Buienradar is nogal in de war.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:55 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ik heb het over dat vast (gaan) staan van die snelwegen. Daarnaast zegt de radar wat anders.
Waar op Schiphol zit je?? 't gaat lekker hard hier op Schiphol-Oost!quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:51 schreef jellyrose het volgende:
Sneeuwval trekt weer aan op Schiphol - hopelijk gaat het zo door![]()
![]()
Als je 09-11-2001 bedoeld vind ik hetquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:59 schreef Wireless het volgende:
*krijgt weer een beetje het 911 gevoel*![]()
Miezer-sneeuw. in A'dam Z-oquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:59 schreef miss_bleu het volgende:
ah het gaat weer iets harder hier. Niet heel veel
Haha, precies hetzelfde hier! Ook zo ff eten halenquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:00 schreef WyriHaximus het volgende:
Gaat nu lekker in Haarlem, zo maar eens wat te eten gaan halen denk in dit heerlijke weer!
toen sneeuwde het ook, maar geen sneeuwquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:00 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Als je 09-11-2001 bedoeld vind ik heticoon niet op zijn plaats
![]()
Ga maar uit van nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:57 schreef Qwea het volgende:
als het op schiphol en amsterdam al sneeuwt,dan mag ik hopen dat we over 1.5 ook sneeuw hebben
Schiphol-Rijk, het enige jammere is dat het volgens mij niet koud genoeg meer is om echt goed te blijven liggenquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:59 schreef Archie het volgende:
[..]
Waar op Schiphol zit je?? 't gaat lekker hard hier op Schiphol-Oost!![]()
In Slotervaart droge sneeuwquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:01 schreef Bullebak het volgende:
Zie nu een beetje natte drap naar beneden komen in Amsterdam![]()
Ja, hoerenzooi.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:01 schreef Bullebak het volgende:
Zie nu een beetje natte drap naar beneden komen in Amsterdam![]()
Foute beredeneringquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
In Slotervaart droge sneeuwNiet veel, maar wel gezellig
Eetsmakelijk alvast (jij hebt het wel makkelijk met station met kebab tent!), hoop wel dat zuid angent straks nog rijd, en niet weer bijna in een busje vliegt zoals van de weekquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:01 schreef Wireless het volgende:
[..]
Haha, precies hetzelfde hier! Ook zo ff eten halen![]()
(Haarlem centrum)
Ja, 't gaat lekker hierquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:00 schreef WyriHaximus het volgende:
Gaat nu lekker in Haarlem, zo maar eens wat te eten gaan halen denk in dit heerlijke weer!
Moeilijk he, lezen, ik heb het niet over buienradar..quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:59 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Buienradar is nogal in de war.![]()
Klopt, daar haalde ik elke dag bijna een broodjequote:Op donderdag 8 februari 2007 12:03 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Eetsmakelijk alvast (jij hebt het wel makkelijk met station met kebab tent!), hoop wel dat zuid angent straks nog rijd, en niet weer bijna in een busje vliegt zoals van de week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |