Ik heb nog een foto op mijn mobiel van je, wil je m zienquote:Op zondag 11 februari 2007 18:20 schreef SiemeN het volgende:
Heb ik nog wat gemist?
Nee. Delete maar.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb nog een foto op mijn mobiel van je, wil je m zien?
MEmento en memento heeft het niet op foto;s en al helemaal niet op filmpjesquote:Op zondag 11 februari 2007 18:09 schreef longinus het volgende:
Even een vraagje, ik wil wel een filmpje uploaden, maar hoe kom ik te weten of er mensen opstaan die dit niet willen?
Zoals Skaai en momento, die zie je.
Duhquote:Op zondag 11 februari 2007 17:58 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Oeh Oeh ben ik daar ook welkom!?
Weer?quote:
Mijn geweldigheid is seksoverstijgend.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:53 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Van een kerel!? Ai u bent werkelijk een bijzonder mens....
Ik kon ze niet meer in bedwang houden.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:45 schreef TrenTs het volgende:
Godverdomme, als ik zo al die PUBs zie die echt hun best doen om op elke foto met een lul-excuusje tegen elkaar aan te rijden onder het motto 'hoiiii we zijn vriendjes', maar eigen gedreven worden door hun kruis waar het broeit door de hormonen voel ik me een ouwe lul.
Shame on you, boy, shame on you.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik kon ze niet meer in bedwang houden.
Dus het is jouw schuld!quote:Op zondag 11 februari 2007 18:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik kon ze niet meer in bedwang houden.
je stond zelf de halve avond onder de trapquote:Op zondag 11 februari 2007 18:44 schreef SiemeN het volgende:
Volgende keer wil ik wel langer praten met Stof en Pussy. Dit stelde niets voor, baklappen.
Kom maar, kom maar.quote:
Daar wilde ik nog wel even mee wachten. Ik wil nog wel vaker op meets komenquote:
1-0quote:Op zondag 11 februari 2007 18:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kom maar, kom maar.
Volgens mij had jij helemaal geen probleem met pubersmeisjes
quote:Op zondag 11 februari 2007 18:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kom maar, kom maar.
Ik ook niet hoor,quote:Op zondag 11 februari 2007 18:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kom maar, kom maar.
Maar goed, ik vond je wel tof hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 18:52 schreef SiemeN het volgende:
Wat? WAT?!
Iddquote:Op zondag 11 februari 2007 18:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Maar goed, ik vond je wel tof hoor
Dat vond ik ook echtquote:Op zondag 11 februari 2007 18:55 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb trouwens echt minstens 30 keer gehoord "ik had me jou zo anders voor gesteld!".
Nu maar weer foto's in m'n fotoboek gezet.
ik had je niet anders voorgesteld, ik wist totaal niet hoe ik je moest voorstellenquote:Op zondag 11 februari 2007 18:55 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb trouwens echt minstens 30 keer gehoord "ik had me jou zo anders voor gesteld!".
quote:Op zondag 11 februari 2007 18:31 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Mijn geweldigheid is seksoverstijgend.
Ooow dan voel ik mij op dat soort momenten altijd wijs...quote:Op zondag 11 februari 2007 18:45 schreef TrenTs het volgende:
Godverdomme, als ik zo al die PUBs zie die echt hun best doen om op elke foto met een lul-excuusje tegen elkaar aan te rijden onder het motto 'hoiiii we zijn vriendjes', maar eigen gedreven worden door hun kruis waar het broeit door de hormonen voel ik me een ouwe lul.
Heu potver... en ik dan?quote:Op zondag 11 februari 2007 18:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Maar goed, ik vond je wel tof hoor
quote:
WHEHEHEHEHEHEHEHEHEquote:
Mwa, ik was eigenlijk helemaal niet verbaasd.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:55 schreef SiemeN het volgende:
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:07 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Ik regel nog eens een kippetje....
![]()
http://last.fm/user/rens-/quote:Op zondag 11 februari 2007 19:00 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Owkee... Nou ik vind de muzieksmaak al uitermate bevredigend dus tot nog toe ben ik positief....
Ja zoiets!quote:Op zondag 11 februari 2007 19:01 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Ooow dan voel ik mij op dat soort momenten altijd wijs...
Bespeur ik sarcasme?quote:Op zondag 11 februari 2007 19:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwa, ik was eigenlijk helemaal niet verbaasd.
Gelukkig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |