Eerst een breakbrief van Rogier, dan een telefoongesprek waar ze maar 1 conclusie uit kan trekken, maar hem toch nog uitnodigt voor Valentijn..... en dan "kan" hij niet......quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda gaat beneden haar spullen al halen ..... "Chicken in the Basket"
Dat denk ik ook daar zorgt Brian wel voor. Maar Natasia slaat deze ruzie wel op, het zal niet meer worden wat het is geweest ( hoop ikquote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:13 schreef Carlaa het volgende:
Ach, ik verwacht morgen een gesprek tussen Amoebe en Nasty waarbij de sgatjes en poepies weer door de lucht vliegen.
Ze heeft het uiterlijk van 24 en doen en laten van een meisje van 14, die hebben ook elke twee weken een ander waar ze 'vaste' verkering mee hebben.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eerst een breakbrief van Rogier, dan een telefoongesprek waar ze maar 1 conclusie uit kan trekken, maar hem toch nog uitnodigt voor Valentijn..... en dan "kan" hij niet......
Binnen 2 dagen een verse verkering was het toch???
Brief en telefoontje waren zondag??? Dan zit ze weer helemaal op schema![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
DGK stelt U voor : De Heer en Mevrouw Amoebe
[afbeelding]
Dat is een heel lang verhaal, op de DGK site staat een goed verslag en hoofdartikel.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:25 schreef LuNaTiC het volgende:
ik moest de hele avond werken, en kon ook niet echt wijs worden uit de vorige topics.
Kan iemand me ff bijpraten met een korte samenvatting wat er nou precies is gebeurd bij die stemming?
En bij iedere verkering die over is stopt de wereld weer even met draaien.... een dag of 2.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze heeft het uiterlijk van 24 en doen en laten van een meisje van 14, die hebben ook elke twee weken een ander waar ze 'vaste' verkering mee hebben.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:07 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
En Brain doet het zeker wel voor Amoebe
Jij bent net zo dom als Amoebe zeg. Noem eens 1 ding op dat je NIET voor jezelf doet?
(alles doe je namelijk voor jezelf)
Nee joh programmamakers zijn blij met hemquote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:11 schreef Sug4r het volgende:
Dat van Hedda vind ik ook een misselijke streek van de redactie, ik kan me niet voorstellen dat Hedda heeft gebeld naar DGK.
Laat duidelijk zien aan welke kant de redactie staat en vooral aan wiens kant ze niet staan.
Ze zullen niet zo blij zijn met Huub dat hij terug is maar ze moesten hem wel terug in het huis nemen omdat hij er een zaak van had gemaakt.
Weet je wel hoe zwaar dat ze het dan heeft, dat iedereen daar dan geen respect voor heeft..onbegrijpelijkquote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
En bij iedere verkering die over is stopt de wereld weer even met draaien.... een dag of 2.
nee huub hoorde het pas later dat het niet waar was, ik geloof van stijn.........quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee joh programmamakers zijn blij met hem
Het schijnt juist dat de redactie het plannetje van Brian al verteld had aan Hupert want Brian had het erover met Natasia dat de redactie de wind uit de zeilen had gehaald
Zo speelt meneer Amoebe het alleen maar.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee joh programmamakers zijn blij met hem
Het schijnt juist dat de redactie het plannetje van Brian al verteld had aan Hupert want Brian had het erover met Natasia dat de redactie de wind uit de zeilen had gehaald
Ik hoop het inderdaad ook al. Dan kotst iedereen Amoebe helemaal uit.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:34 schreef Missy_1974 het volgende:
nou wacht maar tot de drank op hebben, ik gun het die 2 wel, want ze snappen elkaar dus geeft aan dat ze wel van hetzelfde niveau zijn
Ik ben zo bang dat het vannacht al gaat gebeuren dat ik de streams maar uit heb staanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:38 schreef Missy_1974 het volgende:
nieuw koppel gevormdzullen ze de weddenschap over eerste beurt aangaan ?
Alsof er ook maar een vrouw op aarde is met een vorm van intelligentie die serieus interesse zou hebben in die aapquote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:35 schreef partyyboyy het volgende:
DIe kut redactie kan ook kapot vallen.
Ze steunen Brain voor de zoveelste keer weer tegen Huub door een laf verhaaltje te verzinnen dat Hedda heeft gebelt. Ja tuurlijk redactie sterf even, vuile ratten!
ik heb eerder al 18 februari gezegd !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:38 schreef Missy_1974 het volgende:
nieuw koppel gevormdzullen ze de weddenschap over eerste beurt aangaan ?
Ik denk dat ze daar te dom voor isquote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:44 schreef anno-i-mus het volgende:
toch geloof ik dat amoebe brian een oor aannaaid .... ze zorgt er nu al voor dat bart/brian een serieuze breuk kan opleveren ... zelfs brian / natasia kan onder druk komen te staan.
Het kan een prachtig achterbaks plan wezen .... ik hou in ieder geval alle opties open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |