Dat denk ik ook, leuke streams morgen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:07 schreef tipsch het volgende:
Bert vs Brian - Natasia vs Amanda en ja, Amanda en Brian.dit gaat gewoon de goede kant op. morgen weer mooie streams!
kaartjes met HUUB HEDDA HOUDT VAN JE!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:07 schreef Ashrak het volgende:
De schuld van 300cp en zonder contact met buiten wordt het moeilijk om Huub te waarschuwen ....
Mensen we kunnen toch wel iets verzinnen.
huh? met welk effect voor ogen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
kaartjes met HUUB HEDDA HOUDT VAN JE!
IDEE?
jawel, Bert afhankelijk van hem te maken, als is het voor 2 dagen. Huub creeert hiermee ook wantrouwen bij anderen richting Bert. Bert is hier denk ik de grootste verliezer. wordt volgens mij niet gemakkelijk voor hem hieruit te komen. (Natasia/Brian/Amanda zijn al hard op weg). Zijn "goede voornemen" (oh zeker heel vals) wordt met z'n puntenaanbieding sterker benadrukt dan een eenvoudige stem voor.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:13 schreef farceman het volgende:
Geef me een reden om het logisch te vindnen dat Huub eerst etentje blokt en vervolgens 300 punten betaalt om het alsnog door te laten gaan? !
Snap er werkelijk helemaal niks van, iemand?!
Simpel.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:13 schreef farceman het volgende:
Geef me een reden om het logisch te vindnen dat Huub eerst etentje blokt en vervolgens 300 punten betaalt om het alsnog door te laten gaan? !
Weet het niet ...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:13 schreef farceman het volgende:
Waarom? omdat hij het eerst Bart niet "gunt" en het dan vervolgens zelf betaalt?!!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:21 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Simpel.
Door het betalen van het etentje voor Bart en Lesley zit Bart volledig in de zak van Huub .
Huub, en Huub alleen, heeft dit bewerkstelligd. Om dit nog eens te benadrukken zij hij zelfs dat hij wou koken voor het stel. Huub weet zich vanaf nu dus verzekerd van de onvoorwaardelijke steun van twee personen
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:27 schreef farceman het volgende:
[..]
Waarom? omdat hij het eerst Bart niet "gunt" en het dan vervolgens zelf betaalt?!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |