Ik zeg dat ik zijn telnummer wou vragen lezenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:27 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Doe ik toch ook
Daarom zeg ik het ook!
Alsof ik zomaar iets zou zeggen..
En dan zeg ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik zijn telnummer wou vragen lezen![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:29 schreef seekfaM het volgende:
[..]
En dan zeg ik
Dan bel je hem toch op![]()
Jij mag even heel snel gaan stefenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:29 schreef seekfaM het volgende:
[..]
En dan zeg ik
Dan bel je hem toch op![]()
Wat een taalgebruikquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij mag even heel snel gaan stefen![]()
Inderdaad ... die typoquote:
Typoquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Inderdaad ... die typo![]()
Ik zei toch LEZEN je leest niet he... hoe moet dat nou morgen op de meetquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:34 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Typo
Waar?had hem niet eens gezien
Ik besef me nu ook pas dat 67 mensen, die állemaal 'huhwie?' gaan zeggen als je jezelf voorstelt, en je een beetje onwennig aanstaren en hopen dat je snel doorloopt en hun hand loslaat, wel héél erg veel is.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:36 schreef Skaai het volgende:
Er komen eigenlijk wel heel erg veel mensen![]()
Ik heb er pas 6 gezien
ach de helft kan uiteindelijk toch nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:38 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik besef me nu ook pas dat 67 mensen, die állemaal 'huhwie?' gaan zeggen als je jezelf voorstelt, en je een beetje onwennig aanstaren en hopen dat je snel doorloopt en hun hand loslaat, wel héél erg veel is.
Ieh.
Eigenlijk is 67 nog niks, ik heb een grotere meet gehad.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:38 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik besef me nu ook pas dat 67 mensen, die állemaal 'huhwie?' gaan zeggen als je jezelf voorstelt, en je een beetje onwennig aanstaren en hopen dat je snel doorloopt en hun hand loslaat, wel héél erg veel is.
Ieh.
Dan ga je toch bij de voor jou bekende mensen staan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:38 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ieh.
Dat laatste dus.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Eigenlijk is 67 nog niks, ik heb een grotere meet gehad.
En ik vind grote meets juist tof, zolang men maar geen foto's maakt van mij in oncharmante poses
Tip: blijf uit de buurt van namaak-champagne.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Eigenlijk is 67 nog niks, ik heb een grotere meet gehad.
En ik vind grote meets juist tof, zolang men maar geen foto's maakt van mij in oncharmante poses
Ik ga wel tegen skull-splitter aanschurkenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dan ga je toch bij de voor jou bekende mensen staan?
Oh. Jammer. Nou. Doei dan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:01 schreef Q. het volgende:
Tof. Ik kom niet.
Ja Q dat heb je ook pas 129028 keer gemeld.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:01 schreef Q. het volgende:
Tof. Ik kom niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |