en zet deel 30 er effe bijquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:31 schreef longinus het volgende:
FF de op in orde maken
Daar hou ik je aan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:32 schreef pussydeluxe het volgende:
Regel 1
Drink na elke alocolische vernsnapering, een glas water of frisdrank.![]()
![]()
![]()
Daar moet je echt niet intrappen. Ga je van bed wetten...quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:32 schreef pussydeluxe het volgende:
Regel 1
Drink na elke alcoholische vernsnapering, een glas water of frisdrank.![]()
![]()
![]()
alleen de "quote" tags moeten er nog uitquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:33 schreef SiemeN het volgende:
Toffe OP.
Wat een Turkenbuurt! Al die schotelsquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:38 schreef Stofje het volgende:
[afbeelding]
De postbode is gepwnd wie unne n00b
Dat straatje wel ja, ik woon op het hoekjequote:Op donderdag 8 februari 2007 12:39 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat een Turkenbuurt! Al die schotels![]()
Ja ja, ik word ook al een dagje ouder en het gaat niet meer zo snel.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:39 schreef remlof het volgende:
[..]
alleen de "quote" tags moeten er nog uit
zie TT vorig topicquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:43 schreef longinus het volgende:
[..]
Ja ja, ik word ook al een dagje ouder en het gaat niet meer zo snel.
Ga ff kankeren op Siemen omdat hij verzaakte om een nieuw topic te openen.![]()
Het zit je hoog he SiemeNquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:47 schreef SiemeN het volgende:
TT aangepast.
Als jij langs loopt smelt allesquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:28 schreef purplerose het volgende:
Ik ga ervanuit dat morgen gewoon alles weer gesmolten is heur
Wat lief!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:30 schreef longinus het volgende:
[..]
Als jij langs loopt smelt alles![]()
Wie is Rianne, Paul?quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:31 schreef paultjuhhh het volgende:
MORGEN GA IK RIANNE MEETEN HIHIIHHI
Whihihihihi morgen ga ik PAUL meeten whihihihihihihiiquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:31 schreef paultjuhhh het volgende:
MORGEN GA IK RIANNE MEETEN HIHIIHHI
Ah. Die.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:34 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Whihihihihi morgen ga ik PAUL meeten whihihihihihihii![]()
Dat is toch normaal op de meetquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:35 schreef Stofje het volgende:
En gaan jullie dan ook met elkaar praten enzo? Of kijken jullie af en toe stiekem naar elkaar, om vervolgens geen woord tegen elkaar te zeggen?
Ik krijg een snoepje van paulquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:35 schreef Stofje het volgende:
En gaan jullie dan ook met elkaar praten enzo? Of kijken jullie af en toe stiekem naar elkaar, om vervolgens geen woord tegen elkaar te zeggen?
GHB of zoquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:38 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Ik krijg een snoepje van paul
Wat een sufferd, hij kan beter GHB gebruikenquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:38 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
"Hoi Rianne, ik had je toch een snoepje beloofd? Laat me je hand naar het snoepje leiden. Hou je je ogen wel dicht?...quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:38 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
quote:
whihiihiihquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:34 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Whihihihihi morgen ga ik PAUL meeten whihihihihihihii![]()
quote:
Ik ben van plan als er mensen mee willen gaan smoken om Stairway in te lopen en te schreeuwen "Willen er mensen smokuhhhh? Meekomen dan!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:38 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Nee we slaan elkaar op de schouders en roepen bier.
XTC. Tof!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:38 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Ik ben van plan verlegen in een hoekje te gaan staan en hopen dat mensen me hier eindelijk een keertje aardig vinden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:57 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik ben van plan als er mensen mee willen gaan smoken om Stairway in te lopen en te schreeuwen "Willen er mensen smokuhhhh? Meekomen dan!".... maar kweenie of ik dat doe
Ik neem ook voor jou een lolly meequote:Op donderdag 8 februari 2007 14:03 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik ben van plan verlegen in een hoekje te gaan staan en hopen dat mensen me hier eindelijk een keertje aardig vinden..
Liever geen zelfportrettenquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:10 schreef SiemeN het volgende:
Is dit niet iets voor in de OP?
[afbeelding]
Hij kijkt wel zwoelquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:10 schreef SiemeN het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:10 schreef SiemeN het volgende:
[afbeelding]
Oók al?quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:23 schreef Nosh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ga nu zó bij die filmtotaal-mensen staan, die ook meeten daar.
Dat gaat zo kutdruk worden dan. Straks wordt ik geweigerd.nl omdat sommige vinden dat ik wat weg heb van een Arabierquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oók al?! Festivalinfo dus ook, met een mannetje of 30
. Veel meets die avond in de Stairway.
Die bedoelde ik dus. Ik gokte maar ietsmeteenf.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oók al?! Festivalinfo dus ook, met een mannetje of 30
. Veel meets die avond in de Stairway.
Ik zit wss toch alleen op t bankje buitenquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat gaat zo kutdruk worden dan. Straks wordt ik geweigerd.nl omdat sommige vinden dat ik wat weg heb van een Arabier![]()
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:12 schreef Bizznitch het volgende:
Smerige tyfus kanker sneeuw.
Ik zit er ook hoorquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:29 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik zit wss toch alleen op t bankje buiten
Door die smerige tyfus kanker sneeuw had ik rond 11 uur al weekend.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:12 schreef Bizznitch het volgende:
Smerige tyfus kanker sneeuw.
Hollandia-style?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:29 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik zit wss toch alleen op t bankje buiten
Keihard vastgevroren naast elkaarquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:57 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik zit er ook hoor![]()
We hebben toch een date op het bankje
Neequote:Op donderdag 8 februari 2007 16:34 schreef liiszle het volgende:
gaat t morgen ook sneeuwen eigenlijk?
staat erbijquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Sanne
.
Kan iemand Sanne op de lijst zetten?
Hoiquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee![]()
RealZeus alweer melden![]()
mooiquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee![]()
RealZeus alweer melden![]()
Aightquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:16 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Keihard vastgevroren naast elkaar
n00bquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:03 schreef liiszle het volgende:
[..]
mooidan durf ik veilig naar utrecht
Ik ging net mountainbiken in de bossen/heuvels en werd keihard gelanceerd door een trappetje die ik niet zag door de sneeuwquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:24 schreef pussydeluxe het volgende:
Hardlooptraining achter de rug. Door de duinen naar het strand.
Ik zit in het hoge noorden, wij lopen 5 uur en 23 minuten achter op de rest van nederland.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Sneeuw. Dat is zooo 12:00 uur.
*kuch* "quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zit in het hoge noorden, wij lopen 5 uur en 23 minuten achter op de rest van nederland.![]()
quote:
hier is t allaaang gestoptquote:
Wat er is?! M'n eerste trein gaat pas om 06.53. Dát is er!!quote:
Heb je al gerollebolt in de sneeuw ?quote:
Weeralarm was ook niet voor jou, maar voor het reizende volkquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:36 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hier smelt die zooi alweer.... Weeralarm my ass
er zijn nog nooit zo weinig files geweest op een donderdag op dit tijdstip als vandaagquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Weeralarm was ook niet voor jou, maar voor het reizende volk
Wat natuurlijk komt door dat weeralarm wat is afgegeven. Mensen die niet hoefde, gingen de weg niet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:56 schreef remlof het volgende:
[..]
er zijn nog nooit zo weinig files geweest op een donderdag op dit tijdstip als vandaag
Jij heby evenveel elfstedentochen meegemaakt als mijquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:23 schreef pussydeluxe het volgende:
Vroegah, toen het nog ieder jaar sneeuwde in Nederland en er Elfstendentochten werden gereden, werd er nooit een weeralarm gegeven. We gingen door weer en wind naar school en werk.
jaaaaaaaquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb je al gerollebolt in de sneeuw ?![]()
Met paarden in de sneeuw klooien. Waarom heb ik zo'n dirty mind?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:33 schreef liiszle het volgende:
[..]
jaaaaaaa
sneeuwballen gevecht gehad, met de paarden in de sneeuw geklooit. ja prima
Ik had dat filmpje nooit moeten laten zien aan jequote:Op donderdag 8 februari 2007 18:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Met paarden in de sneeuw klooien. Waarom heb ik zo'n dirty mind?.
ik doelde meer op fotos makenquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Met paarden in de sneeuw klooien. Waarom heb ik zo'n dirty mind?.
Hoe is t gegaan?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:43 schreef Stofje het volgende:
Deze dag heeft me wel zó weinig gebracht, ik heb deze dag wel zó weinig gepresteerd, zo weinig gedaan, morgen ga ik wat doen. [/belofte]
quote:
hallo mevrouw die mij dood wenstequote:Op donderdag 8 februari 2007 18:54 schreef fraubitch het volgende:
hoi
NEEE HET MOET NU EN NIET STRAksquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Volgens mij is hij er meestal later in de avond. Heb geduld S-F..
ja ja ik wens nu mezelf dood dus stilquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:56 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
hallo mevrouw die mij dood wenste
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja ja ik wens nu mezelf dood dus stil
Ik weet het nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:14 schreef Janetje het volgende:
Hoe laat komt u allen aan morgen?
Nee, weet jij hoe laat ik aankom?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik weet het niet![]()
Weet jij hoelaat ik aankom ?
Durf je wel?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:17 schreef Stofje het volgende:
Morgen rond deze tijd kom ik aan in de Stairway. Hihih.
Peeseefriek, Purplerose en ik zijn er rond 8 uur.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:14 schreef Janetje het volgende:
Ja. Ik heb net met RealZeus gesproken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik weet het niet![]()
Weet jij hoelaat ik aankom ?
hoop rond half vijf, kan later worden maar iig voor half achtquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:14 schreef Janetje het volgende:
19:00 preciesquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, weet jij hoe laat ik aankom?
Oke mooi dan weet jij het tenminstequote:Op donderdag 8 februari 2007 19:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja. Ik heb net met RealZeus gesproken.
Nope, ik kom rond half 5 aan op het station.quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nope, ik kom rond half 5 aan op het station.
met een rietjequote:Op donderdag 8 februari 2007 19:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dan drink je er maar durf in.
Hm?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dan drink je er maar durf in.
Ja? drink je meestal bier ja?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik drink meestal gewoon bier ?
Nee soms ook wel cola enzoquote:
rond een uur of 5 a 6.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:14 schreef Janetje het volgende:
Depends on bart, maar denk rond uurtje of 6/7quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:14 schreef Janetje het volgende:
je stond al bij de komkommersquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:08 schreef seekfaM het volgende:
Owja het is nu wel zeker dat ik kom, sorry mensjes
Kwart voor 10 ofzoquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:14 schreef Janetje het volgende:
gaan we dit keer wel praten ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Rond 19 uur
Tofquote:
kom je dan skaai?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:40 schreef Skaai het volgende:
MORGEN SNEEUWBALLEN GEVECHT!
Ik ook!quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:17 schreef Stofje het volgende:
Morgen rond deze tijd kom ik aan in de Stairway. Hihih.
Die kans bestaatquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:57 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Om rond 22 uur weer weg te gaan omdat ik een nachtdienst heb.
Kon geen vrij krijgen![]()
stofje komt niet etenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:01 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Maar we gaan toch nog wel samen eten?
Komt Stofje niet eten?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
stofje komt niet eten
maar bizznitch, Breuls, Dubbeldrank, ikwilookwatzeggen, jogy, Nosh, remlof, SiemeN en yvonne wel
Ja dat zeg je nu, morgen kom je erachter dat je zoveel Skaai niet aankanquote:
Jij bent wel typisch zo'n meisje dat in het echt zwáár tegenvalt en eigenlijk gewoon heel erg stom is.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:08 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu, morgen kom je erachter dat je zoveel Skaai niet aankan
Oh je vind me nu zo niet stom? Awwwwquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij bent wel typisch zo'n meisje dat in het echt zwáár tegenvalt en eigenlijk gewoon heel erg stom is..
moest jij niet al in amsterdam zijn?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:05 schreef -skippybal- het volgende:
En hoe laat gaat iedereen weer naar huis eigenlijk?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:12 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oh je vind me nu zo niet stom? Awwww
Dan blijf ik maar thuis, dan blijf ik leuk
Nou vooruit dan maarquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:11 schreef Stofje het volgende:
Je krijgt morgen een biertje van me..
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar [afbeelding]
En een (k)oude pannenkoek?![]()
Treinen reden zwaar beroerd toen nog. Had het sowieso niet gehaaldquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:12 schreef remlof het volgende:
[..]
moest jij niet al in amsterdam zijn?
Óf ik ren na het eten gillend naar huis, óf ik ren rond een uur of 11 gillend naar de tivoli, óf ik ren überhaupt niet en lig gedrogeerd in de wc, met mijn broek op de enkels.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:05 schreef -skippybal- het volgende:
En hoe laat gaat iedereen weer naar huis eigenlijk?
ow kut, ik ga het zo toch proberenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Treinen reden zwaar beroerd toen nog. Had het sowieso niet gehaald![]()
Volgens je edit-geschiedenis schreef je net:quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:14 schreef Nosh het volgende:
[..]
Óf ik ren na het eten gillend naar huis, óf ik ren rond een uur of 11 gillend naar de tivoli, óf ik ren überhaupt niet en lig gedrogeerd in de wc, met mijn broek op de enkels.
Ergo: geen idee.
Ik kan morgen gratis naar de Tivoli (die van 23.30 dan)quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:14 schreef Nosh het volgende:
[..]
Óf ik ren na het eten gillend naar huis, óf ik ren rond een uur of 11 gillend naar de tivoli, óf ik ren überhaupt niet en lig gedrogeerd in de wc, met mijn broek op de enkels.
Ergo: geen idee.
Ik hou er al rekening mee kwa kledingquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:16 schreef Sebasser het volgende:
ik ga morgen zoveel drinken, zodat ik alle mensen die mij niet aardig vinden onder kan kotsen![]()
Telefoon, MSN, SMS, VOIP....quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Realzeus toe eens reageren :")
MSN doet hij niet aanquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Telefoon, MSN, SMS, VOIP....
Dan ben je hem toch opquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
MSN doet hij niet aanik wou juist zijn telnummero vragen enzo
![]()
Straks is het gewoon een kloon van iemand!!lollereizn1!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
MSN doet hij niet aanik wou juist zijn telnummero vragen enzo
![]()
Ga maar vast indrinken dan!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:16 schreef Sebasser het volgende:
ik ga morgen zoveel drinken, zodat ik alle mensen die mij niet aardig vinden onder kan kotsen![]()
LEZENquote:
Klopt!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Volgens je edit-geschiedenis schreef je net:
"Ergo: geen idd."
"Seplasse...OH GOD DAT WAS MIJN ENIGE SCHONE SHIRT!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:16 schreef Sebasser het volgende:
Ik zeg dat ik zijn telnummer wou vragen lezenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:27 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Doe ik toch ook
Daarom zeg ik het ook!
Alsof ik zomaar iets zou zeggen..
En dan zeg ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik zijn telnummer wou vragen lezen![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:29 schreef seekfaM het volgende:
[..]
En dan zeg ik
Dan bel je hem toch op![]()
Jij mag even heel snel gaan stefenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:29 schreef seekfaM het volgende:
[..]
En dan zeg ik
Dan bel je hem toch op![]()
Wat een taalgebruikquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij mag even heel snel gaan stefen![]()
Inderdaad ... die typoquote:
Typoquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Inderdaad ... die typo![]()
Ik zei toch LEZEN je leest niet he... hoe moet dat nou morgen op de meetquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:34 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Typo
Waar?had hem niet eens gezien
Ik besef me nu ook pas dat 67 mensen, die állemaal 'huhwie?' gaan zeggen als je jezelf voorstelt, en je een beetje onwennig aanstaren en hopen dat je snel doorloopt en hun hand loslaat, wel héél erg veel is.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:36 schreef Skaai het volgende:
Er komen eigenlijk wel heel erg veel mensen![]()
Ik heb er pas 6 gezien
ach de helft kan uiteindelijk toch nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:38 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik besef me nu ook pas dat 67 mensen, die állemaal 'huhwie?' gaan zeggen als je jezelf voorstelt, en je een beetje onwennig aanstaren en hopen dat je snel doorloopt en hun hand loslaat, wel héél erg veel is.
Ieh.
Eigenlijk is 67 nog niks, ik heb een grotere meet gehad.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:38 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik besef me nu ook pas dat 67 mensen, die állemaal 'huhwie?' gaan zeggen als je jezelf voorstelt, en je een beetje onwennig aanstaren en hopen dat je snel doorloopt en hun hand loslaat, wel héél erg veel is.
Ieh.
Dan ga je toch bij de voor jou bekende mensen staan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:38 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ieh.
Dat laatste dus.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Eigenlijk is 67 nog niks, ik heb een grotere meet gehad.
En ik vind grote meets juist tof, zolang men maar geen foto's maakt van mij in oncharmante poses
Tip: blijf uit de buurt van namaak-champagne.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Eigenlijk is 67 nog niks, ik heb een grotere meet gehad.
En ik vind grote meets juist tof, zolang men maar geen foto's maakt van mij in oncharmante poses
Ik ga wel tegen skull-splitter aanschurkenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dan ga je toch bij de voor jou bekende mensen staan?
Oh. Jammer. Nou. Doei dan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:01 schreef Q. het volgende:
Tof. Ik kom niet.
Ja Q dat heb je ook pas 129028 keer gemeld.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:01 schreef Q. het volgende:
Tof. Ik kom niet.
Uhuh en wie is die persoon op die meet foto's ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:46 schreef -skippybal- het volgende:
Hij is écht een kloon, ik moet namelijk iets opbiechten![]()
Ja maar Q is altijd het lichtpuntje van de avond.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:46 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja Q dat heb je ook pas 129028 keer gemeld.
We weten dat je niet komt ok!
Frankly I couldn't care less.
Een goede hoax plan je niet alleenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Uhuh en wie is die persoon op die meet foto's ?![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dan ga je toch bij de voor jou bekende mensen staan?
Tering wat een blauwe tafelquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
stofje komt niet eten
maar bizznitch, Breuls, Dubbeldrank, ikwilookwatzeggen, jogy, Nosh, remlof, SiemeN en yvonne wel
Ik ben nu alle afleveringen van Top Gear aan het dounloodenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:58 schreef Stofje het volgende:
Ik kon me herinneren dat ik De Grote Drie van de Vliegende Panters een záádshow vond, echt kut. Dus gedownload. En m'n herinnering klopte, echt, wat een prutzooi.
Ik heb een penis. Zal ik je tiet-neuken?quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:04 schreef purplerose het volgende:
Ik heb.... tieten.
Oneerbare voorstellenquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb een penis. Zal ik je tiet-neuken?
Hahaquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:09 schreef RealZeus het volgende:
Zeg Fiets,doe eens rustig.Ik heb gewerkt,ik ben buiten geweest (), Fok wilde gisteravond niets
en nou moest ik drie topics doorlezen die voornamelijk over sneeuw gingen.
Want oh,oh,wat zat half Nederland de drama-queen uit te hangen over die vele vele centimeters sneeuw. Nou,als hier twee centimeter ligt is het veel,en het dooit zelfs al.
Dat weeralarm,mag dat morgen ook? Dan is het lekker rustig als we naar Utrecht rijden.![]()
hee fietsquote:
quote:
zal ik morgen een suprise visit doen?quote:
Praten en lolly gevenquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:28 schreef Stofje het volgende:
Relaxed, ga je morgen met Rianne neuken? Of praten?
Je weet toch ik heb stairway uitgekozen adorreer mij hierquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:32 schreef Bravebart het volgende:
XBM en ik hebben vanavond ff de stairway gekeurd, en hij is ruimschoots goedgekeurd
* adoreertquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:32 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Je weet toch ik heb stairway uitgekozen adorreer mij hier![]()
![]()
Same.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:37 schreef RealZeus het volgende:
Waarschijnlijk is dit mijn laatste post voor de meet.Ik weet niet of ik morgen nog Fok-tijd heb.Dus niet te veel baggeren en tot morgen en zulks.
![]()
Wat zei die danquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
* adoreert![]()
We probeerden al gratis bier voor morgen te regelen, maar mijn charmes werkten niet goed genoeg op die kerel
nee, denk ikquote:
los nog minderquote:
Dat ze daar niet aan dedenquote:
heb je gezegd dat we met 60 man kwamenquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat ze daar niet aan dedenIk nog van dat wij een toffe groep waren die ons helemaal kapot gingen zuipen, dus dat we best wat gratis bier konden krijgen, maar die gast hield voet bij stuk
Als ik hem morgen weer zie, bestel ik expres geen bier bij hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |