abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46251166
Die Amoebe is echt een lelijke domme grafhoer zeg!

Eerst vond ik haar aantrekkelijk, maar ze heeft het IQ van een 5 jarig kind en dat maakt haar echt verschrikkelijk onaantrekkelijk. Ze trapt met open ogen in Brain z'n geslijm. Maar Brain mag trots zijn op dat domme mokkeltje
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_46251167
En dit soort meisjes worden dus ingepakt door loverboys. Ze zit nu ademloos te luisteren naar Brian, bah !
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_46251169
Brian heeft maar 1 doel voor ogen en dat is haar zo snel mogelijk in bed krijgen, wat een oeverloos gelul aanhoren om dat misschien niet eens voor elkaar te krijgen zeg...
Denk dat je als man spontaan impotent wordt van zo'n feeks
pi_46251172
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 00:40 schreef Kaleddis het volgende:
En toen was het weer gezemel tussen Brian en Amoebe. Wel opvallend dat Brian voor de tweede keer vanavond het gesprek met Huub afkapt. Zwakte ?
Nee, kracht.
Hij heeft Huub in zijn zak. Die is weer net zo pissed als toen met .NL
Die loopt zichzelf op te vreten van binnen en dat voelt Brian.
pi_46251173
Ik moet eerlijk gezegd bekennen dat Brian steeds beter dingen naast zich neer kan leggen (in ieder geval in dicussies rustig blijft) en Huub zich steeds meer op de kast laat jagen door onder andere Brian. Begin al helemaal niet over Hedda bij hem. Hij moet daar gewoon boven staan en niet op in gaan.
"En als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker naar huis!"
  dinsdag 13 februari 2007 @ 00:52:03 #81
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46251175
Brian is de grootste gluiperd die in het huis zit. Wordt hier op camera blootgelegd hoe loverboys te werk gaan? Amanda is een gewillige prooi, wat een domme zeekoe is dat zeg.

Ik hoop dat dgk redactie Huub een keer aanspreekt dat hij discussies met haar moet vermijden, die zijn op voorhand zinloos en zonde van zijn energie.
pi_46251179
stemming vond ik een domme ego actie van Huub ... die dus heel duidelijk nogmaals zijn zwakte ten toon spreidde ... ik hoop dat joris hier inderdaad meeleest en hem dat eens ff flink in zijn oren knopt dat ie zich niet moet laten opfokken, maar juist die energie direct moet omzetten om adrem terug te slaan. Helaas heeft huub nog niet getoond over deze kracht te beschikken en dat maakt hem erg zwak.
pi_46251180
FoK is erg traag, zie alleen dit veld. iig, zit Huub te chatten ofzo?
*o*
Ik ben aandacht nodig :+
pi_46251182
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 00:47 schreef Kaleddis het volgende:
En dit soort meisjes worden dus ingepakt door loverboys. Ze zit nu ademloos te luisteren naar Brian, bah !

Die rattenkop pakt haar makkelijk in, maar dat is ook niet zo moeilijk.
Wat een simpele ziel is die Amoebe. Ze snapt werkelijk niets van het leven en
heeft helemaal niets in te brengen bij niemand.

Als Natasia en Huub haar het huis uit willen dan hebben ze haar binnen een week eruit gepest.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_46251184
Ik hoor btw op de stream 3 & 4 (Amanda en Brian) alleen buiten :S?! Ook na refresh.
Huub is de hele tijd druk aan het typen, en lacht en doet. Lijkt wel alsof die chat, hij praat in zichzelf enzo.
*o*
Ik ben aandacht nodig :+
pi_46251188
Ik denk dat Huub ... heeft hij ook eerder gezegd ... nu wel weet dat hij de vrouwelijke amoebe echt niet kan betrekken in zijn spel. Want als je het over broekzakken hebt .. de 2 amoebes zijn helaas onafscheidelijk. En dan doet de mannelijke variant het wel goed als loverboy ... daarom heeft hij ook geen loopbaanadvies nodig. Het is alleen eng om te weten dat hij na DGK weer losgelaten wordt op de gehele NL bevolking.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
  dinsdag 13 februari 2007 @ 00:58:03 #87
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46251189
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 00:54 schreef Justhenk het volgende:
FoK is erg traag, zie alleen dit veld. iig, zit Huub te chatten ofzo?
Lijkt er wel op idd. Hij zit ook constant in een deuk, misschien over het netwerk met de redactie ofzo.
pi_46251191
vraag me af op welke site huub zit
Ik stond op het dak van de wereld,
In afwachting tot ik mijn vleugels kreeg.
2004
  dinsdag 13 februari 2007 @ 00:59:53 #89
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46251193
Er kwam net iemand van de redactie aanlopen en Huub maakte meteen een opmerking van "zit je lekker mee met me te tikken"
pi_46251196
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 00:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Lijkt er wel op idd. Hij zit ook constant in een deuk, misschien over het netwerk met de redactie ofzo.
Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom we nu weer het zwembad te zien krijgen
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
  dinsdag 13 februari 2007 @ 01:02:27 #91
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_46251201
Ik moet Amanda toch in 1 ding gelijk geven en dat is dat Huub vals is .. huub deed dit echt niet om "een lans" voor amanda te breken hij deed dit puur uit eigenbelang .. alleen jammer dat amanda te dom is om dit in haar eigen woorden uittelegen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_46251207
Wel jammer hoor dat het toch ook weer naar de buitenwereld gemanipuleerd wordt. Erg zwak en helaas een bevestiging van eerdere opmerkingen, nl dat een aantal personen toch beschermd worden. En dan nog de verkeerde ....
pi_46251208
de redactie zit me weer te foppen want hij was echt niet met die brief bezig heb ut zelf gesien, wie was het die daar binnen kwam stijn?
Ik stond op het dak van de wereld,
In afwachting tot ik mijn vleugels kreeg.
2004
pi_46251211
Idd die Joris moet Huub maar eens uitleggen dat hij niet in moet gaan op Amoebe haar discussies. Ze is TE dom. En het Hedda verhaal. Doe net of je het niet hoort.

Maar Huub is zo te gemakkelijk op de kast te jagen. Zo gaat hij het niet lang volhouden.
Hij begint nu zelfs al fouten te maken met die stemming. Sylvia zei het ook al: "dit gaat je komt zo kosten".
pi_46251213
Niet dat je het wilt horen maar Waarom wel het beeld laten zien van Brian en Amanda die aan het praten zijn maar daarbij het geluid van buiten laten horen?????
"En als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker naar huis!"
pi_46251214
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 01:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet Amanda toch in 1 ding gelijk geven en dat is dat Huub vals is .. huub deed dit echt niet om "een lans" voor amanda te breken hij deed dit puur uit eigenbelang .. alleen jammer dat amanda te dom is om dit in haar eigen woorden uittelegen.
En Brain doet het zeker wel voor Amoebe

Jij bent net zo dom als Amoebe zeg. Noem eens 1 ding op dat je NIET voor jezelf doet?
(alles doe je namelijk voor jezelf )
pi_46251215
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 01:02 schreef Mani89 het volgende:
Uiteraard val ik Huub niet af ...

Iedereen speelt het spel voor zichzelf en als ze anders beamen kunnen ze naast Liegebeest gaan zitten. Net alsof bv Brainless amoebe niet uit zelfbelang handelt .... Die wil de blonde Amoebe voor 2 zaken in zijn zak en die zijn toch niet moeilijk te bedenken.
pi_46251233
ben ik de enige waarbij het geluid tussen Amanda en Brian nog steeds niet werkt?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_46251237
Met wat voor prehistorisch liedje zat Hupert nou net mee te zingen
pi_46251238
Dat van Hedda vind ik ook een misselijke streek van de redactie, ik kan me niet voorstellen dat Hedda heeft gebeld naar DGK.
Laat duidelijk zien aan welke kant de redactie staat en vooral aan wiens kant ze niet staan.
Ze zullen niet zo blij zijn met Huub dat hij terug is maar ze moesten hem wel terug in het huis nemen omdat hij er een zaak van had gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')