Wij zijn hier (Volendam) eerst aan de beurtquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:51 schreef Qwea het volgende:
wanneer bereikt het Den Helder? Iemand een idee?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:48 schreef Jodelaar het volgende:
Volgens Radio west blijft het tot 5 uur vanmiddag sneeuwen in het westlandverkeerschaos wordt enorm A4 en A12 verwachten ze compleet vast!
*zwaai* ik zit aan de kant dat ik ook echt kan zwaaien naar julliequote:Op donderdag 8 februari 2007 11:53 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Zwaait vanuit De Olpihant (ING Gebouw)![]()
Lezen is moeilijk he?quote:
quote:Volgens Radio west blijft het tot 5 uur vanmiddag sneeuwen in het westland verkeerschaos wordt enorm A4 en A12 verwachten ze compleet vast!
Ja. En hij rationaliseert het ook nog op de meest mallotige manieren. De nieuwste: ja, ik heb een nieuwe auto (heeft ie ook, een gloednieuwe Honda Civic, rijdt ongeveer 10.000 km per jaar)quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Laat me raden: Die sukkel komt nog met de auto ook voor die luizige 3 km, die je straalbezopen nog wel kan kruipen?
zwaait ook, zit niet veel verder.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:54 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
*zwaai* ik zit aan de kant dat ik ook echt kan zwaaien naar jullie
tsss sneeuw is cool.quote:
Ik kan het gebouw ook echt zien vanuit het raamquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:54 schreef miss_bleu het volgende:
*zwaai* ik zit aan de kant dat ik ook echt kan zwaaien naar jullie
stommertquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
tsss sneeuw is cool.
We worden hier in Enschede belazerd door de buienradar. Het zou al een uur meoten sneeuwen, maar nog geen vlok gezien
Hier meld zich nog eenquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:56 schreef miss_bleu het volgende:
oe gezellig hier met alle adam z-o mensen![]()
zo eerst maar eens naar buiten lunchen
buienradar klopt vandaag niet. Het sneeuw sinds 10min in winterswijk, dus jij kan nog wel een half uurtje a uurtje wachten op de eerste sneeuw.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
tsss sneeuw is cool.
We worden hier in Enschede belazerd door de buienradar. Het zou al een uur meoten sneeuwen, maar nog geen vlok gezien
Buienradar ligt een uur achterquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
tsss sneeuw is cool.
samen lunchen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:56 schreef miss_bleu het volgende:
oe gezellig hier met alle adam z-o mensen![]()
zo eerst maar eens naar buiten lunchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |