Juist.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:09 schreef ruud.nl het volgende:
Femke Halsema natuurlijk, zonder enige concurrentie.
FUCK!!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:30 schreef buachaille het volgende:
Tot nu staat Femke aan kop. Mensen let toch op, Femke is wel de domste en het meest wereldvreemd maar zeker niet de irritantste! Die plek is weggelegd voor Alexander Pechtold.
Vind jij niemand van rechts erg?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:40 schreef Refragmental het volgende:
Top 5je dan maar.
1- Wouter Bos (Draaikont tot in het extreme)
2- Wim Kok (Misselijke hypocriet, walgelijke vent)
3- Marcel van Dam (Gevaarlijke idioot die over lijken gaat en volgens mij zo corrupt als de pest is)
4- Paul Rosenmuller (Links lullen rechts vullen)
5- Femke Halsema (Mens heeft geen enkele realiteitszin)
Eigenlijk gewoon een PvdA en GL lijstje.
Ik kan die 2 echt nooit uit elkaar houdenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:29 schreef Floripas het volgende:
Camiel Eurlings valt in de categorie "Maxime Verhagen".
nou nog even om te zieken dan:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:28 schreef speknek het volgende:
Rita Verdonk. Objectief gezien zou ik een Sharon Dijksma, Marcel van Dam of Camiel Eurlings (die had er ook bij gemogen!) irritanter vinden, maar die presteren het veel minder vaak in het nieuws te komen.
Waarom?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:29 schreef Floripas het volgende:
Ik twijfelde even en dacht dat de keuze moeilijk zou zijn maar toen ik me bedacht dat het om irritant ging en niet om te veel draaien (Bos), te onhandig (Verdonk), of te ongenuanceerd (Wilders) kwam ik tot de conclusie dat er maar eentje is die het altijd weer voor elkaar krijgt om me ontzettend te irriteren en dat is Femkequote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:09 schreef ruud.nl het volgende:
Maxime "Ik zou maar niet gaan slapen vannacht" Verhagenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:37 schreef Refragmental het volgende:
Ik kan die 2 echt nooit uit elkaar houden
Ik moest mijn verzameling posticons even natellen nadat die twee over mijn beeldscherm waren gerold.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Maxime "Ik zou maar niet gaan slapen vannacht" Verhagen
[afbeelding].
en
Camiel "Turkije niet bij de..ehm.. waar hadden we het ook alweer over?" Eurlings
[afbeelding]
Dat is wel een goede omschrijving inderdaad. Lui waarbij je altijd heel goed op je hoede moet zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:45 schreef Floripas het volgende:
Limburgse katholieke gladjakkers met twintig hectare ruimte achter de ellebogen.
Jij hebt het niet op vrouwen en mannen met een zachte g, hč?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:37 schreef freako het volgende:
In willekeurige volgorde een top-5:
Kant
Wilders
Thieme
Verdonk
Dijksma
Nadat ik het gepost had viel me ook op dat het een lijstje met een man met een permanentje en 4 vrouwen was. Blijkbaar vind ik vrouwelijke politici toch sneller irritant. Ik had ook Annie Schreijer, Saskia Noorman en Ayaan Hirsi Ali op het lijstje kunnen zet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij hebt het niet op vrouwen en mannen met een zachte g, hč?
Vuile onfeitelijke seksist!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:17 schreef freako het volgende:
[..]
Nadat ik het gepost had viel me ook op dat het een lijstje met een man met een permanentje en 4 vrouwen was. Blijkbaar vind ik vrouwelijke politici toch sneller irritant. Ik had ook Annie Schreijer, Saskia Noorman en Ayaan Hirsi Ali op het lijstje kunnen zet.
Goh, ik moet het nog onderbouwen ook......quote:
Haha nu bekend is geworden dat Camiel Eurlings waarschijnlijk op Verkeer en Waterstaat gaat komen...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Maxime "Ik zou maar niet gaan slapen vannacht" Verhagen
[afbeelding].
en
Camiel "Turkije niet bij de..ehm.. waar hadden we het ook alweer over?" Eurlings
[afbeelding]
Is irritant zijn tegenwoordig objectief meerbaar?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:37 schreef Thomas B. het volgende:
Het is toch dat zij het domst en het irritants is
Dat denk ik niet. Maar uit dit topic kun je in elk geval wel een aantal veelvoorkomende factoren afleiden:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Is irritant zijn tegenwoordig objectief meerbaar?![]()
Leef je uit, want die staat er wel tussen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:25 schreef rood_verzet het volgende:
Waarom staat Hans van Baalen er niet tussen?
Het gaat hier niet om het hebben gelijk, het gaat om de irritatie-factor, puur op de persoon.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Bos uiteindelijk. Wegens zijn onbetrouwbare gedraai en lachje.
Halsema is niet van betekenis en Marijnissen voert altijd leuk debat. Niet dat die gelijk heeft overigens.
Bos, definitief.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om het hebben gelijk, het gaat om de irritatie-factor, puur op de persoon.
Ik vind Peijs geweldig. Heeft nog humor ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:15 schreef rebel6 het volgende:
Zo'n arrogante trut als Carla Peijs is toch stukken erger?
Bekakt?! Ze praat alsof haar kunstgebit te strak zit. Ze kan niet eens haar kaken bewegen. Vandaar dat walgelijke geluid wat eruit komt. Nog niet eens gesproken over de inhoudquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:15 schreef rebel6 het volgende:
Ik snap niet wat iedereen zo tegen Femke en Rita heeft.
Rita is bot en maakt een hoop fouten, maar echt irritant vind ik haar niet.
En Femke praat wel bekakt en ik hoor haar liever niet langer dan 1 minuut praten, maar voor de rest geen slechte meid.
Zo'n arrogante trut als Carla Peijs is toch stukken erger? Ik heb medelijden met haar kleinkinderen!
Maar Gonny v/d Oudenallen, Ayaan Hirsi en Annemarie Jorritsma zijn natuurlijk ook erg irritant.
Humor??? Nooit wat van gemerkt, of het moet typische CDA humor zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik vind Peijs geweldig. Heeft nog humor ook.
Ik denk dat ten eerste hoge bomen veel wind vangen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:20 schreef ijsbrekertje het volgende:
Dat denk ik niet. Maar uit dit topic kun je in elk geval wel een aantal veelvoorkomende factoren afleiden:afwijkend stemgeluid/accent domme uitspraken/gebrek aan inhoud zichzelf op de voorgrond plaatsen
Idd, die miste ik al in 't lijstje!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:35 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou ja, ik maar ff een lijstje.....
1 Mark Rutte
2 Henk van Hoof
3 Charlie Aptroot
4 Maria van de Hoeven...
5 Femke Halsema
6 Hans Hoogervorst
7 Joop Wijn!!!!!!!!!!!!!!!
8 Camiel Eerlings!
9 Sharon Dijksma
10 Die greenpeace PvdA-er krullebol naam kwijt...![]()
11 Gerda Verburg...
Toen vond ik hem juist cool. Ik vond Bert Bakker altijd irritant om dat het zo'n betweterige sukkel was. Maar toen werd ie tenminste eindelijk een beetje karaktervolquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:27 schreef DS4 het volgende:
Ik irriteerde mij recent enorm aan het natrappen van Bert Bakker (en dan vooral omdat het natrappen was).
Diederick Samson?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:35 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou ja, ik maar ff een lijstje.....
1 Mark Rutte
2 Henk van Hoof
3 Charlie Aptroot
4 Maria van de Hoeven...
5 Femke Halsema
6 Hans Hoogervorst
7 Joop Wijn!!!!!!!!!!!!!!!
8 Camiel Eerlings!
9 Sharon Dijksma
10 Die greenpeace PvdA-er krullebol naam kwijt...![]()
11 Gerda Verburg...
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:09 schreef ruud.nl het volgende:
Nee, als je karakter hebt dan doe je het vķķrdat de kiezer je heeft afgeserveerd.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:43 schreef speknek het volgende:
Maar toen werd ie tenminste eindelijk een beetje karaktervol.
Ben ik de enige die Gonny best leuk vond? Ik vond haar stijl wel verfrissend. Eindelijk iemand die niet zo negatief debatteerde. Irritant vond ik haar niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:15 schreef rebel6 het volgende:
Maar Gonny v/d Oudenallen, Ayaan Hirsi en Annemarie Jorritsma zijn natuurlijk ook erg irritant.
Ze was niet irritant. Het was juist wel leuk met haar in de kamer.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:56 schreef freako het volgende:
[..]
Ben ik de enige die Gonny best leuk vond? Ik vond haar stijl wel verfrissend. Eindelijk iemand die niet zo negatief debatteerde. Irritant vond ik haar niet.
Behalve dat ze dom is hou ik er niet van als 'politici' speciaal in de Kamer gaan zitten om wachtgeld te kunnen opstrijken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:56 schreef freako het volgende:
[..]
Ben ik de enige die Gonny best leuk vond? Ik vond haar stijl wel verfrissend. Eindelijk iemand die niet zo negatief debatteerde. Irritant vond ik haar niet.
Vind jij dat dan ook sneu, of is het alleen maar een constatering?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:27 schreef DS4 het volgende:
Opvallend dat vrouwen relatief hoog scoren. Kennelijk accepteert men meer van mannen.
Nee, maar ongeschikt voor de politiek zoals het woord ongeschikt bedoeld isquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:56 schreef freako het volgende:
[..]
Wel ongeschikt, daar heb je denk ik gelijk in.....Maar irritant vond ik ze niet...Wel om gelachen....Maar ja ze had beter cabaretier kunnen worden..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee, maar ongeschikt voor de politiek zoals het woord ongeschikt bedoeld is
Of het sneu is hangt ernstig af van de reden waarom en indien het is wat ik denk dat het is (minder acceptatie van vrouwen) dan vind ik het inderdaad sneu.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:37 schreef Elseetje het volgende:
Vind jij dat dan ook sneu, of is het alleen maar een constatering?
Dat gevoel heb ik dus ook. Als Femke Halsema een man was (en het liefst haar kaken van elkaar zou halen), dan zouden mensen het meer over de inhoud hebben, en niet alleen over alle andere dingen waar erover gezeken wordt. Dan werd ze niet half zo irritant gevonden. En een man die had opgetreden als Verdonk had het net zo hard te verduren gehad, maar Verdonk is dan ook amper een vrouwquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Of het sneu is hangt ernstig af van de reden waarom en indien het is wat ik denk dat het is (minder acceptatie van vrouwen) dan vind ik het inderdaad sneu.
Maar de positie van Verdonk als meest controversiële minister van het huidige kabinet valt denk ik niet te wijten aan haar vrouw zijn. Bij Femke denk ik dat haar vrouw zijn wel meer dan gemiddeld meespeelt. Het blijft gissen natuurlijk.
ja, en aan zulke heb je niet zoveel nee...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:19 schreef Floripas het volgende:
Van Oudenallen had wel flink gefraudeerd en was vooral met zichzelf bezig.
Hoe werd er dan over Lousewies gepraat?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:29 schreef Elseetje het volgende:
Ik weet niet of je je kan herinneren hoe er over Lousewies vd Laan werd gepraat?
Een man kan niet zo irritant zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:29 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik dus ook. Als Femke Halsema een man was
Ik denk dat dat inderdaad perceptie is... Misschien heeft het ook te maken met het feit dat linkse partijen gemiddeld genomen wat meer vrouwen in de frontlinie hebben (of is dat nu weer mijn perceptie?).quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:29 schreef Elseetje het volgende:
Het valt ook op dat er minder van linkse vrouwen wordt geaccepteerd dan van rechste vrouwen, maar dat kan ook mijn defensieve houding zijn die dat filtert.
Op dit forum zijn er meerderen die zich irritanter gedragen, dus...quote:
balkenende is irritant!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
Op dit forum zijn er meerderen die zich irritanter gedragen, dus...
Dan zou Halsema zich eens moeten registreren.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
Op dit forum zijn er meerderen die zich irritanter gedragen, dus...
Die had zich hier toch niet geregistreerd, hč?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ze heet geen Winnie de Jong..
Jawel, wel degelijkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Die had zich hier toch niet geregistreerd, hč?
Die Michiel Smit wel, geloof ik.
Ik denk dat ze met ruim 9 vd 10 user de vloer aanveegt...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:51 schreef Fir3fly het volgende:
Dan zou Halsema zich eens moeten registreren.
Whehe, zelfs ik zou haar kunnen afbluffenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met 9 vd 10 user de vloer aanveegt...Ik zou het wel grappig vinden. Maar ik vermoed dat ze wat beters te doen heeft.
OMG, harder zoeken!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Jawel, wel degelijkHeb net even gezocht, maar helaas kan ik haar profiel niet meer vinden.
Wie zegt dat ik Agnes Kant niet ben?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met ruim 9 vd 10 user de vloer aanveegt...Ik zou het wel grappig vinden. Maar ik vermoed dat ze wat beters te doen heeft.
Ik ben het geregeld niet met haar eens, maar ze kan weldegelijk wat. Hoort duidelijk bij de beste kamerleden. Logisch ook gelet op haar positie. Dus als ik jou was zou ik het niet proberen... Maar nogmaals: het lijkt mij wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:07 schreef Fir3fly het volgende:
Whehe, zelfs ik zou haar kunnen afbluffen.
Ik.quote:
Maar kan ze ook wat anders dan alleen over het millieu lullen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben het geregeld niet met haar eens, maar ze kan weldegelijk wat. Hoort duidelijk bij de beste kamerleden. Logisch ook gelet op haar positie. Dus als ik jou was zou ik het niet proberen... Maar nogmaals: het lijkt mij wel vermakelijk.
Kun je nagaan: dat ergerlijke mens heeft al vijfenvijftig jaar spraakles achter de rug om d'r Twentse accent in te ruilen voor onvervalst grachtengordeliaans.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:00 schreef ScottTracy het volgende:
Verder vind ik Halsema uitermate irritant, maar dat komt vooral door haar manier van praten. Ze kan echt totaal niet articuleren en als je daarop gaat letten word je echt gek!
Kijk nu weet ik al meteen zeker dat ze de vloer met je aan zou vegen. Op feitenkennis scoor je immers een onvoldoende. Ja, dat kan ze en doet ze. En niet zelden komt er iets zinnigs uit. Soms ben ik het zelfs helemaal met haar eens.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:10 schreef Fir3fly het volgende:
Maar kan ze ook wat anders dan alleen over het millieu lullen?
Ik ben het eigenlijk nooit met haar eens. En ze is irritant. Dus.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kijk nu weet ik al meteen zeker dat ze de vloer met je aan zou vegen. Op feitenkennis scoor je immers een onvoldoende. Ja, dat kan ze en doet ze. En niet zelden komt er iets zinnigs uit. Soms ben ik het zelfs helemaal met haar eens.
Dat is vreemd. Dan lijkt het erop dat je het erom doet. Of (waarschijnlijker) gewoon niet weet wat haar standpunten zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:14 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben het eigenlijk nooit met haar eens.
Zeg, zou je niet eens wat meer letten op PI-gebruik?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is vreemd. Dan lijkt het erop dat je het erom doet. Of (waarschijnlijker) gewoon niet weet wat haar standpunten zijn.
Er is werkelijk geen partij in Nederland die op alle punten het met mijn oneens is (v.v.).
Een beetje felheid hoort erbij.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:17 schreef Floripas het volgende:
Ik heb overigens met haar op een debat wel eens in een échte catfight beland. Hissing, spitting, the deal.
Exqueez me?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:18 schreef Fir3fly het volgende:
Zeg, zou je niet eens wat meer letten op PI-gebruik?
Da's nog niks. Als ik met Michiel Smit in debat ga (en dat doe ik vrijwel wekelijks), vliegen de kogels je om de oren.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:17 schreef Floripas het volgende:
Ik heb overigens met haar op een debat wel eens in een échte catfight beland. Hissing, spitting, the deal.
Wekelijks? Wat gezellig, dat moet ik zien.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:20 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Da's nog niks. Als ik met Michiel Smit in debat ga (en dat doe ik vrijwel wekelijks), vliegen de kogels je om de oren.
Ik was het erg met haar eens over de Deense cartoons.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is vreemd. Dan lijkt het erop dat je het erom doet. Of (waarschijnlijker) gewoon niet weet wat haar standpunten zijn.
Er is werkelijk geen partij in Nederland die op alle punten het met mijn oneens is (v.v.).
En juist dat is zo onovertroffen treurig.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:11 schreef Lemmeb het volgende:
Kun je nagaan: dat ergerlijke mens heeft al vijfenvijftig jaar spraakles achter de rug om d'r Twentse accent in te ruilen voor onvervalst grachtengordeliaans.
Kom ook eens langs! Gratis Aldibier en salamiworst.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wekelijks? Wat gezellig, dat moet ik zien.
Weet je niet wat de "quote:
" PI inhoudt?
Ik zie Michiel eerder met Gert in debat gaan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:21 schreef Floripas het volgende:
Wekelijks? Wat gezellig, dat moet ik zien.
Exact. En dan ook nog denken dat ze voor arme sloebers mag spreken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En juist dat is zo onovertroffen treurig.
Terwijl d'r alleen nog maar elitaire trutten op d'r lijst gaan staan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:24 schreef Lemmeb het volgende:
Exact. En dan ook nog denken dat ze voor arme sloebers mag spreken.
Gert is er uiteraard ook altijd bij, maar dan staande naast Michiel.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik zie Michiel eerder met Gert in debat gaan.
Waarom wil je dat?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:20 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Da's nog niks. Als ik met Michiel Smit in debat ga (en dat doe ik vrijwel wekelijks), vliegen de kogels je om de oren.
Meestal heb ik een reden om iets te vragen. Zo ook nu. Maar goed: meld even, svp.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:23 schreef Fir3fly het volgende:
Weet je niet wat de "[afbeelding]" PI inhoudt?
Dat betekent meestal dat je de post niet al te serieus moet opvatten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
Meestal heb ik een reden om iets te vragen. Zo ook nu. Maar goed: meld even, svp.
O. En waar staat PI dan voor?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:31 schreef Fir3fly het volgende:
Dat betekent meestal dat je de post niet al te serieus moet opvatten.
Deze wel.
PostIcon.quote:
Dat zijn dan nog de goeien.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Terwijl d'r alleen nog maar elitaire trutten op d'r lijst gaan staan.
Op die fiets. Nee, daar kijk ik inderdaad eigenlijk nooit naar...quote:
Waar ging het over?!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:17 schreef Floripas het volgende:
Oh. Nou dan spijt het me dat je tijd hebt verspild aan mijn nogal zinloze bijdragenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Op die fiets. Nee, daar kijk ik inderdaad eigenlijk nooit naar...
Eerst over Afghanistan, daarna over eerwraak, daarna over Hirsi Ali, daarna over de Europese Grondwet en vervolgens omdat mevroi de sigaret die ze van me gebietst had niet bliefde.quote:
En toen is ze een half jaar uit de running geweest?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Eerst over Afghanistan, daarna over eerwraak, daarna over Hirsi Ali, daarna over de Europese Grondwet en vervolgens omdat mevroi de sigaret die ze van me gebietst had niet bliefde.![]()
Nee, zwanger van een tweeling.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En toen is ze een half jaar uit de running geweest?![]()
![]()
Huh? Omdat ze een sigaret van jou bietst en die vervolgens weigert?quote:
DS4, wat doe je!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kijk nu weet ik al meteen zeker dat ze de vloer met je aan zou vegen. Op feitenkennis scoor je immers een onvoldoende. Ja, dat kan ze en doet ze. En niet zelden komt er iets zinnigs uit. Soms ben ik het zelfs helemaal met haar eens.
Meissie, je bent niet goed bezig... Originele taal- en spelfouten #9quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:17 schreef Floripas het volgende:
Four ladies and a man of the homosexual persuasion.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:49 schreef Lyr het volgende:
1. Annermarie Jorritsma
2. Annette Nijs
3. Loesewies van der Laan
4. Agnes Kant
5. Boris Dittrich
Ik had eerst Halsema er opstaan, maar omwille van politieke correctheid en de dames hier heb ik Dittrich er toch maar bijgehaald.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Four ladies and a man of the homosexual persuasion.
Ik heb geloof ik wel eens vaker gezegd dat ik afhankelijk van het onderwerp rechts of links ben... Maar ik geloof dat ik in het andere draadje wel vooroordeelbevestigend bezig ben geweest (en vast ook heel onaardig ben geweest, ik heb die neiging een beetjequote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:26 schreef Elseetje het volgende:
Daar gaat mijn beeld van de rechtse fokker![]()
Proost!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:33 schreef Floripas het volgende:
Ik ben dronken.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:56 schreef Ps2K het volgende:
Die vette irritante zeug van een sharon. kut naam, lelijk personage, gruwelijke stem.
iedere keer als ik die hoer zie heb ik zin om een groot stomp voorwerp in die neanderthalerschedel te planten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*Ow en ze is ook nog eens vet, vette mensen zijn vies*
Dijksma.quote:
Die stem...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:17 schreef du_ke het volgende:
Waarom is iedereen hier toch zo tegenFemke
?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:29 schreef Floripas het volgende:
Die discussie vind je een paar pagina's terug...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:17 schreef du_ke het volgende:
Waarom is iedereen hier toch zo tegenFemke
?
Heb ik niet gelezen ben momenteel ietsjes onder invloed.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Die discussie vind je een paar pagina's terug...
HEt stemgeluid vind ik dus wel zwaar irritant van hen beiden. Echt ongelofelijk. Misschien heb ik iets tegen limburgers want Maria van der Hoevenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:21 schreef GertvanderVolk het volgende:
[..]
Dat is wel een goede omschrijving inderdaad. Lui waarbij je altijd heel goed op je hoede moet zijn.
Toch vind ik hen niet echt irritant. Ze hebben geen irritant stemgeluid en roepen ook niet aan de lopende band hele domme dingen. Tevens gaan ze redelijk goed gekleed, niet te casual maar ook niet te stijf. Oftewel: modelpolitici. Hmmm nu je het zegt, misschien is dat laatste ook wel erg irritant!
Daarom heb ik zo hekel aan Maxime ''ik verdien een ministerschap want ik ben al zolang fractievoorzitter''quote:Ik vind Maxime eng. Hij heeft een boeventronie met een hele berekenende blik. Echt zo iemand die constant aan het nadenken is wanneer hij onopvallend in de schaduw een dolk in je rug kan steken. Maar dus te intelligent om me aan te irriteren.
Ik vind haar juist wel een prettige stem hebben (let op ik heb het alleen over hoe het klinkt, niet wat ze zegt).quote:
Ik ga niet in op Marcel van Dam.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:07 schreef Brammetje het volgende:
Meeste irritant:
Marcel van Dam en Paul Rosenmoller
Dankzij dat soort types werd vroeger alles onder de pet gehouden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |