abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 februari 2007 @ 01:29:21 #121
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_46251301
Ehm wat amanda nu over bart vertelt is grote onzinkut
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 13 februari 2007 @ 01:30:12 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46251304
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 01:26 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Ze heeft het uiterlijk van 24 en doen en laten van een meisje van 14, die hebben ook elke twee weken een ander waar ze 'vaste' verkering mee hebben.
En bij iedere verkering die over is stopt de wereld weer even met draaien.... een dag of 2.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_46251308
Bart kan dit natuurlijk ook gebruiken om weer in de gratie van de heer Amoebe te komen door te zeggen: "Moet je nu kijken, ik heb gezorgd dat Huub nu 300 cp schuld heeft. Hij kan dus niet meer bellen om na te vragen hoe de situatie in huis is."
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_46251310
Mr. Brains en Mrs. Snugger

Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 13 februari 2007 @ 01:31:04 #125
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_46251312
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 01:07 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

En Brain doet het zeker wel voor Amoebe

Jij bent net zo dom als Amoebe zeg. Noem eens 1 ding op dat je NIET voor jezelf doet?
(alles doe je namelijk voor jezelf )

Ik kaart alleen aan dat Huub niet scheinheilig de redder van amanda moet gaan uithangen door te zeggen dat hij het allemaaaaal voor haar doet .. maar goed w/e
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_46251322
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 01:11 schreef Sug4r het volgende:
Dat van Hedda vind ik ook een misselijke streek van de redactie, ik kan me niet voorstellen dat Hedda heeft gebeld naar DGK.
Laat duidelijk zien aan welke kant de redactie staat en vooral aan wiens kant ze niet staan.
Ze zullen niet zo blij zijn met Huub dat hij terug is maar ze moesten hem wel terug in het huis nemen omdat hij er een zaak van had gemaakt.
Nee joh programmamakers zijn blij met hem
Het schijnt juist dat de redactie het plannetje van Brian al verteld had aan Hupert want Brian had het erover met Natasia dat de redactie de wind uit de zeilen had gehaald
pi_46251323
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 01:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

En bij iedere verkering die over is stopt de wereld weer even met draaien.... een dag of 2.
Weet je wel hoe zwaar dat ze het dan heeft, dat iedereen daar dan geen respect voor heeft..onbegrijpelijk
pi_46251324
Ik nie snap nie ... moet even in de amoebe stand gezet worden.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_46251325
Amanda heeft het nog steeds gezien, en zij weet dat Huub het weet dat zij het weet en dat zij het gezien heeft

It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_46251326
nou wacht maar tot de drank op hebben, ik gun het die 2 wel, want ze snappen elkaar dus geeft aan dat ze wel van hetzelfde niveau zijn
pi_46251329
DIe kut redactie kan ook kapot vallen.

Ze steunen Brain voor de zoveelste keer weer tegen Huub door een laf verhaaltje te verzinnen dat Hedda heeft gebelt. Ja tuurlijk redactie sterf even, vuile ratten!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_46251330
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 01:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Het schijnt juist dat de redactie het plannetje van Brian al verteld had aan Hupert want Brian had het erover met Natasia dat de redactie de wind uit de zeilen had gehaald
nee huub hoorde het pas later dat het niet waar was, ik geloof van stijn.........
pi_46251331
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 01:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Zo speelt meneer Amoebe het alleen maar.
Als er een is die beschermd wordt is hij het.
pi_46251338
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 01:34 schreef Missy_1974 het volgende:
nou wacht maar tot de drank op hebben, ik gun het die 2 wel, want ze snappen elkaar dus geeft aan dat ze wel van hetzelfde niveau zijn
Ik hoop het inderdaad ook al. Dan kotst iedereen Amoebe helemaal uit.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_46251345
nu denken ze dat iedereen wakker ligt en zich afvraagt waar amanda is, whahahahhah zo dom zijn ze wel
pi_46251346
Brain Amoebe: "HUUB HUUBHUUB HUUB HUuUBhbUUUBB" "iedereen heeft het over ons"

pi_46251347
Amanda en Brian verdienen elkaar. Wat een walgelijk stel, wat zijn ze het lekker eens met elkaar.

Bah
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_46251348
nieuw koppel gevormd zullen ze de weddenschap over eerste beurt aangaan ?
  dinsdag 13 februari 2007 @ 01:40:05 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46251352
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 01:38 schreef Missy_1974 het volgende:
Ik ben zo bang dat het vannacht al gaat gebeuren dat ik de streams maar uit heb staan
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_46251364
Als DEL en Natasia het morgen weer met elkaar bijleggen, wat te verwachten is na Brainless' hersenspoeling is dus alle moeite voor niets geweest voor Huub. Als hij met Sylvia had overlegt was alles veel beter verlopen, dan had je zowel Lesley en Nena op Valentijnsdag. Eens te meer laat Sylvia zien dat ze verreweg de meest intelligente bewoner in het huis is.
pi_46251365
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 01:35 schreef partyyboyy het volgende:
DIe kut redactie kan ook kapot vallen.

Ze steunen Brain voor de zoveelste keer weer tegen Huub door een laf verhaaltje te verzinnen dat Hedda heeft gebelt. Ja tuurlijk redactie sterf even, vuile ratten!
Alsof er ook maar een vrouw op aarde is met een vorm van intelligentie die serieus interesse zou hebben in die aap . Totaal niet geloofwaardig.
X
X
X
pi_46251370
Het gaat er bij mij om dat de redactie neutraal moet staan om wie het ook gaat, laat ze het zelf maar uitvechten maar nee ze laaiden het vuurtje even op. Alsof Huub nog niet genoeg tv maakt, hij draagt het hele programma bijna op zich. Zodra hij weg is zakt heel de boel in elkaar en daar balen ze ook van.
Ik vrees ook dat er niemand meer is die er 10.000 euro voor over heeft om in Dat GekKenhuis te stappen, want waar blijven de nieuwe bewoners eigenlijk?
En zodoende blijven ze met dit zooitje zitten en daar zijn ze niet blij mee waarschijnlijk

[ Bericht 0% gewijzigd door Sug4r op 13-02-2007 01:56:15 ]
pi_46251371
Jammer voor psycho, Amanda is ongesteld....
  dinsdag 13 februari 2007 @ 01:42:50 #144
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_46251372
Die zeikstem van Brian
pi_46251377
toch geloof ik dat amoebe brian een oor aannaaid .... ze zorgt er nu al voor dat bart/brian een serieuze breuk kan opleveren ... zelfs brian / natasia kan onder druk komen te staan.

Het kan een prachtig achterbaks plan wezen .... ik hou in ieder geval alle opties open.
pi_46251379
edit
Keep the Sunny Side Up
pi_46251384
Brian voelt zich helemaal winnaar. Huub 300 punten kwijt en Bart zit in de zak van Huub. Brian wil het morgen meteen tegen Bart zeggen en het pact opzeggen.
Brian verteld Amanda dat Natasia haar eruit zal stemmen ..... dus sluit hij een nieuw pact met Amanda !
Keep the Sunny Side Up
pi_46251387
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 01:38 schreef Missy_1974 het volgende:
ik heb eerder al 18 februari gezegd !
pi_46251389
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 01:44 schreef anno-i-mus het volgende:
toch geloof ik dat amoebe brian een oor aannaaid .... ze zorgt er nu al voor dat bart/brian een serieuze breuk kan opleveren ... zelfs brian / natasia kan onder druk komen te staan.

Het kan een prachtig achterbaks plan wezen .... ik hou in ieder geval alle opties open.
Ik denk dat ze daar te dom voor is
pi_46251391
die 2 samen is toch hilarisch want ik lig echt in een deuk hoe dom die gasten lullen

ze denken beide dat de wereld om hun draait en dat de anderen zich alleen bezighouden met hun
pi_46251392
Heb begrepen dat de nieuwe bewoner(s) deze week gaan komen....

Een aantal posts geleden (helaas door de huidige problemen met fok kan ik hem even niet terugvinden) heb ik aangegeven dat als de redactie niet objectief kan blijven wij evt het spel ook mee kunnen gaan spelen. Alleen kan dit niet openlijk aangezien DGK meeleest.
pi_46251396
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 01:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian voelt zich helemaal winnaar. Huub 300 punten kwijt en Bart zit in de zak van Huub. Brian wil het morgen meteen tegen Bart zeggen en het pact opzeggen.
Brian verteld Amanda dat Natasia haar eruit zal stemmen ..... dus sluit hij een nieuw pact met Amanda !
Hou die gedachte vast Brian !

Dan heeft de blunder van Huub toch nog mooie gevolgen !
pi_46251397
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 01:44 schreef anno-i-mus het volgende:

Voor een dergelijk plan moet je nog wel enigszins intelligentie bezitten.

Neem nu maar van mij aan, Amanda doet niets met voorbedachte rade. Daar is ze echt veels te dom voor.
pi_46251402
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 01:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hij is toch degene die gister om deze tijd voor heel internet aan z'n pikkie zat te trekken.
X
X
X
pi_46251403
Amanda: "Ik blijf gewoon eerlijk"

hmmm ....
Er bestaan dus meerdere sets waarden en normen.
pi_46251405
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 01:50 schreef Ashrak het volgende:
Amanda: "Ik blijf gewoon eerlijk"

hmmm ....
Er bestaan dus meerdere sets waarden en normen.
Je vergeet dat ze ook niet onredelijk is
pi_46251409
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 01:47 schreef Ashrak het volgende:
Heb begrepen dat de nieuwe bewoner(s) deze week gaan komen....

Een aantal posts geleden (helaas door de huidige problemen met fok kan ik hem even niet terugvinden) heb ik aangegeven dat als de redactie niet objectief kan blijven wij evt het spel ook mee kunnen gaan spelen. Alleen kan dit niet openlijk aangezien DGK meeleest.
Ben benieuwd naar hoe je dat wil gaan doen.
pi_46251411
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 01:46 schreef avonne het volgende:

[..]

ik heb eerder al 18 februari gezegd !
Ja maar ...... 18 februari moet nog komen ....... Zo kan ik ook een voorspelling doen
Keep the Sunny Side Up
pi_46251413
En die sancties voor de mannelijke Amoebe kunnen we ook wel vergeten:

Sancties voor:
- openlijk aangeven (geld kwijt en ga de gevangenis in)
- openlijk uitlokken geweld
- meerdere keren weggooien/vernielen van spullen
- gedeeltelijk bedekken cameraview om zijn ... nah ja je weet wel

Gezien het gespeelde spel door de redactie ...
Eigenlijk mag de stekker er wel uit. Winnaar staat al vast.
pi_46251415
die "eerlijkheid" gaat haar opbreken want als natas wel gaat hakken rent ze hysterisch weg, ze is te emotioneel.

maargoed brian heeft zijn neukerd, morgen drank erin en klaargekomen is de crimineel.

(ze denken echt megaslim te zijn, tis een hilarisch gesprek om naar te luisteren )
pi_46251422
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 01:51 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar hoe je dat wil gaan doen.
Ach ja, ideeen zijn er wel, maar die zullen meerdere mensen wel hebben. Zou er graag over willen nadenken met een aantal om te kijken wat we kunnen doen.

Alles lijkt geoorloofd, dus proberen kan altijd.
pi_46251428
Weet iemand eigenlijk al wat Huub aan het spelen is ?
pi_46251433
Eigenlijk te hilarisch voor woorden ... moet zelf wel lachen eigenlijk ....
Ik zit gewoon naar een gesprek te luisteren van 2 amoebes.

En ik ben klaarwakker dat ik geeneens zou kunnen slapen als ik nu naar bed ga.
pi_46251435
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 01:53 schreef Missy_1974 het volgende:
die "eerlijkheid" gaat haar opbreken want als natas wel gaat hakken rent ze hysterisch weg, ze is te emotioneel.

maargoed brian heeft zijn neukerd, morgen drank erin en klaargekomen is de crimineel.

(ze denken echt megaslim te zijn, tis een hilarisch gesprek om naar te luisteren )
ik vind Brian en Amoebe wel helder vanavond, gaat de goede kant op!
pi_46251436
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 01:56 schreef Ashrak het volgende:
Weet iemand eigenlijk al wat Huub aan het spelen is ?
Poker. Maar wel via een andere site, de oude mogen ze niet meer gebruiken. Deze site is niet zo leuk omdat je tegen de computer speelt en niet tegen andere tegenstanders.
Keep the Sunny Side Up
pi_46251439
Oops ... ben alleen bezig ...
Zit ik ook nog met mezelf te chatten
pi_46251442
Ik ga slapen. Die domme amoebes praten poep en die geverfde blonde is nog te dom om te poepen.
pi_46251444
brian gaat amoebe even ophemelen, leergierig, etc
pi_46251445
Een rat in de hoek maakt rare sprongen
pi_46251447
Wat een fokkin jodenserver heeft FOK (ja ik ben een Rotterdammer)

Brian: Wanneer een rat in de hoek is? Fantastisch die spreekwoorden...helaas kan Amanda hem niet verbeteren, omdat ze geen spreekwoorden kent...
pi_46251449
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Poker. Maar wel via een andere site, de oude mogen ze niet meer gebruiken. Deze site is niet zo leuk omdat je tegen de computer speelt en niet tegen andere tegenstanders.
Wel jammer, want ik heb wel zin in een potje poker en volgens mij speel ik altijd op de site die niet meer mag.
pi_46251453
Huub heeft een pittige blunder begaan, maar Brian gaat nog veel harder onderuit. Hij ruikt Amanda en de overwinning ...... dat wordt zijn noodlot.
Keep the Sunny Side Up
pi_46251455
Dit is prima wat er nu tussen Amoebe en Brian gebeurt, mooi voor het spel - ik vind ze nu ook niet echt err spel-dom of zo.
pi_46251457
Zijn er nog leuke filmpjes van de ruzies en discussies van de afgelopen avond? Graag wat beeld en geluid van de ruzie tussen Natasia en Armando
pi_46251458
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 01:55 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Ach ja, ideeen zijn er wel, maar die zullen meerdere mensen wel hebben. Zou er graag over willen nadenken met een aantal om te kijken wat we kunnen doen.

Alles lijkt geoorloofd, dus proberen kan altijd.
Ik geloof dat wij als Fok al een groot aandeel hebben gehad met die kaartenactie.
We kunnen wel iets verzinnen van actie zodra ze buiten de kooi komen, zoals vanavond werd geopperd.
Huub ging naar Rotterdam, als één van ons toen daar had gestaan met "Huub pas op Bart is niet te vertrouwen, groeten van Fok" zou Fok weer meehelpen aan het spel voor Huub
pi_46251459
huub mag niet online spelen ivm chat

brian lult over huub zijn drinken, want als hij vanavond gedronken had, dan had ie geflipt (vrees dat brian wel gelijk heeft)
pi_46251461
brian ;

ik heb NIKS met nena .......
pi_46251463
Die verhaaltjes tussen Amanda en Brian zijn alsof persoon A met IQ 42 en persoon B met IQ 43 wereldpolitiek aan het analyseren zijn....

Krijg gewoon neigingen om.....
pi_46251468
De schuld van 300cp en zonder contact met buiten wordt het moeilijk om Huub te waarschuwen ....
Mensen we kunnen toch wel iets verzinnen.
pi_46251469
Bert vs Brian - Natasia vs Amanda en ja, Amanda en Brian. Amanda vs de rest, Brian vs de rest. dit gaat gewoon de goede kant op. morgen weer mooie streams!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')