Het ligt aan jou.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:44 schreef RaymanNL het volgende:
ligt het aan mij of is dat weer alarm weer iets te overdreven![]()
Veel sneeuw?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:44 schreef Palpower het volgende:
nou, hier in Heerlen is het net opgehouden met sneeuwen....![]()
![]()
Kijk nu maar eens naar buiten dan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:05 schreef DrDarwin het volgende:
Arnhem...vlokjes van niks...
Saboteer z'n auto zodat 'ie moet lopen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:45 schreef Verbal het volgende:
Net op mijn werk... collega, (een van de grootste malloten die ik in mijn leven ben tegengekomen, serieus) 'oeh ik ga vandaag wel eerder weg, want het wordt gekkenhuis in het verkeer.
Waar woont die lul? Nog geen drie kilometer verderop
V.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:45 schreef Verbal het volgende:
Net op mijn werk... collega, (een van de grootste malloten die ik in mijn leven ben tegengekomen, serieus) 'oeh ik ga vandaag wel eerder weg, want het wordt gekkenhuis in het verkeer.
Waar woont die lul? Nog geen drie kilometer verderop
V.
Rukbunkerquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:47 schreef BrauN het volgende:
Ik raporteer vanuit mijn rukbunker:
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07064/image003.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:48 schreef miss_bleu het volgende:
laat maar. Amsterdam Z-O weer opgehouden
Da's mooi pijpen dan! Vanavond me nieuwe auto ophalen in Bunnikquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:48 schreef Jodelaar het volgende:
Volgens Radio west blijft het tot 5 uur vanmiddag sneeuwen in het westlandverkeerschaos wordt enorm A4 en A12 verwachten ze compleet vast!
heb net geregeld dat ik om 2 uur weg mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |