Ik heb zn msnquote:Op zondag 11 februari 2007 15:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
Noooooooooo, die dude had zo een vet aanstekelijke lach
Cool! hij was idd chillquote:Op zondag 11 februari 2007 16:16 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik heb zn msnIk vond m wel lauw
Jaaaaa daar scoorde ik wel punten mee... ik werd gewoon helemaal misselijk zo warm kreeg ik t van dat bankje, toen liet ik hem maar ff zittenquote:Op zondag 11 februari 2007 16:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
Cool! hij was idd chillen helemaal blij toen die met zn big black ass op dat warme bankje mocht zitten
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
Cool! hij was idd chillen helemaal blij toen die met zn big black ass op dat warme bankje mocht zitten
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:12 schreef FamFarmerFan het volgende:
Met pijn in mijn hart neem ik vandaag afscheid van jullie....En in het bijzonder van Boem-Dikkie, MoeMoe, PussydeLuxe, PurpleRose, FrauBitch, Nosh, PC Freak en natuurlijk Trents
Maar ik moet nu echt weg... wanneer is de volgende meet?
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:21 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Jaaaaa daar scoorde ik wel punten mee... ik werd gewoon helemaal misselijk zo warm kreeg ik t van dat bankje, toen liet ik hem maar ff zitten
Zekerquote:Op zondag 11 februari 2007 16:24 schreef purplerose het volgende:
[..]Het was gruwelijk lekker op dat bankje
Ik hoor het vaker... ik hoor het vaker...quote:Op zondag 11 februari 2007 16:09 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Oeh heb ik nu mijn muzikale sparringspartner gevonden?
Ik hou van je
Ikquote:Op zondag 11 februari 2007 16:12 schreef FamFarmerFan het volgende:
Met pijn in mijn hart neem ik vandaag afscheid van jullie....En in het bijzonder van Boem-Dikkie, MoeMoe, PussydeLuxe, PurpleRose, FrauBitch, Nosh, PC Freak en natuurlijk Trents
Maar ik moet nu echt weg... wanneer is de volgende meet?
Nietquote:Op zondag 11 februari 2007 16:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ikheb
jou
en
die
stomme
koe
aan
de
halve
meet
voorgesteld
!
Kenker, die rechts heeft aardig wat op.quote:
Alleen wietquote:Op zondag 11 februari 2007 17:06 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Kenker, die rechts heeft aardig wat op.
Was jij dat?quote:
Ik was er heel laat en ook maar kort.quote:
Jawel pdl heeft het nog gezegd in de achterkamerquote:Op zondag 11 februari 2007 17:12 schreef Quara het volgende:
gvd, en niemand die iets tegen mij heeft gezegd
"Is dat jogy?quote:Op zondag 11 februari 2007 17:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nietwaar,
ik
stelde
hem
voor
en
jij
kwam
ertussen
met
je