abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46251935
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 01:11 schreef Sug4r het volgende:
Dat van Hedda vind ik ook een misselijke streek van de redactie, ik kan me niet voorstellen dat Hedda heeft gebeld naar DGK.
Laat duidelijk zien aan welke kant de redactie staat en vooral aan wiens kant ze niet staan.
Heel vreemd ja, er zijn dus redactieleden die partijdig zijn...
pi_46252422
Ok, Huub heeft zich niet laten gaan, maar hij heeft zich echt laten kennen en Brian is wel gek maar niet dom. Hij gaat hier, zeker straks als Huub gedronken heeft, zwaar gebruik van maken. Het was zacht gezegd niet Huub's sterkste dag.

Hij heeft onrust gezaaid, ja, maar A. was dat niet zijn bedoeling, hij gaf ook aan Syl toe dat hij geblokkeerd was door Hedda en dus niet meer helder kon denken en dus dom bezig was geweest. Daarbij heeft hij nu het negatieve bij-effect dat Bart hem onberekenbaar vindt. Daarmee wint hij niet het vertrouwen.

Voordeeltje is dat de domheid van Amanda ervoor kan zorgen dat Brian Bart niet meer vertrouwd, waardoor hij richting Huub geduwd wordt.

Het had zo mooi kunnen zijn.... Bart en Lesley het etentje en Huub en Nena het etentje met de 300 punten... snik.....
  dinsdag 13 februari 2007 @ 07:35:34 #228
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_46252442
Wat een domme actie van Huub om de stemming te dwarsbomen.
Steekt zijn eigen partner in de rug...
300 punten weggooien, damn nooit gedacht dat hij zo dom kon zijn.
Denkt hij nou werkelijk dat hij een relatie met Nena kan beginnen.
pi_46252446
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 02:35 schreef Mr_Bojangles het volgende:

[..]

Nee, omdat hij nu helemaal alleen verantwoordelijk is geweest voor de komst van Lesley. Zoiets schept een (morele) schuld en Bart is daar gevoelig voor. Bart is dus vanaf nu volledig loyaal aan Huub en dat maakt Huub nóg sterker.
Duidelijk een gevalletje wishful thinking. Huub had zoals Sylvia al zei met haar moeten overleggen wat zijn plannen waren. Zij had namelijk verwacht dat hij in de laatste seconden zijn stem voor Bart zou geven. Die ziet het enkel als Lesly te kakken zeten als gevolg van een vete tussen tussen Brian en Huub. Ik vraag me daarom af of Bart dat etentje überhaupt zal accepteren.
pi_46252465
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 01:11 schreef Sug4r het volgende:
Dat van Hedda vind ik ook een misselijke streek van de redactie, ik kan me niet voorstellen dat Hedda heeft gebeld naar DGK.
Laat duidelijk zien aan welke kant de redactie staat en vooral aan wiens kant ze niet staan.
Ze zullen niet zo blij zijn met Huub dat hij terug is maar ze moesten hem wel terug in het huis nemen omdat hij er een zaak van had gemaakt.
Niemand is heilig wat mij betreft. Ze moeten de bwoners gewoon lekker fucken. Anders hadden ze maar niet de Gouden Kooi in moeten gaan. Huub hebben ze goed op de kast weten te jagen .
pi_46252477
Er loopt al iemand om, alleen niet in beeld, de regie slaapt nog zeker.
Het zal Natasia wel zijn, die de gevolgen van de werking van de thee in de wc pleurt.
Goedemorgen :W
  dinsdag 13 februari 2007 @ 07:43:29 #232
159989 PokerJoker
The Meek Shall Inherit Nothin
pi_46252478
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 07:29 schreef happyme28 het volgende:
Ok, Huub heeft zich niet laten gaan, maar hij heeft zich echt laten kennen en Brian is wel gek maar niet dom. Hij gaat hier, zeker straks als Huub gedronken heeft, zwaar gebruik van maken. Het was zacht gezegd niet Huub's sterkste dag.
Brain kan het met zo weinig moeite zo moeilijk maken voor huub, of liever huub maakt het zichzelf moeilijk.
Brain heeft zich nog ingehouden, ik hield mijn adem vast toen ie "je zus" lispelde. Had ie het woordt coke in dezelfde zin gebruikt, was het over-en-uit geweest.
En 1 of 2 leugentjes in amoebe's oor zijn meer dan voldoende voor de straatvechter....lache dit zeg.
Dat huub niet inziet dat ie niet op z'n eigen niveau kan communiceren met amoebe, hij komt NIET aan. Alleen syl kan huub nog redden volgende week donderdag. Amoebe is ZO makkelijk te beinvloeden, let maar op 3x poepie van de scheur en ze lachen weer samen. Jammer, tijd voor een andere verslaving....
Pretty Sick: Gus Hansen en Daniel Negreanu met een leuk handje poker
-- http://www.youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM --
  dinsdag 13 februari 2007 @ 07:45:22 #233
159989 PokerJoker
The Meek Shall Inherit Nothin
pi_46252484
blaaaaaaaaah, weer mis met fok.....
Pretty Sick: Gus Hansen en Daniel Negreanu met een leuk handje poker
-- http://www.youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM --
pi_46252486
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 01:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

nee huub hoorde het pas later dat het niet waar was, ik geloof van stijn.........
Natasia zei nog van die flikkers hier in het huis kunnen alles maken. Ik neem aan dat ze de redactie bedoelde.

FOK! doet nog steeds happeren.
pi_46252507
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 07:40 schreef schatje het volgende:

[..]

Niemand is heilig wat mij betreft. Ze moeten de bwoners gewoon lekker fucken. Anders hadden ze maar niet de Gouden Kooi in moeten gaan. Huub hebben ze goed op de kast weten te jagen .
Laat dit vooral een strijd zijn tussen, door en over de bewoners. Als julie er zo over denken mag Huub dus gewoon fijntjes de moeder, de broer en andere familieleden van Briaan erbij gaan halen. Geen gelul meer over respect dan. En Nena mag wat jullie betreft nog wel wat meer door de stront gehaald worden door TBSer Briaan. Zie je al voor je? Als DGK_REDACTIE zich graag leent voor dit soort steken ondr de riem gat het eigenlijk totaal de foute kant op. M'n eerdere voorspelling dat DGK_REDACTIE partijdig is als de nete, is vanavond nog weer eens heel helder geworden.
pi_46252514
Huub heeft ook nog aan brian toegegeven dat brian hem op de kast had.
Brian zal het dus zeker vaker over hedda of Huub zijn zus gaan praten.
pi_46252547
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 07:52 schreef tipsch het volgende:

[..]

Laat dit vooral een strijd zijn tussen, door en over de bewoners. Als julie er zo over denken mag Huub dus gewoon fijntjes de moeder, de broer en andere familieleden van Briaan erbij gaan halen. Geen gelul meer over respect dan. En Nena mag wat jullie betreft nog wel wat meer door de stront gehaald worden door TBSer Briaan. Zie je al voor je? Als DGK_REDACTIE zich graag leent voor dit soort steken ondr de riem gat het eigenlijk totaal de foute kant op. M'n eerdere voorspelling dat DGK_REDACTIE partijdig is als de nete, is vanavond nog weer eens heel helder geworden.
Wat denk Huub dan? Dat Brian stil blijft zitten. Die pak hem net zo hard terug. Als Huub niet wil dat Hedda er niet meer bij wordt gehaald moet hij geen vies spelletje spelen door Brian stront jaloers te maken. Anders is het ook de klappen incasseren. Heel simpel. En dat wordt met succes gedaan.
pi_46252569
Iemand opgevallen dat Brian tegen Natasia 'kom even met papa praten' zei?
pi_46252602
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 08:01 schreef schatje het volgende:

[..]

Wat denk Huub dan? Dat Brian stil blijft zitten. Die pak hem net zo hard terug. Als Huub niet wil dat Hedda er niet meer bij wordt gehaald moet hij geen vies spelletje spelen door Brian stront jaloers te maken. Anders is het ook de klappen incasseren. Heel simpel. En dat wordt met succes gedaan.
Het (deels) vieze spelletje van Huub richting Brian gaat hier over een ex-bewoner Nena die niet graag ziet dat Brian haar dag in dag uit door de stront trekt nu ze geen weerwoord meer kan geven. Is nogal een verschil.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 08:08:03 #240
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_46252605
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 07:54 schreef blomst het volgende:
Huub heeft ook nog aan brian toegegeven dat brian hem op de kast had.
Brian zal het dus zeker vaker over hedda of Huub zijn zus gaan praten.
idd superstom van hem, vooral na zijn week vakantie moet juist hij beter weten! Vind het trouwens ook wel prima om met de bewoners te klooien maar dan wel met allemaal. Krijg beetje het idee dat ze Huub wel vaker in de zeik nemen, en juist anderen weer het hand boven het hoofd houden, zoals brian bart en natasia, misschien omdat deze 3 vaker dreigen op te stappen?
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
pi_46252639
Huub had die punten moeten gebruiken om Nena uit te nodigen. En Bart zijn stem moeten geven. Alleen had Sylvia dan de volle laag van Brian en Natasia gekregen omdat ze zich voor vieze spelletjes leent.
pi_46252650
Morgenochtend zal Huub opstaan, ziet Brian, zegt tegen Brian: Hee conjo, weet je waar ik vanacht over gedroomd heb? Ik droomde dat je ik je moeder heel hard anaal geneukt heb en je broertje's rotkop vervolgens met een honkbalknuppel flink bewerkt heb. - Mwa, zou Brian door het lint gaan? Wil DGK_REDACTIE dit niveau gan voeden?
pi_46252673
Als Brian verhaal gaat halen bij Bart vanwege die punten gaat die op zijn beurt misschien wel verhaal halen bij Amanda. En dat wordt weer dezelfde discussie als de afgelopen dagen met haar .
pi_46252737
Huub heeft gisteravond idd een domme fout gemaakt. Sylvia snapte er ook even helemaal niets meer van want ze had de 300 punten aan Huub gegeven in de veronderstelling dat hij daar Nena mee zou uitnodigen. Het was een paniek reactie van Huub, opgefokt door de woorden van Brian.

Dat Hedda en de zus van Huub op deze manier bij het spel betrokken worden vind ik eigenlijk niet kunnen. Dat de redaktie het spelletje ook nog mee gaat spelen geeft de anderen in de toekomst bijna een soort vrijwaring van haal de hele familie d'r maar bij ofzo??
  dinsdag 13 februari 2007 @ 08:25:07 #245
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46252750
Misschien mosterd na de maaltijd: maar ik begrijp er dus geen zak van dat er allerlei (in mijn ogen niet ter zake doende) familieleden en vrienden / vriendinnen bijgehaald mogen worden.
Ik snap niet dat het getolereerd wordt dat Brian over het (al dan niet vermeende) coke-gebruik van Huub's zus mag praten, of dat je iemands vriendin uit mag maken voor hoer.
Let wel: Huub heeft dit ook gedaan bij NL en zijn moeder, vond ik ook niet correct.
Ik ben van mening: zij zitten met zijn allen in dat huis, maar laat verdere familie/vrienden daar buiten.
Het is voor Huub's zus toch ook niet leuk om via een vent die ze helemaal niet kent (Brian) allerlei privé zaken te horen, waar toch een paar honderdduizend kijkers/streamers van meegenieten.
Wat mij betreft mag de programmaleiding hier ook wel op ingrijpen.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_46252773
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 08:22 schreef Clank het volgende:
Huub heeft gisteravond idd een domme fout gemaakt. Sylvia snapte er ook even helemaal niets meer van want ze had de 300 punten aan Huub gegeven in de veronderstelling dat hij daar Nena mee zou uitnodigen. Het was een paniek reactie van Huub, opgefokt door de woorden van Brian.

Dat Hedda en de zus van Huub op deze manier bij het spel betrokken worden vind ik eigenlijk niet kunnen. Dat de redaktie het spelletje ook nog mee gaat spelen geeft de anderen in de toekomst bijna een soort vrijwaring van haal de hele familie d'r maar bij ofzo??
De redactie had er veel meer van verwacht, en toen het bijde eerste keer niet tot een botsing kwam dachten ze een handje te moeten helpen.
Die willen natuurlijk ook tv maken.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 08:28:33 #247
149345 StunningCunt
So what you boring little cunt
pi_46252780
Ik vond het geen domme blunder van Huub. Hij is nog steeds de baas in huis. Gisteren waren er nog mensen bang dat hij Bart zomaar vertrouwde en zo in de val zou gaan lopen. Gisteren heeft hij ook Bart laten zien, dat hij niet zomaar met Bart meegaat. Had hij Lesley laten komen, had Bart hem misschien de dag erop toch weer uitgelachen. Huub bepaald, niet Bart
A lapse of perception
pi_46252784
Hoor weer mensen omlopen, maar de regie slaapt nog steeds.
pi_46252801
Maar Amanda en haar vriend hè? Ze heeft het zo druk gehad met Huub dat ie niet meer te sprake is gekomen. Toch vreemd. Verder, zou het niet gewoon over en uit zijn tussen die twee?
pi_46252807
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 07:52 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik moet het hier helemaal mee eens zijn. De bewoners hebben gekozen om in de publiciteit te leven. Niet de familie en vrienden van de bewoners, dus die moeten gewoon totaal buiten het spel gelaten worden. Ik vind dat de Redactie daar ook voor moet zorgen.

Ik snap alleen niet wat huub nu gisteren heeft gedaan door de stemming down the drain te laten vallen en vervolgens 300 punten neer te leggen om te zorgen dat het etentje wel doorgaat. Tactiek ?? of gewoon stom ???
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')