Dat is toch normaal op de meetquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:35 schreef Stofje het volgende:
En gaan jullie dan ook met elkaar praten enzo? Of kijken jullie af en toe stiekem naar elkaar, om vervolgens geen woord tegen elkaar te zeggen?
Ik krijg een snoepje van paulquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:35 schreef Stofje het volgende:
En gaan jullie dan ook met elkaar praten enzo? Of kijken jullie af en toe stiekem naar elkaar, om vervolgens geen woord tegen elkaar te zeggen?
GHB of zoquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:38 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Ik krijg een snoepje van paul
Wat een sufferd, hij kan beter GHB gebruikenquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:38 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
"Hoi Rianne, ik had je toch een snoepje beloofd? Laat me je hand naar het snoepje leiden. Hou je je ogen wel dicht?...quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:38 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
quote:
whihiihiihquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:34 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Whihihihihi morgen ga ik PAUL meeten whihihihihihihii![]()
quote:
Ik ben van plan als er mensen mee willen gaan smoken om Stairway in te lopen en te schreeuwen "Willen er mensen smokuhhhh? Meekomen dan!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:38 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Nee we slaan elkaar op de schouders en roepen bier.
XTC. Tof!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:38 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Ik ben van plan verlegen in een hoekje te gaan staan en hopen dat mensen me hier eindelijk een keertje aardig vinden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:57 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik ben van plan als er mensen mee willen gaan smoken om Stairway in te lopen en te schreeuwen "Willen er mensen smokuhhhh? Meekomen dan!".... maar kweenie of ik dat doe
Ik neem ook voor jou een lolly meequote:Op donderdag 8 februari 2007 14:03 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik ben van plan verlegen in een hoekje te gaan staan en hopen dat mensen me hier eindelijk een keertje aardig vinden..
Liever geen zelfportrettenquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:10 schreef SiemeN het volgende:
Is dit niet iets voor in de OP?
[afbeelding]
Hij kijkt wel zwoelquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:10 schreef SiemeN het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:10 schreef SiemeN het volgende:
[afbeelding]
Oók al?quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:23 schreef Nosh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ga nu zó bij die filmtotaal-mensen staan, die ook meeten daar.
Dat gaat zo kutdruk worden dan. Straks wordt ik geweigerd.nl omdat sommige vinden dat ik wat weg heb van een Arabierquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oók al?! Festivalinfo dus ook, met een mannetje of 30
. Veel meets die avond in de Stairway.
Die bedoelde ik dus. Ik gokte maar ietsmeteenf.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oók al?! Festivalinfo dus ook, met een mannetje of 30
. Veel meets die avond in de Stairway.
Ik zit wss toch alleen op t bankje buitenquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat gaat zo kutdruk worden dan. Straks wordt ik geweigerd.nl omdat sommige vinden dat ik wat weg heb van een Arabier![]()
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:12 schreef Bizznitch het volgende:
Smerige tyfus kanker sneeuw.
Ik zit er ook hoorquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:29 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik zit wss toch alleen op t bankje buiten
Door die smerige tyfus kanker sneeuw had ik rond 11 uur al weekend.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:12 schreef Bizznitch het volgende:
Smerige tyfus kanker sneeuw.
Hollandia-style?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:29 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik zit wss toch alleen op t bankje buiten
Keihard vastgevroren naast elkaarquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:57 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik zit er ook hoor![]()
We hebben toch een date op het bankje
Neequote:Op donderdag 8 februari 2007 16:34 schreef liiszle het volgende:
gaat t morgen ook sneeuwen eigenlijk?
staat erbijquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Sanne
.
Kan iemand Sanne op de lijst zetten?
Hoiquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee![]()
RealZeus alweer melden![]()
mooiquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee![]()
RealZeus alweer melden![]()
Aightquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:16 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Keihard vastgevroren naast elkaar
n00bquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |