Ik moest mijn verzameling posticons even natellen nadat die twee over mijn beeldscherm waren gerold.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Maxime "Ik zou maar niet gaan slapen vannacht" Verhagen
[afbeelding].
en
Camiel "Turkije niet bij de..ehm.. waar hadden we het ook alweer over?" Eurlings
[afbeelding]
Dat is wel een goede omschrijving inderdaad. Lui waarbij je altijd heel goed op je hoede moet zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:45 schreef Floripas het volgende:
Limburgse katholieke gladjakkers met twintig hectare ruimte achter de ellebogen.
Jij hebt het niet op vrouwen en mannen met een zachte g, hè?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:37 schreef freako het volgende:
In willekeurige volgorde een top-5:
Kant
Wilders
Thieme
Verdonk
Dijksma
Nadat ik het gepost had viel me ook op dat het een lijstje met een man met een permanentje en 4 vrouwen was. Blijkbaar vind ik vrouwelijke politici toch sneller irritant. Ik had ook Annie Schreijer, Saskia Noorman en Ayaan Hirsi Ali op het lijstje kunnen zet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij hebt het niet op vrouwen en mannen met een zachte g, hè?
Vuile onfeitelijke seksist!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:17 schreef freako het volgende:
[..]
Nadat ik het gepost had viel me ook op dat het een lijstje met een man met een permanentje en 4 vrouwen was. Blijkbaar vind ik vrouwelijke politici toch sneller irritant. Ik had ook Annie Schreijer, Saskia Noorman en Ayaan Hirsi Ali op het lijstje kunnen zet.
Goh, ik moet het nog onderbouwen ook......quote:
Haha nu bekend is geworden dat Camiel Eurlings waarschijnlijk op Verkeer en Waterstaat gaat komen...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Maxime "Ik zou maar niet gaan slapen vannacht" Verhagen
[afbeelding].
en
Camiel "Turkije niet bij de..ehm.. waar hadden we het ook alweer over?" Eurlings
[afbeelding]
Is irritant zijn tegenwoordig objectief meerbaar?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:37 schreef Thomas B. het volgende:
Het is toch dat zij het domst en het irritants is
Dat denk ik niet. Maar uit dit topic kun je in elk geval wel een aantal veelvoorkomende factoren afleiden:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Is irritant zijn tegenwoordig objectief meerbaar?![]()
Leef je uit, want die staat er wel tussen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:25 schreef rood_verzet het volgende:
Waarom staat Hans van Baalen er niet tussen?
Het gaat hier niet om het hebben gelijk, het gaat om de irritatie-factor, puur op de persoon.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Bos uiteindelijk. Wegens zijn onbetrouwbare gedraai en lachje.
Halsema is niet van betekenis en Marijnissen voert altijd leuk debat. Niet dat die gelijk heeft overigens.
Bos, definitief.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om het hebben gelijk, het gaat om de irritatie-factor, puur op de persoon.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |