Oh je vind me nu zo niet stom? Awwwwquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij bent wel typisch zo'n meisje dat in het echt zwáár tegenvalt en eigenlijk gewoon heel erg stom is..
moest jij niet al in amsterdam zijn?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:05 schreef -skippybal- het volgende:
En hoe laat gaat iedereen weer naar huis eigenlijk?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:12 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oh je vind me nu zo niet stom? Awwww
Dan blijf ik maar thuis, dan blijf ik leuk
Nou vooruit dan maarquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:11 schreef Stofje het volgende:
Je krijgt morgen een biertje van me..

quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar [afbeelding]
En een (k)oude pannenkoek?![]()
Treinen reden zwaar beroerd toen nog. Had het sowieso niet gehaaldquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:12 schreef remlof het volgende:
[..]
moest jij niet al in amsterdam zijn?
Óf ik ren na het eten gillend naar huis, óf ik ren rond een uur of 11 gillend naar de tivoli, óf ik ren überhaupt niet en lig gedrogeerd in de wc, met mijn broek op de enkels.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:05 schreef -skippybal- het volgende:
En hoe laat gaat iedereen weer naar huis eigenlijk?
ow kut, ik ga het zo toch proberenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Treinen reden zwaar beroerd toen nog. Had het sowieso niet gehaald![]()
Volgens je edit-geschiedenis schreef je net:quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:14 schreef Nosh het volgende:
[..]
Óf ik ren na het eten gillend naar huis, óf ik ren rond een uur of 11 gillend naar de tivoli, óf ik ren überhaupt niet en lig gedrogeerd in de wc, met mijn broek op de enkels.
Ergo: geen idee.
Ik kan morgen gratis naar de Tivoli (die van 23.30 dan)quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:14 schreef Nosh het volgende:
[..]
Óf ik ren na het eten gillend naar huis, óf ik ren rond een uur of 11 gillend naar de tivoli, óf ik ren überhaupt niet en lig gedrogeerd in de wc, met mijn broek op de enkels.
Ergo: geen idee.
Ik hou er al rekening mee kwa kledingquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:16 schreef Sebasser het volgende:
ik ga morgen zoveel drinken, zodat ik alle mensen die mij niet aardig vinden onder kan kotsen![]()
Telefoon, MSN, SMS, VOIP....quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Realzeus toe eens reageren :")
MSN doet hij niet aanquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Telefoon, MSN, SMS, VOIP....
Dan ben je hem toch opquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
MSN doet hij niet aanik wou juist zijn telnummero vragen enzo
![]()
Straks is het gewoon een kloon van iemand!!lollereizn1!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
MSN doet hij niet aanik wou juist zijn telnummero vragen enzo
![]()
Ga maar vast indrinken dan!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:16 schreef Sebasser het volgende:
ik ga morgen zoveel drinken, zodat ik alle mensen die mij niet aardig vinden onder kan kotsen![]()
LEZENquote:
Klopt!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Volgens je edit-geschiedenis schreef je net:
"Ergo: geen idd."
"Seplasse...OH GOD DAT WAS MIJN ENIGE SCHONE SHIRT!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:16 schreef Sebasser het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |