Je zei toch dat je alleen een foto zou plaatsen als het gelukt was?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:27 schreef swollywood het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Paars genoeg?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
2 minuten voor 12..quote:
Ik was al eerder wakkerquote:
We zijn nu aan het proberen om hem met een verkeerde-bedzorg indicatie het ziekenhuis in te krijgen totdat er plek is in verpleeghuisquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:40 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
SCHANDE! Blijven pushen denk ik en heel veel kracht daarvoor toegewenst!
Met dank aan navvy die mij hierover informeerdequote:Ziekenhuis, wachtend op een plek in een AWBZ-instelling
(verkeerde bed-zorg)
Uw verblijf in het ziekenhuis komt ten laste van de AWBZ als uw situatie voldoet aan de volgende voorwaarden:
- de medische noodzaak tot ziekenhuiszorg is beëindigd;
- u heeft een door het Centrum Indicatiestelling Zorg (CIZ) gestelde indicatie voor de AWBZ functies behandeling en verblijf;
- er is plaatsgebrek in een daartoe geëigende instelling waardoor u noodgedwongen in het ziekenhuis moet blijven.
Zodra aan bovenstaande voorwaarden is voldaan, verblijft u ten laste van de AWBZ in het ziekenhuis en is de eigen bijdrage AWBZ van toepassing.
De term verkeerde bed-zorg wordt vaak gebruikt om aan te geven dat u zorg ontvangt in een ziekenhuis, terwijl er geen sprake meer is van een medische indicatie.
Deze nieuwe regeling is ingegaan op 1 januari 2006.
Meer informatie kunt u vinden in de folder "Uw eigen bijdrage bij verblijf in een AWBZ-instelling
Mooi zo! Laat ze maar lopen voor jullie hoor!quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:28 schreef Sylvana het volgende:
Mogguh Zwolle
[..]
We zijn nu aan het proberen om hem met een verkeerde-bedzorg indicatie het ziekenhuis in te krijgen totdat er plek is in verpleeghuis
[..]
Met dank aan navvy die mij hierover informeerde
Ik woon vlakbij zwolle, en ben nu aan het afstuderen op de marslanden.quote:
Dan zit je dicht bij mij want ik woon tegen de Marslanden aan en ik heb je nog nooit gezienquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:13 schreef sipper het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij zwolle, en ben nu aan het afstuderen op de marslanden.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:33 schreef beelz het volgende:
[..]
Dan zit je dicht bij mij want ik woon tegen de Marslanden aan en ik heb je nog nooit gezien
Ik woon ook tegen de Marslanden aan. In Geren om precies te zijn.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:33 schreef beelz het volgende:
[..]
Dan zit je dicht bij mij want ik woon tegen de Marslanden aan en ik heb je nog nooit gezien
Dat is goed nieuws!quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:13 schreef Sylvana het volgende:
mn vader mag vanaf morgenochtend naar het verpleeghuis
Wij zijn bijna buren dusquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:27 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ik woon ook tegen de Marslanden aan. In Geren om precies te zijn.
En ik werk in de Marslanden.
1200 meter van huis naar werk.
Hemelsbreed zal het een keer 700 meter of zo zijn, maar met fiets of scooter moet ik weer een stuk omrijden via Gerenlanden.
Zeker, daar wordt ie gewoon 24/7 per dag in de gaten gehouden, en niet dat er maar 4 keer per dag ff een zuster langskomt zoals nu.quote:
dat is een veel beter gevoel, lijkt me!quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Zeker, daar wordt ie gewoon 24/7 per dag in de gaten gehouden, en niet dat er maar 4 keer per dag ff een zuster langskomt zoals nu.
Mooi zo! Maar nu vraag ik me af he: Als je daar zelf niet achteraan was gegaan; was het dan ook zo snel geregeld offe?quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:13 schreef Sylvana het volgende:
mn vader mag vanaf morgenochtend naar het verpleeghuis
nee, dan wassie nooit in verpleeghuis terecht gekomen, hadden ze hem gewoon thuis aan lot overgelatenquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:53 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Mooi zo! Maar nu vraag ik me af he: Als je daar zelf niet achteraan was gegaan; was het dan ook zo snel geregeld offe?
Zo niet dan is dat
Ik ben aan het werkquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:52 schreef beelz het volgende:
Mogguh Zwolle
Vertel, wat doen mensen op een ochtend?
Hmmm werk... staat me vaag iets van bij dat ik dat ook wel eens heb gedaanquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:55 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk
Naja systeem verneuken onder het mom van restore test![]()
De ABN duidelijk maken dat het bij een account voor een gezamenlijke rekening misschien wel handig is als ik ook kan internetbankieren met die rekening...quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:52 schreef beelz het volgende:
Mogguh Zwolle
vast wel johquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:59 schreef Ayaxola het volgende:
Ben nu in Amersfoort, hoop dat ik rond 5 uur nog in Zwolle kan komen![]()
Een prima excuus om een reisje rivhting Barcelona te boeken zeg ik!quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:53 schreef rudedeltadude het volgende:
morgen zwolle
ik ga zo weer aan school bezig, een werelds verslag maken over Gaudi. Eigenlijk best benieuwd naar die vent
Als je mijn oom tegenkomt, doe hem dan de groeten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:59 schreef Ayaxola het volgende:
Ben nu in Amersfoort, hoop dat ik rond 5 uur nog in Zwolle kan komen![]()
Prima dan! Doe ik! Maak jij mijn verslag?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:00 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Een prima excuus om een reisje rivhting Barcelona te boeken zeg ik!![]()
Tuuk.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:02 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Prima dan! Doe ik! Maak jij mijn verslag?
mogguhquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:52 schreef beelz het volgende:
Mogguh Zwolle
Ruilen?quote:
ja de wiki is niet slecht over gaudiquote:
nouja, dat houdt ook in dat je pas tegen een uurtje of 6 slaapt, en dan rond 11 uur weer wakker bentquote:
sneeuwen? hier nog lang niet iigquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:24 schreef sipper het volgende:
Goed bezig met afstuderen. Weddenschap
hoelaat het gaat sneeuwen met mede-afstudeerder. 12:35 voor mij 12:15 voor collega.
ik zeg dat het 12.55 wordtquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:24 schreef sipper het volgende:
Goed bezig met afstuderen. Weddenschap
hoelaat het gaat sneeuwen met mede-afstudeerder. 12:35 voor mij 12:15 voor collega.
ohw kicken!quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:46 schreef WEST het volgende:
in hasselt staat eens schip in de fik veel brandweer ging die kant op![]()
en hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:50 schreef WEST het volgende:
12:45 gaat het hier sneeuwen
ohw dan is het ook snel hier gok ik zoquote:
oke, weet ik dat, want ik ga zo richting Amersfoortquote:
Mijne ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:53 schreef beelz het volgende:
Owjah en voor de mensen die het willen weten: Ik drink nu Glenfiddich 12 jaartjes oud. Toch wel 1 van mijn favorieten van de goedkope dure whiskys.
ik morgen weer. 12:13 en nog geen sneeuwvlokquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
oke, weet ik dat, want ik ga zo richting Amersfoort
ik hoop dat het over 25 minuten gebeurtquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:13 schreef sipper het volgende:
[..]
ik morgen weer. 12:13 en nog geen sneeuwvlok![]()
ik net ook!quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:49 schreef sipper het volgende:
Ik heb een verdwaalde sneeuwvlok gesingaleerd
heel aarzelend.... maar niet wereldsquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:54 schreef Misstique het volgende:
Damn, het begint nu dus in Zwolle?
Zwak uitgedrukt. Misschien heb ik net een vliegje verwart met een sneeuwvlok.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:56 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
heel aarzelend.... maar niet werelds
zoiets heb ik nu ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:58 schreef sipper het volgende:
[..]
Zwak uitgedrukt. Misschien heb ik net een vliegje verwart met een sneeuwvlok.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:05 schreef Misstique het volgende:
Sjit, hier in Raalte begint het nu wel te sneeuwen.
Misleidend. Ik dacht, nou dan maar naar Zwolle.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:44 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
blablabla
zoals jij in het meet-topic zei: "Het is maar een geintje man!"
in dit geval dus ook
En je zit nu in de stad met die naam toch?quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:15 schreef Sylvana het volgende:
hier sneeuwt het nu wel hard, maar blijft niet liggen dus
ja, maar niet lang meer hoor, ga zo naar Amersfoort/Nijkerk en daar blijft het wel liggen heb ik gehoordquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:16 schreef beelz het volgende:
[..]
En je zit nu in de stad met die naam toch?
Ik hoop dat het hier blijft liggen... Ik moet vanavond werken en ik vind het leuk om hard door de sneeuw te fietsenquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, maar niet lang meer hoor, ga zo naar Amersfoort/Nijkerk en daar blijft het wel liggen heb ik gehoord
wat doe jij in Raalte?quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:05 schreef Misstique het volgende:
Sjit, hier in Raalte begint het nu wel te sneeuwen.
Nee ik houd alle goede dingen natuurlijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nouja, dat houdt ook in dat je pas tegen een uurtje of 6 slaapt, en dan rond 11 uur weer wakker bent
en dan mag je ook gelijk alle zorgen over mn vader van me overnemen
dat zijn er op het moment niet zoveelquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:27 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nee ik houd alle goede dingen natuurlijk
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:30 schreef beelz het volgende:
Ik hoop voor de NSb dat de treinen wel gewoon rijden vanavond... Ik word hellig als ze mijn vriendin weer in Harderwijk laten staan...
quote:Weeralarm: advies voor de avondspits
Wegens de zware sneeuwval hebben NS en ProRail besloten de dienstregeling aan te passen.
Zoals het er nu uitziet zal in de avondspits nog steeds een beperkte dienstregeling gelden. Dus met minder treinen, extra overstappen en een langere reisduur. En grote drukte. Daarom adviseren wij onze reizigers daar nu al rekening mee te houden en als het even kan vóór de avondspits te reizen. En als u vanmiddag of vanavond niet persé op stap moet, kunt u beter thuisblijven.
ProRail geeft veel extra aandacht aan het goed functioneren en sneeuwvrij houden van de wissels. NS zet extra informatiemedewerkers in op de stations en zorgt voor gladheidsbestrijding op de perrons.
Ik leg alvast een dolk en honkbalknuppel met prikkeldraad eromheen klaar...quote:
Ik ga dat tuig van de NSb pijn doen. Er woont er toevallig hier 1 in de buurt. Zo'n stomme fluitjesblazer en kaartjesknipper. Moge hij schurft in zijn oksels krijgen.quote:
zondag ook trein had weer eens 10 minuten vertraging daardoor mis je de aansluiting in amersfoort sta je daar weer een half uur te wachten met als gevolg dat je de bus mist in zwolle en nog een 45 minuten moet wachtenquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:49 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ga dat tuig van de NSb pijn doen. Er woont er toevallig hier 1 in de buurt. Zo'n stomme fluitjesblazer en kaartjesknipper. Moge hij schurft in zijn oksels krijgen.
Toen ik nog in Den Helder zat moest ik ook een keer in Amersfoort een half uur wachten omdat ik de aansluiting gemist had. Dus ik ging maar op die trap zitten en toen kwam er een vrouwelijk persoon naast me zitten en begon tegen me te praten. Ik bekeek haar en ze zag er lekker uit dus ik sprak terug. In plaats van naar Den Helder te gaan toen ben ik met haar meegegaan naar Hoornquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:51 schreef WEST het volgende:
[..]
zondag ook trein had weer eens 10 minuten vertraging daardoor mis je de aansluiting in amersfoort sta je daar weer een half uur te wachten met als gevolg dat je de bus mist in zwolle en nog een 45 minuten moet wachten![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:24 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
wat doe jij in Raalte?
Ik werk daar!
soms wel ja, maar dat geluk heb ik nooitquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:53 schreef beelz het volgende:
[..]
Toen ik nog in Den Helder zat moest ik ook een keer in Amersfoort een half uur wachten omdat ik de aansluiting gemist had. Dus ik ging maar op die trap zitten en toen kwam er een vrouwelijk persoon naast me zitten en begon tegen me te praten. Ik bekeek haar en ze zag er lekker uit dus ik sprak terug. In plaats van naar Den Helder te gaan toen ben ik met haar meegegaan naar Hoorn
Vertraging soms leuk![]()
Geen info over Zwollequote:Op donderdag 8 februari 2007 13:56 schreef WEST het volgende:
http://www.traphic.nl/trein.aspx
hier kun je zien of een treinstation veel vertraging heeft![]()
Wel goede reden om 1 van de beste bands ooit te beluisterenquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:00 schreef rudedeltadude het volgende:
hahaha... de logica beelz
daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:01 schreef beelz het volgende:
[..]
Wel goede reden om 1 van de beste bands ooit te beluisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |