ben inmiddels klaar... lekker aan de pils nuquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:00 schreef beelz het volgende:
[..]
Zoals ik gister al tegen je zei: "ik neem zo'n beetje alles wel aan" Dus waar moet ik heen en wat schuiftet?
maakt niet uit joh, kan hier gewoon, ik heb van de week ook genoeg gepost over mn vaderquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:16 schreef rudedeltadude het volgende:
thanks allemaal...
sorry van de R&P tekst... was echt ff down...
np we understandquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:16 schreef rudedeltadude het volgende:
thanks allemaal...
sorry van de R&P tekst... was echt ff down...
Das mijn stamkroegquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:57 schreef PaRaR het volgende:
Vanavond verjaardag in stadshagen en daarna naar de Vergane Glorie [14.gif]
Neej, van de week was jongen komen kijken en die vond het wel wat, dus wel grote kans dat die er in komt/ het al heeft genomen. Zal zo huisbaas es ff bellen om precies te wetenquote:Op zondag 11 februari 2007 01:23 schreef swollywood het volgende:
Hey Sylvana! Is die kamer bij jou nog steeds vrij? Een collega van me zoekt nog een kamer in Deventer.
dus je gaat naar West?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:33 schreef Sylvana het volgende:
Vanavond eerst ff sporten en daarna weer lekker avondje darten kijken
woensdagavond dart ik weer, dan mag je wel komen kijken hoorquote:
dan is de finale van het toernooi, dus dat ga ik dan toch echt liever kijken hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 15:17 schreef WEST het volgende:
[..]
woensdagavond dart ik weer, dan mag je wel komen kijken hoor![]()
wij ook TV erbij en kijken en gooienquote:Op maandag 12 februari 2007 15:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dan is de finale van het toernooi, dus dat ga ik dan toch echt liever kijken hoor
wat voor prjs heb je gewonnen dan?quote:Op maandag 12 februari 2007 18:28 schreef beelz het volgende:
Ik heb een prijs gewonnen net
Volgens mij voor de prijsvraag waar je de perfecte moord moest beschrijven. Altijd al geweten dat ik een serial killer mind had
Heb met de Bobby prijsvraag gewonnen, volgens mij was dat die waarin je de perfecte moord moest omschrijven en daar kon je een weekend in een hotel mee winnen en kaartjes voor film. Als ik me niet vergis.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
wat voor prjs heb je gewonnen dan?
nou feli danquote:Op maandag 12 februari 2007 19:38 schreef beelz het volgende:
Ik heb alleen kaartjes gewonnen... Ook leuk
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:13 schreef Sylvana het volgende:
mooi
je bent veel te weinig online sinds je dat project hebt, volgende project moet je echt in Deventer komen doen hoor
Nee hoor,quote:
Wij hebben gisteravond de hele avond Indian Poker gespeeld. Ook wel lachenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:03 schreef rudedeltadude het volgende:
ben met mijn grieperige kop maar eens begonnen aan een pokertoernooitje...
hehe... ik denk dat ziektekiemen geluk brengen ofzo... gaat erg lekker
jij bent toch zo anti-poker?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:05 schreef beelz het volgende:
[..]
Wij hebben gisteravond de hele avond Indian Poker gespeeld. Ook wel lachen
ik moet morgen op gemeentehuis zijn en daarvoor moest ik nog wat papieren hebben. van IB groep, ipv dat ze dat ff over de mail sturen in een pdf ofzo moet ik daarvoor naar zwollequote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:35 schreef Sylvana het volgende:
why West?
Indian poker is totaal lachen en nergens opslaand.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:22 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
jij bent toch zo anti-poker?
of is indian poker iets totaal anders???
quote:One card Guts. Each player puts the card on their forehead, seeing everybody's card but their own. Highest card wins.
This is not the game for everybody, due to its simplicity and lack of any relation to actual poker. It almost found its way into the Non-Poker Games section but it is typically played as a Guts game. Even the name of the game is politically incorrect. The game involves each player putting a card on their forehead, a la feather on the Native Indian headdress.
The dealer deals a single card to each player. At the same time, each player raises the card to their forehead, but not so they can see it. The card is placed face-out on their forehead so that each player can see everybody else's card but their own. There is a declare round, where each player calls "in" or "out" on the strength of everybody else's cards. Everybody who calls "in" throws their cards down. Whoever has the highest card collects the pot. Everybody else who called "in" matches the pot and the game continues.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:40 schreef beelz het volgende:
[..]
Indian poker is totaal lachen en nergens opslaand.
[..]
Kickboksen is wel tof, heb ik zelf ook tijdje gedaan. Wel jammer dat er zoveel lui aan doen die het doen om te kunnen knokken en niet om de goede redenen...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:52 schreef rudedeltadude het volgende:
beelz, ik weet het, t'is geen worstelen, maar is dit topic niks voor jou??
[TS] vechtgala
Aha, idd beetje jammer dat ze dat niet gewoon kunnen mailen danquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:39 schreef WEST het volgende:
[..]
ik moet morgen op gemeentehuis zijn en daarvoor moest ik nog wat papieren hebben. van IB groep, ipv dat ze dat ff over de mail sturen in een pdf ofzo moet ik daarvoor naar zwolle
en het regende ook nog dus ben nog een zeik nat toen ik op de bus stond te wachtenlaat ze eens fatsoelijke bushaltes maken daar voor die streeklijnen
Ik ook...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:42 schreef rudedeltadude het volgende:
ik wil CV!
mijn huisbaas belooft het al 2 jaar...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:59 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik ook...![]()
Staat op de planning; maar bleek erg duur vooralsnog..![]()
Project? Noemen ze dat tegenwoordig zo als je een lover hebt?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:13 schreef Sylvana het volgende:
mooi
je bent veel te weinig online sinds je dat project hebt, volgende project moet je echt in Deventer komen doen hoor
Ging over Rann he, die heeft allang een vriendinquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:13 schreef swollywood het volgende:
[..]
Project? Noemen ze dat tegenwoordig zo als je een lover hebt?![]()
Oeh lekkerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:23 schreef beelz het volgende:
Stamppot rauwe andijvie met uitgebakken spekkies en een te grote gehaktbal waar je dan weer te veel mayonaise over doet is echt een fijne pot vreten.
Kansloos shirt... Zoals de meeste shirts in de Large. "Oh zie mij grappig en origineel zijn met mijn shirt" Mensen hebben niet door dat ze achter hun rug om uitgelachen worden als ze die shirts dragen...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oeh lekker
Stomme Large, staan weer veel te veel leuke dingen in waar ik geen geld voor hebKunnen ze niet gewoon een Large maken waar wat minder leuke dingen in staan, speciaal voor mij
Stuk beter voor mn hart als ie dan komt
Deze wil ik echt hebben
[afbeelding]
en ik had vergadering en niks kunnen zienquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:01 schreef Sylvana het volgende:
origineel zijn ze niet, maar ik vind ze wel grappigen lekker boeiend wat anderen van me denken
k heb toen ik 14 was ook een hanekam gehad, dat was echt midden in mn punktijd, lachten mensen me ook om uit, boeiend, als ik er maar blij mee ben
nu weer lekker avondje darten kijken![]()
Van gerwen wordt een toppertje, jammer dat die gister van Collin Loyd verloor.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:42 schreef Sylvana het volgende:
Van Gerwen met 3-2 gewonnen van King![]()
![]()
Echt ongelofelijk hoe hij het weer flikt
En Barney met 3-0 van Mardle
En stomme Hart van Nederland baal ik ook van ja![]()
![]()
Welkom in het Zwolle topic!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:37 schreef nikkie1985 het volgende:
Hoi allemaal,
ik ben nikkie, en ken nog niet zoveel mensen in zwolle.
Idd we hebben er hard aan gewerktquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:39 schreef rudedeltadude het volgende:
hey swollywood... je neemt die fok 038 sneeuwfoto toch in mee in de OP he?
over wat?quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:45 schreef beelz het volgende:
Juh... wat die lui boven me zeiden.
Welkom.quote:
dankjequote:
Geen dankquote:
gaan we nu dan neuken of bierdrinken?quote:
Ik neuk niet met kerels... Bier drinken is altijd goed.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:49 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
gaan we nu dan neuken of bierdrinken?
ik neuk ook niet met kerels, maar ik drink wel bier...quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:51 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik neuk niet met kerels... Bier drinken is altijd goed.
Zullen we samen niet met kerels neuken en bier drinken?quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:52 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik neuk ook niet met kerels, maar ik drink wel bier...
best jongquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:53 schreef beelz het volgende:
[..]
Zullen we samen niet met kerels neuken en bier drinken?
Tofquote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:39 schreef rudedeltadude het volgende:
hey swollywood... je neemt die fok 038 sneeuwfoto toch in mee in de OP he?
Toegevoegdquote:
ik heb ook nog wel wat sterkers hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:54 schreef beelz het volgende:
[..]
Tof
Alleen ik mag nu geen bier ivm keelontsteking
Na wat stroh rum 80 voel je weinig meer van die keelontstekingquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:55 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik heb ook nog wel wat sterkers hoor
Ik ben niet Pools dus ik drink geen spiritusquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:55 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik heb ook nog wel wat sterkers hoor
Die theorie had ik laatst ook maar klopt geen zak vanquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:56 schreef swollywood het volgende:
[..]
Na wat stroh rum 80 voel je weinig meer van die keelontsteking
het was slechts een keuze uit tequila, rum, amaretto en wijn...quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:02 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ben niet Pools dus ik drink geen spiritus
pwned by alcoholquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:03 schreef beelz het volgende:
[..]
Die theorie had ik laatst ook maar klopt geen zak van
Rum is een goede piratendranque. Het is toch wel captain morgan gold label?quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:03 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
het was slechts een keuze uit tequila, rum, amaretto en wijn...
oh ja en grolsch kanon, maar das bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |