ik keek net en toen had Zwolle een rood stipje, dus veel vertraging betekent datquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:58 schreef beelz het volgende:
[..]
Geen info over Zwolle
Tis het belangrijkste station van het oosten en er is gene info
wel moet je ff naar het noorden gaan staat een rood stipje veel vertragingen dusquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:58 schreef beelz het volgende:
[..]
Geen info over Zwolle
Tis het belangrijkste station van het oosten en er is gene info
gaan we samen?quote:
Hoe laat wil je gaan?quote:
straks, over een uurtje ofzoquote:
Klinkt prima, moet wel rond uur of half 6 thuis zijn want moet vroeg eten... Werken vanavond...quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:07 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
straks, over een uurtje ofzo
We doen het nu nog kalm aanquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:09 schreef sipper het volgende:
Gaat ditdeze topic(reeks) altijd zo snel?
normaal ongeveer 6 per uurquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:09 schreef sipper het volgende:
Gaat ditdeze topic(reeks) altijd zo snel?
waar wil je heen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:09 schreef beelz het volgende:
[..]
Klinkt prima, moet wel rond uur of half 6 thuis zijn want moet vroeg eten... Werken vanavond...
waar is dit??quote:
nee Deventerquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:11 schreef sipper het volgende:
[..]
Is dat in zwolle?Hier blijft het vrijwel niet liggen.
Toremolinos schijnt leuk te zijnquote:
hoeveeldewattes?????quote:
als er niet meer valt, ga ik geen foto's maken hoorquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:21 schreef beelz het volgende:
Nou dat was de sneeuw... Maakten ze zich daar nou zo druk over? Mietjes
Weeralarmquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:21 schreef beelz het volgende:
Nou dat was de sneeuw... Maakten ze zich daar nou zo druk over? Mietjes
Ik hoor net dat dat maar een voorstukje was... Het schijnt zo keihard te gaan...quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:23 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
als er niet meer valt, ga ik geen foto's maken hoor
ohw kicken!quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:28 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik hoor net dat dat maar een voorstukje was... Het schijnt zo keihard te gaan...
Ik ben mijne ook aan het ladenquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:28 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ohw kicken!
dan leg ik mijn 2e accu ook nog ff aan de lader!
waar wil je heen gaan dan?quote:
Sowieso de Sassenpoort en de Peperbus ff op de gevoelige plaat vastleggen en ook de stadsmuur aan het eind van de steenstraat.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:31 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
waar wil je heen gaan dan?
prima idee!quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:38 schreef beelz het volgende:
[..]
Sowieso de Sassenpoort en de Peperbus ff op de gevoelige plaat vastleggen en ook de stadsmuur aan het eind van de steenstraat.
om studenten tegen te houden de kroeg in te gaan denk ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:45 schreef DerBolle het volgende:
wat me opvalt is dat die weeralamen altijd op donderdag zijn.
Hehe gaaf daar heb ik een keer sex gehadquote:
dat gaat bij mij van de zomer wel gebeuren daar, staat iig hoog op verlanglijstje, k heb nog nooit buitensex gehadquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:00 schreef beelz het volgende:
[..]
Hehe gaaf daar heb ik een keer sex gehad
Conclusie: God haat donderdag.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:45 schreef DerBolle het volgende:
wat me opvalt is dat die weeralamen altijd op donderdag zijn.
Gedonderdag dus...quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Conclusie: God haat donderdag.
quote:
rond vieren bij de sassenpoort doen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:09 schreef beelz het volgende:
Hoe zit het met de fotosessie rude?
Bij het kanon bij de Sassenpoort om 4 uurquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:09 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
rond vieren bij de sassenpoort doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |