Ik ben iig nog niet wakker.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:16 schreef TrenTs het volgende:
Ik voel me alsof ik de enige ben die wakker is.
Krijg je dan niet van die klamme, zweterige lakens?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik ben iig nog niet wakker.
Ik lig ook nog en bed met m'n lappie
Wel lekker warmquote:Op zondag 11 februari 2007 13:29 schreef TrenTs het volgende:
Trouwens, zet je laptop niet op schoot, dat is erg slecht voor je zak las ik.
Helleeeuquote:Op zondag 11 februari 2007 13:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heula! Paljas
Als je dat doet komen er nooit gezonde Dark_Angeli.quote:
Doen we dus nietquote:Op zondag 11 februari 2007 13:42 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als je dat doet komen er nooit gezonde Dark_Angeli.
En ook niet met de beentjes over elkaar, want ook dan stijgt de temperatuur in het scrrrrrrotum.quote:
Hij liep ook binnen en iedereen die hij tegen kwam werd gegroet op zijn negers,zal ik maar zeggen.(geen idee hoe al die "yoh,yoh,what's happenin' " gebaartjes heten.)quote:Op zondag 11 februari 2007 04:23 schreef Bravebart het volgende:
[afbeelding]
Wilde ook graag het fototoestel op de foto
quote:Op zondag 11 februari 2007 04:41 schreef TwyLight het volgende:
Als ik het goed begrijp krijg je dus veel dames als je zegt dat je homo bent?
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:13 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kut. Ik heb hem niet kunnen "bekeren"..
Dude, op TV krijgen homo's altijd van die wijven.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:54 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Nee, jij krijgt geen dames door je voor te doen als homo. En ik mag van hun aanwezigheid genieten als omdat ik innemend, charmant ben er fantastisch lekker uitzie en gevoel voor humor heb.
![]()
Wat wil je draaien dan? Why does it hurts when I pie?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:05 schreef TrenTs het volgende:
Kan ik hier trouwens mensen verblijden met wat Zappa?
"The Best Band You Never Heard In You Live"quote:Op zondag 11 februari 2007 13:57 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Wat wil je draaien dan? Why does it hurts when I pie?
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:57 schreef TrenTs het volgende:
Aan de andere kant, jullie zijn niet meer dan een accessoire voor ze.
Het is 'pee', 'Waarom doet het pijn als ik taart' lijkt me... raar.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:57 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Wat wil je draaien dan? Why does it hurts when I pie?
Ik had eenquote:Op zondag 11 februari 2007 13:58 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
AAaaaaaahhh wat schattig, je bent jaloers
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:59 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Het is 'pee', 'Waarom doet het pijn als ik taart' lijkt me... raar.
Met mijn opleiding is het een godswonder dat jij niet op de gang staat, jongeman.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:02 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Met mijn opleidingsniveau is het al een godswonder dat ik zoveel engelse woordjes kan schrijven.
Daar mag je niet mee spotten...
Mogguhquote:
Jawel, daarom blijven we hier praten.quote:
mogguhquote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:08 schreef boem-dikkie het volgende:
hoi
je waarschuwde me ook niet even anders nam ik de taak natuurlijk overquote:Op zondag 11 februari 2007 14:10 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Ow daar hebben we degene waar we een afspraak mee maken die hij gelijk weer vergeet *zucht*
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:04 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Met mijn opleiding is het een godswonder dat jij niet op de gang staat, jongeman.
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
je waarschuwde me ook niet even anders nam ik de taak natuurlijk over![]()
Dan?quote:Op zondag 11 februari 2007 14:14 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Het is dat ik niet met vrouwen neuk anders....
Don't push it....quote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:15 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Nou ik heb in ieder geval mijn best gedaan...
En je bent best een schattig egotrippertje...![]()
Ik wil je laten zien wat je taken precies inhouden en jij denkt dat ik met je op de foto wil...![]()
Ik was gewoon nieuwsgierig.quote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]wat? ik ben geen egotrippertje hoor want we zouden de taken eerlijk verdelen, ik het lichamelijke en jij de rest en dan ga jij opeens zoenen , naaaaah ik ben helemaal verbouwereerd
quote:
Ben je zo nieuwsgierig op elk gebied?quote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:23 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet negatief. Maar toen ik je vroeg of je even mee wilde komen was jouw vraag of ik met je op de foto wilde....
![]()
weet ik niet meer, drank e.d![]()
En zoenen is niet zo ernstig... verder moet jij toch echt de taken waarnemen.
Ik wil PussydeLuxe wel bevredigen in ons huwelijk
ohoke
Oh jeetje! Zijn daar pics van? Maar ze heeft je dus niet kunnen bekeren?quote:Op zondag 11 februari 2007 03:27 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Ik heb met PussydeLuxe gezoend....
Jij deed ''quote:Op zondag 11 februari 2007 05:37 schreef NJ het volgende:
Ja, hallo. Met mij.
hoe deed ik danquote:Op zondag 11 februari 2007 14:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jij deed '''' naar mij toen ik me voorstelde
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |