ik keek net en toen had Zwolle een rood stipje, dus veel vertraging betekent datquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:58 schreef beelz het volgende:
[..]
Geen info over Zwolle
Tis het belangrijkste station van het oosten en er is gene info
wel moet je ff naar het noorden gaan staat een rood stipje veel vertragingen dusquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:58 schreef beelz het volgende:
[..]
Geen info over Zwolle
Tis het belangrijkste station van het oosten en er is gene info
gaan we samen?quote:
Hoe laat wil je gaan?quote:
straks, over een uurtje ofzoquote:
Klinkt prima, moet wel rond uur of half 6 thuis zijn want moet vroeg eten... Werken vanavond...quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:07 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
straks, over een uurtje ofzo
We doen het nu nog kalm aanquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:09 schreef sipper het volgende:
Gaat ditdeze topic(reeks) altijd zo snel?
normaal ongeveer 6 per uurquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:09 schreef sipper het volgende:
Gaat ditdeze topic(reeks) altijd zo snel?
waar wil je heen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:09 schreef beelz het volgende:
[..]
Klinkt prima, moet wel rond uur of half 6 thuis zijn want moet vroeg eten... Werken vanavond...
waar is dit??quote:
nee Deventerquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:11 schreef sipper het volgende:
[..]
Is dat in zwolle?Hier blijft het vrijwel niet liggen.
Toremolinos schijnt leuk te zijnquote:
hoeveeldewattes?????quote:
als er niet meer valt, ga ik geen foto's maken hoorquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:21 schreef beelz het volgende:
Nou dat was de sneeuw... Maakten ze zich daar nou zo druk over? Mietjes
Weeralarmquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:21 schreef beelz het volgende:
Nou dat was de sneeuw... Maakten ze zich daar nou zo druk over? Mietjes
Ik hoor net dat dat maar een voorstukje was... Het schijnt zo keihard te gaan...quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:23 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
als er niet meer valt, ga ik geen foto's maken hoor
ohw kicken!quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:28 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik hoor net dat dat maar een voorstukje was... Het schijnt zo keihard te gaan...
Ik ben mijne ook aan het ladenquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:28 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ohw kicken!
dan leg ik mijn 2e accu ook nog ff aan de lader!
waar wil je heen gaan dan?quote:
Sowieso de Sassenpoort en de Peperbus ff op de gevoelige plaat vastleggen en ook de stadsmuur aan het eind van de steenstraat.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:31 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
waar wil je heen gaan dan?
prima idee!quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:38 schreef beelz het volgende:
[..]
Sowieso de Sassenpoort en de Peperbus ff op de gevoelige plaat vastleggen en ook de stadsmuur aan het eind van de steenstraat.
om studenten tegen te houden de kroeg in te gaan denk ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:45 schreef DerBolle het volgende:
wat me opvalt is dat die weeralamen altijd op donderdag zijn.
Hehe gaaf daar heb ik een keer sex gehadquote:
dat gaat bij mij van de zomer wel gebeuren daar, staat iig hoog op verlanglijstje, k heb nog nooit buitensex gehadquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:00 schreef beelz het volgende:
[..]
Hehe gaaf daar heb ik een keer sex gehad
Conclusie: God haat donderdag.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:45 schreef DerBolle het volgende:
wat me opvalt is dat die weeralamen altijd op donderdag zijn.
Gedonderdag dus...quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Conclusie: God haat donderdag.
quote:
rond vieren bij de sassenpoort doen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:09 schreef beelz het volgende:
Hoe zit het met de fotosessie rude?
Bij het kanon bij de Sassenpoort om 4 uurquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:09 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
rond vieren bij de sassenpoort doen?
Wat staat er allemaal op die lijst van je?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat gaat bij mij van de zomer wel gebeuren daar, staat iig hoog op verlanglijstje, k heb nog nooit buitensex gehad
Ik heb ook een paar lijstjesquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:11 schreef sipper het volgende:
[..]
Wat staat er allemaal op die lijst van je?![]()
waarom niet nu in de winter met de sneeuwquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat gaat bij mij van de zomer wel gebeuren daar, staat iig hoog op verlanglijstje, k heb nog nooit buitensex gehad
weet je hoe koudquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:15 schreef WEST het volgende:
[..]
waarom niet nu in de winter met de sneeuw![]()
![]()
Wie niet...quote:
Mijn lijstjes tof, PS2K kan erover meepratenquote:
ouwe snoeperd ben jequote:Op donderdag 8 februari 2007 15:18 schreef beelz het volgende:
[..]
Mijn lijstjes tof, PS2K kan erover meepraten
Lijkt me wel toch?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:27 schreef rudedeltadude het volgende:
gaan we de stad nog in beelz?
4 uur bij het kanon van de Sassenpoort?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:31 schreef rudedeltadude het volgende:
prima, hoe laat & waar?
prima!quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:32 schreef beelz het volgende:
[..]
4 uur bij het kanon van de Sassenpoort?
beelz had er nog niet op gereageerdquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:34 schreef Sylvana het volgende:
lol dat hadden julie toch allang gezegd
Juh ik welquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:34 schreef Sylvana het volgende:
lol dat hadden julie toch allang gezegd
Psssst Zwolle # 29- Waar de tosti's bruiner zijn en de kaas kazigerquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:34 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
beelz had er nog niet op gereageerd
quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:10 schreef beelz het volgende:
[..]
Bij het kanon bij de Sassenpoort om 4 uur
Veeg de sneeuw niet van het kanon af, das ook een plaatje waard lijkt me
denk het ook jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:36 schreef rudedeltadude het volgende:
IK HEB EEN BRIL NODIG!
ben benieuwd naar de foto's die jullie gaan makenquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:37 schreef beelz het volgende:
Goed ik vertrek richting de stad dus... Rude: je kan me herkennen aan de zwarte kleren
ok, zie je zo... loop nu ook wegquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:37 schreef beelz het volgende:
Goed ik vertrek richting de stad dus... Rude: je kan me herkennen aan de zwarte kleren
rustig jij!quote:
hier sneeuwt het nog steeds flinkquote:
Demotivatie donderdagquote:
In Hardenberg valt het op het moment heel erg mee... met een weeralarm verwacht ik toch wat meer apocalyptischere taferelen...quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:48 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hier sneeuwt het nog steeds flink
Die foto's van de vorige pagina zijn nou echt oud al, ligt wel weer paar cm bij
tja, in de randstad is het nog erger dan hier, ds dat weeralarm is er niet voor niks, alleen is het niet overal zo erg, maar op veel plekken wel hoorquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:53 schreef Ps2K het volgende:
[..]
In Hardenberg valt het op het moment heel erg mee... met een weeralarm verwacht ik toch wat meer apocalyptischere taferelen...
Hehehehe de lijstquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:18 schreef beelz het volgende:
[..]
Mijn lijstjes tof, PS2K kan erover meepraten
We zijn hier qua weer eigenlijk niets gewend, in landen als Duitsland en Oostenrijk etc draaien ze de hand niet om voor een centimertje of tien. Hier stopt meteen het treinverkeer...quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, in de randstad is het nog erger dan hier, ds dat weeralarm is er niet voor niks, alleen is het niet overal zo erg, maar op veel plekken wel hoor
zou kunnen... maar mijn voeten zijn nog te koud...quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:28 schreef Sylvana het volgende:
zou je de foto's kunnen verkleinen? laden duurt wel erg lang zo
ja hequote:Op donderdag 8 februari 2007 18:13 schreef rudedeltadude het volgende:
echt veel sneeuw op die laatste 2 foto's!
De kamer of jou?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:31 schreef Sylvana het volgende:
hhmmm, dat meisje dat pas naar kamer was wezen kijken neemt hem niet, en nou was er een buitenlandse jongen vanavond en die leek het allemaal wel wat, dus denk dat die hem wel neemt
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:12 schreef Sylvana het volgende:
[..]
die kamer
Ik doe niks met huisgenoten, das 1 van mn weinige principes
neej, daar geloof ik niet inquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:17 schreef sipper het volgende:
[..]
![]()
Zelfs als het je droomprins blijkt te zijn? of geloof je daar niet (meer) in?
netjesquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
neej, daar geloof ik niet in
k ben veel te bang dat er dan toch spanningen komen enzo, verwachtingen en dan is het gewoon niet fijn meer samenwonen lijkt me, dus ik speel gewoon op safe
ook bijvoorbeeld met klasgenoten doe ik ook niet, om zelfde reden, alleen dan dat je dus nog wel hele jaar bij elkaar in klas zitquote:
Voor de rest heb je iedereen gehad?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ook bijvoorbeeld met klasgenoten doe ik ook niet, om zelfe reden, alleen dan dat je dus nog wel hele jaar bij elkaar in klas zit
jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:34 schreef sipper het volgende:
[..]
Voor de rest heb je iedereen gehad?![]()
waar haal je ze dan vandaan dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ook bijvoorbeeld met klasgenoten doe ik ook niet, om zelfde reden, alleen dan dat je dus nog wel hele jaar bij elkaar in klas zit
internetquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:38 schreef descendent1 het volgende:
[..]
waar haal je ze dan vandaan dan?![]()
Ah...quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, dat mag hierwaarom denk je dat we anders al op topic 29 zitten?
Rest klinkt als > 100quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, 1 niet, die heb ik in de kroeg ontmoet, maar rest wel
we hebben het over relaties he, daar heb ik stuk of 5 van gehad, maar die duurden nooit langer dan 3 maanden, dan kwamen ze er achter dat ze nog niet over ex heen waren, dat ze niet meer verliefd op me waren, dat ze vreemdgingen, al een vriendin hadden en dergelijkequote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
we hebben het over relaties he, daar heb ik stuk of 5 van gehad, maar die duurden nooit langer dan 3 maanden, dan kwamen ze er achter dat ze nog niet over ex heen waren, dat ze niet meer verliefd op me waren, dat ze vreemdgingen, al een vriendin hadden en dergelijke
Tja, en dat rondsletten nu is wel leuk natuurlijk, maar wat mij betreft wordt het nu ook wel es tijd voor een serieuze relatie, om me heen heeft echt iedereen vaste relatie enzo, ben zowat enige vrijgezel. Nu alweer bijna jaar lang vrijgezel, dus van mij mag het wel weer es van een relatie komen. Nou nog iemand vinden waar dat mee luktquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:51 schreef sipper het volgende:
[..]
Ik hoor het al mannen met grote ballen
Zal ooit weleens lukken, of je stelt te hoge eisenquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, en dat rondsletten nu is wel leuk natuurlijk, maar wat mij betreft wordt het nu ook wel es tijd voor een serieuze relatie, om me heen heeft echt iedereen vaste relatie enzo, ben zowat enige vrijgezel. Nu alweer bijna jaar lang vrijgezel, dus van mij mag het wel weer es van een relatie komen. Nou nog iemand vinden waar dat mee lukt
Probleem is dat de jongens die ik leuk vind mij niet leuk vinden, al een relatie hebben, alleen sex willen of homo zijn en de jongens die mij leuk vinden vind ik dan weer niet leuk
valt wel mee, maar als er geen klik is dan houdt het opquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:05 schreef sipper het volgende:
[..]
Zal ooit weleens lukken, of je stelt te hoge eisen![]()
Ik zwaai morgen wel alsk langs Nijkerk komquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
valt wel mee, maar als er geen klik is dan houdt het op
maar goed, komt vanzelf wel weer een keer
k woon niet in Nijkerk he, maar in Deventerquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:10 schreef sipper het volgende:
[..]
Ik zwaai morgen wel alsk langs Nijkerk kom
Dan zwaai ik alsk in dezelfde trein zitquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
k woon niet in Nijkerk he, maar in Deventer
maar kan best zijn dak morgen nog ff naar mn vader ga
ik neem niet stoptrein van Zwolle-Nijkerk, ga van Deventer-Amersfoort en dan met de busquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:12 schreef sipper het volgende:
[..]
Dan zwaai ik alsk in dezelfde trein zit
Dan zwaai ik nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik neem niet stoptrein van Zwolle-Nijkerk, ga van Deventer-Amersfoort en dan met de bus
Ik pas in de avond...kan ik alsnog zwaaien als ik langs nijkerk komquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ga ook via Deventer-Amersfoort dan
k denk dak trein van kwart voor 2 hiervandaan neem
dan ben ik er al weer wegquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:20 schreef sipper het volgende:
[..]
Ik pas in de avond...kan ik alsnog zwaaien als ik langs nijkerk kom
Wordt je zelf verpleegt?quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dan ben ik er al weer weg
ik moet om 5 uur weer weggaan in verpleeghuis, dus ben er van 3-5 ofzo dan
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, mn vader heeft hersenbloeding gehad en ligt nu in verpleeghuis, dus daar ff langs
kans is klein, hij had tig jaar geleden al hersenbloeding gehad waardoor hij aan linkerkant van lichaam verlamd was en nou dus ook aan rechterkant en kan niet meer praten enzo, dus kan echt niks meerquote:
Oke das erg vervelend zeg. Geen pretje om je pa zo te zienquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
kans is klein, hij had tig jaar geleden al hersenbloeding gehad waardoor hij aan linkerkant van lichaam verlamd was en nou dus ook aan rechterkant en kan niet meer praten enzo, dus kan echt niks meer
maar moet je maar ff vorige topic teruglezen ( vanaf maandagavond)
iddquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:34 schreef sipper het volgende:
[..]
Oke das erg vervelend zeg. Geen pretje om je pa zo te zien
Ik ga nu naar mn bedje. Morgen om 6:30 TUUT TUUT TUUT.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
iddvooral omdat hij pas zo jong is en dan wel in verpleeghuis zit tussen allemaal ouderen, niet eerlijk gewoon
nee maar thats life hoe hard het ook klinkt, en ondanks dat moet je elke keer genieten als je bij hem bent.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
iddvooral omdat hij pas zo jong is en dan wel in verpleeghuis zit tussen allemaal ouderen, niet eerlijk gewoon
das mooi op tijdquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:39 schreef sipper het volgende:
[..]
Ik ga nu naar mn bedje. Morgen om 6:30 TUUT TUUT TUUT.
![]()
veel succes met je sollicitatie morgen, *tsjakkaaaa*quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:41 schreef WEST het volgende:
[..]
nee maar thats life hoe hard het ook klinkt, en ondanks dat moet je elke keer genieten als je bij hem bent.
goeienavond en ook gelijk doei, ga pitten. Ik heb morgen om 9 uur een solliciatie gesprek in de marslanden. 7:18 hier vandaan![]()
merci, en jij veel sterkte hequote:Op donderdag 8 februari 2007 23:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
veel succes met je sollicitatie morgen, *tsjakkaaaa*
trusten
thnxquote:
nee schandalig hequote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
thnx
en ga es slapen jij
zijn echt veel mensen in dit topic die dat slapen maar niet beheersen
ja en sipper is er ook al zo goed inquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:24 schreef WEST het volgende:
[..]
nee schandalig he![]()
en dan gaat om 6:45 de wekker ook nog
naja zondag lag ik om 3 uur op bed en ging de wekker om 8 uur ook![]()
Tip voor jou: dit is een SC, dus dat soort gesprekken kunnen prima hier als men daar behoefte aan heeft.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 04:40 schreef beelz het volgende:
Goed... tip voor sommige mensen hier: R&P is een paar subfora verderop...
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tip voor jou: dit is een SC, dus dat soort gesprekken kunnen prima hier als men daar behoefte aan heeft.
Goeiemorgen trouwens, medezwollenaren.
Succes!quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:41 schreef WEST het volgende:
[..]
nee maar thats life hoe hard het ook klinkt, en ondanks dat moet je elke keer genieten als je bij hem bent.
goeienavond en ook gelijk doei, ga pitten. Ik heb morgen om 9 uur een solliciatie gesprek in de marslanden. 7:18 hier vandaan![]()
Ik moest zo hard rochelen dat ik bijna over mijn nek gingquote:Op vrijdag 9 februari 2007 04:40 schreef beelz het volgende:
Verder ga ik nu naar bed en hoop ik dat ik morgen zonder al te veel rochelen op kan staan.
pffff... overdag kan je misschien een plekje bij de Boni bemachtigen, maar ehm... zorg wel dat je daar op tijd weg bent, om 18.00 gaat dat hek dicht, en dan kom je er ook echt niet meer uit...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:42 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik moest zo hard rochelen dat ik bijna over mijn nek ging
Zow morgen verhuizen naar Zwollywood. Heeft iemand parkeertips, ik woon aan de lindestraat maar het is daar 1 parkeervergunning per adres
Boni is tot 8 uur open dus zeker tot 8 uur kun je daar parkerenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:59 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
pffff... overdag kan je misschien een plekje bij de Boni bemachtigen, maar ehm... zorg wel dat je daar op tijd weg bent, om 18.00 gaat dat hek dicht, en dan kom je er ook echt niet meer uit...
heb jij een beter idee dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:18 schreef Sylvana het volgende:
mja, dan moet je je auto 's avonds/'s nachts weer ergens anders zetten, das ook niet echt handig lijkt me
Ben pas rond kwart voor 7 in Amersfoort denk ikquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:27 schreef Sylvana het volgende:
ik ga naar Nijkerk, Sipper, ik ga toch vanavond pas weer weg uit Nijkerk, ga eerst bij mn ma en stiefpa eten, dus misschien dak je dan nog wel in Amo zie
tot vanavond mensen
ja, tegen die tijd ik dus ook denk ik ga na het eten weer naar Deventer danquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:32 schreef sipper het volgende:
[..]
Ben pas rond kwart voor 7 in Amersfoort denk ik
![]()
Yep kon makkelijk hierkomen, knuppel en dolk zijn weer opgeborgen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:18 schreef Sylvana het volgende:
mja, dan moet je je auto 's avonds/'s nachts weer ergens anders zetten, das ook niet echt handig lijkt me
mogguh beelz
Kon je vriendin nog naar Zwolle komen gisteravond?
Het is een lease wagentje en iedere dag 200km fietsen is niet zo goed voor mequote:
Ik heb een tijd lang elk weekend 200 kilometer gefietst... ik vond mijn benen niet gespierd genoegquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:48 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Het is een lease wagentje en iedere dag 200km fietsen is niet zo goed voor me
zo, das idd gezond jaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:58 schreef Sitethief het volgende:
Zo, ik heb heerlijk gesport, ja meisjes en jongens, Michel is gezond bezig,.
das idd wel een beetje errug veelquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:48 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Het is een lease wagentje en iedere dag 200km fietsen is niet zo goed voor me
positief, ik heb daar wel een uur gezeten. Maar vanuit het hoofdkantoor in A'dam waren ze ook al aan het zoeken. Ik heb nog wel een cursus nodig mocht ik aangenomen worden, maar daar zullen ze met randstad techniek over gaan hebben.quote:
k ben benieuwd, maar klinkt idd wel positiefquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:55 schreef WEST het volgende:
[..]
positief, ik heb daar wel een uur gezeten. Maar vanuit het hoofdkantoor in A'dam waren ze ook al aan het zoeken. Ik heb nog wel een cursus nodig mocht ik aangenomen worden, maar daar zullen ze met randstad techniek over gaan hebben.
tis verder weer afwachten volgende week.
hoiquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:59 schreef navvy het volgende:
Goedemiddag Zwolle!! Ook ik weer onder de levenden hier.
Ik moet er juist vroeg uit, man die buikspierapparaat van me wil kopen via marktplaats zou eerst vandaag komen, maar was iets tussengekomen en nou komt ie morgenochtend om 9 uur al. Naja, daarna kan ik wel mn bed weer inquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:02 schreef navvy het volgende:
Morgen het wereldrecord uitslapen verbeteren, halleluja, al weken een chronisch slaapgebrek.
idd, zou echt niks zijn als jij het ook te pakken krijgtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:08 schreef navvy het volgende:
Op het werk was de halve afdeling ziek, of ze waren al thuis of liepen brakend door de gang. Buikgriepje, die flikkers laten mij met rust!!!!!
ik zou dan hoofd van de afdeling worden.... met 1 man wil dat ook welquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
k ben benieuwd, maar klinkt idd wel positief
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:41 schreef WEST het volgende:
[..]
ik zou dan hoofd van de afdeling worden.... met 1 man wil dat ook wel![]()
lolquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:41 schreef WEST het volgende:
[..]
Mwoch ik ben ook het SAP basis team...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:41 schreef WEST het volgende:
[..]
Bier drinken en gitaar spelenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
lol
Zo, ik ben weer thuis, tis wel verdacht rustig hier,waar is iedereen
ruilen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:09 schreef PaRaR het volgende:
Slapen ...
Wij gaan binnenkort samen bier drinken en gitaar spelenquote:
Johnny Cash is een heldquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:14 schreef beelz het volgende:
[..]
Wij gaan binnenkort samen bier drinken en gitaar spelen
Heb net Walk the line gekeken. Johnny Cash is gaaf alleen jammer dat er niet zo enorm veel muziek in die film zit...
Jazekerwel, mijn favorietern zijn Boy named Sue, Man in Black, It ain't me babe en Ghost Riders in the Sky.quote:
D:DownloadsSteven Seagal - Songs From The Crystal Cavequote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:30 schreef beelz het volgende:
[..]
Jazekerwel, mijn favorietern zijn Boy named Sue, Man in Black, It ain't me babe en Ghost Riders in the Sky.
En de rest is ook erg fijn natuurlijk
Die cd is zo mooiquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:37 schreef Ps2K het volgende:
[..]
D:DownloadsSteven Seagal - Songs From The Crystal Cave![]()
Zoals ik gister al tegen je zei: "ik neem zo'n beetje alles wel aan" Dus waar moet ik heen en wat schuiftet?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:55 schreef rudedeltadude het volgende:
IK WIL NAAR HUIS!
ik wil niet meer werken.... wie lost me af?
Hij heet Bubba en wil graag z'n F-16 parkeren in jouw (te) krappe hangar. het betaald 10 euro (en je mag de zeep houden)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:00 schreef beelz het volgende:
[..]
Zoals ik gister al tegen je zei: "ik neem zo'n beetje alles wel aan" Dus waar moet ik heen en wat schuiftet?
Maakt mijn oren bloedenquote:
Is de zeep gemaakt van jodenvet?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:03 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hij heet Bubba en wil graag z'n F-16 parkeren in jouw (te) krappe hangar. het betaald 10 euro (en je mag de zeep houden)
Nog steeds geintereseerd?
Panda bottenquote:
Sowieso.. het is niet echt een moeilijke prooi om te schieten lijkt me zoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:11 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Panda botten
btw: Panda biefstuk moet toch te regelen zijn?
Schieten? Jachtmes, schedel, ff draaien, leegbloeden en snijden maarquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:57 schreef beelz het volgende:
[..]
Sowieso.. het is niet echt een moeilijke prooi om te schieten lijkt me zo
ben inmiddels klaar... lekker aan de pils nuquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:00 schreef beelz het volgende:
[..]
Zoals ik gister al tegen je zei: "ik neem zo'n beetje alles wel aan" Dus waar moet ik heen en wat schuiftet?
maakt niet uit joh, kan hier gewoon, ik heb van de week ook genoeg gepost over mn vaderquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:16 schreef rudedeltadude het volgende:
thanks allemaal...
sorry van de R&P tekst... was echt ff down...
np we understandquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:16 schreef rudedeltadude het volgende:
thanks allemaal...
sorry van de R&P tekst... was echt ff down...
Das mijn stamkroegquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:57 schreef PaRaR het volgende:
Vanavond verjaardag in stadshagen en daarna naar de Vergane Glorie [14.gif]
Neej, van de week was jongen komen kijken en die vond het wel wat, dus wel grote kans dat die er in komt/ het al heeft genomen. Zal zo huisbaas es ff bellen om precies te wetenquote:Op zondag 11 februari 2007 01:23 schreef swollywood het volgende:
Hey Sylvana! Is die kamer bij jou nog steeds vrij? Een collega van me zoekt nog een kamer in Deventer.
dus je gaat naar West?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:33 schreef Sylvana het volgende:
Vanavond eerst ff sporten en daarna weer lekker avondje darten kijken
woensdagavond dart ik weer, dan mag je wel komen kijken hoorquote:
dan is de finale van het toernooi, dus dat ga ik dan toch echt liever kijken hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 15:17 schreef WEST het volgende:
[..]
woensdagavond dart ik weer, dan mag je wel komen kijken hoor![]()
wij ook TV erbij en kijken en gooienquote:Op maandag 12 februari 2007 15:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dan is de finale van het toernooi, dus dat ga ik dan toch echt liever kijken hoor
wat voor prjs heb je gewonnen dan?quote:Op maandag 12 februari 2007 18:28 schreef beelz het volgende:
Ik heb een prijs gewonnen net
Volgens mij voor de prijsvraag waar je de perfecte moord moest beschrijven. Altijd al geweten dat ik een serial killer mind had
Heb met de Bobby prijsvraag gewonnen, volgens mij was dat die waarin je de perfecte moord moest omschrijven en daar kon je een weekend in een hotel mee winnen en kaartjes voor film. Als ik me niet vergis.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
wat voor prjs heb je gewonnen dan?
nou feli danquote:Op maandag 12 februari 2007 19:38 schreef beelz het volgende:
Ik heb alleen kaartjes gewonnen... Ook leuk
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:13 schreef Sylvana het volgende:
mooi
je bent veel te weinig online sinds je dat project hebt, volgende project moet je echt in Deventer komen doen hoor
Nee hoor,quote:
Wij hebben gisteravond de hele avond Indian Poker gespeeld. Ook wel lachenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:03 schreef rudedeltadude het volgende:
ben met mijn grieperige kop maar eens begonnen aan een pokertoernooitje...
hehe... ik denk dat ziektekiemen geluk brengen ofzo... gaat erg lekker
jij bent toch zo anti-poker?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:05 schreef beelz het volgende:
[..]
Wij hebben gisteravond de hele avond Indian Poker gespeeld. Ook wel lachen
ik moet morgen op gemeentehuis zijn en daarvoor moest ik nog wat papieren hebben. van IB groep, ipv dat ze dat ff over de mail sturen in een pdf ofzo moet ik daarvoor naar zwollequote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:35 schreef Sylvana het volgende:
why West?
Indian poker is totaal lachen en nergens opslaand.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:22 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
jij bent toch zo anti-poker?
of is indian poker iets totaal anders???
quote:One card Guts. Each player puts the card on their forehead, seeing everybody's card but their own. Highest card wins.
This is not the game for everybody, due to its simplicity and lack of any relation to actual poker. It almost found its way into the Non-Poker Games section but it is typically played as a Guts game. Even the name of the game is politically incorrect. The game involves each player putting a card on their forehead, a la feather on the Native Indian headdress.
The dealer deals a single card to each player. At the same time, each player raises the card to their forehead, but not so they can see it. The card is placed face-out on their forehead so that each player can see everybody else's card but their own. There is a declare round, where each player calls "in" or "out" on the strength of everybody else's cards. Everybody who calls "in" throws their cards down. Whoever has the highest card collects the pot. Everybody else who called "in" matches the pot and the game continues.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:40 schreef beelz het volgende:
[..]
Indian poker is totaal lachen en nergens opslaand.
[..]
Kickboksen is wel tof, heb ik zelf ook tijdje gedaan. Wel jammer dat er zoveel lui aan doen die het doen om te kunnen knokken en niet om de goede redenen...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:52 schreef rudedeltadude het volgende:
beelz, ik weet het, t'is geen worstelen, maar is dit topic niks voor jou??
[TS] vechtgala
Aha, idd beetje jammer dat ze dat niet gewoon kunnen mailen danquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:39 schreef WEST het volgende:
[..]
ik moet morgen op gemeentehuis zijn en daarvoor moest ik nog wat papieren hebben. van IB groep, ipv dat ze dat ff over de mail sturen in een pdf ofzo moet ik daarvoor naar zwolle
en het regende ook nog dus ben nog een zeik nat toen ik op de bus stond te wachtenlaat ze eens fatsoelijke bushaltes maken daar voor die streeklijnen
Ik ook...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:42 schreef rudedeltadude het volgende:
ik wil CV!
mijn huisbaas belooft het al 2 jaar...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:59 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik ook...![]()
Staat op de planning; maar bleek erg duur vooralsnog..![]()
Project? Noemen ze dat tegenwoordig zo als je een lover hebt?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:13 schreef Sylvana het volgende:
mooi
je bent veel te weinig online sinds je dat project hebt, volgende project moet je echt in Deventer komen doen hoor
Ging over Rann he, die heeft allang een vriendinquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:13 schreef swollywood het volgende:
[..]
Project? Noemen ze dat tegenwoordig zo als je een lover hebt?![]()
Oeh lekkerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:23 schreef beelz het volgende:
Stamppot rauwe andijvie met uitgebakken spekkies en een te grote gehaktbal waar je dan weer te veel mayonaise over doet is echt een fijne pot vreten.
Kansloos shirt... Zoals de meeste shirts in de Large. "Oh zie mij grappig en origineel zijn met mijn shirt" Mensen hebben niet door dat ze achter hun rug om uitgelachen worden als ze die shirts dragen...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oeh lekker
Stomme Large, staan weer veel te veel leuke dingen in waar ik geen geld voor hebKunnen ze niet gewoon een Large maken waar wat minder leuke dingen in staan, speciaal voor mij
Stuk beter voor mn hart als ie dan komt
Deze wil ik echt hebben
[afbeelding]
en ik had vergadering en niks kunnen zienquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:01 schreef Sylvana het volgende:
origineel zijn ze niet, maar ik vind ze wel grappigen lekker boeiend wat anderen van me denken
k heb toen ik 14 was ook een hanekam gehad, dat was echt midden in mn punktijd, lachten mensen me ook om uit, boeiend, als ik er maar blij mee ben
nu weer lekker avondje darten kijken![]()
Van gerwen wordt een toppertje, jammer dat die gister van Collin Loyd verloor.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:42 schreef Sylvana het volgende:
Van Gerwen met 3-2 gewonnen van King![]()
![]()
Echt ongelofelijk hoe hij het weer flikt
En Barney met 3-0 van Mardle
En stomme Hart van Nederland baal ik ook van ja![]()
![]()
Welkom in het Zwolle topic!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:37 schreef nikkie1985 het volgende:
Hoi allemaal,
ik ben nikkie, en ken nog niet zoveel mensen in zwolle.
Idd we hebben er hard aan gewerktquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:39 schreef rudedeltadude het volgende:
hey swollywood... je neemt die fok 038 sneeuwfoto toch in mee in de OP he?
over wat?quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:45 schreef beelz het volgende:
Juh... wat die lui boven me zeiden.
Welkom.quote:
dankjequote:
Geen dankquote:
gaan we nu dan neuken of bierdrinken?quote:
Ik neuk niet met kerels... Bier drinken is altijd goed.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:49 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
gaan we nu dan neuken of bierdrinken?
ik neuk ook niet met kerels, maar ik drink wel bier...quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:51 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik neuk niet met kerels... Bier drinken is altijd goed.
Zullen we samen niet met kerels neuken en bier drinken?quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:52 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik neuk ook niet met kerels, maar ik drink wel bier...
best jongquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:53 schreef beelz het volgende:
[..]
Zullen we samen niet met kerels neuken en bier drinken?
Tofquote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:39 schreef rudedeltadude het volgende:
hey swollywood... je neemt die fok 038 sneeuwfoto toch in mee in de OP he?
Toegevoegdquote:
ik heb ook nog wel wat sterkers hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:54 schreef beelz het volgende:
[..]
Tof
Alleen ik mag nu geen bier ivm keelontsteking
Na wat stroh rum 80 voel je weinig meer van die keelontstekingquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:55 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik heb ook nog wel wat sterkers hoor
Ik ben niet Pools dus ik drink geen spiritusquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:55 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik heb ook nog wel wat sterkers hoor
Die theorie had ik laatst ook maar klopt geen zak vanquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:56 schreef swollywood het volgende:
[..]
Na wat stroh rum 80 voel je weinig meer van die keelontsteking
het was slechts een keuze uit tequila, rum, amaretto en wijn...quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:02 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ben niet Pools dus ik drink geen spiritus
pwned by alcoholquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:03 schreef beelz het volgende:
[..]
Die theorie had ik laatst ook maar klopt geen zak van
Rum is een goede piratendranque. Het is toch wel captain morgan gold label?quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:03 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
het was slechts een keuze uit tequila, rum, amaretto en wijn...
oh ja en grolsch kanon, maar das bier
Kapitalistenrumquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:08 schreef rudedeltadude het volgende:
sorry, de rum hier is 2 flessen bacardi...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |