De kamer of jou?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:31 schreef Sylvana het volgende:
hhmmm, dat meisje dat pas naar kamer was wezen kijken neemt hem niet, en nou was er een buitenlandse jongen vanavond en die leek het allemaal wel wat, dus denk dat die hem wel neemt
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:12 schreef Sylvana het volgende:
[..]
die kamer
Ik doe niks met huisgenoten, das 1 van mn weinige principes
neej, daar geloof ik niet inquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:17 schreef sipper het volgende:
[..]
![]()
Zelfs als het je droomprins blijkt te zijn? of geloof je daar niet (meer) in?
netjesquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
neej, daar geloof ik niet in
k ben veel te bang dat er dan toch spanningen komen enzo, verwachtingen en dan is het gewoon niet fijn meer samenwonen lijkt me, dus ik speel gewoon op safe
ook bijvoorbeeld met klasgenoten doe ik ook niet, om zelfde reden, alleen dan dat je dus nog wel hele jaar bij elkaar in klas zitquote:
Voor de rest heb je iedereen gehad?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ook bijvoorbeeld met klasgenoten doe ik ook niet, om zelfe reden, alleen dan dat je dus nog wel hele jaar bij elkaar in klas zit
jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:34 schreef sipper het volgende:
[..]
Voor de rest heb je iedereen gehad?![]()
waar haal je ze dan vandaan dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ook bijvoorbeeld met klasgenoten doe ik ook niet, om zelfde reden, alleen dan dat je dus nog wel hele jaar bij elkaar in klas zit
internetquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:38 schreef descendent1 het volgende:
[..]
waar haal je ze dan vandaan dan?![]()
Ah...quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, dat mag hierwaarom denk je dat we anders al op topic 29 zitten?
Rest klinkt als > 100quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, 1 niet, die heb ik in de kroeg ontmoet, maar rest wel
we hebben het over relaties he, daar heb ik stuk of 5 van gehad, maar die duurden nooit langer dan 3 maanden, dan kwamen ze er achter dat ze nog niet over ex heen waren, dat ze niet meer verliefd op me waren, dat ze vreemdgingen, al een vriendin hadden en dergelijkequote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
we hebben het over relaties he, daar heb ik stuk of 5 van gehad, maar die duurden nooit langer dan 3 maanden, dan kwamen ze er achter dat ze nog niet over ex heen waren, dat ze niet meer verliefd op me waren, dat ze vreemdgingen, al een vriendin hadden en dergelijke
Tja, en dat rondsletten nu is wel leuk natuurlijk, maar wat mij betreft wordt het nu ook wel es tijd voor een serieuze relatie, om me heen heeft echt iedereen vaste relatie enzo, ben zowat enige vrijgezel. Nu alweer bijna jaar lang vrijgezel, dus van mij mag het wel weer es van een relatie komen. Nou nog iemand vinden waar dat mee luktquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:51 schreef sipper het volgende:
[..]
Ik hoor het al mannen met grote ballen
Zal ooit weleens lukken, of je stelt te hoge eisenquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, en dat rondsletten nu is wel leuk natuurlijk, maar wat mij betreft wordt het nu ook wel es tijd voor een serieuze relatie, om me heen heeft echt iedereen vaste relatie enzo, ben zowat enige vrijgezel. Nu alweer bijna jaar lang vrijgezel, dus van mij mag het wel weer es van een relatie komen. Nou nog iemand vinden waar dat mee lukt
Probleem is dat de jongens die ik leuk vind mij niet leuk vinden, al een relatie hebben, alleen sex willen of homo zijn en de jongens die mij leuk vinden vind ik dan weer niet leuk
valt wel mee, maar als er geen klik is dan houdt het opquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:05 schreef sipper het volgende:
[..]
Zal ooit weleens lukken, of je stelt te hoge eisen![]()
Ik zwaai morgen wel alsk langs Nijkerk komquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
valt wel mee, maar als er geen klik is dan houdt het op
maar goed, komt vanzelf wel weer een keer
k woon niet in Nijkerk he, maar in Deventerquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:10 schreef sipper het volgende:
[..]
Ik zwaai morgen wel alsk langs Nijkerk kom
Dan zwaai ik alsk in dezelfde trein zitquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
k woon niet in Nijkerk he, maar in Deventer
maar kan best zijn dak morgen nog ff naar mn vader ga
ik neem niet stoptrein van Zwolle-Nijkerk, ga van Deventer-Amersfoort en dan met de busquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:12 schreef sipper het volgende:
[..]
Dan zwaai ik alsk in dezelfde trein zit
Dan zwaai ik nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik neem niet stoptrein van Zwolle-Nijkerk, ga van Deventer-Amersfoort en dan met de bus
Ik pas in de avond...kan ik alsnog zwaaien als ik langs nijkerk komquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ga ook via Deventer-Amersfoort dan
k denk dak trein van kwart voor 2 hiervandaan neem
dan ben ik er al weer wegquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:20 schreef sipper het volgende:
[..]
Ik pas in de avond...kan ik alsnog zwaaien als ik langs nijkerk kom
Wordt je zelf verpleegt?quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dan ben ik er al weer weg
ik moet om 5 uur weer weggaan in verpleeghuis, dus ben er van 3-5 ofzo dan
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, mn vader heeft hersenbloeding gehad en ligt nu in verpleeghuis, dus daar ff langs
kans is klein, hij had tig jaar geleden al hersenbloeding gehad waardoor hij aan linkerkant van lichaam verlamd was en nou dus ook aan rechterkant en kan niet meer praten enzo, dus kan echt niks meerquote:
Oke das erg vervelend zeg. Geen pretje om je pa zo te zienquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
kans is klein, hij had tig jaar geleden al hersenbloeding gehad waardoor hij aan linkerkant van lichaam verlamd was en nou dus ook aan rechterkant en kan niet meer praten enzo, dus kan echt niks meer
maar moet je maar ff vorige topic teruglezen ( vanaf maandagavond)
iddquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:34 schreef sipper het volgende:
[..]
Oke das erg vervelend zeg. Geen pretje om je pa zo te zien
Ik ga nu naar mn bedje. Morgen om 6:30 TUUT TUUT TUUT.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
iddvooral omdat hij pas zo jong is en dan wel in verpleeghuis zit tussen allemaal ouderen, niet eerlijk gewoon
nee maar thats life hoe hard het ook klinkt, en ondanks dat moet je elke keer genieten als je bij hem bent.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
iddvooral omdat hij pas zo jong is en dan wel in verpleeghuis zit tussen allemaal ouderen, niet eerlijk gewoon
das mooi op tijdquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:39 schreef sipper het volgende:
[..]
Ik ga nu naar mn bedje. Morgen om 6:30 TUUT TUUT TUUT.
![]()
veel succes met je sollicitatie morgen, *tsjakkaaaa*quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:41 schreef WEST het volgende:
[..]
nee maar thats life hoe hard het ook klinkt, en ondanks dat moet je elke keer genieten als je bij hem bent.
goeienavond en ook gelijk doei, ga pitten. Ik heb morgen om 9 uur een solliciatie gesprek in de marslanden. 7:18 hier vandaan![]()
merci, en jij veel sterkte hequote:Op donderdag 8 februari 2007 23:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
veel succes met je sollicitatie morgen, *tsjakkaaaa*
trusten
thnxquote:
nee schandalig hequote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
thnx
en ga es slapen jij
zijn echt veel mensen in dit topic die dat slapen maar niet beheersen
ja en sipper is er ook al zo goed inquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:24 schreef WEST het volgende:
[..]
nee schandalig he![]()
en dan gaat om 6:45 de wekker ook nog
naja zondag lag ik om 3 uur op bed en ging de wekker om 8 uur ook![]()
Tip voor jou: dit is een SC, dus dat soort gesprekken kunnen prima hier als men daar behoefte aan heeft.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 04:40 schreef beelz het volgende:
Goed... tip voor sommige mensen hier: R&P is een paar subfora verderop...
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tip voor jou: dit is een SC, dus dat soort gesprekken kunnen prima hier als men daar behoefte aan heeft.
Goeiemorgen trouwens, medezwollenaren.
Succes!quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:41 schreef WEST het volgende:
[..]
nee maar thats life hoe hard het ook klinkt, en ondanks dat moet je elke keer genieten als je bij hem bent.
goeienavond en ook gelijk doei, ga pitten. Ik heb morgen om 9 uur een solliciatie gesprek in de marslanden. 7:18 hier vandaan![]()
Ik moest zo hard rochelen dat ik bijna over mijn nek gingquote:Op vrijdag 9 februari 2007 04:40 schreef beelz het volgende:
Verder ga ik nu naar bed en hoop ik dat ik morgen zonder al te veel rochelen op kan staan.
pffff... overdag kan je misschien een plekje bij de Boni bemachtigen, maar ehm... zorg wel dat je daar op tijd weg bent, om 18.00 gaat dat hek dicht, en dan kom je er ook echt niet meer uit...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:42 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik moest zo hard rochelen dat ik bijna over mijn nek ging
Zow morgen verhuizen naar Zwollywood. Heeft iemand parkeertips, ik woon aan de lindestraat maar het is daar 1 parkeervergunning per adres
Boni is tot 8 uur open dus zeker tot 8 uur kun je daar parkerenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:59 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
pffff... overdag kan je misschien een plekje bij de Boni bemachtigen, maar ehm... zorg wel dat je daar op tijd weg bent, om 18.00 gaat dat hek dicht, en dan kom je er ook echt niet meer uit...
heb jij een beter idee dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:18 schreef Sylvana het volgende:
mja, dan moet je je auto 's avonds/'s nachts weer ergens anders zetten, das ook niet echt handig lijkt me
Ben pas rond kwart voor 7 in Amersfoort denk ikquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:27 schreef Sylvana het volgende:
ik ga naar Nijkerk, Sipper, ik ga toch vanavond pas weer weg uit Nijkerk, ga eerst bij mn ma en stiefpa eten, dus misschien dak je dan nog wel in Amo zie
tot vanavond mensen
ja, tegen die tijd ik dus ook denk ik ga na het eten weer naar Deventer danquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:32 schreef sipper het volgende:
[..]
Ben pas rond kwart voor 7 in Amersfoort denk ik
![]()
Yep kon makkelijk hierkomen, knuppel en dolk zijn weer opgeborgen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:18 schreef Sylvana het volgende:
mja, dan moet je je auto 's avonds/'s nachts weer ergens anders zetten, das ook niet echt handig lijkt me
mogguh beelz
Kon je vriendin nog naar Zwolle komen gisteravond?
Het is een lease wagentje en iedere dag 200km fietsen is niet zo goed voor mequote:
Ik heb een tijd lang elk weekend 200 kilometer gefietst... ik vond mijn benen niet gespierd genoegquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:48 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Het is een lease wagentje en iedere dag 200km fietsen is niet zo goed voor me
zo, das idd gezond jaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:58 schreef Sitethief het volgende:
Zo, ik heb heerlijk gesport, ja meisjes en jongens, Michel is gezond bezig,.
das idd wel een beetje errug veelquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:48 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Het is een lease wagentje en iedere dag 200km fietsen is niet zo goed voor me
positief, ik heb daar wel een uur gezeten. Maar vanuit het hoofdkantoor in A'dam waren ze ook al aan het zoeken. Ik heb nog wel een cursus nodig mocht ik aangenomen worden, maar daar zullen ze met randstad techniek over gaan hebben.quote:
k ben benieuwd, maar klinkt idd wel positiefquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:55 schreef WEST het volgende:
[..]
positief, ik heb daar wel een uur gezeten. Maar vanuit het hoofdkantoor in A'dam waren ze ook al aan het zoeken. Ik heb nog wel een cursus nodig mocht ik aangenomen worden, maar daar zullen ze met randstad techniek over gaan hebben.
tis verder weer afwachten volgende week.
hoiquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:59 schreef navvy het volgende:
Goedemiddag Zwolle!! Ook ik weer onder de levenden hier.
Ik moet er juist vroeg uit, man die buikspierapparaat van me wil kopen via marktplaats zou eerst vandaag komen, maar was iets tussengekomen en nou komt ie morgenochtend om 9 uur al. Naja, daarna kan ik wel mn bed weer inquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:02 schreef navvy het volgende:
Morgen het wereldrecord uitslapen verbeteren, halleluja, al weken een chronisch slaapgebrek.
idd, zou echt niks zijn als jij het ook te pakken krijgtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:08 schreef navvy het volgende:
Op het werk was de halve afdeling ziek, of ze waren al thuis of liepen brakend door de gang. Buikgriepje, die flikkers laten mij met rust!!!!!
ik zou dan hoofd van de afdeling worden.... met 1 man wil dat ook welquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
k ben benieuwd, maar klinkt idd wel positief
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:41 schreef WEST het volgende:
[..]
ik zou dan hoofd van de afdeling worden.... met 1 man wil dat ook wel![]()
lolquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:41 schreef WEST het volgende:
[..]
Mwoch ik ben ook het SAP basis team...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:41 schreef WEST het volgende:
[..]
Bier drinken en gitaar spelenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
lol
Zo, ik ben weer thuis, tis wel verdacht rustig hier,waar is iedereen
ruilen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:09 schreef PaRaR het volgende:
Slapen ...
Wij gaan binnenkort samen bier drinken en gitaar spelenquote:
Johnny Cash is een heldquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:14 schreef beelz het volgende:
[..]
Wij gaan binnenkort samen bier drinken en gitaar spelen
Heb net Walk the line gekeken. Johnny Cash is gaaf alleen jammer dat er niet zo enorm veel muziek in die film zit...
Jazekerwel, mijn favorietern zijn Boy named Sue, Man in Black, It ain't me babe en Ghost Riders in the Sky.quote:
D:DownloadsSteven Seagal - Songs From The Crystal Cavequote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:30 schreef beelz het volgende:
[..]
Jazekerwel, mijn favorietern zijn Boy named Sue, Man in Black, It ain't me babe en Ghost Riders in the Sky.
En de rest is ook erg fijn natuurlijk
Die cd is zo mooiquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:37 schreef Ps2K het volgende:
[..]
D:DownloadsSteven Seagal - Songs From The Crystal Cave![]()
Zoals ik gister al tegen je zei: "ik neem zo'n beetje alles wel aan" Dus waar moet ik heen en wat schuiftet?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:55 schreef rudedeltadude het volgende:
IK WIL NAAR HUIS!
ik wil niet meer werken.... wie lost me af?
Hij heet Bubba en wil graag z'n F-16 parkeren in jouw (te) krappe hangar. het betaald 10 euro (en je mag de zeep houden)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:00 schreef beelz het volgende:
[..]
Zoals ik gister al tegen je zei: "ik neem zo'n beetje alles wel aan" Dus waar moet ik heen en wat schuiftet?
Maakt mijn oren bloedenquote:
Is de zeep gemaakt van jodenvet?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:03 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hij heet Bubba en wil graag z'n F-16 parkeren in jouw (te) krappe hangar. het betaald 10 euro (en je mag de zeep houden)
Nog steeds geintereseerd?
Panda bottenquote:
Sowieso.. het is niet echt een moeilijke prooi om te schieten lijkt me zoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:11 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Panda botten
btw: Panda biefstuk moet toch te regelen zijn?
Schieten? Jachtmes, schedel, ff draaien, leegbloeden en snijden maarquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:57 schreef beelz het volgende:
[..]
Sowieso.. het is niet echt een moeilijke prooi om te schieten lijkt me zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |