Ik ook...Wat een kind zeg, niet eens een puber, echt een kind...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 00:30 schreef Kaleddis het volgende:
Ik hoop dat Amoebe eruit gestemd wordt aan het eind van de maand. Die trek ik niet zo lang hoor..
Ja en brian toen Amanda huilend wegliep was ook van: "Onbegrijpbaar dit" en met iedereen mee eens dat zij een kleuter was en nu zuigt ie bij haar wangt ze is eenmaal een meisjequote:Op dinsdag 13 februari 2007 00:34 schreef Ashrak het volgende:
Meesterlijke zet
Het stukje van het valetijnsdiner is nog even onduidelijk ... een foutje of toch een schaduwzet ... wie zal het weten.
Het gesprek met Brainless... "Ik ben neutraal"" ... ja ja.
En nu wordt Amoebe weer meegezogen in de wereld van Brainless ... en ze valt Huub weer aan.
Maar wel leuk en ik kan nog niet slapen.
Nee, kracht.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 00:40 schreef Kaleddis het volgende:
En toen was het weer gezemel tussen Brian en Amoebe. Wel opvallend dat Brian voor de tweede keer vanavond het gesprek met Huub afkapt. Zwakte ?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 00:47 schreef Kaleddis het volgende:
En dit soort meisjes worden dus ingepakt door loverboys. Ze zit nu ademloos te luisteren naar Brian, bah !
Lijkt er wel op idd. Hij zit ook constant in een deuk, misschien over het netwerk met de redactie ofzo.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 00:54 schreef Justhenk het volgende:
FoK is erg traag, zie alleen dit veld. iig, zit Huub te chatten ofzo?
Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom we nu weer het zwembad te zien krijgenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 00:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Lijkt er wel op idd. Hij zit ook constant in een deuk, misschien over het netwerk met de redactie ofzo.
En Brain doet het zeker wel voor Amoebequote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet Amanda toch in 1 ding gelijk geven en dat is dat Huub vals is .. huub deed dit echt niet om "een lans" voor amanda te breken hij deed dit puur uit eigenbelang .. alleen jammer dat amanda te dom is om dit in haar eigen woorden uittelegen.
Uiteraard val ik Huub niet af ...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet Amanda toch in 1 ding gelijk geven en dat is dat Huub vals is .. huub deed dit echt niet om "een lans" voor amanda te breken hij deed dit puur uit eigenbelang .. alleen jammer dat amanda te dom is om dit in haar eigen woorden uittelegen.
Eerst een breakbrief van Rogier, dan een telefoongesprek waar ze maar 1 conclusie uit kan trekken, maar hem toch nog uitnodigt voor Valentijn..... en dan "kan" hij niet......quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda gaat beneden haar spullen al halen ..... "Chicken in the Basket"
Dat denk ik ook daar zorgt Brian wel voor. Maar Natasia slaat deze ruzie wel op, het zal niet meer worden wat het is geweest ( hoop ikquote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:13 schreef Carlaa het volgende:
Ach, ik verwacht morgen een gesprek tussen Amoebe en Nasty waarbij de sgatjes en poepies weer door de lucht vliegen.
Ze heeft het uiterlijk van 24 en doen en laten van een meisje van 14, die hebben ook elke twee weken een ander waar ze 'vaste' verkering mee hebben.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eerst een breakbrief van Rogier, dan een telefoongesprek waar ze maar 1 conclusie uit kan trekken, maar hem toch nog uitnodigt voor Valentijn..... en dan "kan" hij niet......
Binnen 2 dagen een verse verkering was het toch???
Brief en telefoontje waren zondag??? Dan zit ze weer helemaal op schema![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
DGK stelt U voor : De Heer en Mevrouw Amoebe
[afbeelding]
Dat is een heel lang verhaal, op de DGK site staat een goed verslag en hoofdartikel.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:25 schreef LuNaTiC het volgende:
ik moest de hele avond werken, en kon ook niet echt wijs worden uit de vorige topics.
Kan iemand me ff bijpraten met een korte samenvatting wat er nou precies is gebeurd bij die stemming?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |