Eigenlijk ben ik heel rustig, maar vandaag heeft het tuig echt al mijn agressie opgewekt:
Mijn vader is al ruim 30 jaar leraar op een ZMOK-school (ZMOK = zeer moeilijk opvoedbare kinderen).
Mijn pa, ik zal hem ff in het kort beschrijven, het is een superkerel. Altijd rustig, nooit ergens problemen van maken, altijd de rust ergens van inzien, altijd wijze beslissingen.
Alleen mijn pa geniet echt van een avond thuis zitten (geef hem eens ongelijk. wie doet dat niet) Hij is moeilijk mee te krijgen voor een avondje uit. Hij heeft echter 2 artiesten waar hij echt van los gaat. Van Morrison en Zucchero.
Die laatste, Zucchero, speelt in mei in Heineken Music Hall. Met veel mazzel heb ik kaarten weten te krijgen! Die kaarten ga ik vanmiddag halen in Hoevelaken . Wat the fuck gebeurt me?
Ik sta vanmiddag naast mijn pa, hij geeft geld voor de kaartjes, en ik kijk.... ik kijk nog eens...
Zijn hele jukbeen is paars!
Ik van WTF? Wat is er gebeurd?
Blijkt het dat mij pa door een leerling van zijn school een ontzettende optater heeft gehad.
Ik schrok me wezenloos. Zijn hele jukbeen was paars en los daarvan is hij zich kapot geschrokken.
(Mijn pa, die de rust altijd zelve is) was echt geschrokken... echt niks voor hem. Hij zit al sinds woensdag thuis. De kerel die hem heeft geslagen is van school gestuurd.
logisch.... maar toch... ik kan het niet verkroppen dat iemand mijn vader slaat. De kerel op wie ik zo trots ben! Ik heb onwijs de neiging om op zoek te gaan naar die gast.
Ik kon me echt met heel veel moeite groot houden bij mijn pa vandaag... ik voel me echt genaaid...
Het enige wat er was, was een vechtpartij op het schoolplein... Hij sprong er tussen en een portie klappen was het gevolg. Ik voel me echt gekrenkt. Ik wil degene die het lef had om mijn pa te slaan persoonlijk ontmoeten, niet om wraak te nemen, maar alleen om uitleg te vragen.
Ik vind het zo erg dat er iemand met zijn poten aan mijn vader zit... ik kan het niet beschrijven...
zijn werk is altijd geweest dat hij mensen van de goot naar een fatsoenlijik leven hielp. hij is de meest geliefde leraar van de school. Sorry, ik kan het niet bevatten.
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:Rudedeltatoedeloe :W