Nou we zitten hier met 4 nichten en we vinden allemaal dat je er erg homoseksueel uitziet....quote:
Volgens m'n tafelgenoten tijdens het diner was het Metro.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:57 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Nou we zitten hier met 4 nichten en we vinden allemaal dat je er erg homoseksueel uitziet....
Weet jij nog wat we met elkaar hadden gedaan op de meet?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Echt ik ben ook verkouden..
Wie heeft ons op de meet aangestoken?
Ik voel me alweer achtergesteld vandaag...quote:Op zondag 11 februari 2007 20:56 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Wat lieeeeef.*aait en knijpt in je wangetjes*
Ik ga het niet hardop zeggen, maar er is één dame die op elke meet iedereen (bijna letterlijk) likt en afslobbert. Ga even na of ze tegen je opgereden heeft en je weet of die het was.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Echt ik ben ook verkouden..
Wie heeft ons op de meet aangestoken?
+1 scherp, zij is idd een optiequote:Op zondag 11 februari 2007 20:59 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik ga het niet hardop zeggen, maar er is één dame die op elke meet iedereen (bijna letterlijk) likt en afslobbert. Ga even na of ze tegen je opgereden heeft en je weet of die het was.
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:59 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik ga het niet hardop zeggen, maar er is één dame die op elke meet iedereen (bijna letterlijk) likt en afslobbert. Ga even na of ze tegen je opgereden heeft en je weet of die het was.
Neee, Neeen. Dat kan nietquote:Op zondag 11 februari 2007 20:59 schreef TrenTs het volgende:
[..]
*fist je in je kont en zet een Zappa-nummer online*quote:Op zondag 11 februari 2007 20:59 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Ik voel me alweer achtergesteld vandaag...
Ja, je eigen fileserver opzetten.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:05 schreef TrenTs het volgende:
Okay, heeft iemand een alternatief voor rapidshare?
Waaarom ga jij nou weer als enige tegen me in?quote:
Nou waarom niet hèhèhè.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:07 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Waaarom ga jij nou weer als enige tegen me in?![]()
Dat doet auquote:Op zondag 11 februari 2007 20:56 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Wat lieeeeef.*aait en knijpt in je wangetjes*
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:04 schreef TrenTs het volgende:
[..]
*fist je in je kont en zet een Zappa-nummer online*
Beter?
Zoiets had ik... zoiets had ik.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, je eigen fileserver opzetten.
MAAR WEL EEN LEUKE EN EEN LIEVE!!!!quote:Op zondag 11 februari 2007 21:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou waarom niet hèhèhè.
Klein opdondertje!
Ik ben nooit ver de lucht in gekomen omdat ik zo zwaar geschapen ben.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou waarom niet hèhèhè.
Klein opdondertje!
Ik doe m'n best.quote:
Metro!? Ooooow je bedoelt wannabe nicht....quote:Op zondag 11 februari 2007 20:58 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Volgens m'n tafelgenoten tijdens het diner was het Metro..
dat ben ik alquote:Op zondag 11 februari 2007 21:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou waarom niet hèhèhè.
Klein opdondertje!
*blokkeert allerlei nare gedachten*quote:Op zondag 11 februari 2007 21:09 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Hallooooooww pffffff wat een taalgebruik, fisten...
Nah daar heb ik persoonlijk niet zo op...
Veel plezier!quote:Op zondag 11 februari 2007 21:14 schreef FamFarmerFan het volgende:
Ik ga lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr jazzen
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:14 schreef TrenTs het volgende:
[..]
*blokkeert allerlei nare gedachten*
Ja jij helemaalquote:
Nah, ik neem nog heeeeeeel even een kopje koffie, want ik heb anderhalve fles rood en wat biertjes achter mijn kiezen...quote:
Zo'n grote, behaarde onderarm van een dokwerker die met trage maar regelmatige bewegingen in de bruine, korstige aars van een overspannen buschauffeur verdwijnt.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:15 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Ik ben nogal visueel ingesteld, met andere woorden bij zinnen zie ik gelijk een soort filmpjes...
Wat denk je wat ik voor mij zag toen jij het had over fisten...Het was gewoon niet mooi meer...
Ow en btw mag ik MoeMoe en jou uitnodigen voor een leuk jazz concert als ik weer es wat tegenkom? Lijkt mij uitermate plezant...quote:
Ah, je hersens hebben je groei gestopt?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:10 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik ben nooit ver de lucht in gekomen omdat ik zo zwaar geschapen ben.
Wil je alsjeblieft stoppen...quote:Op zondag 11 februari 2007 21:18 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Zo'n grote, behaarde onderarm van een dokwerker die met trage maar regelmatige bewegingen in de bruine, korstige aars van een overspannen buschauffeur verdwijnt. [afbeelding]
Dat heeft niks te maken met zwaar geschapen zijn.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah, je hersens hebben je groei gestopt?
Ik weet niet of moemoe van jazz houdt.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:18 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Ow en btw mag ik MoeMoe en jou uitnodigen voor een leuk jazz concert als ik weer es wat tegenkom? Lijkt mij uitermate plezant...
Dan ga je mee met de MoeMoe Trents FFF jazznight.quote:
De vraag is eerder of ik hier een editje zal plegen.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:22 schreef GeileSjaak het volgende:
WAAROM BELT GODVERDOMME NIEMAND?!
-weg-
WAAROM BEL JIJ MIJ NIET, GODVERREDOMME.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:22 schreef GeileSjaak het volgende:
WAAROM BELT GODVERDOMME NIEMAND?!
-weg-
* Skaai zet Nina Simone opquote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:22 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik weet niet of moemoe van jazz houdt.
*sax speelt.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:22 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Dan ga je mee met de MoeMoe Trents FFF jazznight.Bierdrinken en genieten van de stem van een geile negerin begeleid door mooie sax!
![]()
Oh da's sexy!quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |