Nee, kracht.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 00:40 schreef Kaleddis het volgende:
En toen was het weer gezemel tussen Brian en Amoebe. Wel opvallend dat Brian voor de tweede keer vanavond het gesprek met Huub afkapt. Zwakte ?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 00:47 schreef Kaleddis het volgende:
En dit soort meisjes worden dus ingepakt door loverboys. Ze zit nu ademloos te luisteren naar Brian, bah !
Lijkt er wel op idd. Hij zit ook constant in een deuk, misschien over het netwerk met de redactie ofzo.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 00:54 schreef Justhenk het volgende:
FoK is erg traag, zie alleen dit veld. iig, zit Huub te chatten ofzo?
Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom we nu weer het zwembad te zien krijgenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 00:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Lijkt er wel op idd. Hij zit ook constant in een deuk, misschien over het netwerk met de redactie ofzo.
En Brain doet het zeker wel voor Amoebequote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet Amanda toch in 1 ding gelijk geven en dat is dat Huub vals is .. huub deed dit echt niet om "een lans" voor amanda te breken hij deed dit puur uit eigenbelang .. alleen jammer dat amanda te dom is om dit in haar eigen woorden uittelegen.
Uiteraard val ik Huub niet af ...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet Amanda toch in 1 ding gelijk geven en dat is dat Huub vals is .. huub deed dit echt niet om "een lans" voor amanda te breken hij deed dit puur uit eigenbelang .. alleen jammer dat amanda te dom is om dit in haar eigen woorden uittelegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |