En bij iedere verkering die over is stopt de wereld weer even met draaien.... een dag of 2.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze heeft het uiterlijk van 24 en doen en laten van een meisje van 14, die hebben ook elke twee weken een ander waar ze 'vaste' verkering mee hebben.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:07 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
En Brain doet het zeker wel voor Amoebe
Jij bent net zo dom als Amoebe zeg. Noem eens 1 ding op dat je NIET voor jezelf doet?
(alles doe je namelijk voor jezelf)
Nee joh programmamakers zijn blij met hemquote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:11 schreef Sug4r het volgende:
Dat van Hedda vind ik ook een misselijke streek van de redactie, ik kan me niet voorstellen dat Hedda heeft gebeld naar DGK.
Laat duidelijk zien aan welke kant de redactie staat en vooral aan wiens kant ze niet staan.
Ze zullen niet zo blij zijn met Huub dat hij terug is maar ze moesten hem wel terug in het huis nemen omdat hij er een zaak van had gemaakt.
Weet je wel hoe zwaar dat ze het dan heeft, dat iedereen daar dan geen respect voor heeft..onbegrijpelijkquote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
En bij iedere verkering die over is stopt de wereld weer even met draaien.... een dag of 2.
nee huub hoorde het pas later dat het niet waar was, ik geloof van stijn.........quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee joh programmamakers zijn blij met hem
Het schijnt juist dat de redactie het plannetje van Brian al verteld had aan Hupert want Brian had het erover met Natasia dat de redactie de wind uit de zeilen had gehaald
Zo speelt meneer Amoebe het alleen maar.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee joh programmamakers zijn blij met hem
Het schijnt juist dat de redactie het plannetje van Brian al verteld had aan Hupert want Brian had het erover met Natasia dat de redactie de wind uit de zeilen had gehaald
Ik hoop het inderdaad ook al. Dan kotst iedereen Amoebe helemaal uit.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:34 schreef Missy_1974 het volgende:
nou wacht maar tot de drank op hebben, ik gun het die 2 wel, want ze snappen elkaar dus geeft aan dat ze wel van hetzelfde niveau zijn
Ik ben zo bang dat het vannacht al gaat gebeuren dat ik de streams maar uit heb staanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:38 schreef Missy_1974 het volgende:
nieuw koppel gevormdzullen ze de weddenschap over eerste beurt aangaan ?
Alsof er ook maar een vrouw op aarde is met een vorm van intelligentie die serieus interesse zou hebben in die aapquote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:35 schreef partyyboyy het volgende:
DIe kut redactie kan ook kapot vallen.
Ze steunen Brain voor de zoveelste keer weer tegen Huub door een laf verhaaltje te verzinnen dat Hedda heeft gebelt. Ja tuurlijk redactie sterf even, vuile ratten!
ik heb eerder al 18 februari gezegd !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:38 schreef Missy_1974 het volgende:
nieuw koppel gevormdzullen ze de weddenschap over eerste beurt aangaan ?
Ik denk dat ze daar te dom voor isquote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:44 schreef anno-i-mus het volgende:
toch geloof ik dat amoebe brian een oor aannaaid .... ze zorgt er nu al voor dat bart/brian een serieuze breuk kan opleveren ... zelfs brian / natasia kan onder druk komen te staan.
Het kan een prachtig achterbaks plan wezen .... ik hou in ieder geval alle opties open.
Hou die gedachte vast Brian !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian voelt zich helemaal winnaar. Huub 300 punten kwijt en Bart zit in de zak van Huub. Brian wil het morgen meteen tegen Bart zeggen en het pact opzeggen.
Brian verteld Amanda dat Natasia haar eruit zal stemmen ..... dus sluit hij een nieuw pact met Amanda !
Voor een dergelijk plan moet je nog wel enigszins intelligentie bezitten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:44 schreef anno-i-mus het volgende:
toch geloof ik dat amoebe brian een oor aannaaid .... ze zorgt er nu al voor dat bart/brian een serieuze breuk kan opleveren ... zelfs brian / natasia kan onder druk komen te staan.
Het kan een prachtig achterbaks plan wezen .... ik hou in ieder geval alle opties open.
Hij is toch degene die gister om deze tijd voor heel internet aan z'n pikkie zat te trekken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian voelt zich helemaal winnaar. Huub 300 punten kwijt en Bart zit in de zak van Huub. Brian wil het morgen meteen tegen Bart zeggen en het pact opzeggen.
Brian verteld Amanda dat Natasia haar eruit zal stemmen ..... dus sluit hij een nieuw pact met Amanda !
Je vergeet dat ze ook niet onredelijk isquote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:50 schreef Ashrak het volgende:
Amanda: "Ik blijf gewoon eerlijk"
hmmm ....
Er bestaan dus meerdere sets waarden en normen.
Ben benieuwd naar hoe je dat wil gaan doen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:47 schreef Ashrak het volgende:
Heb begrepen dat de nieuwe bewoner(s) deze week gaan komen....
Een aantal posts geleden (helaas door de huidige problemen met fok kan ik hem even niet terugvinden) heb ik aangegeven dat als de redactie niet objectief kan blijven wij evt het spel ook mee kunnen gaan spelen. Alleen kan dit niet openlijk aangezien DGK meeleest.
Ja maar ...... 18 februari moet nog komen ....... Zo kan ik ook een voorspelling doenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:46 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb eerder al 18 februari gezegd !
Ach ja, ideeen zijn er wel, maar die zullen meerdere mensen wel hebben. Zou er graag over willen nadenken met een aantal om te kijken wat we kunnen doen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:51 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar hoe je dat wil gaan doen.![]()
ik vind Brian en Amoebe wel helder vanavond, gaat de goede kant op!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:53 schreef Missy_1974 het volgende:
die "eerlijkheid" gaat haar opbreken want als natas wel gaat hakken rent ze hysterisch weg, ze is te emotioneel.
maargoed brian heeft zijn neukerd, morgen drank erin en klaargekomen is de crimineel.
(ze denken echt megaslim te zijn, tis een hilarisch gesprek om naar te luisteren![]()
)
Poker. Maar wel via een andere site, de oude mogen ze niet meer gebruiken. Deze site is niet zo leuk omdat je tegen de computer speelt en niet tegen andere tegenstanders.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:56 schreef Ashrak het volgende:
Weet iemand eigenlijk al wat Huub aan het spelen is ?
Wel jammer, want ik heb wel zin in een potje poker en volgens mij speel ik altijd op de site die niet meer mag.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Poker. Maar wel via een andere site, de oude mogen ze niet meer gebruiken. Deze site is niet zo leuk omdat je tegen de computer speelt en niet tegen andere tegenstanders.
Ik geloof dat wij als Fok al een groot aandeel hebben gehad met die kaartenactie.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:55 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ach ja, ideeen zijn er wel, maar die zullen meerdere mensen wel hebben. Zou er graag over willen nadenken met een aantal om te kijken wat we kunnen doen.
Alles lijkt geoorloofd, dus proberen kan altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |