Wat heeft ze gezegd?quote:Op zondag 11 februari 2007 17:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jawel pdl heeft het nog gezegd in de achterkamer.
Okay.quote:
''Ja boehoequote:Op zondag 11 februari 2007 17:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
"Is dat jogy?Die ken ik niet
. En wie is dat? En dat? En dat?"
Ondankbare slet.
Maar niet op msnquote:
En wij gaan zeker nog een x meeten gozer!quote:Op zondag 11 februari 2007 17:29 schreef boem-dikkie het volgende:
ik vond het een toffe meet met toffe mensenik sta alleen wel vaak debiel op foto's
Ook van mij dansendquote:Op zondag 11 februari 2007 17:31 schreef longinus het volgende:
En ik heb nog filmpjes, waar kan ik die dumpen
wierie time, tuuuduuum tuuuduuumquote:Op zondag 11 februari 2007 17:30 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
En wij gaan zeker nog een x meeten gozer!
Rapidshare? Komt hier toch geen hond meer.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:31 schreef longinus het volgende:
En ik heb nog filmpjes, waar kan ik die dumpen
Opzekerquote:Op zondag 11 februari 2007 17:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
wierie time, tuuuduuum tuuuduuum
Liszzle wint het "net" van jequote:Op zondag 11 februari 2007 17:29 schreef boem-dikkie het volgende:
ik vond het een toffe meet met toffe mensenik sta alleen wel vaak debiel op foto's
quote:
Paultjuhhhquote:Op zondag 11 februari 2007 17:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
w0000000t voeg me toe op msn![]()
greatski19@hotmail.com
dank![]()
Nee jij gaat vreemd met guitaristquote:Op zondag 11 februari 2007 17:47 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Paultjuhhh![]()
stuur ze door naar mij
![]()
Dus ik heb je weer gemistquote:Op zondag 11 februari 2007 17:16 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik was er heel laat en ook maar kort.Al die mensen die bij binnenkomst 'heuuuuuuuuuuj' riepen kende ik niet, en als ik op de foto's kijk ken ik 90% nog niet.
Komt door al die pubjes.
Van een kerel!? Ai u bent werkelijk een bijzonder mens....quote:Op zondag 11 februari 2007 16:47 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik hoor het vaker... ik hoor het vaker...
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee jij gaat vreemd met guitarist
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ikheb
jou
en
die
stomme
koe
aan
de
halve
meet
voorgesteld
!
Wie was jijquote:Op zondag 11 februari 2007 16:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ikheb
jou
en
die
stomme
koe
aan
de
halve
meet
voorgesteld
!
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:23 schreef moemoe het volgende:
[..]! Er is binnenkort een moemoe.nl meet iig, voeg me maar toe op MSN
.
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee jij gaat vreemd met guitarist
Je nick wekt ook echt het vertrouwen dat je er verschijnt of uberhaupt op tijd bent...quote:
hij komt op de fiets, of was dan een ander persoonquote:Op zondag 11 februari 2007 18:00 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Je nick wekt ook echt het vertrouwen dat je er verschijnt of uberhaupt op tijd bent...
86% x ben ik op tijd hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 18:00 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Je nick wekt ook echt het vertrouwen dat je er verschijnt of uberhaupt op tijd bent...
quote:
Liever zij dan ikquote:Op zondag 11 februari 2007 17:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Liiszle gaat inmiddels wel voor de meest gefotograveerde user-award denk ik.![]()
Nice savequote:Op zondag 11 februari 2007 17:57 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Jij was zo bijzonder dat ik je niet in het rijtje wilde noemen bij de rest
C_C
De Turkse.quote:
Nou met die bloemen was je ook behoorlijk fotogeniek....quote:
Wat ik al eerder vermeldde ik ben erg charmant en ik red mijzelf wel in de meeste situatie's..:*)quote:
kan je mijn filmpje niet mailen of via msn sturenquote:Op zondag 11 februari 2007 18:00 schreef longinus het volgende:
Ergens nog een free upload beschikbaar?
lekker boeiend zeg je weet toch dat dat als je op de fokmeet komt dat je op foto's en filmpjes komtquote:Op zondag 11 februari 2007 18:09 schreef longinus het volgende:
Even een vraagje, ik wil wel een filmpje uploaden, maar hoe kom ik te weten of er mensen opstaan die dit niet willen?
Zoals Skaai en momento, die zie je.
Ik keek net hoe groot ie was, dat is 178 MBquote:Op zondag 11 februari 2007 18:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
kan je mijn filmpje niet mailen of via msn sturen!!
ohquote:Op zondag 11 februari 2007 18:12 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik keek net hoe groot ie was, dat is 178 MB![]()
Ik ga nog wel even sleutelen eraan
hihiquote:Op zondag 11 februari 2007 18:09 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Nou met die bloemen was je ook behoorlijk fotogeniek....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |