quote:Op zondag 11 februari 2007 01:31 schreef moemoe het volgende:
Heeft iemand een samenvatting van de meet? Ik heb geen zin om 7 topics terug te lezen.
Wie heeft wie gezoend/geneukt? Wie heeft er gekotst? Wie was er dronken? Wie waren er irri? Wie is er aangerand door wie? Wie was lekker? Wie niet?
Details!!!
Ja en nee.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh jeetje! Zijn daar pics van? Maar ze heeft je dus niet kunnen bekeren?.
Ze heeft mij niet kunnen bekeren, er zijn foto's van en jij hoeft niet teleurgesteld te zijn, je hebt mij voorgesteld aan je vriendje....quote:Op zondag 11 februari 2007 14:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh jeetje! Zijn daar pics van? Maar ze heeft je dus niet kunnen bekeren?.
quote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:40 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb een favo homo.
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb daar wel fakkin rode ogenhoe zou dat toch komen whehe
nee het was ene White Widow van Sebasser volgens mijquote:
Natuurlijkquote:Op zondag 11 februari 2007 14:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Gaan we trouwens door met deze reeks tot de nieuwe meet?
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Gaan we trouwens door met deze reeks tot de nieuwe meet?
I knowquote:Op zondag 11 februari 2007 14:43 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Ze heeft mij niet kunnen bekeren, er zijn foto's van en jij hoeft niet teleurgesteld te zijn, je hebt mij voorgesteld aan je vriendje....Je hebt een goede smaak en niets te klagen
![]()
Yip, ik ben nieuwsgierig naar alles.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:25 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Ben je zo nieuwsgierig op elk gebied?![]()
*HUG*quote:Op zondag 11 februari 2007 15:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
I know!
* moemoe geeft FamFarmerFan een kusje
heej SD!!quote:
Jij hebt er zin in.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:09 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Zullen we weer een nieuwe datum prikken en straks weer beginnen bij deel 1?
'Sup DoGgG!quote:
Ehm...quote:Op zondag 11 februari 2007 15:06 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Yip, ik ben nieuwsgierig naar alles.
quote:
Een bij heeft geen hand.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:13 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Ehm...tja erm ik ben bijdehand
Mij vergelijken met een bij is ook niet echt een goede vergelijking.quote:
Oe! Daar is diequote:
3 dagen voor hij overleed opgenomen.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:19 schreef FamFarmerFan het volgende:Ik heb een kop zoals in het nummer sitting on the dock of the bay van Otis Redding.
Maar dat is van voor jullie tijd.
quote:Op zondag 11 februari 2007 15:33 schreef TrenTs het volgende:
[..]
3 dagen voor hij overleed opgenomen.
Hoe komt het?quote:Op zondag 11 februari 2007 15:20 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Ja gaat wel! Hectisch weekend alleen![]()
Gozer!quote:Op zondag 11 februari 2007 15:39 schreef -skippybal- het volgende:
Me ritme, wat hebben ze gedaan![]()
Vannacht om 5 uur nog klaar wakker en nu moe. En ik moet morgen om 6 uur op
Ik ken te weinig mensen die dezelfde smaak delen.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:35 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Ik had kunnen weten dat je het wist.
Als je zelf al over Zappa begint...
Neuken?
Na de meet maar 5 uurtjes geslapen en toen mijn verjaardag gevierd!quote:
Hee dronken droppiequote:Op zondag 11 februari 2007 15:39 schreef -skippybal- het volgende:
Me ritme, wat hebben ze gedaan![]()
Vannacht om 5 uur nog klaar wakker en nu moe. En ik moet morgen om 6 uur op
quote:Op zondag 11 februari 2007 15:43 schreef -skippybal- het volgende:
Ik werd trouwens zaterdagochtend wakker in Nijmegen, omdat ik in de trein in slaap was gevallen
Weer terug in Arnhem en toen was m'n fiets helemaal kaput geschopt door bontkragen (denk ik...)![]()
Je hebt je het schompes gegeten aan taart, werd adhd van de suiker en stuitert nu door het huis?quote:Op zondag 11 februari 2007 15:41 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Na de meet maar 5 uurtjes geslapen en toen mijn verjaardag gevierd!En omdat mijn zusje ziek was vroegen mijn ouders of ik het bij hun thuis wilde vieren
Maar het was gezellig!
![]()
Als ze om een lichaam heen zitten wel jahquote:Op zondag 11 februari 2007 15:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]whehe hebben bontkragen benen?
Nou aangezien ik met Pussy ga trouwen en Boem-dikkie haar fysieke behoeft bevredigd zoek ik natuurlijk weer iemand die mijn fysieke behoefte wil bevredigen. Keihard neuken dus.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:40 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik ken te weinig mensen die dezelfde smaak delen.Maarre, wordt dat puur muzikaal-platonisch neuken?
quote:Op zondag 11 februari 2007 15:45 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als zo om een lichaam heen zitten wel jah![]()
Hele achterwiel zat geblokkeerd waardoor ik dat hele kutstuk het wiel omhoog moest tillen. En dat terwijl in een soort aparte remix zat van dronken en kater![]()
Toen jullie weg waren had die ene neger nog een boete gekregen voor roken in dat ticketverkoopdingquote:
OMG skippie ik zei het nog tegen je!!quote:Op zondag 11 februari 2007 15:43 schreef -skippybal- het volgende:
Ik werd trouwens zaterdagochtend wakker in Nijmegen, omdat ik in de trein in slaap was gevallen
Weer terug in Arnhem en toen was m'n fiets helemaal kaput geschopt door bontkragen (denk ik...)![]()
Dat pikt moemoe noooit.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:46 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Nou aangezien ik met Pussy ga trouwen en Boem-dikkie haar fysieke behoeft bevredigd zoek ik natuurlijk weer iemand die mijn fysieke behoefte wil bevredigen. Keihard neuken dus.
Ik zie je al lopenquote:Op zondag 11 februari 2007 15:45 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als ze om een lichaam heen zitten wel jah![]()
Hele achterwiel zat geblokkeerd waardoor ik dat hele kutstuk het wiel omhoog moest tillen. En dat terwijl ik een soort aparte remix zat van dronken en een kater![]()
Noooooooooo, die dude had zo een vet aanstekelijke lachquote:Op zondag 11 februari 2007 15:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Toen jullie weg waren had die ene neger nog een boete gekregen voor roken in dat ticketverkoopding![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 15:43 schreef -skippybal- het volgende:
Was echt niet chill. Koud, moe, brak, m'n aansteker was kapot gegaan.... Zwaar kutquote:
Nee die andere. Die zat daar ook gewoon te wachten op de trein en toen was al twee keer gezegt dat er niet mocht worden gerookt. Ging ik dus even met Flash (ofzo...) op het perron en roken en toen we terug kwamen waren 2 agenten aan het schrijvenquote:Op zondag 11 februari 2007 15:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
Noooooooooo, die dude had zo een vet aanstekelijke lach
Nah dan word het enkel een muzikale bevrediging.quote:
Daar begin ik steeds meer op te geilen.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:54 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Nah dan word het enkel een muzikale bevrediging.Ik ga vanavond weer lekker Jazz luisteren daar ben ik wel weer aan toe.
quote:Op zondag 11 februari 2007 15:55 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Daar begin ik steeds meer op te geilen.Wat ga je vanavond luisteren?
Ooooh! Ik dacht dat je thuis wat opzette.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:57 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Het is iedere week gewoon open bak.
Dus het blijft telkens een verrassing. Maar ik heb daar nog geen slechte avond meegemaakt. Ik ben er nu 7 keer geweest, dus ik heb er vertrouwen in.
quote:Op zondag 11 februari 2007 15:59 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ooooh! Ik dacht dat je thuis wat opzette.
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:01 schreef boem-dikkie het volgende:
TrenTs <> FamFarmerFan --> SCHOPJE MSN OF PM
Ach lieverd toch wat een ellende!!quote:Op zondag 11 februari 2007 15:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Was echt niet chill. Koud, moe, brak, m'n aansteker was kapot gegaan.... Zwaar kut![]()
Ik heb er een 10 CD set van.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:01 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Ow als ik dat doe dan kan ik je ernstig Herbie Hancock (serieus.... zo heet ie) aanraden.
Hij is de grondlegger van de allereerste housemuziek en van origine een fantastisch jazz muzikant.
Je zult prettige loops tegenkomen in zijn jazz die later wereldberoemd zijn geworden.
Ik wil ook wel tegen jou praten hoooooooooooooor.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:01 schreef boem-dikkie het volgende:
TrenTs <> FamFarmerFan --> SCHOPJE MSN OF PM
quote:
Ik heb zn msnquote:Op zondag 11 februari 2007 15:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
Noooooooooo, die dude had zo een vet aanstekelijke lach
Cool! hij was idd chillquote:Op zondag 11 februari 2007 16:16 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik heb zn msnIk vond m wel lauw
Jaaaaa daar scoorde ik wel punten mee... ik werd gewoon helemaal misselijk zo warm kreeg ik t van dat bankje, toen liet ik hem maar ff zittenquote:Op zondag 11 februari 2007 16:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
Cool! hij was idd chillen helemaal blij toen die met zn big black ass op dat warme bankje mocht zitten
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
Cool! hij was idd chillen helemaal blij toen die met zn big black ass op dat warme bankje mocht zitten
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:12 schreef FamFarmerFan het volgende:
Met pijn in mijn hart neem ik vandaag afscheid van jullie....En in het bijzonder van Boem-Dikkie, MoeMoe, PussydeLuxe, PurpleRose, FrauBitch, Nosh, PC Freak en natuurlijk Trents
Maar ik moet nu echt weg... wanneer is de volgende meet?
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:21 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Jaaaaa daar scoorde ik wel punten mee... ik werd gewoon helemaal misselijk zo warm kreeg ik t van dat bankje, toen liet ik hem maar ff zitten
Zekerquote:Op zondag 11 februari 2007 16:24 schreef purplerose het volgende:
[..]Het was gruwelijk lekker op dat bankje
Ik hoor het vaker... ik hoor het vaker...quote:Op zondag 11 februari 2007 16:09 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Oeh heb ik nu mijn muzikale sparringspartner gevonden?
Ik hou van je
Ikquote:Op zondag 11 februari 2007 16:12 schreef FamFarmerFan het volgende:
Met pijn in mijn hart neem ik vandaag afscheid van jullie....En in het bijzonder van Boem-Dikkie, MoeMoe, PussydeLuxe, PurpleRose, FrauBitch, Nosh, PC Freak en natuurlijk Trents
Maar ik moet nu echt weg... wanneer is de volgende meet?
Nietquote:Op zondag 11 februari 2007 16:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ikheb
jou
en
die
stomme
koe
aan
de
halve
meet
voorgesteld
!
Kenker, die rechts heeft aardig wat op.quote:
Alleen wietquote:Op zondag 11 februari 2007 17:06 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Kenker, die rechts heeft aardig wat op.
Was jij dat?quote:
Ik was er heel laat en ook maar kort.quote:
Jawel pdl heeft het nog gezegd in de achterkamerquote:Op zondag 11 februari 2007 17:12 schreef Quara het volgende:
gvd, en niemand die iets tegen mij heeft gezegd
"Is dat jogy?quote:Op zondag 11 februari 2007 17:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nietwaar,
ik
stelde
hem
voor
en
jij
kwam
ertussen
met
je
dikke
reet
!
Wat heeft ze gezegd?quote:Op zondag 11 februari 2007 17:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jawel pdl heeft het nog gezegd in de achterkamer.
Okay.quote:
''Ja boehoequote:Op zondag 11 februari 2007 17:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
"Is dat jogy?Die ken ik niet
. En wie is dat? En dat? En dat?"
Ondankbare slet.
Maar niet op msnquote:
En wij gaan zeker nog een x meeten gozer!quote:Op zondag 11 februari 2007 17:29 schreef boem-dikkie het volgende:
ik vond het een toffe meet met toffe mensenik sta alleen wel vaak debiel op foto's
Ook van mij dansendquote:Op zondag 11 februari 2007 17:31 schreef longinus het volgende:
En ik heb nog filmpjes, waar kan ik die dumpen
wierie time, tuuuduuum tuuuduuumquote:Op zondag 11 februari 2007 17:30 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
En wij gaan zeker nog een x meeten gozer!
Rapidshare? Komt hier toch geen hond meer.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:31 schreef longinus het volgende:
En ik heb nog filmpjes, waar kan ik die dumpen
Opzekerquote:Op zondag 11 februari 2007 17:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
wierie time, tuuuduuum tuuuduuum
Liszzle wint het "net" van jequote:Op zondag 11 februari 2007 17:29 schreef boem-dikkie het volgende:
ik vond het een toffe meet met toffe mensenik sta alleen wel vaak debiel op foto's
quote:
Paultjuhhhquote:Op zondag 11 februari 2007 17:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
w0000000t voeg me toe op msn![]()
greatski19@hotmail.com
dank![]()
Nee jij gaat vreemd met guitaristquote:Op zondag 11 februari 2007 17:47 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Paultjuhhh![]()
stuur ze door naar mij
![]()
Dus ik heb je weer gemistquote:Op zondag 11 februari 2007 17:16 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik was er heel laat en ook maar kort.Al die mensen die bij binnenkomst 'heuuuuuuuuuuj' riepen kende ik niet, en als ik op de foto's kijk ken ik 90% nog niet.
Komt door al die pubjes.
Van een kerel!? Ai u bent werkelijk een bijzonder mens....quote:Op zondag 11 februari 2007 16:47 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik hoor het vaker... ik hoor het vaker...
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee jij gaat vreemd met guitarist
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ikheb
jou
en
die
stomme
koe
aan
de
halve
meet
voorgesteld
!
Wie was jijquote:Op zondag 11 februari 2007 16:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ikheb
jou
en
die
stomme
koe
aan
de
halve
meet
voorgesteld
!
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:23 schreef moemoe het volgende:
[..]! Er is binnenkort een moemoe.nl meet iig, voeg me maar toe op MSN
.
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee jij gaat vreemd met guitarist
Je nick wekt ook echt het vertrouwen dat je er verschijnt of uberhaupt op tijd bent...quote:
hij komt op de fiets, of was dan een ander persoonquote:Op zondag 11 februari 2007 18:00 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Je nick wekt ook echt het vertrouwen dat je er verschijnt of uberhaupt op tijd bent...
86% x ben ik op tijd hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 18:00 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Je nick wekt ook echt het vertrouwen dat je er verschijnt of uberhaupt op tijd bent...
quote:
Liever zij dan ikquote:Op zondag 11 februari 2007 17:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Liiszle gaat inmiddels wel voor de meest gefotograveerde user-award denk ik.![]()
Nice savequote:Op zondag 11 februari 2007 17:57 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Jij was zo bijzonder dat ik je niet in het rijtje wilde noemen bij de rest
C_C
De Turkse.quote:
Nou met die bloemen was je ook behoorlijk fotogeniek....quote:
Wat ik al eerder vermeldde ik ben erg charmant en ik red mijzelf wel in de meeste situatie's..:*)quote:
kan je mijn filmpje niet mailen of via msn sturenquote:Op zondag 11 februari 2007 18:00 schreef longinus het volgende:
Ergens nog een free upload beschikbaar?
lekker boeiend zeg je weet toch dat dat als je op de fokmeet komt dat je op foto's en filmpjes komtquote:Op zondag 11 februari 2007 18:09 schreef longinus het volgende:
Even een vraagje, ik wil wel een filmpje uploaden, maar hoe kom ik te weten of er mensen opstaan die dit niet willen?
Zoals Skaai en momento, die zie je.
Ik keek net hoe groot ie was, dat is 178 MBquote:Op zondag 11 februari 2007 18:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
kan je mijn filmpje niet mailen of via msn sturen!!
ohquote:Op zondag 11 februari 2007 18:12 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik keek net hoe groot ie was, dat is 178 MB![]()
Ik ga nog wel even sleutelen eraan
hihiquote:Op zondag 11 februari 2007 18:09 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Nou met die bloemen was je ook behoorlijk fotogeniek....
Ik heb nog een foto op mijn mobiel van je, wil je m zienquote:Op zondag 11 februari 2007 18:20 schreef SiemeN het volgende:
Heb ik nog wat gemist?
Nee. Delete maar.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb nog een foto op mijn mobiel van je, wil je m zien?
MEmento en memento heeft het niet op foto;s en al helemaal niet op filmpjesquote:Op zondag 11 februari 2007 18:09 schreef longinus het volgende:
Even een vraagje, ik wil wel een filmpje uploaden, maar hoe kom ik te weten of er mensen opstaan die dit niet willen?
Zoals Skaai en momento, die zie je.
Duhquote:Op zondag 11 februari 2007 17:58 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Oeh Oeh ben ik daar ook welkom!?
Weer?quote:
Mijn geweldigheid is seksoverstijgend.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:53 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Van een kerel!? Ai u bent werkelijk een bijzonder mens....
Ik kon ze niet meer in bedwang houden.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:45 schreef TrenTs het volgende:
Godverdomme, als ik zo al die PUBs zie die echt hun best doen om op elke foto met een lul-excuusje tegen elkaar aan te rijden onder het motto 'hoiiii we zijn vriendjes', maar eigen gedreven worden door hun kruis waar het broeit door de hormonen voel ik me een ouwe lul.
Shame on you, boy, shame on you.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik kon ze niet meer in bedwang houden.
Dus het is jouw schuld!quote:Op zondag 11 februari 2007 18:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik kon ze niet meer in bedwang houden.
je stond zelf de halve avond onder de trapquote:Op zondag 11 februari 2007 18:44 schreef SiemeN het volgende:
Volgende keer wil ik wel langer praten met Stof en Pussy. Dit stelde niets voor, baklappen.
Kom maar, kom maar.quote:
Daar wilde ik nog wel even mee wachten. Ik wil nog wel vaker op meets komenquote:
1-0quote:Op zondag 11 februari 2007 18:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kom maar, kom maar.
Volgens mij had jij helemaal geen probleem met pubersmeisjes
quote:Op zondag 11 februari 2007 18:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kom maar, kom maar.
Ik ook niet hoor,quote:Op zondag 11 februari 2007 18:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kom maar, kom maar.
Maar goed, ik vond je wel tof hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 18:52 schreef SiemeN het volgende:
Wat? WAT?!
Iddquote:Op zondag 11 februari 2007 18:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Maar goed, ik vond je wel tof hoor
Dat vond ik ook echtquote:Op zondag 11 februari 2007 18:55 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb trouwens echt minstens 30 keer gehoord "ik had me jou zo anders voor gesteld!".
Nu maar weer foto's in m'n fotoboek gezet.
ik had je niet anders voorgesteld, ik wist totaal niet hoe ik je moest voorstellenquote:Op zondag 11 februari 2007 18:55 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb trouwens echt minstens 30 keer gehoord "ik had me jou zo anders voor gesteld!".
quote:Op zondag 11 februari 2007 18:31 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Mijn geweldigheid is seksoverstijgend.
Ooow dan voel ik mij op dat soort momenten altijd wijs...quote:Op zondag 11 februari 2007 18:45 schreef TrenTs het volgende:
Godverdomme, als ik zo al die PUBs zie die echt hun best doen om op elke foto met een lul-excuusje tegen elkaar aan te rijden onder het motto 'hoiiii we zijn vriendjes', maar eigen gedreven worden door hun kruis waar het broeit door de hormonen voel ik me een ouwe lul.
Heu potver... en ik dan?quote:Op zondag 11 februari 2007 18:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Maar goed, ik vond je wel tof hoor
quote:
WHEHEHEHEHEHEHEHEHEquote:
Mwa, ik was eigenlijk helemaal niet verbaasd.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:55 schreef SiemeN het volgende:
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:07 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Ik regel nog eens een kippetje....
![]()
http://last.fm/user/rens-/quote:Op zondag 11 februari 2007 19:00 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Owkee... Nou ik vind de muzieksmaak al uitermate bevredigend dus tot nog toe ben ik positief....
Ja zoiets!quote:Op zondag 11 februari 2007 19:01 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Ooow dan voel ik mij op dat soort momenten altijd wijs...
Bespeur ik sarcasme?quote:Op zondag 11 februari 2007 19:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwa, ik was eigenlijk helemaal niet verbaasd.
Gelukkig.quote:
het duurt gemiddeld een week voordat een verkoudheidsvirus wat doet geloof ik , dus het is niet een van ons geweestquote:Op zondag 11 februari 2007 19:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Was er iemand heel heel verkouden op de meet? Ik ben sindsdien namelijk brak as hell en wil weten wie ik ervoor moet schoppen.
* moemoe slikt haar gemene opmerking inquote:Op zondag 11 februari 2007 19:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Was er iemand heel heel verkouden op de meet? Ik ben sindsdien namelijk brak as hell en wil weten wie ik ervoor moet schoppen.
Dat kom door dat je te laat naar bed ben geweestquote:Op zondag 11 februari 2007 19:19 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:20 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Dat kom door dat je te laat naar bed ben geweestdan ga je weerstand achteruit
![]()
Geeft niet, ik kan doen alsof.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
het duurt gemiddeld een week voordat een verkoudheidsvirus wat doet geloof ik , dus het is niet een van ons geweest
gewoon de schuld geven,dat creert leuke situatiesquote:Op zondag 11 februari 2007 19:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geeft niet, ik kan doen alsof.
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]ga je erdan zelf ook weer aanzitten? hihi
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geeft niet, ik kan doen alsof.
quote:Op zondag 11 februari 2007 18:55 schreef SiemeN het volgende:
McChickenquote:
Ofwel je bent lomp maar je kunt er niets aan doen?quote:Op zondag 11 februari 2007 19:09 schreef TrenTs het volgende:
Ik kom minder romantisch over dan mijn dichtershart eigenlijk is hooor.
Heb ik jou gezien?quote:Op zondag 11 februari 2007 19:30 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Ik vond je nogal nichterig....
Maar wat weet ik daarvan...
Ja ik mis jou al een tijdjequote:
Als ex-verpleegkundige, incubatietijd is ingeveer 10 dagen waarin je wel anderen kunt besmetten en het virus zich nesteld. Slechte nachtrust, slechte voeding en dergelijke kunnen je weerstand verlagen waardoor uiteindelijk je weerstand het onderspit delft en je verkouden wordt.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Als je mij niet gezien hebt dan adviseer ik een opticien... ik ben nou niet bepaald iemand die je over het hoofd ziet....quote:
In tegendeel, ik kan er alles aan doen.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:33 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Ofwel je bent lomp maar je kunt er niets aan doen?
Op meets?quote:
Ow ik hou heul makkelijk van iedereen alhoewel ik daar in het begin op de meeting wel moeite mee hadquote:Op zondag 11 februari 2007 19:37 schreef TrenTs het volgende:
[..]
In tegendeel, ik kan er alles aan doen.Maar diep van binnen hou ik van iedereen.
![]()
Ik jou ook. Samen met paultjuhhh!quote:
Oh! Je ondertitel!quote:Op zondag 11 februari 2007 19:37 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Als je mij niet gezien hebt dan adviseer ik een opticien... ik ben nou niet bepaald iemand die je over het hoofd ziet....
Mijn waardering voor jou groeit met de dagquote:Op zondag 11 februari 2007 19:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh! Je ondertitel!
Ham and eggs! Grey's Anatomy right?
Maar het is dus ham and eggs, niet baconquote:Op zondag 11 februari 2007 19:47 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Mijn waardering voor jou groeit met de dag!
En dat voor een postbodequote:Op zondag 11 februari 2007 20:26 schreef SiemeN het volgende:
Ik dacht: laat ik ook eens wat posten.
quote:
Gelukkig maaarquote:Op zondag 11 februari 2007 20:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar ik keek niet naar dat achterwerk.
Paint it!quote:Op zondag 11 februari 2007 20:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Héééé, ik had me die SiemeN toch zo anders voorgesteld hè.
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Héééé, ik had me die SiemeN toch zo anders voorgesteld hè.
SiemeN mag ik jou op msn?quote:
Dat was niet persoonlijk he knul.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je kunt ook dingen zoeken natuurlijk.
En ik heb daar mijn ogen dicht.
Maar ik keek niet naar dat achterwerk.
Als het Fraubitch was geweest,dan was het wat anders.![]()
![]()
Ow,kut,typte ik dat?![]()
Zie PM.quote:
Wat lieeeeef.quote:
Nou we zitten hier met 4 nichten en we vinden allemaal dat je er erg homoseksueel uitziet....quote:
Volgens m'n tafelgenoten tijdens het diner was het Metro.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:57 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Nou we zitten hier met 4 nichten en we vinden allemaal dat je er erg homoseksueel uitziet....
Weet jij nog wat we met elkaar hadden gedaan op de meet?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Echt ik ben ook verkouden..
Wie heeft ons op de meet aangestoken?
Ik voel me alweer achtergesteld vandaag...quote:Op zondag 11 februari 2007 20:56 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Wat lieeeeef.*aait en knijpt in je wangetjes*
Ik ga het niet hardop zeggen, maar er is één dame die op elke meet iedereen (bijna letterlijk) likt en afslobbert. Ga even na of ze tegen je opgereden heeft en je weet of die het was.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Echt ik ben ook verkouden..
Wie heeft ons op de meet aangestoken?
+1 scherp, zij is idd een optiequote:Op zondag 11 februari 2007 20:59 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik ga het niet hardop zeggen, maar er is één dame die op elke meet iedereen (bijna letterlijk) likt en afslobbert. Ga even na of ze tegen je opgereden heeft en je weet of die het was.
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:59 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik ga het niet hardop zeggen, maar er is één dame die op elke meet iedereen (bijna letterlijk) likt en afslobbert. Ga even na of ze tegen je opgereden heeft en je weet of die het was.
Neee, Neeen. Dat kan nietquote:Op zondag 11 februari 2007 20:59 schreef TrenTs het volgende:
[..]
*fist je in je kont en zet een Zappa-nummer online*quote:Op zondag 11 februari 2007 20:59 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Ik voel me alweer achtergesteld vandaag...
Ja, je eigen fileserver opzetten.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:05 schreef TrenTs het volgende:
Okay, heeft iemand een alternatief voor rapidshare?
Waaarom ga jij nou weer als enige tegen me in?quote:
Nou waarom niet hèhèhè.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:07 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Waaarom ga jij nou weer als enige tegen me in?![]()
Dat doet auquote:Op zondag 11 februari 2007 20:56 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Wat lieeeeef.*aait en knijpt in je wangetjes*
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:04 schreef TrenTs het volgende:
[..]
*fist je in je kont en zet een Zappa-nummer online*
Beter?
Zoiets had ik... zoiets had ik.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, je eigen fileserver opzetten.
MAAR WEL EEN LEUKE EN EEN LIEVE!!!!quote:Op zondag 11 februari 2007 21:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou waarom niet hèhèhè.
Klein opdondertje!
Ik ben nooit ver de lucht in gekomen omdat ik zo zwaar geschapen ben.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou waarom niet hèhèhè.
Klein opdondertje!
Ik doe m'n best.quote:
Metro!? Ooooow je bedoelt wannabe nicht....quote:Op zondag 11 februari 2007 20:58 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Volgens m'n tafelgenoten tijdens het diner was het Metro..
dat ben ik alquote:Op zondag 11 februari 2007 21:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou waarom niet hèhèhè.
Klein opdondertje!
*blokkeert allerlei nare gedachten*quote:Op zondag 11 februari 2007 21:09 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Hallooooooww pffffff wat een taalgebruik, fisten...
Nah daar heb ik persoonlijk niet zo op...
Veel plezier!quote:Op zondag 11 februari 2007 21:14 schreef FamFarmerFan het volgende:
Ik ga lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr jazzen
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:14 schreef TrenTs het volgende:
[..]
*blokkeert allerlei nare gedachten*
Ja jij helemaalquote:
Nah, ik neem nog heeeeeeel even een kopje koffie, want ik heb anderhalve fles rood en wat biertjes achter mijn kiezen...quote:
Zo'n grote, behaarde onderarm van een dokwerker die met trage maar regelmatige bewegingen in de bruine, korstige aars van een overspannen buschauffeur verdwijnt.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:15 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Ik ben nogal visueel ingesteld, met andere woorden bij zinnen zie ik gelijk een soort filmpjes...
Wat denk je wat ik voor mij zag toen jij het had over fisten...Het was gewoon niet mooi meer...
Ow en btw mag ik MoeMoe en jou uitnodigen voor een leuk jazz concert als ik weer es wat tegenkom? Lijkt mij uitermate plezant...quote:
Ah, je hersens hebben je groei gestopt?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:10 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik ben nooit ver de lucht in gekomen omdat ik zo zwaar geschapen ben.
Wil je alsjeblieft stoppen...quote:Op zondag 11 februari 2007 21:18 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Zo'n grote, behaarde onderarm van een dokwerker die met trage maar regelmatige bewegingen in de bruine, korstige aars van een overspannen buschauffeur verdwijnt. [afbeelding]
Dat heeft niks te maken met zwaar geschapen zijn.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah, je hersens hebben je groei gestopt?
Ik weet niet of moemoe van jazz houdt.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:18 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Ow en btw mag ik MoeMoe en jou uitnodigen voor een leuk jazz concert als ik weer es wat tegenkom? Lijkt mij uitermate plezant...
Dan ga je mee met de MoeMoe Trents FFF jazznight.quote:
De vraag is eerder of ik hier een editje zal plegen.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:22 schreef GeileSjaak het volgende:
WAAROM BELT GODVERDOMME NIEMAND?!
-weg-
WAAROM BEL JIJ MIJ NIET, GODVERREDOMME.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:22 schreef GeileSjaak het volgende:
WAAROM BELT GODVERDOMME NIEMAND?!
-weg-
* Skaai zet Nina Simone opquote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:22 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik weet niet of moemoe van jazz houdt.
*sax speelt.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:22 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Dan ga je mee met de MoeMoe Trents FFF jazznight.Bierdrinken en genieten van de stem van een geile negerin begeleid door mooie sax!
![]()
Oh da's sexy!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |