het duurt gemiddeld een week voordat een verkoudheidsvirus wat doet geloof ik , dus het is niet een van ons geweestquote:Op zondag 11 februari 2007 19:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Was er iemand heel heel verkouden op de meet? Ik ben sindsdien namelijk brak as hell en wil weten wie ik ervoor moet schoppen.
* moemoe slikt haar gemene opmerking inquote:Op zondag 11 februari 2007 19:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Was er iemand heel heel verkouden op de meet? Ik ben sindsdien namelijk brak as hell en wil weten wie ik ervoor moet schoppen.
Dat kom door dat je te laat naar bed ben geweestquote:Op zondag 11 februari 2007 19:19 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:20 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Dat kom door dat je te laat naar bed ben geweestdan ga je weerstand achteruit
![]()
Geeft niet, ik kan doen alsof.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
het duurt gemiddeld een week voordat een verkoudheidsvirus wat doet geloof ik , dus het is niet een van ons geweest
gewoon de schuld geven,dat creert leuke situatiesquote:Op zondag 11 februari 2007 19:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geeft niet, ik kan doen alsof.
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]ga je erdan zelf ook weer aanzitten? hihi
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geeft niet, ik kan doen alsof.
quote:Op zondag 11 februari 2007 18:55 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb trouwens echt minstens 30 keer gehoord "ik had me jou zo anders voor gesteld!".
Nu maar weer foto's in m'n fotoboek gezet.
McChickenquote:
Ofwel je bent lomp maar je kunt er niets aan doen?quote:Op zondag 11 februari 2007 19:09 schreef TrenTs het volgende:
Ik kom minder romantisch over dan mijn dichtershart eigenlijk is hooor.
Heb ik jou gezien?quote:Op zondag 11 februari 2007 19:30 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Ik vond je nogal nichterig....
Maar wat weet ik daarvan...
Ja ik mis jou al een tijdjequote:
Als ex-verpleegkundige, incubatietijd is ingeveer 10 dagen waarin je wel anderen kunt besmetten en het virus zich nesteld. Slechte nachtrust, slechte voeding en dergelijke kunnen je weerstand verlagen waardoor uiteindelijk je weerstand het onderspit delft en je verkouden wordt.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Als je mij niet gezien hebt dan adviseer ik een opticien... ik ben nou niet bepaald iemand die je over het hoofd ziet....quote:
In tegendeel, ik kan er alles aan doen.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:33 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Ofwel je bent lomp maar je kunt er niets aan doen?
Op meets?quote:
Ow ik hou heul makkelijk van iedereen alhoewel ik daar in het begin op de meeting wel moeite mee hadquote:Op zondag 11 februari 2007 19:37 schreef TrenTs het volgende:
[..]
In tegendeel, ik kan er alles aan doen.Maar diep van binnen hou ik van iedereen.
![]()
Ik jou ook. Samen met paultjuhhh!quote:
Oh! Je ondertitel!quote:Op zondag 11 februari 2007 19:37 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Als je mij niet gezien hebt dan adviseer ik een opticien... ik ben nou niet bepaald iemand die je over het hoofd ziet....
Mijn waardering voor jou groeit met de dagquote:Op zondag 11 februari 2007 19:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh! Je ondertitel!
Ham and eggs! Grey's Anatomy right?
Maar het is dus ham and eggs, niet baconquote:Op zondag 11 februari 2007 19:47 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Mijn waardering voor jou groeit met de dag!
En dat voor een postbodequote:Op zondag 11 februari 2007 20:26 schreef SiemeN het volgende:
Ik dacht: laat ik ook eens wat posten.
quote:
Gelukkig maaarquote:Op zondag 11 februari 2007 20:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar ik keek niet naar dat achterwerk.
Paint it!quote:Op zondag 11 februari 2007 20:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Héééé, ik had me die SiemeN toch zo anders voorgesteld hè.
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Héééé, ik had me die SiemeN toch zo anders voorgesteld hè.
SiemeN mag ik jou op msn?quote:
Dat was niet persoonlijk he knul.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je kunt ook dingen zoeken natuurlijk.
En ik heb daar mijn ogen dicht.
Maar ik keek niet naar dat achterwerk.
Als het Fraubitch was geweest,dan was het wat anders.![]()
![]()
Ow,kut,typte ik dat?![]()
Zie PM.quote:
Wat lieeeeef.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |