quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:03 schreef liiszle het volgende:
[..]
mooidan durf ik veilig naar utrecht
Ik ging net mountainbiken in de bossen/heuvels en werd keihard gelanceerd door een trappetje die ik niet zag door de sneeuwquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:24 schreef pussydeluxe het volgende:
Hardlooptraining achter de rug. Door de duinen naar het strand.
Ik zit in het hoge noorden, wij lopen 5 uur en 23 minuten achter op de rest van nederland.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Sneeuw. Dat is zooo 12:00 uur.
*kuch* "quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zit in het hoge noorden, wij lopen 5 uur en 23 minuten achter op de rest van nederland.![]()
quote:
hier is t allaaang gestoptquote:
Wat er is?! M'n eerste trein gaat pas om 06.53. Dát is er!!quote:
Heb je al gerollebolt in de sneeuw ?quote:
Weeralarm was ook niet voor jou, maar voor het reizende volkquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:36 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hier smelt die zooi alweer.... Weeralarm my ass
er zijn nog nooit zo weinig files geweest op een donderdag op dit tijdstip als vandaagquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Weeralarm was ook niet voor jou, maar voor het reizende volk
Wat natuurlijk komt door dat weeralarm wat is afgegeven. Mensen die niet hoefde, gingen de weg niet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:56 schreef remlof het volgende:
[..]
er zijn nog nooit zo weinig files geweest op een donderdag op dit tijdstip als vandaag
Jij heby evenveel elfstedentochen meegemaakt als mijquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:23 schreef pussydeluxe het volgende:
Vroegah, toen het nog ieder jaar sneeuwde in Nederland en er Elfstendentochten werden gereden, werd er nooit een weeralarm gegeven. We gingen door weer en wind naar school en werk.
jaaaaaaaquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb je al gerollebolt in de sneeuw ?![]()
Met paarden in de sneeuw klooien. Waarom heb ik zo'n dirty mind?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:33 schreef liiszle het volgende:
[..]
jaaaaaaa
sneeuwballen gevecht gehad, met de paarden in de sneeuw geklooit. ja prima
Ik had dat filmpje nooit moeten laten zien aan jequote:Op donderdag 8 februari 2007 18:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Met paarden in de sneeuw klooien. Waarom heb ik zo'n dirty mind?.
ik doelde meer op fotos makenquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Met paarden in de sneeuw klooien. Waarom heb ik zo'n dirty mind?.
Hoe is t gegaan?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:43 schreef Stofje het volgende:
Deze dag heeft me wel zó weinig gebracht, ik heb deze dag wel zó weinig gepresteerd, zo weinig gedaan, morgen ga ik wat doen. [/belofte]
quote:
hallo mevrouw die mij dood wenstequote:Op donderdag 8 februari 2007 18:54 schreef fraubitch het volgende:
hoi
NEEE HET MOET NU EN NIET STRAksquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Volgens mij is hij er meestal later in de avond. Heb geduld S-F..
ja ja ik wens nu mezelf dood dus stilquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:56 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
hallo mevrouw die mij dood wenste
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja ja ik wens nu mezelf dood dus stil
Ik weet het nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:14 schreef Janetje het volgende:
Hoe laat komt u allen aan morgen?
Nee, weet jij hoe laat ik aankom?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik weet het niet![]()
Weet jij hoelaat ik aankom ?
Durf je wel?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:17 schreef Stofje het volgende:
Morgen rond deze tijd kom ik aan in de Stairway. Hihih.
Peeseefriek, Purplerose en ik zijn er rond 8 uur.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:14 schreef Janetje het volgende:
Hoe laat komt u allen aan morgen?
Ja. Ik heb net met RealZeus gesproken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik weet het niet![]()
Weet jij hoelaat ik aankom ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |