quote:ZWARE SNEEUW: GROTE OVERLAST
Om 09.00 uur gaat het van het zuidwesten uit sneeuwen. Om 12.00 ligt de voorste begrenzing van de sneeuw op de lijn Haarlem-Enschede. Vanmiddag breidt de sneeuw zich verder naar het noorden uit. Er valt gemiddeld 5-10 cm.
donderdag 08 februari 2007 07.52 uur
Tja we zijn hier geen sneeuw gewent hè. 3 vlokken sneeuw en het is meteen paniekquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:55 schreef Cheiron het volgende:
Weeralarm... 10 centimeter sneeuw... dat strookt toch niet?
Sneeuw 2007-Vertel hier of er al sneeuw bij je ligt+foto'squote:Op donderdag 8 februari 2007 10:58 schreef Grimm het volgende:
iemand al foto's?
Weet niet waar jij zit in Arnhem maar in Arnhem Zuid begint het net zo'n 5 minuten te sneeuwenquote:
Ja in de vorige 2 topics staan er al een zooi.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:58 schreef Grimm het volgende:
iemand al foto's?
geen idee, ik lees hier alleen mee en lees dat er meer zou moeten komen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:38 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Heb je het over die losse buien die achter het gebied aankomen toevallig?!
Haarlem ook nog niks inderdaad, terwijl ze in de verkeersinformatie (ANWB) zeggen dat ten zuiden van de lijn Haarlem-Apeldoorn-Enschede het plaatselijk glad is door sneeuw.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:03 schreef BobRooney het volgende:
Hoofddorp heeft nog geen vlokje gezien. Beetje bewolkt, meer niet.
Waar in Haarlem zit je ongeveer? Zit zelf in schalkwijk richting amsterdam te kijken of er wat aan komt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:03 schreef Wireless het volgende:
EINDELIJK SNEEUW!![]()
Zit gespannen te wachten op de eerste vlokken hier in Haarlem.
Foto van kwartier geledenquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:58 schreef Grimm het volgende:
iemand al foto's?
Ik stond net even buiten op het dakterras en zag toch al een paar inimie vlokjes.quote:
20 meter van het station...quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:05 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Waar in Haarlem zit je ongeveer? Zit zelf in schalkwijk richting amsterdam te kijken of er wat aan komt.
Hmpf...quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen idee, ik lees hier alleen mee en lees dat er meer zou moeten komen.
Ik zit in Haarlem in het noordoosten van Schalkwijk en zie ook nog niks.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:05 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Waar in Haarlem zit je ongeveer? Zit zelf in schalkwijk richting amsterdam te kijken of er wat aan komt.
Zit 5 hoog en zie alleen maar een wit/grijs wolkendek.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zit in Haarlem in het noordoosten van Schalkwijk en zie ook nog niks.
Je moet nog een uur wachten volgens het KNMI. *ongeduldig meewacht in Haarlem*quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:03 schreef Wireless het volgende:
EINDELIJK SNEEUW!![]()
Zit gespannen te wachten op de eerste vlokken hier in Haarlem.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:10 schreef seeya_40 het volgende:
Leeuwarden ook nog steeds droog. Hopelijk komt er veel sneeuw en blijft het lang liggen.
Weeralarm my ass. Waarom begint de knmi meteen te flippen als er ook maar iets wat 'extremer' is dan normaal? Kom op, het is geen lava!!
hou me op de hoogte: ik moet zo nog van apeldoorn naar hilversumquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:08 schreef LangeTabbetje het volgende:
In HIlversum nog helemaal niks
spijkerkwartier, maar ik zie het beginnen te dwarrelen iddquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:02 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Weet niet waar jij zit in Arnhem maar in Arnhem Zuid begint het net zo'n 5 minuten te sneeuwen
Die is meestal roze toch?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:09 schreef Atwork het volgende:
Niks in a'dam z-o........ ligt wel wat wit op de grond maar dat is zout
Dat gaat ook nog wel een uurtje (of 2?) durenquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:11 schreef Logician het volgende:
nog steeds niets in enschede
Als het mee valt valt het tegenquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:12 schreef addie het volgende:
ik heb zo'n gevoel dat het gigantisch tegen gaat vallen
quote:Minder vluchten Schiphol vanwege sneeuw
SCHIPHOL - Op luchthaven Schiphol kunnen donderdag vanaf half elf maximaal dertig toestellen per uur landen. Normaal zijn dat er zestig tot zeventig per uur.
In verband met de sneeuwval zijn tot een uur of vier donderdagmiddag slechts één start- en een landingsbaan beschikbaar. Dat meldde een woordvoerster van de Luchtverkeersleiding Nederland donderdag.
Ja, het valt tegen hequote:Op donderdag 8 februari 2007 11:15 schreef Coelho het volgende:
Ede meldt miezersneeuw
Inderdaad, en dan is er gewoon een weeralarm afgegevenquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:15 schreef Crazy-M het volgende:
Den Bosch meldt bijna droog. ligt denk ik nog geen centimeter :x
ah jij zit ook in Z-O! hallo buurman/vrouwquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:09 schreef Atwork het volgende:
Niks in a'dam z-o........ ligt wel wat wit op de grond maar dat is zout
valt dus ook nog tegen in tilburg.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:16 schreef NoSigar het volgende:
Weerpaniek in Tilburg! Wanhopig op zoek naar warmte vlucht men de straat op:
[afbeelding]
Nou ja, er ligt sneeuw. En het sneeuwt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
valt dus ook nog tegen in tilburg.
1e verdieping in Apeldoorn, nog geen vlokje.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:10 schreef 24Logica het volgende:
Apeldoorn vanaf de 8e verdieping droog en niet spectaculair
picobyte!!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:18 schreef picobyte het volgende:
Wordt wel al wat donkerder grijs hier
Jij woont in zevenhuizen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:10 schreef 24Logica het volgende:
mja ok,quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:18 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Nou ja, er ligt sneeuw. En het sneeuwt.
Klopt toch?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:04 schreef Sirolf het volgende:
Haarlem ook nog niks inderdaad, terwijl ze in de verkeersinformatie (ANWB) zeggen dat ten zuiden van de lijn Haarlem-Apeldoorn-Enschede het plaatselijk glad is door sneeuw.
Ik zit in West.. ook een soort buurmanquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:17 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ah jij zit ook in Z-O! hallo buurman/vrouw
Hoeveel ligt daar?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:21 schreef Koentje3 het volgende:
Gestopt met sneeuwen in rosmalen!!
toch niet CB PWA CB2 A8???quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:10 schreef 24Logica het volgende:
Ik wou net zeggen.. het is gestopt in Rotterdam... maar het begint weerquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:15 schreef _Boo_ het volgende:
Het wordt hier in Rotterdam al minder lijkt het.
heh wat?quote:
volgens mij worden wij overgeslagen, SFP laat het aub werken!quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:25 schreef Q. het volgende:
Het sneeuwt in Amersfoort.
Sinds een minuutje of 10.
hehe dat komt mooi richting apeldoornquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:27 schreef DrDarwin het volgende:
Arnhem...het is opgehouden met zachtjes sneeuwen, ....het sneeuwt nu stevig door.
Rustig aan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:29 schreef shilizous_88 het volgende:
In Amsterdam sneeuwt het nog steeds niet.... Ik hoop wel dat er nog een vlokje komt vallen hoor
Schiphol sneeuwt nu onder.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:30 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Rustig aan.
Amsterdam is rond het middaguur pas aan de beurt.
Hier op Schiphol-Rijk is het net begonnen met sneeuwen. Amsterdam is niet ver meer!quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:30 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Rustig aan.
Amsterdam is rond het middaguur pas aan de beurt.
Toch nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:15 schreef _Boo_ het volgende:
Het wordt hier in Rotterdam al minder lijkt het.
Dat is Haarlemmermeerquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Schiphol sneeuwt nu onder.
Dan zal het zo ook wel beginnen in Haarlem. Vooralsnog zie ik nog helemaal niks hier, maar het kan dus niet lang meer duren.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:31 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Hier op Schiphol-Rijk is het net begonnen met sneeuwen. Amsterdam is niet ver meer!![]()
Confirmerdquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:32 schreef Juweel het volgende:
In Hilversum is het net begonnen met sneeuwen, maar niet erg hard.
aahquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:10 schreef jd1982 het volgende:
Ik wacht nog steeds in Emmen
Jij bent Aldith Hunkarquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:33 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Confirmerd
* Dichterbijer meld zich vanaf het mediapark
Dat mag ook welquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:32 schreef Lariekoek het volgende:
Het gebied lijkt groter te worden?
geeft niet, als je het niet snapt dan werk je niet in hetzelfde pand als ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:25 schreef Party_P het volgende:
[..]
heh wat?
CB = centraal beheer?
PWA = prins willem alexander laan?meer kan ik er niet van maken
Dat gevecht wordt nu boven ons hoofd gehouden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:36 schreef JDude het volgende:
Wat zal het worden?
Dat is knap!quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:37 schreef Crazy-M het volgende:
Zie net ook een ingesneeuwde trein rijden
Alweer alarm?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:36 schreef mrdjey het volgende:
weer alarm !
Inderdaad, piepkleine sneeuwvlokjes nu, maar ze zullen nog wel groter worden denk ik.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:37 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmmm hele kleine sneeuwvlokjes hier in haarlem, zijn misvormde hagelstenen volgens mijn collega.
ja je zag echt iets wits voorbij rijden.quote:
Ze zijn al groter gewordenquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Inderdaad, piepkleine sneeuwvlokjes nu, maar ze zullen nog wel groter worden denk ik.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:38 schreef Jodelaar het volgende:
Zuid holland krijgt dus echt niet zo veel hoor, is over 2 uur weer opgehoudenLigt al een mooi dekje in Den Haag (Bezuidehout). Zoetermeer kreeg ik net van iemand door al meer dan 3 cm
hier wel hoor (omgeving Slotervaart-ziekenhuis)quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:39 schreef Bullebak het volgende:
Nog geen vlokje sneeuw gezien in Amsterdam, wel fukking koud buiten
wat doen jullie wel niet op kantoor .......................quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:40 schreef Badabingea het volgende:
Hier begint het plafond al aardig wit te raken.
+1 Scherpquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat doen jullie op kantoor wel niet .......................
Whaha, ik kijk op het dak van de studioquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat doen jullie wel niet op kantoor .......................
Edit, klonk nogal buitenlands :x
lolquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat doen jullie wel niet op kantoor .......................
Edit, klonk nogal buitenlands :x
Meestal rijden ze dan juist niet meer...quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:37 schreef Crazy-M het volgende:
Zie net ook een ingesneeuwde trein rijden
Dat is toch geen plafond, mongool.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:42 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Whaha, ik kijk op het dak van de studio
Het ligt aan jou.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:44 schreef RaymanNL het volgende:
ligt het aan mij of is dat weer alarm weer iets te overdreven![]()
Veel sneeuw?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:44 schreef Palpower het volgende:
nou, hier in Heerlen is het net opgehouden met sneeuwen....![]()
![]()
Kijk nu maar eens naar buiten dan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:05 schreef DrDarwin het volgende:
Arnhem...vlokjes van niks...
Saboteer z'n auto zodat 'ie moet lopen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:45 schreef Verbal het volgende:
Net op mijn werk... collega, (een van de grootste malloten die ik in mijn leven ben tegengekomen, serieus) 'oeh ik ga vandaag wel eerder weg, want het wordt gekkenhuis in het verkeer.
Waar woont die lul? Nog geen drie kilometer verderop
V.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:45 schreef Verbal het volgende:
Net op mijn werk... collega, (een van de grootste malloten die ik in mijn leven ben tegengekomen, serieus) 'oeh ik ga vandaag wel eerder weg, want het wordt gekkenhuis in het verkeer.
V.
Rukbunkerquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:47 schreef BrauN het volgende:
Ik raporteer vanuit mijn rukbunker:
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07064/image003.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:48 schreef miss_bleu het volgende:
laat maar. Amsterdam Z-O weer opgehouden
Da's mooi pijpen dan! Vanavond me nieuwe auto ophalen in Bunnikquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:48 schreef Jodelaar het volgende:
Volgens Radio west blijft het tot 5 uur vanmiddag sneeuwen in het westlandverkeerschaos wordt enorm A4 en A12 verwachten ze compleet vast!
heb net geregeld dat ik om 2 uur weg mag.
Nou, als het een cm is, is het veel..., niet echt een weeralarm waardig. Stelletjes mietjes bij het KNMI.quote:
die lamp heb ik ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:47 schreef BrauN het volgende:
Ik raporteer vanuit mijn rukbunker:
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07064/image003.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:40 schreef Lariekoek het volgende:
In Zuid-Oost begint het nu ook te sneeuwen!
Laat me raden: Die sukkel komt nog met de auto ook voor die luizige 3 km, die je straalbezopen nog wel kan kruipen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:45 schreef Verbal het volgende:
V.
waarschijnlijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:51 schreef Jernau.Morat.Gurge... het volgende:
[..]
Laat me raden: Die sukkel komt nog met de auto ook voor die luizige 3 km, die je straalbezopen nog wel kan kruipen?
Waar bij de ArenA zit je dan?quote:
Niet zo ongeduldig jij.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:51 schreef Mathijz het volgende:
Hier nog steeds niks...
ik zit naast de arena in het Telfort gebouw en hier ook geen sneeuw hoorquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:52 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Waar bij de ArenA zit je dan?
Wat ik zie geen sneeuw als ik naar buiten kijk.
Ik gok uurtje of 3quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:51 schreef Qwea het volgende:
wanneer bereikt het Den Helder? Iemand een idee?
Het stelt geen hol voor hoorquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:49 schreef Suijk het volgende:
Ik wil ook.
Zwaait vanuit De Olpihant (ING Gebouw)quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:52 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik zit naast de arena in het Telfort gebouw en hier ook geen sneeuw hoor
Wij zijn hier (Volendam) eerst aan de beurtquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:51 schreef Qwea het volgende:
wanneer bereikt het Den Helder? Iemand een idee?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:48 schreef Jodelaar het volgende:
Volgens Radio west blijft het tot 5 uur vanmiddag sneeuwen in het westlandverkeerschaos wordt enorm A4 en A12 verwachten ze compleet vast!
*zwaai* ik zit aan de kant dat ik ook echt kan zwaaien naar julliequote:Op donderdag 8 februari 2007 11:53 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Zwaait vanuit De Olpihant (ING Gebouw)![]()
Lezen is moeilijk he?quote:
quote:Volgens Radio west blijft het tot 5 uur vanmiddag sneeuwen in het westland verkeerschaos wordt enorm A4 en A12 verwachten ze compleet vast!
Ja. En hij rationaliseert het ook nog op de meest mallotige manieren. De nieuwste: ja, ik heb een nieuwe auto (heeft ie ook, een gloednieuwe Honda Civic, rijdt ongeveer 10.000 km per jaar)quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Laat me raden: Die sukkel komt nog met de auto ook voor die luizige 3 km, die je straalbezopen nog wel kan kruipen?
zwaait ook, zit niet veel verder.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:54 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
*zwaai* ik zit aan de kant dat ik ook echt kan zwaaien naar jullie
tsss sneeuw is cool.quote:
Ik kan het gebouw ook echt zien vanuit het raamquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:54 schreef miss_bleu het volgende:
*zwaai* ik zit aan de kant dat ik ook echt kan zwaaien naar jullie
stommertquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
tsss sneeuw is cool.
We worden hier in Enschede belazerd door de buienradar. Het zou al een uur meoten sneeuwen, maar nog geen vlok gezien
Hier meld zich nog eenquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:56 schreef miss_bleu het volgende:
oe gezellig hier met alle adam z-o mensen![]()
zo eerst maar eens naar buiten lunchen
buienradar klopt vandaag niet. Het sneeuw sinds 10min in winterswijk, dus jij kan nog wel een half uurtje a uurtje wachten op de eerste sneeuw.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
tsss sneeuw is cool.
We worden hier in Enschede belazerd door de buienradar. Het zou al een uur meoten sneeuwen, maar nog geen vlok gezien
Buienradar ligt een uur achterquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
tsss sneeuw is cool.
samen lunchen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:56 schreef miss_bleu het volgende:
oe gezellig hier met alle adam z-o mensen![]()
zo eerst maar eens naar buiten lunchen
Buienradar is nogal in de war.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:55 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ik heb het over dat vast (gaan) staan van die snelwegen. Daarnaast zegt de radar wat anders.
Waar op Schiphol zit je?? 't gaat lekker hard hier op Schiphol-Oost!quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:51 schreef jellyrose het volgende:
Sneeuwval trekt weer aan op Schiphol - hopelijk gaat het zo door![]()
![]()
Als je 09-11-2001 bedoeld vind ik hetquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:59 schreef Wireless het volgende:
*krijgt weer een beetje het 911 gevoel*![]()
Miezer-sneeuw. in A'dam Z-oquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:59 schreef miss_bleu het volgende:
ah het gaat weer iets harder hier. Niet heel veel
Haha, precies hetzelfde hier! Ook zo ff eten halenquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:00 schreef WyriHaximus het volgende:
Gaat nu lekker in Haarlem, zo maar eens wat te eten gaan halen denk in dit heerlijke weer!
toen sneeuwde het ook, maar geen sneeuwquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:00 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Als je 09-11-2001 bedoeld vind ik heticoon niet op zijn plaats
![]()
Ga maar uit van nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:57 schreef Qwea het volgende:
als het op schiphol en amsterdam al sneeuwt,dan mag ik hopen dat we over 1.5 ook sneeuw hebben
Schiphol-Rijk, het enige jammere is dat het volgens mij niet koud genoeg meer is om echt goed te blijven liggenquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:59 schreef Archie het volgende:
[..]
Waar op Schiphol zit je?? 't gaat lekker hard hier op Schiphol-Oost!![]()
In Slotervaart droge sneeuwquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:01 schreef Bullebak het volgende:
Zie nu een beetje natte drap naar beneden komen in Amsterdam![]()
Ja, hoerenzooi.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:01 schreef Bullebak het volgende:
Zie nu een beetje natte drap naar beneden komen in Amsterdam![]()
Foute beredeneringquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
In Slotervaart droge sneeuwNiet veel, maar wel gezellig
Eetsmakelijk alvast (jij hebt het wel makkelijk met station met kebab tent!), hoop wel dat zuid angent straks nog rijd, en niet weer bijna in een busje vliegt zoals van de weekquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:01 schreef Wireless het volgende:
[..]
Haha, precies hetzelfde hier! Ook zo ff eten halen![]()
(Haarlem centrum)
Ja, 't gaat lekker hierquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:00 schreef WyriHaximus het volgende:
Gaat nu lekker in Haarlem, zo maar eens wat te eten gaan halen denk in dit heerlijke weer!
Moeilijk he, lezen, ik heb het niet over buienradar..quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:59 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Buienradar is nogal in de war.![]()
Klopt, daar haalde ik elke dag bijna een broodjequote:Op donderdag 8 februari 2007 12:03 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Eetsmakelijk alvast (jij hebt het wel makkelijk met station met kebab tent!), hoop wel dat zuid angent straks nog rijd, en niet weer bijna in een busje vliegt zoals van de week.
Waar precies?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:07 schreef Eveli het volgende:
D'r dwarrelt hier (ZW-Overijssel) af en toe eens een vlokje gestaag naar benee.
Ik moet zo nog met lijn 73 naar het station en vanaf daar met de trein naar Leiden... Dat gaat nog wat worden vrees ik, dus ik vertrek ruim van tevoren...quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, 't gaat lekker hierStraks heerlijk door de sneeuw met zoon naar school
Meteen maar even boodschappen doen dan
Niet zeuren, Leeuwarden is nog laterquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:07 schreef Qwea het volgende:
Om 16.00 ligt deze grens van Den Helder - Assen. Vanavond bereikt de sneeuwgrens het noordoosten van het land. Er valt gemiddeld 5-10 cm.16u
Kun je iig nog naar huisquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:13 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Niet zeuren, Leeuwarden is nog later![]()
Het verre Emmen, Drenthequote:Op donderdag 8 februari 2007 12:14 schreef jorienvdherik het volgende:
waar zit je dan, dat je niks heb
Buienradar ligt op zijn kop.. Anders hadden we hier al een uur sneeuw gehadquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:15 schreef jd1982 het volgende:
Volgens buienradar is het nog maar tientallen km's hiervandaan.
Gok dat het om 13.30 begint
Nu welquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:39 schreef Leipo666 het volgende:
hier in apeldoorn btw nog geen vlokje gezien
quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:20 schreef Mathijz het volgende:
Heerhugowaard, stuifsneeuw
12:21, we zitten in Hengelo maar nog geen sneeuw te zienquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:07 schreef Qwea het volgende:
Een uitgebreid gebied met sneeuwval trekt van zuid naar noord over het land. Om 12.00 ligt de voorste begrenzing van de sneeuw op de lijn Haarlem-Enschede. Om 16.00 ligt deze grens van Den Helder - Assen. Vanavond bereikt de sneeuwgrens het noordoosten van het land. Er valt gemiddeld 5-10 cm.16u
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |