Nou, als het een cm is, is het veel..., niet echt een weeralarm waardig. Stelletjes mietjes bij het KNMI.quote:
die lamp heb ik ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:47 schreef BrauN het volgende:
Ik raporteer vanuit mijn rukbunker:
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07064/image003.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:40 schreef Lariekoek het volgende:
In Zuid-Oost begint het nu ook te sneeuwen!
Laat me raden: Die sukkel komt nog met de auto ook voor die luizige 3 km, die je straalbezopen nog wel kan kruipen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:45 schreef Verbal het volgende:
Net op mijn werk... collega, (een van de grootste malloten die ik in mijn leven ben tegengekomen, serieus) 'oeh ik ga vandaag wel eerder weg, want het wordt gekkenhuis in het verkeer.
Waar woont die lul? Nog geen drie kilometer verderop
V.
waarschijnlijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:51 schreef Jernau.Morat.Gurge... het volgende:
[..]
Laat me raden: Die sukkel komt nog met de auto ook voor die luizige 3 km, die je straalbezopen nog wel kan kruipen?
Waar bij de ArenA zit je dan?quote:
Niet zo ongeduldig jij.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:51 schreef Mathijz het volgende:
Hier nog steeds niks...
ik zit naast de arena in het Telfort gebouw en hier ook geen sneeuw hoorquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:52 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Waar bij de ArenA zit je dan?
Wat ik zie geen sneeuw als ik naar buiten kijk.
Ik gok uurtje of 3quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:51 schreef Qwea het volgende:
wanneer bereikt het Den Helder? Iemand een idee?
Het stelt geen hol voor hoorquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:49 schreef Suijk het volgende:
Ik wil ook.
Zwaait vanuit De Olpihant (ING Gebouw)quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:52 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik zit naast de arena in het Telfort gebouw en hier ook geen sneeuw hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |