zodoende hem en plein public flink te kakken te zetten. Tja, 't is ook maar weer een theorietje, who knows?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:32 schreef Ning het volgende:
Brian heeft op zijn flikker gekregen van achter. Hedda heeft wel gebeld (zegt Brian)
Fok! voelt zich ook niet zo lekker geloof ikquote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:27 schreef noekje het volgende:
Bart voelt zich niet lekker en wil in bed blijven liggen.
Begint enge vormen aan te nemen daar.....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:41 schreef blomst het volgende:
Brian begint weer over hedda, Begint nu over dat hij door haar wil gepijpt wil worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |