Uhuh en wie is die persoon op die meet foto's ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:46 schreef -skippybal- het volgende:
Hij is écht een kloon, ik moet namelijk iets opbiechten![]()
Ja maar Q is altijd het lichtpuntje van de avond.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:46 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja Q dat heb je ook pas 129028 keer gemeld.
We weten dat je niet komt ok!
Frankly I couldn't care less.
Een goede hoax plan je niet alleenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Uhuh en wie is die persoon op die meet foto's ?![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dan ga je toch bij de voor jou bekende mensen staan?
Tering wat een blauwe tafelquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
stofje komt niet eten
maar bizznitch, Breuls, Dubbeldrank, ikwilookwatzeggen, jogy, Nosh, remlof, SiemeN en yvonne wel
Ik ben nu alle afleveringen van Top Gear aan het dounloodenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:58 schreef Stofje het volgende:
Ik kon me herinneren dat ik De Grote Drie van de Vliegende Panters een záádshow vond, echt kut. Dus gedownload. En m'n herinnering klopte, echt, wat een prutzooi.
Ik heb een penis. Zal ik je tiet-neuken?quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:04 schreef purplerose het volgende:
Ik heb.... tieten.
Oneerbare voorstellenquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb een penis. Zal ik je tiet-neuken?
Hahaquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:09 schreef RealZeus het volgende:
Zeg Fiets,doe eens rustig.Ik heb gewerkt,ik ben buiten geweest (), Fok wilde gisteravond niets
en nou moest ik drie topics doorlezen die voornamelijk over sneeuw gingen.
Want oh,oh,wat zat half Nederland de drama-queen uit te hangen over die vele vele centimeters sneeuw. Nou,als hier twee centimeter ligt is het veel,en het dooit zelfs al.
Dat weeralarm,mag dat morgen ook? Dan is het lekker rustig als we naar Utrecht rijden.![]()
hee fietsquote:
quote:
zal ik morgen een suprise visit doen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |