Als ze om een lichaam heen zitten wel jahquote:Op zondag 11 februari 2007 15:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]whehe hebben bontkragen benen?
Nou aangezien ik met Pussy ga trouwen en Boem-dikkie haar fysieke behoeft bevredigd zoek ik natuurlijk weer iemand die mijn fysieke behoefte wil bevredigen. Keihard neuken dus.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:40 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik ken te weinig mensen die dezelfde smaak delen.Maarre, wordt dat puur muzikaal-platonisch neuken?
quote:Op zondag 11 februari 2007 15:45 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als zo om een lichaam heen zitten wel jah![]()
Hele achterwiel zat geblokkeerd waardoor ik dat hele kutstuk het wiel omhoog moest tillen. En dat terwijl in een soort aparte remix zat van dronken en kater![]()
Toen jullie weg waren had die ene neger nog een boete gekregen voor roken in dat ticketverkoopdingquote:
OMG skippie ik zei het nog tegen je!!quote:Op zondag 11 februari 2007 15:43 schreef -skippybal- het volgende:
Ik werd trouwens zaterdagochtend wakker in Nijmegen, omdat ik in de trein in slaap was gevallen
Weer terug in Arnhem en toen was m'n fiets helemaal kaput geschopt door bontkragen (denk ik...)![]()
Dat pikt moemoe noooit.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:46 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Nou aangezien ik met Pussy ga trouwen en Boem-dikkie haar fysieke behoeft bevredigd zoek ik natuurlijk weer iemand die mijn fysieke behoefte wil bevredigen. Keihard neuken dus.
Ik zie je al lopenquote:Op zondag 11 februari 2007 15:45 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als ze om een lichaam heen zitten wel jah![]()
Hele achterwiel zat geblokkeerd waardoor ik dat hele kutstuk het wiel omhoog moest tillen. En dat terwijl ik een soort aparte remix zat van dronken en een kater![]()
Noooooooooo, die dude had zo een vet aanstekelijke lachquote:Op zondag 11 februari 2007 15:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Toen jullie weg waren had die ene neger nog een boete gekregen voor roken in dat ticketverkoopding![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 15:43 schreef -skippybal- het volgende:
Ik werd trouwens zaterdagochtend wakker in Nijmegen, omdat ik in de trein in slaap was gevallen
Weer terug in Arnhem en toen was m'n fiets helemaal kaput geschopt door bontkragen (denk ik...)![]()
Was echt niet chill. Koud, moe, brak, m'n aansteker was kapot gegaan.... Zwaar kutquote:
Nee die andere. Die zat daar ook gewoon te wachten op de trein en toen was al twee keer gezegt dat er niet mocht worden gerookt. Ging ik dus even met Flash (ofzo...) op het perron en roken en toen we terug kwamen waren 2 agenten aan het schrijvenquote:Op zondag 11 februari 2007 15:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
Noooooooooo, die dude had zo een vet aanstekelijke lach
Nah dan word het enkel een muzikale bevrediging.quote:
Daar begin ik steeds meer op te geilen.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:54 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Nah dan word het enkel een muzikale bevrediging.Ik ga vanavond weer lekker Jazz luisteren daar ben ik wel weer aan toe.
quote:Op zondag 11 februari 2007 15:55 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Daar begin ik steeds meer op te geilen.Wat ga je vanavond luisteren?
Ooooh! Ik dacht dat je thuis wat opzette.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:57 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Het is iedere week gewoon open bak.
Dus het blijft telkens een verrassing. Maar ik heb daar nog geen slechte avond meegemaakt. Ik ben er nu 7 keer geweest, dus ik heb er vertrouwen in.
quote:Op zondag 11 februari 2007 15:59 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ooooh! Ik dacht dat je thuis wat opzette.
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:01 schreef boem-dikkie het volgende:
TrenTs <> FamFarmerFan --> SCHOPJE MSN OF PM
Ach lieverd toch wat een ellende!!quote:Op zondag 11 februari 2007 15:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Was echt niet chill. Koud, moe, brak, m'n aansteker was kapot gegaan.... Zwaar kut![]()
Ik heb er een 10 CD set van.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:01 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Ow als ik dat doe dan kan ik je ernstig Herbie Hancock (serieus.... zo heet ie) aanraden.
Hij is de grondlegger van de allereerste housemuziek en van origine een fantastisch jazz muzikant.
Je zult prettige loops tegenkomen in zijn jazz die later wereldberoemd zijn geworden.
Ik wil ook wel tegen jou praten hoooooooooooooor.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:01 schreef boem-dikkie het volgende:
TrenTs <> FamFarmerFan --> SCHOPJE MSN OF PM
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |