nou nog even om te zieken dan:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:28 schreef speknek het volgende:
Rita Verdonk. Objectief gezien zou ik een Sharon Dijksma, Marcel van Dam of Camiel Eurlings (die had er ook bij gemogen!) irritanter vinden, maar die presteren het veel minder vaak in het nieuws te komen.
Waarom?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:29 schreef Floripas het volgende:
Camiel Eurlings valt in de categorie "Maxime Verhagen".
Ik twijfelde even en dacht dat de keuze moeilijk zou zijn maar toen ik me bedacht dat het om irritant ging en niet om te veel draaien (Bos), te onhandig (Verdonk), of te ongenuanceerd (Wilders) kwam ik tot de conclusie dat er maar eentje is die het altijd weer voor elkaar krijgt om me ontzettend te irriteren en dat is Femkequote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:09 schreef ruud.nl het volgende:
Femke Halsema natuurlijk, zonder enige concurrentie.
Maxime "Ik zou maar niet gaan slapen vannacht" Verhagenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:37 schreef Refragmental het volgende:
Ik kan die 2 echt nooit uit elkaar houden
Ik moest mijn verzameling posticons even natellen nadat die twee over mijn beeldscherm waren gerold.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Maxime "Ik zou maar niet gaan slapen vannacht" Verhagen
[afbeelding].
en
Camiel "Turkije niet bij de..ehm.. waar hadden we het ook alweer over?" Eurlings
[afbeelding]
Dat is wel een goede omschrijving inderdaad. Lui waarbij je altijd heel goed op je hoede moet zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:45 schreef Floripas het volgende:
Limburgse katholieke gladjakkers met twintig hectare ruimte achter de ellebogen.
Jij hebt het niet op vrouwen en mannen met een zachte g, hè?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:37 schreef freako het volgende:
In willekeurige volgorde een top-5:
Kant
Wilders
Thieme
Verdonk
Dijksma
Nadat ik het gepost had viel me ook op dat het een lijstje met een man met een permanentje en 4 vrouwen was. Blijkbaar vind ik vrouwelijke politici toch sneller irritant. Ik had ook Annie Schreijer, Saskia Noorman en Ayaan Hirsi Ali op het lijstje kunnen zet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij hebt het niet op vrouwen en mannen met een zachte g, hè?
Vuile onfeitelijke seksist!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:17 schreef freako het volgende:
[..]
Nadat ik het gepost had viel me ook op dat het een lijstje met een man met een permanentje en 4 vrouwen was. Blijkbaar vind ik vrouwelijke politici toch sneller irritant. Ik had ook Annie Schreijer, Saskia Noorman en Ayaan Hirsi Ali op het lijstje kunnen zet.
Goh, ik moet het nog onderbouwen ook......quote:
Haha nu bekend is geworden dat Camiel Eurlings waarschijnlijk op Verkeer en Waterstaat gaat komen...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Maxime "Ik zou maar niet gaan slapen vannacht" Verhagen
[afbeelding].
en
Camiel "Turkije niet bij de..ehm.. waar hadden we het ook alweer over?" Eurlings
[afbeelding]
Is irritant zijn tegenwoordig objectief meerbaar?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:37 schreef Thomas B. het volgende:
Het is toch dat zij het domst en het irritants is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |