Gert is er uiteraard ook altijd bij, maar dan staande naast Michiel.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik zie Michiel eerder met Gert in debat gaan.
Waarom wil je dat?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:20 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Da's nog niks. Als ik met Michiel Smit in debat ga (en dat doe ik vrijwel wekelijks), vliegen de kogels je om de oren.
Meestal heb ik een reden om iets te vragen. Zo ook nu. Maar goed: meld even, svp.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:23 schreef Fir3fly het volgende:
Weet je niet wat de "[afbeelding]" PI inhoudt?
Dat betekent meestal dat je de post niet al te serieus moet opvatten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
Meestal heb ik een reden om iets te vragen. Zo ook nu. Maar goed: meld even, svp.
O. En waar staat PI dan voor?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:31 schreef Fir3fly het volgende:
Dat betekent meestal dat je de post niet al te serieus moet opvatten.
Deze wel.
PostIcon.quote:
Dat zijn dan nog de goeien.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Terwijl d'r alleen nog maar elitaire trutten op d'r lijst gaan staan.
Op die fiets. Nee, daar kijk ik inderdaad eigenlijk nooit naar...quote:
Waar ging het over?!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:17 schreef Floripas het volgende:
Ik heb overigens met haar op een debat wel eens in een échte catfight beland. Hissing, spitting, the deal.
Oh. Nou dan spijt het me dat je tijd hebt verspild aan mijn nogal zinloze bijdragenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Op die fiets. Nee, daar kijk ik inderdaad eigenlijk nooit naar...
Eerst over Afghanistan, daarna over eerwraak, daarna over Hirsi Ali, daarna over de Europese Grondwet en vervolgens omdat mevroi de sigaret die ze van me gebietst had niet bliefde.quote:
En toen is ze een half jaar uit de running geweest?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Eerst over Afghanistan, daarna over eerwraak, daarna over Hirsi Ali, daarna over de Europese Grondwet en vervolgens omdat mevroi de sigaret die ze van me gebietst had niet bliefde.![]()
Nee, zwanger van een tweeling.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En toen is ze een half jaar uit de running geweest?![]()
![]()
Huh? Omdat ze een sigaret van jou bietst en die vervolgens weigert?quote:
DS4, wat doe je!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kijk nu weet ik al meteen zeker dat ze de vloer met je aan zou vegen. Op feitenkennis scoor je immers een onvoldoende. Ja, dat kan ze en doet ze. En niet zelden komt er iets zinnigs uit. Soms ben ik het zelfs helemaal met haar eens.
Meissie, je bent niet goed bezig... Originele taal- en spelfouten #9quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:17 schreef Floripas het volgende:
Ik heb overigens met haar op een debat wel eens in een échte catfight beland. Hissing, spitting, the deal.
Four ladies and a man of the homosexual persuasion.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:49 schreef Lyr het volgende:
1. Annermarie Jorritsma
2. Annette Nijs
3. Loesewies van der Laan
4. Agnes Kant
5. Boris Dittrich
Ik had eerst Halsema er opstaan, maar omwille van politieke correctheid en de dames hier heb ik Dittrich er toch maar bijgehaald.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Four ladies and a man of the homosexual persuasion.
Ik heb geloof ik wel eens vaker gezegd dat ik afhankelijk van het onderwerp rechts of links ben... Maar ik geloof dat ik in het andere draadje wel vooroordeelbevestigend bezig ben geweest (en vast ook heel onaardig ben geweest, ik heb die neiging een beetjequote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:26 schreef Elseetje het volgende:
Daar gaat mijn beeld van de rechtse fokker![]()
Proost!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:33 schreef Floripas het volgende:
Ik ben dronken.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:56 schreef Ps2K het volgende:
Die vette irritante zeug van een sharon. kut naam, lelijk personage, gruwelijke stem.
iedere keer als ik die hoer zie heb ik zin om een groot stomp voorwerp in die neanderthalerschedel te planten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*Ow en ze is ook nog eens vet, vette mensen zijn vies*
Dijksma.quote:
Die stem...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:17 schreef du_ke het volgende:
Waarom is iedereen hier toch zo tegenFemke
?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:29 schreef Floripas het volgende:
Camiel Eurlings valt in de categorie "Maxime Verhagen".
Die discussie vind je een paar pagina's terug...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:17 schreef du_ke het volgende:
Waarom is iedereen hier toch zo tegenFemke
?
Heb ik niet gelezen ben momenteel ietsjes onder invloed.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Die discussie vind je een paar pagina's terug...
HEt stemgeluid vind ik dus wel zwaar irritant van hen beiden. Echt ongelofelijk. Misschien heb ik iets tegen limburgers want Maria van der Hoevenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:21 schreef GertvanderVolk het volgende:
[..]
Dat is wel een goede omschrijving inderdaad. Lui waarbij je altijd heel goed op je hoede moet zijn.
Toch vind ik hen niet echt irritant. Ze hebben geen irritant stemgeluid en roepen ook niet aan de lopende band hele domme dingen. Tevens gaan ze redelijk goed gekleed, niet te casual maar ook niet te stijf. Oftewel: modelpolitici. Hmmm nu je het zegt, misschien is dat laatste ook wel erg irritant!
Daarom heb ik zo hekel aan Maxime ''ik verdien een ministerschap want ik ben al zolang fractievoorzitter''quote:Ik vind Maxime eng. Hij heeft een boeventronie met een hele berekenende blik. Echt zo iemand die constant aan het nadenken is wanneer hij onopvallend in de schaduw een dolk in je rug kan steken. Maar dus te intelligent om me aan te irriteren.
Ik vind haar juist wel een prettige stem hebben (let op ik heb het alleen over hoe het klinkt, niet wat ze zegt).quote:
Ik ga niet in op Marcel van Dam.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:07 schreef Brammetje het volgende:
Meeste irritant:
Marcel van Dam en Paul Rosenmoller
Dankzij dat soort types werd vroeger alles onder de pet gehouden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |